MaimutaGalbena Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Stiu ca de cumparat este scump, de aceea am intrebat. Si de facut, daca nu mai lucrez in service, nu mai am acces la scule, ca pana acum incropeam eu ceva. Ma tot uit pe la dezmembrari pe site-uri, poate gasesc unul la un pret romanesc, dar nu pica nimic. Si nici nu cunosc "fabricanti" care sa pot cere o oferta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Stiu ca de cumparat este scump, de aceea am intrebat. Si de facut, daca nu mai lucrez in service, nu mai am acces la scule, ca pana acum incropeam eu ceva. Ma tot uit pe la dezmembrari pe site-uri, poate gasesc unul la un pret romanesc, dar nu pica nimic. Si nici nu cunosc "fabricanti" care sa pot cere o oferta. Cauta-l pe user-ul Rados .....stiu ca el facea fiare de nota 10 .ii arati modelul si iti spune cat te costa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CelOwar Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 (editat) Vand ghidon original Yamaha Virago, ghidonul este de 22. Pret 150lei Editat Mai 3, 2013 de CelOwar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 o anvelopa de 100/90/19 .are cineva?si un telescop spate pentru XV750 SPECIAL *84. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockAddict Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 salutare la toata lumea. de curand am patit o belea cu motorul si trebuie sa-i schimb statorul. unul nou stiu ca e cam scump asa ca apelez la voi pentru ajutor. daca stie careva vre-un magazin online mai ok sau daca aveti vre-un stator de care va puteti lipsi va rog sa ma contactati. Mersi fain si RIDE SAFE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 1. Nu este adevarat, consumul urban este intotdeauna mai mare indiferent la ce tip de motor te referi. In cazul tau 5,5 % extraurban este admisibil - la mine este chiar mai mic daca nu depasesc 100km/h. Daca afara ai 5,5 in oras depasesti lejer 6,5 indiferent ce stil de conducere ai. 2. Pierderea de benzina pe timpul gararii nu este datorata evaporarii decat in mica parte. Uita-te atent pe tot circuitul de alimentare si ai sa vezi urme de grasime(por-fisura-crapatura-furtun imbatranit, etc). Poate nu am inteles eu bine dar in rezervor(in cele doua) nu incap 17 litri. 17 litri de benzina nu se evaporau in cateva luni nici daca stateau in lighean la soare. La benzina doar o parte este mai volatila(cea usoara), compozitia grea se evapora doar la caldura si foarte greu. Daca este de vina cuiul pontou, pierderea este doar partiala si o descoperi in spatele capacului din stanga unde ajung furtunele de egalizare(daca peste tot este uscat). Deasemeni poate fii posibil sa ajunga in difuzor si de acolo in motor - creste nivelul uleiului(dar este putin probabila aceasta varianta). Apoi benzina ajunge in carburatoare doar prin intermediul pompei de benzina. In stare normala nu putea sa piarda decat mica cantitate din rezervorul superior(principiul vaselor comunicante), rezervorul principal(cel inferior) ramanand plin fiind mult mai jos decat carburatoarele. 1. Am sa fac o mica corectie : 3,8% in extra urban / 5,5% urban 2. Legat de pierderea de bezina: Furtunele dintre rezervorul principal si cel secundar sunt imbatrabite si au mici fisuri dar nu prezinta urme de umezeala. (I-am scris lui Razvan de la metricmotion si mi-a facut o oferta 150 ron unul si 53 ron celalalt ). 17litri pierduti in total pentru ca am mai facut o completare cu bezina in ianuarie am verificat azi rezervorul inferior si este plin ochi cu benzina am incercat o curatare a rezervorului superior cu http://images10.okr.ro/serve/auctions.v7/2012/dec/14/1448594389a505b0ad5a8223c6709ac4-6872687-300_300.jpg . ceva ceva rugina a iesit dar e departe de a fi "ca nou" am nevoie de o lamurire: rezervorul superior nu este si cel principal de 10 L sau am inteles eu gresit ? Merci si Paste Fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Rezervorul principal este cel de sub sea (cazul meu ) cel de sus este din fibra (la mine ) si contine 2,5 l ...ATAT ..Am busonul pe mijloc ..Am inteles ca rezervoarele din tabla cu busonul pe dreapta sunt ceva mai mari (se si vad mai mari).. Incearca si prin targ dupa furtune...