Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Daca are prea multa benzina nu prea sezizezi la acceleratia pe loc decat daca ai umblat mult cu ea si vezi ca e mai prompta insa in sarcina vezi ca are ezitari cand tragi de ea plus bineinteles vezi pe bujii.

Dupa parerea mea consumul mare vine dinspre zona filtrului, a socului daca ramane activ, sau a acului de dozaj-tub emulsor. Jiclorul principal iese din discutie(ca doar nu l-or fi decalibrat) ca el intra in functiune doar in ultimul sfert, practic poti sa-l si scoti daca nu tragi mai mult de 60-70% din acceleratie.

De exemplu cand m-am jucat la carburatorul de la cea de 125 si am ridicat acul cu 2 liniute am simtit ezitari in sarcina si consumul mi-a sarit de la 2,8 la 3,6 cu un castig de 5km/ora la viteza maxima, dar cu un cuplu sensibil mai mare la turatii medii, bineinteles ca l-am dat la loc,

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

....cristi eu nu prea sunt de accord cu mersul fara filtru..

De unde sti ca nu este un filtru colmatat? ..este mai simplu sa faci praf un carburator decat un test?

...miine o sa iau jos filtrul si o sa incerc...

Sefu', nimeni nu-ti poate repara motorul prin telefon! Informatiile pe care le dai sunt vagi, nu spun nimic, orice este posibil(de la roata infranata pana la gaura in rezervor)... este evident ca nu ai cunostiintele necesare pentru o diagnosticare corecta...

Ok, poti arunca banii pe un carburator nou si sa ai surpriza ca si acela sa fie "bulit"! Ce zici de asta?

In final pe banii tai poti face ce vrei... Succes!

 

PS. In general trebuie sa pleci de la operatiile cele mai simple si mai banale. Eliminandu-le pe rand ajungi la cele mai complexe... eu asa am crezut ca pot sa te ajut.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristi de ce descurajezi omul ? informatiile sun destul de complecte. Roata infranata si gaura in rezervor nu fac bujiile negre si nici ezitari la acceleratie (unde mai pui ca o gaura in rezervor se simte).Si daca erai atent la ce scriam sugeram sa inlocuiasca filtrul cu ceva...nu fara.

augustin31 trebuie sa "sape" singur, ghidonat un pic de cei mai vechi si pana la urma o sa-si dea seama singur ce se intampla.

Eu sunt de conformatie veche nu concep un mobrist adevarat care sa nu stie sa se descurce cu capra lui.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi are totusi dreptate, prin telefon, la distanta, nu ai cum sa faci ceva... da, poti sa dai niste indicatii pe forum, dar e f greu sa pui un diagnostic corect la distanta, cu destul de putine informatii.

Eu mizez pe un nivel mare in camera... dar sansele sa fie corecta ideea mea sunt mici. Nu stim istoricul, ce s-a mai facut la mobra, unde s-a umblat, cum mergea in trecut... pot sa fie bujiile de vina, fisele, pipele, jigloare, reglaje... E greu sa rezolvi probleme la o mobra la care nu stii istoricul, trebuie sa iei totul la mana. Si stiu ce zic, ca asta am patit eu, de la 2-3 defecte am ajuns sa schimb multe alte piese, sa repar chestii la care nu ma asteptam si tot asa... daca era din Bucuresti, sunt sigur ca eu, sau Cristi, sau tu, sau altii, il ajutam cat de cat... dar la distanta e greu.

Oricum, asteptam sa vedem ce a mai descoperit, ce a mai verificat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi, spuneti-mi si mie va rog unde se afla filtrul de aer la Virago 535 din '97. Am incercat sa caut pe net dar n-am descoperit nimic. Si a doua problema: ce ulei sa pun in motor, cu ce specificatii? Va multumesc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am calculat si eu consumul azi... 3,1% mixt, adica cam jumatate un drum snagov si imprejurimi si jumatate drumurile zilnice in Bucuresti (acasa-munca si retur + altele), 193 km cu 6l de benzina (5,88 de fapt, dar am rotunjit). Recunosc ca in oras o cam alerg, nu merg usurel, la consum, estimez un 4%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a doua problema: ce ulei sa pun in motor, cu ce specificatii? Va multumesc..

Repsol 15w50 am eu si nu-s probleme, pe de-asupra e si mai ieftin 30lei/L

Fereste-te de sintetice, eu am avut si motul7100 si-mi patina frai'ul si ambreiajul in dusmanie

Editat de chipu08
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spalat filtrul.... azi sunt la munca... miine o sa o alerg putin sa vedem ce si cum sta problema...

Revin cu detalii in masura in care reusesc sa ma fac inteles..



