kryst666 Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 pe ebay la nemti intre 50 si 80 de euro , sau pe la noi la preturi destul de mari . eu am dat 720 roni pe 2 bucati . dexter , la rar , legal nu ar trebui sa fie nici o problema , nici macar la itp . la itp se verifica lumini si serie sasiu , atat , iar la rar cand vinzi motorul si se face autentificare , doar seriile de sasiu . acuma , avand in vedere ca traim in romania , astia se leaga de absolut orice daca nu ii ungi , si tot iti gasesc o buba daca vor . la mine vopseaua e cameleon , in talon e verde , si se vede verde , dar depinde de unghiul din care te uiti . si am trecut itp-ul cu supervizare rar ( practic s-a facut de 2 ori itpul) , si nu mi-a zis nimeni nimic , ba chiar tipul de la rar era foarte incantat de cum suna motorul si felul in care arata . si am platit fix 100lei cu factura , nici un leu mai mult .acuma , dehh , fiecare dupa norocul pe care il are . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhapsody Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Eu am facut ITP-ul recent si am avut ceva probleme din cauza dimensiunilor cauciucului pe spate. Am avut de ales intre 2 variante: sa schimb cauciucul cu unul normal, sau sa merg la RAR sa-mi treaca in carte, la optiuni, dimensiunile care le aveam. Eu am ales varianta a 3-a, si am rezolvat dupa ora 16.00. Costul reviziei a fost 50 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Salut,unui tovaras de al meu i-au aparut fisuri/gaurele,in membranele de la carburatoare,iar motorul ii merge neregulat,chiar vrea sa se opreasca,(mai ales la turatii mai mari),imi poate spune cineva unde gaseste noi,si cam la ce pret? Am vazut de vanzare si numai membranele de cauciuc,fara pistonas,pe la 150 lei bucta,a incercat cineva sa le schimbe?,sau e riscul mare? Later edit: Se pare ca inelul care le fixeaza pe pistonas,este lipit cu un adeziv,la incercarea de scoatere a reusit sa sparga amandoua pistonasele Editat Septembrie 2, 2011 de Dnepr&Sidecar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Salut ! Voi cu ce presiune umblati in roti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 am avut (la inceput ) 2,2 spate 2 fata si aluneca !! acum am 2,6 spate - fata si n-am probleme !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) 2.5 spate si 2-2.1 fata e suficient pentru cargo 90kg+ . pentru fata , mai mult de 2.2 e loterie , functie de camere . Editat Septembrie 5, 2011 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) Am vazut de vanzare si numai membranele de cauciuc,fara pistonas,pe la 150 lei bucta,a incercat cineva sa le schimbe?,sau e riscul mare? Later edit: Se pare ca inelul care le fixeaza pe pistonas,este lipit cu un adeziv,la incercarea de scoatere a reusit sa sparga amandoua pistonasele Gasesti in acest link http://www.motorradbay.de/main/dateien/membrane.pdf procedura de schimbare daca nu este prea tarziu. Gasesti in acest link http://www.motorradbay.de/main/dateien/membrane.pdf procedura de schimbare daca nu este prea tarziu. Si tot aici www.motorradbay.de gasesti cam tot ce-ti trebuie pentru carburatoarele de la mai multe "MOBRE". Pentru Virago 535 introduci 535 la model si iti da cam tot ce au pentru carburatoarele acesteia. Editat Septembrie 6, 2011 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 2.5 spate si 2-2.1 fata e suficient pentru cargo 90kg+ . pentru fata , mai mult de 2.2 e loterie , functie de camere . Eu am ajuns ca robotul prost ..avand compresorul in garaj ,ma uit pe bascula..vad niste cifre si fac tot posibilul sa vad aceleas cifre si pe ceasul pistolului de la compresor..In momentul in care in viraj ma las (ca nebunul ) si imi face mobra ,,valuri" sub poponeata ..imi dau seama ca trebuia ceva mai mult aer;.Acum,producatorul a dat o presiune dar ,,gumele"" SE COMPORTA DIFERIT LA ACEEASI PRESIUNE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 acuma fiecare face cum il taie capul sau dupa manual . io am pe spate 2,8 si pe fata 2,2-2,3 , in primul rand pentru ca am cauciucuri noi , iar fata e mai lata si eram obligat sa bag mai mult . dar vorba lui serghei , totul e cum se simte sub tine motorul . eu sunt multumit de set-upul meu , iar motorul se aseaza foarte misto pe curbe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Salut si multam de sfaturi. Eu am redus fata de la 2,3 la 1,9, sa vad cum se comporta, dar cred ca urmeaza s-o urc iarasi pe la 2 - 2,1 ... Spatele l-am lasat pe 2,3, dar parca l-as cobora un pic pe la 2,1 - 2,2 sa vad cum se simte, daca nu-i ok o sa-l duc si mai sus pe la 2,5 si mai vedem ... @Kryst: 2,8 pe spate, nu e exagerat de mult ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 2,8 nu e exagerat de loc . am mers cu vechiul cauciuc intr-o mini vacanta cu 3 , dar eram cu nevasta , bagaje , lansete si alte nebunii . a fost perfect . avand in vedere ca e cauciucul nou nout si camera la fel nu imi fac probleme deloc , plus ca la 2,5 parca nu era de acolo , am bagat inca putin si acum e perfect .oricum , camera e facuta sa suporte pana la 9 , iar cauciucul cam pe la 8, dar asta e in carti . una peste alta , atata timp cat eu o simt cum trebe , nu imi mai fac griji decat de idiotii din trafic . drive safe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Vand parbriz PUIG, in stare impecabila, pentru ghidon de 22 si 25inch.A fost montat pe o Yamaha Virago 535, dar se potriveste si la alte motoare. Pret 150ron. Tel:0741510568 poze :/index.php?/topic/92561-accesoriipiese-pentru-chopperechopperisti/page__st__3820 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 stie cineva daca s-ar "pupa" pe viroaga de 535 un releu de incarcare de yamaha tdm850 ? (mi s-a mai spus ca ar merge un releu de atv dar nu stiu exact ce sa cumpar) nici nu-mi vine si nici n-am de unde sa dau 500 de lei pe unul nou original... help pls! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 poti sa cumperi releu de incarcare la aproape orice model JAPONEZ care se aiba 5 fire.... (3 fire de la generatror si 2 fire cu plusu si minusu.) poti sa iei cel de ATV dar n-o sa tina mult cam 3-6 luni. poti sa cumperi unu universal (mai demult am vazut cica costa 200-250 ron, nu mai tin minte, intreaba-l pe domnul Googal) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Eu mi-am pus releu de honda trans.Incarca foarte bine,am facut deja peste 2000 km fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 multumesc pt raspunsuri. am vb cu mai multi...mai ales Silviu (CryAngel) m-a edificat. Daca e de japoneza si are 5 fire, 99% sanse sa mearga. Azi incerc sa adaptez pe mufa un releu de GS500. Doamne ajuta! sanatate & asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 astept sa bem impreuna la Rasnov. cu siguranta vei rezolva numai daca functioneaza releu de incarcare a GS500-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Eu am dat comanda de membrane (fara slider) aici:http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=2_64&products_id=1409 cele vechi au niste fisuri gigantice in ele, nici nu mai trec de 80 km/h cu ea, si trage greu plus ca a crescut si consumul sa vedem cum ma descurc sa le schimb, am vazut un filmulet de prezentare de la producatorul membranelor, dar una e teoria si alta practica revin cu concluzii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 (editat) poti sa cumperi releu de incarcare la aproape orice model JAPONEZ care se aiba 5 fire.... (3 fire de la generatror si 2 fire cu plusu si minusu.) poti sa iei cel de ATV dar n-o sa tina mult cam 3-6 luni. poti sa cumperi unu universal (mai demult am vazut cica costa 200-250 ron, nu mai tin minte, intreaba-l pe domnul Googal) am gasit original din fericire cu 355 lei. acum mai trebuie doar baterie noua si la drum cu ea. o singura temere am: cand ii pun contactul, sub rezervor (probabil la pompa de benzina) se aude un tacanit sacadat, care pe masura ce se incalzeste motorul se aude din ce in ce mai continuu. mecanicul mi-a spus ca "de la pompa face asa, dar inca poti merge cu ea linistit"... Editat Septembrie 10, 2011 de Bobo7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Se vinde Viroaga din dotare.Mai multe detalii aici: My link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zerg Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Salutare, are cineva de vanzare un releu de incarcare pt virago de 250 ? