MERLIN Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 1 ce virago ai? 2 ”este o problema des intalnita” la toate moto mai vechi, nu doar virago. 3. de unde sti ca este releul ? Cine l-a verificat il poatre si monta. Bafta si asfalt uscat. A si inca ceva completeaza si tu toate datele, ca degeaba iti spun eu unde sa il montezi daca esti la 600 km distanta. Salut MIB si merci de raspuns. 1.Am un 535 din 1994 2.mi -au spus multi ca in special la virago au auzit mai des de problema asta 3. l-a verificat un tip care este foarte ocupat si nu prea sunt dispus sa astept, ca mai e putin si vine frigul...d'asta intrebam. Sunt tot din Bucuresti. Am aflat asta cand am luat acum doua luni baterie noua iar la garantie mi a spus ca nu mi incarca. Adica la accelerare arata sub 13. Pe loc e totul ok. Am mers cu ea pana acum si totul pare in regula...Asta doar ca e bateria noua cred. Dar mai tarziu sigur se va duce. multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 ...la accelerare arata sub 13. Pe loc e totul ok.... Problema-i cunoscuta si des intalnita. Conectica regulatorului defectuasa, firul rosu de pus, cel negru de masa. Verifica cu un multimetru, ve-i gasi diferente de potential intre capetele firelor, refa conectica in special. Acolo unde se poate renunta la papuci si cositoreste firele. Fa asta inainte de a crapa regulatorul si bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 l-a verificat un tip care este foarte ocupat si nu prea sunt dispus sa astept, ca mai e putin si vine frigul...d'asta intrebam. ... la accelerare arata sub 13. Pe loc e totul ok. Salut, verificare nu inseamna ca pun aparatul imi arata sub 13 si gata este regulatorul, Domnul Cristi a aratat cel mai bine si crede-ma se pricepe . La cat costa un regulator nu te arunca asa direct, elimina toate posibilitatile. Eu am virago de 250 si este alt regulator, unul nou este intre 400-600 lei, eu am rezolvat-o cu 60 lei, nou, am pus o echivalenta. dar asta dupa ce am verificat ca nu sunt alte cauze sau probleme conexe care sa il arda. Daca nu te pricepi poate iti recomanda cineva un electrician bun. Bafta si sa auzim numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 da! inainte de a arunca la gunoi componente ale motocicletei, faceti verificari amanuntitie. in primavara asta si eu am intampinat probleme la incarcare... am curatat toate mufele de pe traseul de incarcare si problema a disparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zvoner5 Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Salutare. As avea si eu o rugaminte la cineva cu xv535. Am nevoie de o poza/descriere cat de cat detaliata la cum se prinde capacul cromat de pe dreapta(cel care adaposteste cdi-ul) de cadru. Ca eu am o improvizatie de ceva vreme dupa o tavaleala, si mi-am luat cutie de schimb si dupa ce am montat-o si am dat drumul la motor, vibra intr-o veselie si avea un joc neplacut. Chestie care ma face sa cred ca ori n-am montat cum trebuie, ori imi lipseste o bucata de tabla. Daca are/poate cineva, v-as fi recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 ..ma face sa cred ca ori n-am montat cum trebuie, ori imi lipseste o bucata de tabla... ..in schita, ai toate componentele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zvoner5 Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 ..in schita, ai toate componentele. Mersi fain, am inteles perfect care-i faza. Imi lipseste partea metalica ce se prinde de cadru. Daca o are cineva sau stiti unde pot gasi, m-ar ajuta mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 cumpar VIRAGO 535. Buget MAXIM 1600e. daca doriti sa scapati de motor, acu' in prag de iarna, ma angajez sa am grija de el si sa-l scot la plimbare tinandu-l de manuta. promit ca o sa fiu bland cu el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin3400 Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Vand urgent Yamaha Virago 250 cm,an 1992 in stare buna de functionare, frumos accesorizata , coburi de piele laterale,manometru temperatura ulei, saua harley ,sisi bar,cu acte la zi, se vinde pentru ca doresc sa cumpar un motor mai mare detalii si poze aici: http://www.bikeshop....ip=am&ID=460347 cumpar VIRAGO 535. Buget MAXIM 1600e. daca doriti sa scapati de motor, acu' in prag de iarna, ma angajez sa am grija de el si sa-l scot la plimbare tinandu-l de manuta. promit ca o sa fiu bland cu el! Un 250 nu te intere? Vand urgent Yamaha Virago 250 cm,an 1992 in stare buna de functionare, frumos