MERLIN Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Salutare! are cineva sa mi dea cineva si mie doua amarate de surubele cu care se prind bornele la baterie la Virago? Weekendul trecut am vrut sa repun bateria pe motor si nu am mai gasit cele doua surubele( nu stiu unde s-au evaporat din garaj). Mai mult, am fost la Varta pe Stefan cel mare de unde am luat bateria si ei nu au separat ci doar cu tot pachetul cu baterie. multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dusha Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Salut. Vand acest suport de coburi pentru virago, folosit dar in stare buna (nu este lovit sau ruginit). Pret 300 ron - usor negociabil. Doar in Bucuresti.Alte detalii pe privat. 1_suportcoburi_virago.jpg2_suportcoburi_virago.jpg3_suportcoburi_virago.jpg4_suportcoburi_montat.jpg Revin cu poze cu gentile Iron Horse (putin prafuite de stat in dulap) care au mers cu acesti suporti (scuze pt pisicile curioase din peisaj) si inca o poza cu suportul montat pe motor intr-o poza mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Varianta castigatoare pare sa fi fost varianta 2. Daca mai vreti un pic de ne-reclama, o sa pun o poza cu banda respectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Salut. Vand acest suport de coburi pentru virago... 3_suportcoburi_virago.jpg Cadrele suportului sunt standard pentru side case tip - Hepco&Becker - toata gama sau cele originale de BMW, etc... Au incluse si sistemul de fixare/incuiere - asadar pentru cei interesati setul este complect! Am facut aceasta precizare pentru ca acum 2 ani am cautat fara succes acest suport, aveam cutiile dar nu si cadrul. Motiv pentru care am renuntat cu parere de rau la Hepco&Becker si am trecut la Givi(ceva mai mici si cu material calitativ inferior - ABS) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Daca are cineva nevoie, am de donat 2 adaptoare pt prinderea oglinzilor de pe partea dreapta, M8 filetul exterior (filet invers, cum e la oglinda de dreapta), M10 filetul interior (pas normal). La mine trebuie M10 exterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dusha Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Salut. Vand acest suport de coburi pentru virago, folosit dar in stare buna (nu este lovit sau ruginit). Pret 300 ron - usor negociabil. Doar in Bucuresti.Alte detalii pe privat.1_suportcoburi_virago.jpg2_suportcoburi_virago.jpg3_suportcoburi_virago.jpg4_suportcoburi_montat.jpg Am dat suportul. Au mai ramas coburile de panza iron horse la fabuloasa suma de 70 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 @Dusha il poti intreba pe cel care a luat suportul daca nu vrea si un top case(nou) identic cu al meu la 100 roni? Da bine pe virago! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Eu am luat suportul (sarut mana Dusha si-ti multumesc din nou pentru amabilitate), albastru nu ma coafeaza, pentru negru da-mi PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Asrael Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 De topcase sunt interesat, nu conteaza culoare. Am trimis PM pt detalii. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 @Dusha il poti intreba pe cel care a luat suportul daca nu vrea si un top case(nou) identic cu al meu la 100 roni? Da bine pe virago! Rezervat pt. @Asrael. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 cine mai centreaza roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Salut, Mi-am cumpărat recent o Virago 535, foarte draguță, dar după 130 km prin oraș am rămas fără benzină. Vreau să vă întreb dacă este normal un consum așa de mare și dacă nu este ce pot să fac eu sau dacă trebuie să o duc la un mecanic. Asfalt uscat și sunt deschis la orice sugestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) depinde cata benzina era in rezervor... si vezi sa nu fie ceasul mile, in loc de km Editat Aprilie 1, 2014 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Probabil o eroare... Consumul se calculeaza in litri combustibil consumat pe nr. km parcursi! Editat Aprilie 1, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Vreau să spun că motocicleta consumă aproximativ 7.5l/100km în oraș. Cât despre indicatoarea acestea sunt in km, iar când am alimentat au intrat 9.6 litri de benzină. Editat Aprilie 1, 2014 de el_shmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) A stat peste iarna ? Ca si mie imi consuma normal 4l/100km, dar dupa ce a stat 3 luni a iesit 5.5l/100km. In plus, in oras stai destul de mult la semafoare, in coloana.... Editat Aprilie 1, 2014 de BlackSeraph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Am cumpărat motocicleta în urmă cu câteva săptămâni. Mai mult ca sigur că a stat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Salut am o Viroaga de 250 iar acum cateva zile cand am vrut sa ies la o plimbare am pornit.o si am consatat urmatoarele: in afara de faptul k apornit super greu (am zis k e normal dupa ce a stat atat) cand a pornit la relantiu statea normal insa cand vruiamnsa o turez murea. Chiar daca trageam shocu tot murea iar daca o luam incet cu acceleratia pana la urma reusam sa o turez dar cu fff mare greutate. Am sunat jn prieten care are service de motoare si care imi sice k am membrana din carburator rupta si ca am dat e dracu k face cat nu cost motoru si m.a indrumat sa desfac carburator lucru pe care l.am si facut insa am avut surpriza sa constat k acea membrana e intacta. Deci gandindjma in urma la cum am last.o mi.am adus aminte k tot asa facea si la ultimele pornitlri de anu trecut insa pana la urma mergea. Acum daca de stresul cu membrana am scapat ce sa mai verific k tot am carburatoru