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 ....se aude un tacanit sacadat, care pe masura ce se incalzeste motorul se aude din ce in ce mai continuu. mecanicul mi-a spus ca "de la pompa face asa, dar inca poti merge cu ea linistit"... daca-i de la pompa "mecanicul" tau, nu prea-i mecanic! in mod normal acel tacanit se poate auzi si fara motor pornit, prin activarea aprinderii on/off(butonul rosu). pompa odata alimentata, merge continuu, dar are un sistem de protectie(supraincalzire) mecanic si electronic: mecanic este oprita de cresterea presiunii(un presostat intern) sau electronic daca timp de 5-6 secunde cadenta impulsurilor este prea mare(lipsa benzina). de asemeni presiunea creata de pompa este protejata de o supapa unisens. pompa la un singur impuls trimite o cantitate de benzina ce ajunge pentru ca motorul sa functioneze in plina sarcina timp de 20-30 de secunde, astfel impulsurile generate sunt foarte rare(as spune imperceptibile). astfel la un sistem complet golit(camere de nivel uscate)8-10 tacuri este suficent pentru a umple tot circuitul, apoi intra in asteptare. in cazul tau este posibil ca circuitul de alimentare sa fie obturat la nivelul sorbului, in rezervor sau pe traseul ce duce pana la pompa. o a doua cauza este defectarea supapei unisens aflata la intrarea in pompa. o a treia cauza este neetanseitatea furtunului dintre pompa/rezervor, trage aer(cauza putin probabila). astfel se explica de ce dupa un timp de functionare zgomotul pompei devine un tacanit sacadat. as zice sa mai consulti si un alt mecanic inainte de a "sta linistit" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 (editat) Va salut ! O sa vizitez un Virago 535 din '92 in curand si vreau sa stiu la ce sa ma uit la acest tip de motor! Motorul e asta : 1) http://www.depozitau...i-id114707.html 2) http://www.bikeshop....992-380667.html 3) http://www.bikeshop....992-402370.html 4) http://www.okazii.ro...virago-535.html Dupa cum vedeti e descrisa ca : aprili 2011: - necesita reglare carburatoare(e stata de 2 ani) - are consumabile schimbate recent(ulei motor+filtru ulei,ulei cardan,filtru aer+bujii) - sissiber,coburi,full crom aprilie 2011 : - foarte frumoasa, stare mecanica impecabila, elemente custom, consumabile ok, inmariculata, acte la zi. august 2011: - stare foarte buna, multe accesorii. detalii la telefon. Ce parere aveti ? Merita pretul de 1200-1300 Euro? E suspect rulajul de doar 26000 KM pentru o viroaga din 92? Mersi anticipat! Editat Septembrie 12, 2011 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 (editat) Rulajul poate fi cu cantec.Porneste motorul si verifica-i incarcarea.Daca nu ai cu ce,pune ceva in fata farului si accelereaza,daca lumina creste in intensitate-incarca...macar stii ca nu-i dus releul sau alternatorul,care cam sunt bube la virago,si deloc ieftine.In rest....urca-te pe ea si da-i bice!Pretul este prea bun sa o ratezi. Editat Septembrie 12, 2011 de Zacopilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Rulajul poate fi cu cantec.Porneste motorul si verifica-i incarcarea.Daca nu ai cu ce,pune ceva in fata farului si accelereaza,daca lumina creste in intensitate-incarca...macar stii ca nu-i dus releul sau alternatorul,care cam sunt bube la virago,si deloc ieftine.In rest....urca-te pe ea si da-i bice!Pretul este prea bun sa o ratezi. Corect..pretumeste bun daca nu este ,,trantyita"...si plasticaraia si tabla nu sunt ,,obosite".. Neaparat trebuie sa vezi ce tip de motor are ..YL sau BR pt ca exista BR la 21 de cai sau BR la 4o...si de cai ..Eu am BR si sare de 160 km/h usor...depinde de neamt ce a modificat fara sa treaca in acte.. Km sunt relativi..EU nu fac mai mult de 2000 pe sezon cu viroaga ..mai bag si cu alt ,,tip"..asa ca ...Oricand un ceas poate fi dat ,,inapoi"..Conteaza sunetul motorului si cum trage.Oricum dupa primul sezon o bagi in ,,service"cu membrane,distributie ..etc ..DAR urmatorii 20 de ani nu mai ai de facut nimic la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.