Zacopilu Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Am de vanzare un ghidon nou. Se potriveste perfect pe virago. L-am comandat de pe louis<dar pana mi-a ajuns,am vandut motorul....Am dat pe el 250 lei,il vand cu 200. Link-ul de pe Louis este My link Cui ii place ideea de bobber,dar nu neaparat,il poate gasi a fi util.Ca si avantaj,are o manevrabilitate foarte buna,mai ales in trafic aglomerat. Ggidonul este asta : Asa arata pe virago: Info pe pm sau la 0723.193.538 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Are cineva o pompa de benzina de xv-535? ..sau cu ce poate fi inlocuita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 6 6 fiti pe faza ca vine vremea buna, vremea motoarelor http://www.meteoromania.ro/index.php?id=261 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Fotografii de anul trecut in speranta ca se va repeta si va fi chiar mai intens decat atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) Pentru ce interesati, ieri mi-am comandat setul de membrane de pe motorradbay.de pentru Virago XV535 2.00 x XV535 Librane (1344902§) = 59,80 EUR 1.00 x Paypal = 3,39 EUR 1,00 x Lieferung = 8,00 EUR Total: 71,19 EUR In Lei, distractia a fost exact 322.51 Lei. Va tin la curent. Toate cele bune ! Editat Martie 16, 2012 de Orvo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) Virago din '92. Am cumparat-o in decembrie si nu am apucat inca sa ma dau cu ea. Vreau sa pun pe ea ghidon original, sissy bar, crash bar, cob-uri si poate comenzi prelungite. Work in progress ! PS: Credeti ca ghidonul asta imi micsoreaza unghiul la care pot coti ? Editat Martie 16, 2012 de Elmann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) Pentru ce interesati, ieri mi-am comandat setul de membrane de pe motorradbay.de pentru Virago XV535 2.00 x XV535 Librane (1344902§) = 59,80 EUR 1.00 x Paypal = 3,39 EUR 1,00 x Lieferung = 8,00 EUR Total: 71,19 EUR In Lei, distractia a fost exact 322.51 Lei. Va tin la curent. Toate cele bune ! Cum ai reusit sa comanzi ca nu mai sunt de vanzare, astept de vreo 2 luni sa le bage si nu le mai gasesc, aveau si membrane separate si cu totul cu piston. Chiar acum am intrat din nou si nu apar deloc. Ce ai comandat tu apar a fi de Intruder VS800, sunt aceleasi? Editat Martie 16, 2012 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Cum ai reusit sa comanzi ca nu mai sunt de vanzare, astept de vreo 2 luni sa le bage si nu le mai gasesc, aveau si membrane separate si cu totul cu piston. Chiar acum am intrat din nou si nu apar deloc. Salut ! Le-am scris mail sa-i intreb cand mai aduc, pentru ca si eu am vazut ca nu mai sunt pe site. Mi-au zis ca au schimbat site-ul si nu au apucat inca sa bage toate produsele. Asa ca mi-au preluat comanda pe mail. Toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Salut ! Le-am scris mail sa-i intreb cand mai aduc, pentru ca si eu am vazut ca nu mai sunt pe site. Mi-au zis ca au schimbat site-ul si nu au apucat inca sa bage toate produsele. Asa ca mi-au preluat comanda pe mail. Toate cele bune ! Ce ai comandat tu (codul din paranteza) apar a fi de Intruder VS800, or fi aceleasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Ce ai comandat tu (codul din paranteza) apar a fi de Intruder VS800, or fi aceleasi? Nu stiu, asa a aparut pe confirmarea care mi-au trimis-o. Eu comanda am dat-o clar pentru membrane de Virago XV535. Toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Virago din '92. Am cumparat-o in decembrie si nu am apucat inca sa ma dau cu ea. Vreau sa pun pe ea ghidon original, sissy bar, crash bar, cob-uri si poate comenzi prelungite. Work in progress ! PS: Credeti ca ghidonul asta imi micsoreaza unghiul la care pot coti ? Bineinteles ca NU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adic13 Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 La skimbul uleiului și filtrului e problemă daca rămîne inelul de cauciuc (O-ring) cel vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) ideal ar fi sa il schimbi,dar daca nu iti curge...esti norocos. uneori la schimbul de ulei,oring-ul vechi se rupe,iar atunci poti sa-l f.... Editat Martie 16, 2012 de Zacopilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Virago din '92. Am cumparat-o in decembrie si nu am apucat inca sa ma dau cu ea. Vreau sa pun pe ea ghidon original, sissy bar, crash bar, cob-uri si poate comenzi prelungite. Work in progress ! PS: Credeti ca ghidonul asta imi micsoreaza unghiul la care pot coti ? 