(cu atentie ca sa nu cumperi ,,de apa " ca alea se cam ,,strica " cu benzina) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 ia un furtun de la moto cu tine si du-te in targ sau la piese auto si cumpara furtun de benzina la metru, pe diametrul interior care iti trebuie tie. cu ocazia asta ia si coliere noi. cu 20-30 ron cred ca rezolvi, depinde cat sunt si colierele. referitor la curatare, sper sa fac o electroliza la al meu sapt viitoare...daca merge, il aduci la mine sau iti explic cum am facut. teoretic e simplu, dar nu stiu daca sursa mea de curent are suficient amperaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 .... am nevoie de o lamurire: rezervorul superior nu este si cel principal de 10 L sau am inteles eu gresit ? ... Rezervorul principal este cel de sub sea (cazul meu ) cel de sus este din fibra (la mine ) si contine 2,5 l ...ATAT ..Am busonul pe mijloc ..Am inteles ca rezervoarele din tabla cu busonul pe dreapta sunt ceva mai mari (se si vad mai mari).. ... Al meu este din tabla, si are capacitatea de 5 l (l-am masurat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 salutare la toata lumea. de curand am patit o belea cu motorul si trebuie sa-i schimb statorul. unul nou stiu ca e cam scump asa ca apelez la voi pentru ajutor. daca stie careva vre-un magazin online mai ok sau daca aveti vre-un stator de care va puteti lipsi va rog sa ma contactati. Mersi fain si RIDE SAFE. eu am luat de pe wemoto 75E 1. Am sa fac o mica corectie : 3,8% in extra urban / 5,5% urban 2. Legat de pierderea de bezina: Furtunele dintre rezervorul principal si cel secundar sunt imbatrabite si au mici fisuri dar nu prezinta urme de umezeala. (I-am scris lui Razvan de la metricmotion si mi-a facut o oferta 150 ron unul si 53 ron celalalt ). 17litri pierduti in total pentru ca am mai facut o completare cu bezina in ianuarie am verificat azi rezervorul inferior si este plin ochi cu benzina am incercat o curatare a rezervorului superior cu http://images10.okr.ro/serve/auctions.v7/2012/dec/14/1448594389a505b0ad5a8223c6709ac4-6872687-300_300.jpg . ceva ceva rugina a iesit dar e departe de a fi "ca nou" am nevoie de o lamurire: rezervorul superior nu este si cel principal de 10 L sau am inteles eu gresit ? Merci si Paste Fericit! ia din dedeman cu 25 lei amindoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Salutare,vin si eu cu o intrebare pentru un amic. Imi poate spune cineva de unde se prind suportii pentru coburi la o Yamaha Virago 535,eventual imi sunt de folos si niste imagini Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Baieti,cineva din Bucuresti care ,,centreaza roti spitate " ???Pana sa schimb cauciucul de pe fata totul era ok .Am fost la o vulcanizare auto unde omul s-a chinuit sa imi schimbe guma cu leviere,pe masina etc .. de l-au trecut apele si a reusit sa imi ciupeasca si camera .Apoi am fost in Catelu sa repare ei ce a stricat talambul.Am facut pana ,echilibrat etc ..Am constatat ca ,,topaia" fata .Am verificat si am vazut ca roata este ,,ovala " )) Putin dar ..pana pe la 80 bate destul de rau ..dupa, intra in rezonanta si nu se mai simte ..deranjant . Azi am fost sa schimb camera (cu petic ) ,am zis ca poate din cauza asta topaie,ca se umfla diferit avand ditamai peticul pe ea..Am pus camera noua ,echilibrat ..tot tacamul.Rezultatul .....bate aproape la fel .In viraje largi care pot fi abordate cu viteza este foarte greu de controlat .Chiar si la 40-50 merge in ,,hopuri" ) Concluzia : cere centrare .Cand eram pusti si faceam ciclism la CSS2 am stat pe langa mecanic in atelier si stiam sa spitez si sa centre o roata de bicicleta .Acum ca sunt mare si batran nu m-as m-ai baga .Nu mai tin minte mai nimic .Asa ca ramane sa ajung la un meserias . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Recomand pentru Sectorul 3, ITP vis-a-vis de Intrarea in scoala de soferi ILIOARA, curatenie, corectitudine, eleganta si civilizat. Cu Visinica la control, la 26 de ani vechime este in parametrii. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 (editat) Baieti,cineva din Bucuresti care ,,centreaza roti spitate " ??? Pana sa schimb cauciucul de pe fata totul era ok .Am fost la o vulcanizare auto unde omul s-a chinuit sa imi schimbe guma cu leviere,pe masina etc .. de l-au trecut apele si a reusit sa imi ciupeasca si camera .Apoi am fost in Catelu sa repare ei ce a stricat talambul.Am facut pana ,echilibrat etc ..Am constatat ca ,,topaia" fata .Am verificat si am vazut ca roata este ,,ovala " )) Putin dar ..pana pe la 80 bate destul de rau ..dupa, intra in rezonanta si nu se mai simte ..deranjant . Azi am fost sa schimb camera (cu petic ) ,am zis ca poate din cauza asta topaie,ca se umfla diferit avand ditamai peticul pe ea..Am pus camera noua ,echilibrat ..tot tacamul.Rezultatul .....bate aproape la fel .In viraje largi care pot fi abordate cu viteza este foarte greu de controlat .Chiar si la 40-50 merge in ,,hopuri" ) Concluzia : cere centrare .Cand eram pusti si faceam ciclism la CSS2 am stat pe langa mecanic in atelier si stiam sa spitez si sa centre o roata de bicicleta .Acum ca sunt mare si batran nu m-as m-ai baga .Nu mai tin minte mai nimic .Asa ca ramane sa ajung la un meserias . Si pe mine ma paste acelasi lucru...am auzit multe recomandari catre un mester pe str. Traian Popovici intersectie cu Blv. Burebista, aproape de p-ta Alba Iulia, sunt multe biciclete in fata la atelier acolo...gasesti cu maps'ul Editat Mai 7, 2013 de chipu08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 (editat) ...Concluzia : cere centrare .Cand eram pusti si faceam ciclism la CSS2 am stat pe langa mecanic in atelier si stiam sa spitez si sa centre o roata de bicicleta .Acum ca sunt mare si batran nu m-as m-ai baga .Nu mai tin minte mai nimic .Asa ca ramane sa ajung la un meserias . Daca o faci tu nu este simplu, am facut-o eu pe a mea(cat de cat). ...greu sefu, fara scule! ...iar ca sa-ti faci scule, nu merita! ...poti folosi si ciocanul, dar mai bine o lasi balta... 1. Iti trebe 10 - 15 spite petru ca nu toate se vor desface, apoi un ritplat pentru planare si niste prese adecvate. 2. Janta trebe data jos, indreptata prin roluire pe un valt profilat sau indreptata cu prese si planata perfect, altfel din spite nu poti indrepta nimic. 3. Spitele daca le cumperi sunt destul de scumpe, daca le faci nu gasesti tarod si filiera M4,5... alta bataie de cap! 4. Cind cercul este perfect, centratul este cea mai simpla operatie... Editat Mai 7, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 (editat) Eu am alta problema, vreau sa verific TCI'ul sa vad daca functioneaza in parametri si singura solutie este sa pun, pentru 5 min altul si in felul asta stiu daca al meu e OK Ideea e ca nu mai trage peste 2-3-4 mii de ture(nu pot sa-mi dau seama exact de turatie neavand turometru), pur si simplu se plafoneaza si nu sare de 90-95 Km/h Pe partea de aprindere am verificat: -Bobina din baie de la rotor(cea care trimite semnalul catre TCI) e OK (impedanta cf cu Haynes) -Bobinele de aprindere sunt noi -Bujii noi cu deschiderea de 8 -Fise + Lulea - noi -Toate firele si papucii verificati stransi si dati cu spray Pe parte de carburatie: -Membane noi -Jet'uri noi -Curatat -Reglat -Sincronizat -Nivel in camera verificat-OK Altele: -Rezervor curat -Pompa baga OK(nu am verificat debitul dar pare destul de bun) -Furtune noi (dedeman) -Filtru aer OK-(am mers si fara filtru sa verific si am aceleesi probleme) -Filtru benzina nou -Manifoldurile intre carb si cilindri OK fara aer fals Nu am verificat compresia, dar avand in vedere ca la turatie mica trage de rupe nu cred sa fie de acolo Si un indiciu in plus ar fi ca in momentul in care se plafoneaza, daca trag de gaz in