Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Am de vanzare un ghidon nou. Se potriveste perfect pe virago. L-am comandat de pe louis<dar pana mi-a ajuns,am vandut motorul....Am dat pe el 250 lei,il vand cu 200. Link-ul de pe Louis este My link

 

Cui ii place ideea de bobber,dar nu neaparat,il poate gasi a fi util.Ca si avantaj,are o manevrabilitate foarte buna,mai ales in trafic aglomerat.

 

Ggidonul este asta :post-60281-0-32373000-1331822176_thumb.jpg

 

Asa arata pe virago: post-60281-0-34951800-1331822285_thumb.jpg

 

Info pe pm sau la 0723.193.538

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru ce interesati, ieri mi-am comandat setul de membrane de pe motorradbay.de pentru Virago XV535

2.00 x XV535 Librane (1344902§) = 59,80 EUR

1.00 x Paypal = 3,39 EUR

1,00 x Lieferung = 8,00 EUR

Total: 71,19 EUR

In Lei, distractia a fost exact 322.51 Lei.

 

Va tin la curent.

Toate cele bune !

Editat de Orvo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virago din '92. Am cumparat-o in decembrie si nu am apucat inca sa ma dau cu ea. Vreau sa pun pe ea ghidon original, sissy bar, crash bar, cob-uri si poate comenzi prelungite. Work in progress !

 

PS: Credeti ca ghidonul asta imi micsoreaza unghiul la care pot coti ?

 

post-68077-0-05820100-1331904443_thumb.jpg post-68077-0-81481500-1331904436_thumb.jpg

Editat de Elmann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ce interesati, ieri mi-am comandat setul de membrane de pe motorradbay.de pentru Virago XV535

2.00 x XV535 Librane (1344902§) = 59,80 EUR

1.00 x Paypal = 3,39 EUR

1,00 x Lieferung = 8,00 EUR

Total: 71,19 EUR

In Lei, distractia a fost exact 322.51 Lei.

 

Va tin la curent.

Toate cele bune !

 

Cum ai reusit sa comanzi ca nu mai sunt de vanzare, astept de vreo 2 luni sa le bage si nu le mai gasesc, aveau si membrane separate si cu totul cu piston. Chiar acum am intrat din nou si nu apar deloc. Ce ai comandat tu apar a fi de Intruder VS800, sunt aceleasi?

Editat de dorutrucker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ai reusit sa comanzi ca nu mai sunt de vanzare, astept de vreo 2 luni sa le bage si nu le mai gasesc, aveau si membrane separate si cu totul cu piston. Chiar acum am intrat din nou si nu apar deloc.

 

Salut !

Le-am scris mail sa-i intreb cand mai aduc, pentru ca si eu am vazut ca nu mai sunt pe site. Mi-au zis ca au schimbat site-ul si nu au apucat inca sa bage toate produsele. Asa ca mi-au preluat comanda pe mail.

 

Toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Le-am scris mail sa-i intreb cand mai aduc, pentru ca si eu am vazut ca nu mai sunt pe site. Mi-au zis ca au schimbat site-ul si nu au apucat inca sa bage toate produsele. Asa ca mi-au preluat comanda pe mail.

 

Toate cele bune !

Ce ai comandat tu (codul din paranteza) apar a fi de Intruder VS800, or fi aceleasi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai comandat tu (codul din paranteza) apar a fi de Intruder VS800, or fi aceleasi?

 

Nu stiu, asa a aparut pe confirmarea care mi-au trimis-o.

Eu comanda am dat-o clar pentru membrane de Virago XV535.

 

Toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virago din '92. Am cumparat-o in decembrie si nu am apucat inca sa ma dau cu ea. Vreau sa pun pe ea ghidon original, sissy bar, crash bar, cob-uri si poate comenzi prelungite. Work in progress !

 

PS: Credeti ca ghidonul asta imi micsoreaza unghiul la care pot coti ?

 

post-68077-0-05820100-1331904443_thumb.jpg post-68077-0-81481500-1331904436_thumb.jpg

 

Bineinteles ca NU :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideal ar fi sa il schimbi,dar daca nu iti curge...esti norocos. uneori la schimbul de ulei,oring-ul vechi se rupe,iar atunci poti sa-l f....

Editat de Zacopilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virago din '92. Am cumparat-o in decembrie si nu am apucat inca sa ma dau cu ea. Vreau sa pun pe ea ghidon original, sissy bar, crash bar, cob-uri si poate comenzi prelungite. Work in progress !

 

PS: Credeti ca ghidonul asta imi micsoreaza unghiul la care pot coti ?