1. ghidonul original nu te avantajeaza ca esti inalt ( sau cel putin asa pari in poze ) 2. sissy bar e ok 3. crush bar must have 4. coburi o sa trebuiasca 5. comenzi avansate iar e un must have , cel putin de la inaltimea de 170cm in sus Are cineva o pompa de benzina de xv-535? ..sau cu ce poate fi inlocuita? cerceteaza pompa de benzina cu atentie , vezi ca e cu un fel de platina , e posibil sa fie bulita aia ( la mine asta a fost si nu a fost necesar inlocuire totala) , si te costa fix 99 lei (atasez link : http://www.motomike.eu/autonet/category/10412000000/vehicle/21098/article/268235 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adic13 Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 ideal ar fi sa il schimbi,dar daca nu iti curge...esti norocos. uneori la schimbul de ulei,oring-ul vechi se rupe,iar atunci poti sa-l f.... Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Maine scot Neagra la prima plimbare mai lunga pe anul asta. Declarand deschis sezonul,va urez tuturor asfalt curat(inca se vad urmele ultimelor dezapeziri cu tone de nisip) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 salutare, am pornit si eu viroaga pe anul asta. Insa a aparut o problema. La relanti merge ok... insa cand apas ambreiajul si incerc sa bag in a intaia mooare motorul. Am mai observat la sfarsitul anului trecut ca atunci cand incercam sa o pornesc fiind bagata in viteaza, dar tinand ambreiajul apasa, ca se smucea. Acum insa situatia este destul de naspa ca pur si simplu nu mai intra in viteaza. Aveti idee ce ar putea sa fie ? Cablu de ambreiaj sa fie problema? daca ma poate ajuta cineva cu o sugestie as ramane recunoascator ps - imi cer scuze pentru exprimarea profana pentru unii dar precizez ca sunt incepator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 1. Daca vrei sa o pornesti cand e bagata in viteza si se opreste chiar daca ai ambreiajul tras, inseamna ca e dus senzorul de ambreiaj. 2. Daca e pornita si bagi in viteza si se opreste, ori ai cricul lasat, ori senzorul lui e stricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 (editat) ...insa cand apas ambreiajul si incerc sa bag in a intaia mooare motorul... Daca smuceste cand o bagi in viteza pot fi doua cauze: 1. cursa pargiei de actionare ambreaj este prea mica - verifica reglaj cablu/maneta, tot ce tine de ambreaj(poate fi si o uzura pronuntata a ansamblului parghiei din motor) 2. uleiul din motor alterat(discurile raman lipite)la cald merge un pic mai bine - schimba uleiul Editat Martie 18, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 (editat) 2. Daca e pornita si bagi in viteza si se opreste, ori ai cricul lasat, ori senzorul lui e stricat. omule mi-ai inseninat ziua. Am coborat la motor am ridicat cricul si a pornit fara probleme . Stiu ca suna ca-n faza cu nu merge calculatorul... fiindca nu e bagat in priza, dar din greseli invatam. Multumesc tare mult dau si o bere Editat Martie 18, 2012 de steliadis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 La skimbul uleiului și filtrului e problemă daca rămîne inelul de cauciuc (O-ring) cel vechi? daca desfaci capacul cu atentie, poti folosi vechiul o-ring. la mine nu au fost probleme. nu vad de ce s-ar strica. scoti capacul cu grija, scoti filtrul vechi si il pui pe cel nou, iar la urma pui capacul cu atentie la o-ring. asta e tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adic13 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Am făcut primii 60 km cu viroaga, se comportă destul de bine! În momentul schimbului de viteză am impresia că țăkăne prea tare!?! Așa e și normal să se audă sau ar trebui reglat ambreajul, ori de skimbat uleiul, mai vîskos? Acuma e 10-40w. Mersi anticipat pt. răspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 chiar asa, ne raspund si noua niste viragisti mai cu experienta? ca am si eu aceiasi intrebare legata de troncanitul care se aude cand schimbi/bagi in viteaza e normal? asa face si la voi? sau nu? e problema de ambreiaj, ulei, uzura arcuri din cardan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 daca desfaci capacul cu atentie, poti folosi vechiul o-ring. la mine nu au fost probleme. nu vad de ce s-ar strica. scoti capacul cu grija, scoti filtrul vechi si il pui pe cel nou, iar la urma pui capacul cu atentie la o-ring. asta e tot eu am facut cam 230 km cu a mea anul asta si am tot 10w 40. mie mi se pare ca se comporta bine. se aude un clanc atunci cand bagi in viteza, dar e normal, nu tacane. nu stiu de ce iti faci atatea griji. mergi cu ea mai mult si vezi cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adic13 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 eu am facut cam 230 km cu a mea anul asta si am tot 10w 40. mie mi se pare ca se comporta bine. se aude un clanc atunci cand bagi in viteza, dar e normal, nu tacane. nu stiu de ce iti faci atatea griji. mergi cu ea mai mult si vezi cum se comporta. Cu ambreajul am lucrat mai apsat si la timp, crankul se aude cum si ar trebui sa se auda! Totul parca e ok! Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.