continuare are pulseuri de putere, adica da un sut de putere pina la 95-100 dupa care iar se plafoneaza Toate astea fara pasager Daca are cineva vreo idee, ar fi OK Daca are cineva de pierdut o juma'de ora, sa verificam TCI'ul, ar fi super Macar atunci stiu cu ce sa continui..... Bafta tuturor Adaug: mers cu busonul de la rezervor deschis ca sa nu faca vid Editat Mai 7, 2013 de chipu08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Daca o faci tu nu este simplu, am facut-o eu pe a mea(cat de cat). ...greu sefu, fara scule! ...iar ca sa-ti faci scule, nu merita! ...poti folosi si ciocanul, dar mai bine o lasi balta... 1. Iti trebe 10 - 15 spite petru ca nu toate se vor desface, apoi un ritplat pentru planare si niste prese adecvate. 2. Janta trebe data jos, indreptata prin roluire pe un valt profilat sau indreptata cu prese si planata perfect, altfel din spite nu poti indrepta nimic. 3. Spitele daca le cumperi sunt destul de scumpe, daca le faci nu gasesti tarod si filiera M4,5... alta bataie de cap! 4. Cind cercul este perfect, centratul este cea mai simpla operatie... Man..nu trebuie decat o cheie de spite ,o creta si o ,,furca" sau ceva asemanator prins in menghina .FARA ciocan ..nu este voie . 1- nu trebuie planata ca nu ai de ce ..totul se face ,,in furca" din ,,trasul sau slabitul spitelor ". 2-janta de mobra spitata sau de bicicleta nu se roluieste ..se ,,trage din spite" 3-e..greu dar se gaseste daca vrei si ai bani 4-cand cercul este perfect (si nu va fi nici din fabrica ) este cea mai simpla operatie ,,descentrarea lui ":))) In momentul in care incepi sa strangi se face cercul ala de iti vine sa fugi daca nu stii ca ,,este normal".. Cristi,tu esti ,,pesimist" sau doar un ,,optimist bine informat "??? )) In cazul asta ce sa fac ,sa imi caut ,,roata perfecta "...,,second "...?! PS-am gasit niste informatii dar sunt cam vechi ..un user ,,rabinul" daca stie cineva ceva de el ? Si pe mine ma paste acelasi lucru...am auzit multe recomandari catre un mester pe str. Traian Popovici intersectie cu Blv. Burebista, aproape de p-ta Alba Iulia, sunt multe biciclete in fata la atelier acolo...gasesti cu maps'ul o sa fac un drum pana la om sa-l intreb.. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 ... Si un indiciu in plus ar fi ca in momentul in care se plafoneaza, daca trag de gaz in continuare are pulseuri de putere, adica da un sut de putere pina la 95-100 dupa care iar se plafoneaza... Efectul pompei de repriza(sprit)... Nu are legatura cu aprinderea, cu rezervorul(are pompa de benzina) si nici cu sincronizarea. Eu cred ca este doar carburatie saraca(din descrierea ta - umblat la carburatoare)... cum si cand a apartut fenomenul? ...poti sa ne povestesti? Man..nu trebuie decat o cheie de spite ,o creta si o ,,furca" sau ceva asemanator prins in menghina .FARA ciocan... ..un user ,,rabinul" daca stie cineva ceva de el ?... Sefu', eu ti-am spus ce am facut si ce am constatat(vezi atasament)... tu imi spui ce crezi! Este o mare diferenta! Daca era atat de simplu, o faceai in 5 minute, nu scriai juma' de zi pe forum... Esti invitatul meu in continuare! Cheie de 6 si comparatoare iti imprumut eu... Daca Rabinul era in tara iti dadeam telefonul lui(ne cunoastem)... ==== PS. Roti de bicicleta? am facut cu sutele... am facut si de moto, este alta mancare de peste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Daca tot se discuta despre roti si spite... am si eu 2 mici chestii: o spita stramba, m-am gandit sa o indrept tragand de ea usurel... e ok? Cred ca s-a strambat la vreo cazatura, ceva, pt ca janta nu e lovita. Si a 2a... janta fata e putin stramba, dar doar buza este lovita. Ma gandesc sa nu trepideze de la strambatura asta... unde se poate indrepta? Eu zic ca nu e nevoie sa desfaca spitele de pe ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) Pai mai nea Cristi,eu am zis ca de,a trecut mult timp de cand am spitat roti si va dura sa imi intru in mana iar dar daca nu am de