Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

 

are cineva sa mi dea cineva si mie doua amarate de surubele cu care se prind bornele la baterie la Virago?

Weekendul trecut am vrut sa repun bateria pe motor si nu am mai gasit cele doua surubele( nu stiu unde s-au evaporat din garaj). Mai mult, am fost la Varta pe Stefan cel mare de unde am luat bateria si ei nu au separat ci doar cu tot pachetul cu baterie.

multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Vand acest suport de coburi pentru virago, folosit dar in stare buna (nu este lovit sau ruginit). Pret 300 ron - usor negociabil. Doar in Bucuresti.Alte detalii pe privat.

attachicon.gif1_suportcoburi_virago.jpgattachicon.gif2_suportcoburi_virago.jpgattachicon.gif3_suportcoburi_virago.jpgattachicon.gif4_suportcoburi_montat.jpg

Revin cu poze cu gentile Iron Horse (putin prafuite de stat in dulap) care au mers cu acesti suporti (scuze pt pisicile curioase din peisaj) si inca o poza cu suportul montat pe motor intr-o poza mai mare.

post-68904-0-15598900-1395988970_thumb.jpgpost-68904-0-76930100-1395988988_thumb.jpgpost-68904-0-08038700-1395988999_thumb.jpgpost-68904-0-31699200-1395989010_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Vand acest suport de coburi pentru virago...

3_suportcoburi_virago.jpgattachicon.gif

Cadrele suportului sunt standard pentru side case tip - Hepco&Becker - toata gama sau cele originale de BMW, etc... Au incluse si sistemul de fixare/incuiere - asadar pentru cei interesati setul este complect!

Am facut aceasta precizare pentru ca acum 2 ani am cautat fara succes acest suport, aveam cutiile dar nu si cadrul. Motiv pentru care am renuntat cu parere de rau la Hepco&Becker si am trecut la Givi(ceva mai mici si cu material calitativ inferior - ABS)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are cineva nevoie, am de donat 2 adaptoare pt prinderea oglinzilor de pe partea dreapta, M8 filetul exterior (filet invers, cum e la oglinda de dreapta), M10 filetul interior (pas normal). La mine trebuie M10 exterior.

post-69984-0-30217300-1396026092_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Vand acest suport de coburi pentru virago, folosit dar in stare buna (nu este lovit sau ruginit). Pret 300 ron - usor negociabil. Doar in Bucuresti.Alte detalii pe privat.attachicon.gif1_suportcoburi_virago.jpgattachicon.gif2_suportcoburi_virago.jpgattachicon.gif3_suportcoburi_virago.jpgattachicon.gif4_suportcoburi_montat.jpg

Am dat suportul. Au mai ramas coburile de panza iron horse la fabuloasa suma de 70 ron ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mi-am cumpărat recent o Virago 535, foarte draguță, dar după 130 km prin oraș am rămas fără benzină. Vreau să vă întreb dacă este normal un consum așa de mare și dacă nu este ce pot să fac eu sau dacă trebuie să o duc la un mecanic.

 

Asfalt uscat și sunt deschis la orice sugestie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau să spun că motocicleta consumă aproximativ 7.5l/100km în oraș.

Cât despre indicatoarea acestea sunt in km, iar când am alimentat au intrat 9.6 litri de benzină.

Editat de el_shmc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am o Viroaga de 250 iar acum cateva zile cand am vrut sa ies la o plimbare am pornit.o si am consatat urmatoarele: in afara de faptul k apornit super greu (am zis k e normal dupa ce a stat atat) cand a pornit la relantiu statea normal insa cand vruiamnsa o turez murea. Chiar daca trageam shocu tot murea iar daca o luam incet cu acceleratia pana la urma reusam sa o turez dar cu fff mare greutate. Am sunat jn prieten care are service de motoare si care imi sice k am membrana din carburator rupta si ca am dat e dracu k face cat nu cost motoru si m.a indrumat sa desfac carburator lucru pe care l.am si facut insa am avut surpriza sa constat k acea membrana e intacta. Deci gandindjma in urma la cum am last.o mi.am adus aminte k tot asa facea si la ultimele pornitlri de anu trecut insa pana la urma mergea. Acum daca de stresul cu membrana am scapat ce sa mai verific k tot am carburatoru dat jos iar pretenu meu e plecat dupa ceva motoare prin tari straine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut el_shmc, am si eu un virago 535 din 1991.

 

Cand am luat-o acum doi ani, in oras imi consuma to 7 - 7,5 l/100km, si tot asa rezervorul plin se golea dupa 130-135 km. In afara daca mergeam pe la 80- 90 km/h consumul era de 5 - 5,5 l/100km.

 

Daca mergeam cu 100-110 km/h consumul sarea la 7 l/100km. In afara mergem doi oameni pe motor. In oras mai mult singur. Asta se intampla cand am luat-o acum doi ani.

 

La finalul anului trecut am facut urmatoarele modificari: am ajustat si curatat carbutratoare, schimbat filtru ulei (cel de aer e curat), bujii, pneuri noi, am desfiintat rezerva (oricum solenoidul de valva nu functiona asa ca am anulat-o cu totul si acum am un rezervor de vreo 11-12 litri).

