Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

* Vand T-bar virago 535 si mansoane custom, exact ce se vede in poza - 150 lei neg. SAU schimb cu original + mansoanele aferente. (nici macar nu-mi trebuie ghidonul original, numai prinderile si mansoanele)

 

* Cumpar instalatie electrica virago 535 in stare originala, fara sa fie umblat la ea nici macar un pic. Contact in semnatura. :cheers:

post-479-0-03884900-1328969835_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut ,

 

am nevoie si trebuie sa cumpar un cauciuc spate de virago 130/90-15 , second-hand , sa fie ok calitativ...multumesc , numai bine

 

P.S. cumpar si un crash-bar si un sissy-bar de virago 250 , second hand , la un pret ok , multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa multe cautari si oferte de preturi exagerate prmite am decis sa fac piesa "veriga slaba " la virago 535 cu un strungar MESERIAS! piesa ce se prinde pe magnet,rolele,arcurile cu capacele si tabla ce vine pe piesa mare.si uite cum a reusit sa faca post-37568-0-37255100-1329243961_thumb.jpg piesele de sus sunt cele vechi uzate

cine e interesat se poate face comanda,pret 350 ron+ taxa curier (piesa mare ce se prinde pe magnet,rolele,arcurile cu capacele si tabla rotunda)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nixes, iti atrag atentia:

-capacele arcurilor au in capatul cu care intra in contact cu rola o pastila special tratata (in timpul functionarii motorului rolele se invart si freaca aceste capace.

-arcurile au o anumita lungime si o anumita tarie ca toate sa functioneze corect.

-rolele sunt dintr-un material special, asemenator rolelor de rulment. daca strungarul le-a facut din role de rulment poate fi bine cu conditia sa nu fi fost supraincalzite in timpul prelucrarii.

-piesa ce constiutie cea mai mare masa a bendixului de pornire e perfect centrata si echilibrata. echilibrarea se face pe dispozitive speciale. piesa face parte din masa volantei (si totodata rotorul alternatorului la virago). daca volanta e dezechilibrata chiar si cu un gram, motorul s-ar putea sa nu mai functioneze corect si, mai rau, se poate strica destul de rau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

revin cu o intrebare la care pana acum din pacate nu mi-a dat nimeni nici un raspuns exact: cu motorul oprit, bagat 1'a, ambreiaju tras la maxim, este foarte greu sa impingi mobra; scoasa din viteza merge foarte usor. E normal? La voi cum e?

 

Precizez ca am verificat reglajul de ambreiaj si nu e de acolo: cu surubul in pozitia maxima, adica ~2cm in plus de cablu tras cu maneta la maxim, problema e neschimbata. Are cineva vreo idee?

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea, singur n-o pot porni impinsa, dar Silviu a putut. (tre' greutate :D )

 

Ahaaa... tehnica..... tehnica..... :grinbandit:

 

baga la treapta a 2-a .... nu la prima.... vipere.

 

LE: Philipica, cred ca viper vrea sa zica altceva. nu se refera la pornirea prin impingere. ci doar sa impinga motoreta cu ambreaju tras la maxim cu a 1-a deja bagata.

e ceva "putin" suspect. in mod normal nu ar trebui. dar incearca cu motorul pornit, si te plimbi si dupa aceea bagain a 1-a in mers (evident la viteza mica sub 30km/h) si sa lasi sa mearga cu frana de motor si dupa aceea mai repeta inca odata cu ambreaju tras la maxim tot cu a 1-a si sa vezi cum se comporta. si sa faci o comparatie

 

PS: asta o sa faci testu la primavara... estimez prin Mai. :friends: acu e timpu de bauta...

Editat de CryAngel27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai pornito? face si cu motorul cald?

..nu are legatura cu temperatura motorului, este un "ambreaj umed". Totusi uleiul incalzit este adevarat ca pierde din vascozitate.

am incercat cu motorul semi-cald (40-50 grade) si cu motorul rece (0-5 grade) si face la fel.