ales asta este ..pun mana si fac .Trebuie sa-i dau de cap pana la urma.Intre o roata de bicicleta si una de motocicleta nu exista diferente de ,,abordare"..ci doar dimensiuni diferite. In sfarsit ,acum se pare ca o sa am timp sa imi centrez roata pentru ca in stilu-mi caracteristic nu ma dezmint si merg din problema in problema pe principiul daca se poate si mai rau atunci se poate la mine . ))) Se pare ca fostele neveste mi-au dat cu praf de blestem la ceas de seara si rascruce de drumuri cu cocosh alb si broasca raioasa ..fie la ele. CONCRET : releul regulatorde pe mobra imi asigura maxim 13 v la turatie mica ..cand cresc turatia scade la 12,6-12,7 v...si asta fara consumatori mari ..adica faza scurta (daca aprind si faza ..raman fara baterie pana a doua zi )..Am plecat cu ea (pornita pe redresor) ..pana la Obor..acolo dupa 45 minute m-am dat la vale in parcarea subterana ca sa o pornesc ca nu mai vroia..Dupa 4 km ajuns acasa am oprit-o si apoi a pornit la ,,buton "..deci ceva a bagat dar am mers doar cu pozitia aprinsa.Am schimbat releul cu unul second despre care stiam ca ,,baga "si atat ..ca baga bine sau nu nu stia nici cel de la care l-am luat .Partea nashpa este ca BAGA ...turata pana in 17-18 volti ,adica mult prea mult ,fierbe bateria nebunul.L-am montat la loc pe cel vechi ,am pus bateria pe redresor sa o aduc in parametri si asta este ,o sa merg doar cu pozitia ca sa imi rezolv trebile (trebuie sa ajung sa fac identificarea ca mobra este pe numele fostei sotii si de,sa nu ma trezesc ,,si " fara mobra . Preturile la relee sunt de la mari spre ..foarte mari.Daca cineva a testat un ,,chinez" si a mers ,rog sa-mi dea de stire .Releul are 3 fire (conectate la stator) si un fir rosu de + .minusul se ia de la ,,carcasa ".Deci are mufa cu trei fire si un fir rosu separat. Pai mai nea Cristi,eu am zis ca de,a trecut mult timp de cand am spitat roti si va dura sa imi intru in mana iar dar daca nu am de ales asta este ..pun mana si fac .Trebuie sa-i dau de cap pana la urma.Intre o roata de bicicleta si una de motocicleta nu exista diferente de ,,abordare"..ci doar dimensiuni diferite. In sfarsit ,acum se pare ca o sa am timp sa imi centrez roata pentru ca in stilu-mi caracteristic nu ma dezmint si merg din problema in problema pe principiul daca se poate si mai rau atunci se poate la mine . ))) Se pare ca fostele neveste mi-au dat cu praf de blestem la ceas de seara si rascruce de drumuri cu cocosh alb si broasca raioasa ..fie la ele. CONCRET : releul regulatorde pe mobra imi asigura maxim 13 v la turatie mica ..cand cresc turatia scade la 12,6-12,7 v...si asta fara consumatori mari ..adica faza scurta (daca aprind si faza ..raman fara baterie pana a doua zi )..Am plecat cu ea (pornita pe redresor) ..pana la Obor..acolo dupa 45 minute m-am dat la vale in parcarea subterana ca sa o pornesc ca nu mai vroia..Dupa 4 km ajuns acasa am oprit-o si apoi a pornit la ,,buton "..deci ceva a bagat dar am mers doar cu pozitia aprinsa.Am schimbat releul cu unul second despre care stiam ca ,,baga "si atat ..ca baga bine sau nu nu stia nici cel de la care l-am luat .Partea nashpa este ca BAGA ...turata pana in 17-18 volti ,adica mult prea mult ,fierbe bateria nebunul.L-am montat la loc pe cel vechi ,am pus bateria pe redresor sa o aduc in parametri si asta este ,o sa merg doar cu pozitia ca sa imi rezolv trebile (trebuie sa ajung sa fac identificarea ca mobra este pe numele fostei sotii si de,sa nu ma trezesc ,,si " fara mobra . Preturile la relee sunt de la mari spre ..foarte mari.Daca cineva a testat un ,,chinez" si a mers ,rog sa-mi dea de stire .Releul are 3 fire (conectate la stator) si un fir rosu de + .minusul se ia de la ,,carcasa ".Deci are mufa cu trei fire si un fir rosu separat. Cine are posibilitatea sa imi comande via-alta tara, un releu din UK ...ca ai dracului nu livreaza nici unul in Romania ...http://www.ebay.co.uk/itm/UK-SELLER-Yamaha-XV535-Virago-535-1988-2003-Regulator-Rectifier-REG-REC-/161014822343?