 

Dupa iarna am facut o tura de judet de 150 de km si concluzia e ca in afara imi consuma 4,5 - 5 l/100 km doi oameni pe motor, mers 80-90 cu sprinturi de 120 km/h. In oras nu am apucat sa vad anul asta, dar anul trecut in iarna tot 5 - 5,5 l/100km consuma.

 

Nu stiu de ce am acest consum, care si mie mi se pare mare. O explicatie ar fi ca motorul e mic pentru ce duce (doi oameni, doar eu am 96 kg). O fi si vechimea? poate ne lamureste cineva.

 

Oricum motorul a mers mult mai bine dupa operatiunile care le-am enumerat mai sus.

 

Sper sa iti fie de folos.

Editat de Asrael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Asrael,

 

Nu am nici cea mai mica idee despre cum trebuie curățate și ajustate carburatoarele, aș dori să învăț, cu condiția să nu fie prea complicat sau să am nevoie de ustensile speciale.

 

Despre schimbul de ulei și filtru de ulei mă gândesc să îl fac luna viitoare cât despre filtru de aer în weekend asta cred că pot să-l verific.

 

Mulțumesc pentru idei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la operatiunile enumerate, le-am facut la un service moto, mai precis in constanta (revizie - pneuri, filtre) si la brassov (partea de carburatoare, bujii), nu e complicat dar iti trebuie scule. Eu m-am ocupat de partea de vopsire :) (dupa cum se vede la avatar).

Sunt curios daca alti posesori de virago 535 au un consum mai mic de 5 l/100 km si in ce conditii . . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la operatiunile enumerate, le-am facut la un service moto, mai precis in constanta (revizie - pneuri, filtre) si la brassov (partea de carburatoare, bujii), nu e complicat dar iti trebuie scule. Eu m-am ocupat de partea de vopsire :) (dupa cum se vede la avatar).

Sunt curios daca alti posesori de virago 535 au un consum mai mic de 5 l/100 km si in ce conditii . . .

Unde mai exact la brasov

?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de mentenață, cum curațați cromul, mai exact depunerile de pe blocul motor (cred că se numește oxid)?

 

Dacă nu este oxid vă rog să îmi spuneți și mie ce este și cum scap de el.

 

Stimă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 250, cel putin, motorul e vopsit. Deci sanse sa-l scoti "ca nou" aproape 0. Eu am incercat cu... spray de jante, spray de frane, spray de curatare aluminiu si inox (asa scria pe el, asa zic si eu), spray de curatat lant, jet de abur, periuta de dinti, Detartrant, Axion... in afara de faptul ca e curat, nu s-a schimbat nimic altceva in bine. La mine sunt puncte de vopsea sarita si aluminiul a oxidat. Acelasi lucru se intamplase la capacele laterale de jos, au iesit doar cand am dat jos vopseaua si le-am polishat. Multa munca.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau să spun că motocicleta consumă aproximativ 7.5l/100km în oraș.

Cât despre indicatoarea acestea sunt in km, iar când am alimentat au intrat 9.6 litri de benzină.

Ce spui tu este foarte posibil, iar in anumite conditii pot spune ca nu este mult. Niciodata consumul unui auto/moto nu se face doar in trafic urban! O cifra corecta este data de un drum mixt(30% urban si 70% extraurban). De ce? Pentru ca traseele sunt diferite intre anumite ore. Nu se compara tranversarea orasului pe podul Basarab cu tranversarea bul. Stefan cel Mare la orele de varf.

Apoi conteaza stilul de conducere, viteza de deplasare, utilizarea franei, anotimpul si presiunea in pneuri, distante scurte cu motorul rece, reglajul de carburatie, filtru aer, etc... Ai aproape 50 de cai pe care-i hingheresti in trafic de oras... "astia" vor benzina, nu merg cu aer! Alege un scuter de 4-7 cai si o sa ai un cosum de 3-4%.

 

Eu am reusit un 3,5% la drum, dar ma avut si 9%...

 

...si care imi sice k am membrana din carburator rupta...

Carburatia nu inseamna doar membrana intacta! Mergi la un prieten care stie sa-ti desfaca si sa curete un carburator. Dupa simptomul descris, la tine se pare ca este lipsa benzina... (jigler infundat, nivel prea mic, etc)

 

...Nu stiu de ce am acest consum, care si mie mi se pare mare...

Cosmumul la drum intins este legat in special de viteza de deplasare datorita dinamicii! Incearca sa faci 100km cu max 70, apoi 100km cu 140km - ai sa te sperii, consumul aproape se dubleaza!

 

...Sunt curios daca alti posesori de virago 535 au un consum mai mic de 5 l/100 km si in ce conditii . . .

Da, am mers anul trecut la o adunare moto in Bulgaria insotit de un prieten care mergea prima data pe moto. L-am lasat in fata pentru a nu-l streasa, eu mergeam in urma lui...

Nu cred ca am mers mai tare de 60, foarte rar 70... am avut consum de 3,5%!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...