accesorizata , coburi de piele laterale,manometru temperatura ulei, saua harley ,sisi bar,cu acte la zi, se vinde pentru ca doresc sa cumpar un motor mai mare detalii si poze aici: http://www.bikeshop....ip=am&ID=460347 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 (editat) Salutare, Am bagat motorul intr-o incapere inchisa si am observat dupa cateva zile ca miroase puternic a benzina. Ma asteptam sa miroasa cat de cat, dar de data asta mirosul este puternic. De picurat nu picura sub ea. Am observat insa o mica fisura in furtunul mare de sub dar nu se umezeste ci doar mi se pare ca miroase mai tare in dreptul fisurii. Intrebarea este: De unde pot face rost de un furtun de schimb ? Presupun ca nu este orice tip de furtun de cauciuc din moment ce prin asta trece benzina. Man, eu am cumparat o baterie noua si acum merge perfect. am comandat-o pe la cluj parca, 150 ron si n-am treaba Merci de info! Am zis ca decat sa ma bag eu mai bine o duc la doctor. Si asa am si facut. Concluzia finala a fost : conectica imperfecta. Mi-a curatat omul papuci, mi-a incarcat bateria si acum porneste ca in tineretea ei. Dar mi-a zis ca baterie e pe duca, asa ca s-ar putea sa te contactez la primavara sa-mi dai zici de unde ai luat bateria noua. Merci inca o data! Editat Septembrie 20, 2012 de Elmann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Intrebarea este: De unde pot face rost de un furtun de schimb ? Presupun ca nu este orice tip de furtun de cauciuc din moment ce prin asta trece benzina. Salut, furtune pentru benzina gasesti in targ vitan pentru orice dimensiune, grosime, culoare, cu insertie, fara insertie etc. Eu baterie am luat de la Rombat cu 100 lei si sunt foarte multumit. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Problem solved. Mi-am luat Virago 535 din '95... Sa ne vedem sanatosi... PS: voiam doar sa ma laud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 ..voiam doar sa ma laud .. ok, ai facut-o.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 gata.. m-am laudat destul.. acum intrebare: m-ar ajuta un parbriz? sau cat de mult m-ar ajuta.. eu am 55kg... si pe la 80 asa deja ma tin de aripa din spate... si daca da.. are cineva unu de vanzare, ieftin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 ...m-ar ajuta un parbriz?... Da, te ajuta. Am pus de proba, din curiozitate, nu l-am mai dat jos. Chiar daca nu da bine la chopper, am terminat cu praful de la tir-uri, cu mustele, cu ploaia... acum pot merge si cu viziera ridicata, nu mai conteaza viteza. Insa trebuiesc facute teste, pana nimeresti inaltimea si inclinatia corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 cumpar VIRAGO 535. Buget MAXIM 1600e. daca doriti sa scapati de motor, acu' in prag de iarna, ma angajez sa am grija de el si sa-l scot la plimbare tinandu-l de manuta. promit ca o sa fiu bland cu el! uite aici,poate te intereseaza.... chrome://newtabhttp//www.motociclism.ro/forum/index.php?/topic/226019-yamaha-virago-zone/page__st__6750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 tocmai ce am zis cu 2 posturi mai sus ca mi-am luat.. merci oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Salutare tuturor Viragistilor. Ma bucur sa ma alatur grupului, desi sunt posesor de virago din mai, doar ca pana in prezent nu am avut cont... V-o prezint pe VIO: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Salutare tuturor Viragistilor. Ma bucur sa ma alatur grupului, desi sunt posesor de virago din mai, doar ca pana in prezent nu am avut cont... V-o prezint pe VIO: Arata shukar Vio a ta! Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) referitor la parbriz... si eu am parbriz. am luat unul bun de ceva scuter piaggio destul de mare, cu apartori de ghidon si sistem de prindere. l-am decupat dupa plac cu pendularul, taind aparatorile de care ziceam si din innaltime. l-am montat in doar doo puncte de fixare - de partile dintre juguri ale telescoapelor, folosindu-ma de sistemul original al parbrizului (putin modificat) plus inca doo coliere de la un alt parbriz spart, plus doo coliere de prins tevi de perete cu protectie cauciucata. arata foarte bine, elegant - inclinatia e aceeasi cu a furcii. rezista impecabil la viteze mari - nu vibreaza, nu se incovoaie. totul m-a costat cca 60 lei - parbrizele din obor (50 lei ala mare si 5 lei ala mai mic spart), colierele pt. tevaraie 4 lei amandoo. in cca 2 ore, cu desenat/fumat/masurat/taiat/reglat/fumat/slefuit/adaptat/fixat/admirat/fumat/fumat/tura