_trksid=p2992.m2065&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D21%26meid%3D7512306543084354574%26pid%3D100026%26prg%3D1009%26rk%3D1%26sd%3D220976024529%26 Editat Mai 8, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) ... Preturile la relee sunt de la mari spre ..foarte mari.Daca cineva a testat un ,,chinez" si a mers ,rog sa-mi dea de stire .Releul are 3 fire (conectate la stator) si un fir rosu de + .minusul se ia de la ,,carcasa ".Deci are mufa cu trei fire si un fir rosu separat... Salut, eu am luat de pe ebay, banuiesc ca este din china, dar merge brici. Am dat 170 lei cu transport cu tot si mi-a venit in 4 zile. Este un bulgar din spania, dar le trimite cu posta din bulgaria... Am intrat pe vanzator si nu are pt. tine, al meu are mufa cu 5 picioruse, dar cauta pe ebay.co.uk, spania, italia care sa aibe ce mai mic pret la transport si vine si repede, La prima vedere este cam 27 lire. ps. am incercat de scuter, pe care am dat 50 lei, semana,gtot cu 5 picioruse si mi-a bubuit. Editat Mai 8, 2013 de M.I.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) userul Garcya aduce din Uk. Il recomand cu caldura! Fara tiganeli si alte chestii cum practica altii. /index.php?/user/40610-garcya/ Editat Mai 8, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) .. Cine are posibilitatea sa imi comande via-alta tara, un releu din UK ...ca ai dracului nu livreaza nici unul in Romania .. uite aici trimite din germania http://www.ebay.de/itm/REGLER-YAMAHA-XV-535-750-1100-Virago-V-MAX-V-MAX-1200-42X-81960-A2-/281003227326?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item416d18f8be http://www.ebay.de/itm/XV-535-VIRAGO-XV535-88-96-REGLER-LICHTMASCHINENREGLER-REGULATOR-NEU-YAMAHA-/160774255851?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item256ee474eb http://www.ebay.de/itm/Yamaha-XV-535-Virago-Regler-Gleichrichter-12-Tkm-Laufleistung-Originalteil-/271194482349?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3f247366ad sau poate franta http://www.ebay.fr/itm/CACHE-REGULATEUR-ALU-YAMAHA-XV-535-VIRAGO-3JB-81975-01-/150570303192?pt=FR_JG_Moto_Pi%C3%A8ces&hash=item230eb07ed8#ht_536wt_1105 http://www.ebay.fr/itm/REGULATEUR-YAMAHA-XV250-XV-250-535-XV535-750-VIRAGO-B3-/280710226371?pt=FR_JG_Moto_Pi%C3%A8ces&hash=item415ba221c3#ht_3079wt_1344 etc. Editat Mai 8, 2013 de M.I.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) Ia vezi, nu-ti gasesti ceva pe la astia? http://www.xfmoto.com/rectifiers-c-107_110.html Momentan am contul gol, deh, a fost 1 mai, paste etc, dar cam in 2 saptamani imi comand de la ei un releu, e 17 dolari cu transport gratuit. Singurul dezavantaj, pt mine, este ca e pt un model mai nou de xv250, dar ii tai mufa si cositoresc firele, vad ca e la fel ca la mine la culori si nr de fire. Daca iti convine ceva de acolo, iti comand cand comand si eu. p.s: minusul cred ca poti sa-l tragi de unde vrei tu, important e sa fie. Deci teoretic ai putea sa faci o improvizatie si sa pui un releu cu 5 fire si sa tragi firul negru la carcasa. Editat Mai 8, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 ...Intre o roata de bicicleta si una de motocicleta nu exista diferente de ,,abordare"..ci doar dimensiuni diferite... ...releul regulatorde pe mobra imi asigura maxim 13 v la turatie mica ..cand cresc turatia scade la 12,6-12,7 v... Se pare ca tu nu citesti ce scriu, le stii pe toate... n'o sa mai pierd timpul! Iti urez spor la treaba! === Nu cred ca regulatorul este de vina! Ma rog, e dreptul tau sa strici cate poftesti... Eu am releu de scuter - 75 ron (china - gasesti in Dragonul Rosu chiar si mai ieftin). De 3 ani am fix 14 V +/- 0,2V. Restul nu trebuie sa-ti mai spun, oricum le stii tu... Chestia asta am mai facut-o si pe alte mobre - merge pe toate 100%.(ultima pe mobra lui @Festina Lente care si-a cumparat inutil un alt regulator din acelasi motiv). Ia legatura cu el, poate ti-l vinde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.