Este normal, desi exista o mica diferenta. Distanta ramasa dintre placile ambreajului intimpul debreerii, este prea mica. Interspatiul acesta este umplut de uleiul din motor a carui vascozitate continua sa mentina o cuplare intre placi, fenomen asemanator "vascocuplajului termic". Cu motorul pornit efectul este mult mai putin resimtit datorita centrifugarii uleiului dintre placi pe deoparte si a ruperii aderentei pe de altaparte datorata diferentei mari de viteza dintre placi(daca tragi incet o sanie depui un anume efort, acesta scade simtitor daca maresti viteza de deplasare, fenomen fizic cunoscut de rupere a aderentei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha...interesant. in treapta a 2-a nu am incercat, recunosc; o sa incerc de curiozitate.

 

da, am descoperit fenomenul asta pentru ca am incercat sa o pornesc impinsa odata. si lasand la o parte faptu ca nu am reusit, mi s-a parut ciudat faptul ca 1+ambreiaj ≠ N

asa ca acum ca voi ziceti ca e normal, m-am linistit: nu e o problema pe la ambreiaj; iar cu pornitu...bateria noua asteapta in dulap :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea e din 1997, si bateria noua care am cumparat-o are dimensiunile 134x80x160 (12v 12ah). si se potriveste.

dar locasul nu e fix, permite o toleranta de ~5mm

 

LE: uita-te in catalogul asta: http://cdnxl1.louis.de/shop/zusatz/anl/Batteriem_und_Saeurefuellmengen_12.pdf si cauta bateria de virago care are codul 10036112

Editat de viperfx15
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha...interesant. in treapta a 2-a nu am incercat, recunosc; o sa incerc de curiozitate.

 

da, am descoperit fenomenul asta pentru ca am incercat sa o pornesc impinsa odata. si lasand la o parte faptu ca nu am reusit, mi s-a parut ciudat faptul ca 1+ambreiaj ≠ N

asa ca acum ca voi ziceti ca e normal, m-am linistit: nu e o problema pe la ambreiaj; iar cu pornitu...bateria noua asteapta in dulap :D

 

Eu personal am impins motorul ala incoace si incolo scos din viteza si merge ok asa ca daca as fi avut vreodata nevoie sa-l pornesc impins, as fi aplicat principii biciclistice: as fi stat in stanga lui, l-as fi impins scos din viteza si apoi m-as fi urcat pe scarita din stanga si continuam sa imping cu celalat picior. Asa, puteam usor sa bag in viteza din mers fara sa pierd viteza. Nu, nu e usor si nu recomand nimanui sa "try this at home" dar, pe de alta parte, oricine a avut bicicleta si facea faza asta pe bicicleta n-ar trebui sa aiba nici o problema cu a o aplica la Virago.

 

Iar cu ambreiajul, asa cum au zis si antevorbitorii mei, e normal pentru tipul de ambreiaj de care vorbim. Compara cu frei-ul de la Trabant pe care, atunci cand sunt rolele noi, nu poti sa-l invarti cu mana in nici un sens si ai putea jura ca e blocat -- cu toate astea, motorul il invarte fara probleme atunci cand esti in a IV-a si mergi la vale :-)

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Caut:

-pompa benzina Yamaha Virago 535 XV din 97

-Sissy bar Yamaha Virago 535 XV din 97

-contact de pornire Yamaha Virago 535 XV din 97

 

0720045878

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=154197&selpic=1&zoom=1#foto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos atelier! Sper ca anul asta mi-l amenajez si eu..

 

Nu e al meu. Frate-miu si cu un prieten de-al lui repara broaste si motociclete acolo (de fapt repara cam orice...). Eu doar imi tin motocicleta acolo. Recomand unitedwheelers.blogspot.com sa vedeti ce lucrari fac baietii astia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

am o mica problema la un Virago 250 din 91 si poate cineva a mai patit chestia asta: daca merg constant cu ~50-60km/h (cu motoru bine incalzit), dupa cateva minute incepe sa se auda un tzarait in partea din stanga fata (cred ca am indentificat sunetul in zona elementului cromat), tzarait care inceteaza automat dupa ce reduc viteza foarte mult (pana la ~10km/h); cateva minute iarasi pot merge cu 50-60km/h dupa care iarasi incepe tzaraitul. As compara tzaraitul cu sunetul de scos de un difuzor stricat, eu as spune ca sigur nu-i ceva care vibreaza din cauza ca nu-i bine strans. As mai spune ca incarcarea este buna (am schimbat regulatorul de tensiune) si restul sunt ok (ulei, etc).

 

Daca aveti ceva idei...:-)

 

Mersi,

Tudor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...