Prima impresie.... trage mai bine urca mai repede in viteza... merg miine sa ii fac consumul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine iese la....... jogging?

 

JOGGING s. n. Alergare ușoară practicată pentru întreținerea sănătății. calare pe mobra

Editat de buldozer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine iese la....... jogging?

 

JOGGING s. n. Alergare ușoară practicată pentru întreținerea sănătății. calare pe mobra

 

 

...ploua!

Am observat pe pielea mea... :)

Dimineata, adica pe la 5, m-am uitat pe geam totul ok, am iesit afara totul ok, am consultat site-ul de starea vremii, si acolo totul ok; zic bine, plec la munca cu motorul....am venit acum juma' de ora ud fleaca...

Halal vreme....

Si-acum am si eu ceva intrebari:

1. De ce cand e ceva umezeala in aer(ceata,ploaie), face mobra mea de parca e posedata?

-simptomele incep de la ceata- cand apar problemele cu o mica intensitate, ex: motorul e rece si dupa cateva minute cand ridic socul de tot si merge la relanti, are momente cand intrerupe, parca nu ar avea scanteie. Face la fel si daca accelerez usor, treptat (stand pe loc) si apar rateuri in evacuare

-cand e ploaie, cum a fost azi, sint aceleasi simptome doar mai severe

Ma gindesc eu ca e ceva pe parte de electric/aprindere, dar ce? acum ceva timp am luat la mana toti papucii si i-am dat cu spray de contact, iar pierdere nu are---fise noi, bujii noi, bobine noi, filtru nou. Cand e vreme uscata nu face

2. Vrau sa fac un drum Bucuresti-Campina-Brasov-Cheia-Valenii de munte-Campina-Bucuresti, ideea e ca am auzit ca ar fi drumul rau pe Cheia-Valenii de munte, stie cineva ce mai e pe'acolo, cum e drumul?

Editat de chipu08
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un suport de oglinda in genul astuia din poza? Ma refer la partea de jos, care se prinde pe ghidon, cu filet. Am primit 2 oglinzi si uneia ii lipseste prezonul cu filet, celeilalte ii lipseste toata partea de jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iesit ...alergat motorul... de la 60 - 100 km/ora cind cum sa potrivit cu traseul ... la final de 100 km tras linie .. consum 3.50 litri .... tot a sarit ceva de la 2.5 litri !! dar tot ma simt mai bine si nu mai fac ca si trenul ... multumesc de sfatul cu spalatul filtrului ... sper ca nu am suparat pe nimeni ..dar sincer nu ma pricep mai deloc... Multumesc inca odata pentru rabdarea si amabilitatea voastra ...drumuri uscate

Fum in tobe ..... Nu in suflet !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un suport de oglinda in genul astuia din poza? Ma refer la partea de jos, care se prinde pe ghidon, cu filet. Am primit 2 oglinzi si uneia ii lipseste prezonul cu filet, celeilalte ii lipseste toata partea de jos.

cer scuze, nu s-a atasat poza

post-69984-0-96726900-1402854343_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Vezi, asta-mi place la Cristi, e "doctor"!

A spus un singur lucru si a avut dreptate!

Esteeeee!!! In ciuda unor habarnisti si băgători în seama de pe aici...

Editat de dorutrucker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esteeeee!!! In ciuda unor habarnisti si băgători în seama de pe aici...

Postul tau este rautacios."habarnistul" GEO_ZGA i-a sugerat lui augustin31 sa-si spele filtrul nu sa dea bani sa-l schimbe sau mai rau sa mearga fara el chiar si pentru o proba.

In rest nimeni nu i-a spus sa-si cumpere alt carburator ci s-o ia in ordinea gravitatii, ca doar venea de la sevice si erau deschise toate optiunile, un filtru nu se colmateaza peste noapte.Chestia cu roata infranata si gaura in rezervor a fost o figura de stil a lui cristi57 care poate fi foarte ursuz si neincrezator uneori in capabilitatile colegilor de hoby.

Ce ma bucura pe mine este ca augustin31 s-a descurcat si si-a rezolvat problema chiar si prin "telefon"

 