de proba, am terminat treaba. eu sunt inalt si greu si nu am avut probleme cu alunecarea pe saua pasagerului in timpul mersului, dar pot sa spun ca parbrizul ma ajuta la viteze mai mari de 90-100 km/h pana pe la 130-140 km/h (in functie si de vant) in pastrarea confortului. cristi, da te rog niste detalii referitoare la testele pe care le-ai facut cu inclinatia parbrizului - scopul si rezultatul. dupa cum am spus mai sus, eu l-am montat in asa fel incat sa "dea bine", dar ma gandesc ca poate obtin mai mult de la parbriz daca mai jonglez putin cu inclinatia sa. sosea uscata! Editat Septembrie 27, 2012 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 sal imi poate da cineva detalii despre motorul din imagine? E un Virago 535 bobberit FENOMENAL! e superb. Ma intereseaza daca bobberitul s-a realizat in Romania, cat l-a costat si care a fost solutia pentru vopsirea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 cristi, da te rog niste detalii.... Greu! Nu pot povesti decat ce am facut eu... Am luat un mare parbriz de scuter, l-am taiat pe toate partile pana am realizat un design ce mi s-a parut placut ca aspect. Apoi timp de cateva zile am tot modificat distanta(fata spate), inaltimea si inclinatia lui pana am stabilit pozitia optima. Totul este legat de viteza, la viteze mici nu conteaza, dar la viteze mari se simte cea mai mica modificare. Ce am obtinut? La choppere, la viteze de peste 90 km/h disconfortul incepe sa apara. Acum 120 - 150 km/h nu mai creaza disconfort. Praful TIR-urilor nu mai exista, mustele si alte insecte devin niste buline rosii sau pestrite, pot merge cu viziera ridicata la jumatate sau deschisa de tot. Picaturile de ploaie apar de la jumatatea vizierei in sus, iar eu raman cu tot pieptul uscat(o realizare nemaipomenita)! Nu am remarcat nimic legat de performanta, posibil ca dinamica sa fie chiar mai buna, nu am cum sa verific/masor. Initial l-am pus de proba, apoi nu am mai renuntat la el, chiar daca aspectul general are de suferit. A trebuit odata, mai demult sa-l scot si findca ma grabeam nu am avut vreme sa-l remontez, am plecat fara el. A fost aiurea, ma obisnuisem cu el, tot drumul nu am putut merge mai repede de 110 - 120... pur si simplu... cam asta este. Imi pare rau ca nu am incercat cu el intreg la inceput(de curiozitate), la vremea aia nu concepeam parbriz la copper... era dublu si la inaltime, si la latime. Revin: Daca se doreste pot face foto din mai multe planuri... nu pot da cote, este imposibil... fiecare parbriz are dinamica lui. Nu poti face decat teste repetate pe o anumita plaja de viteza. Am remarcat ca daca gasesti o pozitie sa-i zicem optima la 120 km/h, vei constata ca la 150 km/h o alta inclinatie si inaltime este mai buna, trebuie cautat un compromis cu care in scurta vreme te obisnuiesti. Da, merita sa incercati, utilitatea lasa in urma aspectul, parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Va salut, Deranjez si eu cu o intrebare, pentru cei care se pricep. Detin o virago de 250 cc. in august am constatat ca regulatorul imi incarca intre 13,5-18 v si bine inteles a fiert bateria. Dupa lungi cautari am gasit un regulator pe acelasi voltaj si amperaj respectiv 12 v cu 20 A, aceeasi mufa, de la un yamaha majesti 180 cc. L-am montat, am schimbat si bateria, iar la verificare imi incarca 13,8 V. Ieri in drum spre casa s-a ars siguranta centrala si am constatat ca regulatorul este in scurt si nu puteai tine mana pe el. Verificare magmnetou - pe toate cele trei faze imi scoate la relanti 10-11 V, iar la turatie aprox 40 V, Intrebarea mea este acest regulator s-a ars pentru ca nu este compatibil, a fost defect de la inceput sau alta cauza de la motor. Ps nu sunt singurul care a folosit inlocuitor, pe alte forumuri in strainatate au inlocuit cu succes regulatorul. Unul nou original este in jur de 700 lei, iar eu am dat pe el 60 lei. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Verifica si statorul dupa schema din manual. Daca e in regula probabil ca regulatorul nu a rezistat. Pune un altul facut pt Virago! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Am verificat magnetoul arata 0,1 omi pe fiecare faza. Acum merg pe cel vechi care incarac mult, merg cu faza lunga si la turatie foarte mica. Un regulator la noi pt virago 700 lei, iar pe ebay dureaza mult, aprox 3 saptamani. Ce am montat eu este SH640D-12 sau cel putin asa ar trebui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.