dat jos iar pretenu meu e plecat dupa ceva motoare prin tari straine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Asrael Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Salut el_shmc, am si eu un virago 535 din 1991. Cand am luat-o acum doi ani, in oras imi consuma to 7 - 7,5 l/100km, si tot asa rezervorul plin se golea dupa 130-135 km. In afara daca mergeam pe la 80- 90 km/h consumul era de 5 - 5,5 l/100km. Daca mergeam cu 100-110 km/h consumul sarea la 7 l/100km. In afara mergem doi oameni pe motor. In oras mai mult singur. Asta se intampla cand am luat-o acum doi ani. La finalul anului trecut am facut urmatoarele modificari: am ajustat si curatat carbutratoare, schimbat filtru ulei (cel de aer e curat), bujii, pneuri noi, am desfiintat rezerva (oricum solenoidul de valva nu functiona asa ca am anulat-o cu totul si acum am un rezervor de vreo 11-12 litri). Dupa iarna am facut o tura de judet de 150 de km si concluzia e ca in afara imi consuma 4,5 - 5 l/100 km doi oameni pe motor, mers 80-90 cu sprinturi de 120 km/h. In oras nu am apucat sa vad anul asta, dar anul trecut in iarna tot 5 - 5,5 l/100km consuma. Nu stiu de ce am acest consum, care si mie mi se pare mare. O explicatie ar fi ca motorul e mic pentru ce duce (doi oameni, doar eu am 96 kg). O fi si vechimea? poate ne lamureste cineva. Oricum motorul a mers mult mai bine dupa operatiunile care le-am enumerat mai sus. Sper sa iti fie de folos. Editat Aprilie 1, 2014 de Asrael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Salut Asrael, Nu am nici cea mai mica idee despre cum trebuie curățate și ajustate carburatoarele, aș dori să învăț, cu condiția să nu fie prea complicat sau să am nevoie de ustensile speciale. Despre schimbul de ulei și filtru de ulei mă gândesc să îl fac luna viitoare cât despre filtru de aer în weekend asta cred că pot să-l verific. Mulțumesc pentru idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Asrael Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Referitor la operatiunile enumerate, le-am facut la un service moto, mai precis in constanta (revizie - pneuri, filtre) si la brassov (partea de carburatoare, bujii), nu e complicat dar iti trebuie scule. Eu m-am ocupat de partea de vopsire (dupa cum se vede la avatar). Sunt curios daca alti posesori de virago 535 au un consum mai mic de 5 l/100 km si in ce conditii . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Referitor la operatiunile enumerate, le-am facut la un service moto, mai precis in constanta (revizie - pneuri, filtre) si la brassov (partea de carburatoare, bujii), nu e complicat dar iti trebuie scule. Eu m-am ocupat de partea de vopsire (dupa cum se vede la avatar). Sunt curios daca alti posesori de virago 535 au un consum mai mic de 5 l/100 km si in ce conditii . . . Unde mai exact la brasov ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Legat de mentenață, cum curațați cromul, mai exact depunerile de pe blocul motor (cred că se numește oxid)? Dacă nu este oxid vă rog să îmi spuneți și mie ce este și cum scap de el. Stimă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) La 250, cel putin, motorul e vopsit. Deci sanse sa-l scoti "ca nou" aproape 0. Eu am incercat cu... spray de jante, spray de frane, spray de curatare aluminiu si inox (asa scria pe el, asa zic si eu), spray de curatat lant, jet de abur, periuta de dinti, Detartrant, Axion... in afara de faptul ca e curat, nu s-a schimbat nimic altceva in bine. La mine sunt puncte de vopsea sarita si aluminiul a oxidat. Acelasi lucru se intamplase la capacele laterale de jos, au iesit doar cand am dat jos vopseaua si le-am polishat. Multa munca. Editat Aprilie 1, 2014 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Vreau să spun că motocicleta consumă aproximativ 7.5l/100km în oraș. Cât despre indicatoarea acestea sunt in km, iar când am alimentat au intrat 9.6 litri de benzină. Ce spui tu este foarte posibil, iar in anumite conditii pot spune ca nu este mult. Niciodata consumul unui auto/moto nu se face doar in trafic urban! O cifra corecta este data de un drum mixt(30% urban si 70% extraurban). De ce? Pentru ca traseele sunt diferite intre anumite ore. Nu se compara tranversarea orasului pe podul Basarab cu tranversarea bul. Stefan cel Mare la orele de varf. Apoi conteaza stilul de conducere, viteza de deplasare, utilizarea franei, anotimpul si presiunea in pneuri, distante scurte cu motorul rece, reglajul de carburatie, filtru aer, etc... Ai aproape 50 de cai pe care-i hingheresti in trafic de oras... "astia" vor benzina, nu merg cu aer! Alege un scuter de 4-7 cai si o sa ai un cosum de 3-4%. Eu am reusit un 3,5% la drum, dar ma avut si 9%... ...si care imi sice k am membrana din carburator rupta... Carburatia nu inseamna doar membrana intacta! Mergi la un prieten care stie sa-ti desfaca si sa curete un carburator. Dupa simptomul descris, la tine se pare ca este lipsa benzina... (jigler infundat, nivel prea mic, etc) ...Nu stiu de ce am acest consum, care si mie mi se pare mare... Cosmumul la drum intins este legat in special de viteza de deplasare datorita dinamicii! Incearca sa faci 100km cu max 70, apoi 100km cu 140km - ai sa te sperii, consumul aproape se dubleaza! ...Sunt curios daca alti posesori de virago 535 au un consum mai mic de 5 l/100 km si in ce conditii . . . Da, am mers anul trecut la o adunare moto in Bulgaria insotit de un prieten care mergea prima data pe moto. L-am lasat in fata pentru a nu-l streasa, eu mergeam in urma lui... Nu cred ca am mers mai tare de 60, foarte rar 70... am avut consum de 3,5%! Editat Aprilie 1, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.