Asfalt curat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Cristi.
Te deranjez cu cateva intrebari.
Iti aduci aminte discutia de saptamana trecuta la telefon. Nu am avut timp de moto, din cauza serviciului.
Azi am mers sa mai fac verificari. Am vrut in primul rand sa descopar cu zgomotul ce se aude la turatie. M-am gandit ca acesta poate provine de la accesoriile puse, respectiv aparatoare electronica, aripile, numar si vroiam sa le elimin treptat, dar am avut o surpriza. Bateria moarta. Avea tensiune de 0,70 v. Nu am patit pana acum. Joi aveam 12.8 v parca. Motorul acum doua saptamani a stat nepornjt peste 8 zile si nu am avut probleme, pornire la sfert. Joi dimineata, cand s-a oprit in mers la ora 8.00 dadeam la automat si pacanea releul, baterie aproape moarta. Pe la ora 12.00 am mers sa i-au bateria pentru a o incarca. Inainte am zis sa verific si a pornit la sfert. Totusi am dus bateria la darian, fiind in apropiere de moto, pentru a o incarca. Am incarcat-o, totul ok, am venit acasa, pana am vorbit cu tine. Iar azi surpriza.
Nu inteleg ce s-a intamplat. Acum este la incarcat. Dupa ce am dat-o jos, pana sa o pun la incarcat arata aproape 4 volti.
Se poate sa se sulfateze asa odata? Are aproximativ 1,5 ani.
De ce nu a facut probleme de acum o saptamana?
Se poate sa am un scurt? Asa odata? Cum pot verifica? Pot pune aparatul pe moto, fara baterie saa imi zica?
Poate fi scurt de la alternator sau regulator? Stiu ca pot verifica fazele, pe care le-am si verificat, dar poate nu am pus bine aparatul, unde trebuie sa il pun, aici ma refer la butonul de la aparatul de masura?
Bateria este la incarcat si o las libera pana maine cand ajung de la birou, voi verifica cati volti are.
Merci si scuza-ma de deranj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cred ca ai mesageria plina.

Asa este, mesageria este plina.. n-am avut timp sa triez si sa sterg.. raspund foarte mult si pe PM.

...Iti aduci aminte discutia de saptamana trecuta la telefon....

In legatura cu bateria ce pot sa spun… este dependenta de multi factori(calitatea initiala de cand o cumperi, curentul la pornire, utilizare/intretinere, conservare pe timp de iarna, incarcare alternator, etc – toate acestea pot produce sulfatari ireversibile). Apoi pot fi si alte cauze, altele decat cele produse de utilizare.

 

Cei mai importanti factori sunt alegerea bateriei si timpul de pornire.

A. Pe baterie in afara de capacitate este trecuta si puterea maxima pe care o poate genera la demaraj.Ex: 12V – 60Ah/680A(En). Ce inseamna acest indicativ?

  • 12V reprezinta tensiunea nominala
  • 60Ah reprezinta capacitatea, se masoara in amperi pe ora (cantitate de curent pe unitatea de timp)
  • 680A reprezinta curentul maxim pe care il poate furniza timp de max 10 secunde. Acesta este parametrul cel mai important! Foarte multi nu tin cont de aceasta valoare, o ignora, habar n-au si nu-i intereseaza.

B. Daca motorul nu porneste in primele 5 - 6 secunde, este indicat sa faci o pauza de 10 – 15 secunde pana la urmatoarea incercare. Eu nu recomand o incercare de demarare mai lunga de 5 secunde, pe langa baterie solicita si demarorul care incepe sa se incalzeasca.

Am scris aceste lucruri nu neaparat pentru tine, ci si pentru alti useri…

 

Acum, ce trebuie tu sa faci?

1. In primul rand sa verifici cosumatorii. Contact taiat, desfaci una din bornele bateriei si o inseriezi cu un ampermetru. Valoarea ideala trebuie sa fie “0”. Este psibil sa gasesti un consumator de cca 10 – 15mA cauzat de circuitul de comanda(regulatorul sau rezistenta prafului) al alternatorului care este cuplat permanent la baterie. Mai poate provenii si de la o alarma in stare de veghe sau alte montaje suplimentare.

2. Daca consumul depaseste 0,03A, trebuie sa cauti cauza. Scoti pe rand sigurantele si vezi pe care circuit dispare consumatorul, o sa-ti fie mai usor la identificare cauza.

3. Verifici incarcarea alternatorului. Motor pornit, turatie 1000 – 1500 rot/min. Tensiune fara consumatori min 13,6V, max 14,5V. Tensiune cu consumatori(far apris) min 13,6V, max 14,5V.

4. Daca tensiunea in timpul incarcarii depaseste 14,3V, atunci este bine sa se faca verificari periodice la nivelul electrolitului din baterie si completarea cu H2O daca este cazul.

5. Verifici tensiunea de incarcare si la nivelul alternatorului(iesirea din regulator). Trebuie sa fie identica cu cea de la bornele bateriei. O cadere mai mare de 0,2V necesita verificarea cablajului de forta si legaturile de masa.

 

 

Dupa ce faci toate acestea mai vorbim, functie de raspunsul tau... mai sunt multe de spus despre baterie/incarcare/utilizare/verificare... exista si un proces de desulfatare partiala(insa nu mereu da rezultate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...