 

post-68077-0-05820100-1331904443_thumb.jpg post-68077-0-81481500-1331904436_thumb.jpg

 

 

1. ghidonul original nu te avantajeaza ca esti inalt ( sau cel putin asa pari in poze )

 

2. sissy bar e ok

 

3. crush bar must have

 

4. coburi o sa trebuiasca

 

5. comenzi avansate iar e un must have , cel putin de la inaltimea de 170cm in sus

 

Are cineva o pompa de benzina de xv-535? ..sau cu ce poate fi inlocuita?

 

 

cerceteaza pompa de benzina cu atentie , vezi ca e cu un fel de platina , e posibil sa fie bulita aia ( la mine asta a fost si nu a fost necesar inlocuire totala) , si te costa fix 99 lei (atasez link : http://www.motomike.eu/autonet/category/10412000000/vehicle/21098/article/268235 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine scot Neagra la prima plimbare mai lunga pe anul asta.

Declarand deschis sezonul,va urez tuturor asfalt curat(inca se vad urmele ultimelor dezapeziri cu tone de nisip) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

am pornit si eu viroaga pe anul asta. Insa a aparut o problema. La relanti merge ok... insa cand apas ambreiajul si incerc sa bag in a intaia mooare motorul. Am mai observat la sfarsitul anului trecut ca atunci cand incercam sa o pornesc fiind bagata in viteaza, dar tinand ambreiajul apasa, ca se smucea. Acum insa situatia este destul de naspa ca pur si simplu nu mai intra in viteaza. Aveti idee ce ar putea sa fie ? Cablu de ambreiaj sa fie problema? daca ma poate ajuta cineva cu o sugestie as ramane recunoascator

 

ps - imi cer scuze pentru exprimarea profana pentru unii dar precizez ca sunt incepator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Daca vrei sa o pornesti cand e bagata in viteza si se opreste chiar daca ai ambreiajul tras, inseamna ca e dus senzorul de ambreiaj.

2. Daca e pornita si bagi in viteza si se opreste, ori ai cricul lasat, ori senzorul lui e stricat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...insa cand apas ambreiajul si incerc sa bag in a intaia mooare motorul...

Daca smuceste cand o bagi in viteza pot fi doua cauze:

1. cursa pargiei de actionare ambreaj este prea mica - verifica reglaj cablu/maneta, tot ce tine de ambreaj(poate fi si o uzura pronuntata a ansamblului parghiei din motor)

2. uleiul din motor alterat(discurile raman lipite)la cald merge un pic mai bine - schimba uleiul

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Daca e pornita si bagi in viteza si se opreste, ori ai cricul lasat, ori senzorul lui e stricat.

omule mi-ai inseninat ziua. Am coborat la motor am ridicat cricul si a pornit fara probleme :banana:. Stiu ca suna ca-n faza cu nu merge calculatorul... fiindca nu e bagat in priza, dar din greseli invatam. Multumesc tare mult dau si o bere :cheers:

Editat de steliadis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La skimbul uleiului și filtrului e problemă daca rămîne inelul de cauciuc (O-ring) cel vechi?headscratch.gifne_nau.gif

 

daca desfaci capacul cu atentie, poti folosi vechiul o-ring. la mine nu au fost probleme. nu vad de ce s-ar strica. scoti capacul cu grija, scoti filtrul vechi si il pui pe cel nou, iar la urma pui capacul cu atentie la o-ring. asta e tot :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am făcut primii 60 km cu viroaga, se comportă destul de bine! În momentul schimbului de viteză am impresia că țăkăne prea tare!?! Așa e și normal să se audă sau ar trebui reglat ambreajul, ori de skimbat uleiul, mai vîskos? Acuma e 10-40w.

Mersi anticipat pt. răspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar asa, ne raspund si noua niste viragisti mai cu experienta? ca am si eu aceiasi intrebare legata de troncanitul care se aude cand schimbi/bagi in viteaza

 

e normal? asa face si la voi? sau nu? e problema de ambreiaj, ulei, uzura arcuri din cardan?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca desfaci capacul cu atentie, poti folosi vechiul o-ring. la mine nu au fost probleme. nu vad de ce s-ar strica. scoti capacul cu grija, scoti filtrul vechi si il pui pe cel nou, iar la urma pui capacul cu atentie la o-ring. asta e tot :)

 

eu am facut cam 230 km cu a mea anul asta si am tot 10w 40. mie mi se pare ca se comporta bine. se aude un clanc atunci cand bagi in viteza, dar e normal, nu tacane. nu stiu de ce iti faci atatea griji. mergi cu ea mai mult si vezi cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am facut cam 230 km cu a mea anul asta si am tot 10w 40. mie mi se pare ca se comporta bine. se aude un clanc atunci cand bagi in viteza, dar e normal, nu tacane. nu stiu de ce iti faci atatea griji. mergi cu ea mai mult si vezi cum se comporta.

 

Cu ambreajul am lucrat mai apsat si la timp, crankul se aude cum si ar trebui sa se auda! Totul parca e ok!

Respect!67.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...