Jump to content

Recommended Posts

Geo ai dreptate "13" este ansamblul soc.

Augustin un carburator de motocicleta are 3 regimuri de sarcina

1. ralantiul si sarcina pana in1/4 care are jiclorul lui separat

2.de la 1/4 si 3/4 cumulat cu ralantiul ai acul cu teava in care culiseaza

3. de la 3/4 si maxim ai jiclorul principal plus cele dinainte.

4.Suplimentar ai pompa de sprit.

Nu ne-ai spus ce simti ca s-a schimbat in mersul mobrei, unde crezi ca a intervenit schimbarea.

Bujiile daca au culoare neagra ai amestec bogat.

In explodata de la Geo surubul de amestec este piesa 10 dar cum am spus si eu mai devreme si cristi57 nu cred ca ai consumul asta din cauza lui

 

Ps Era sa uit socul care trebuie sa se traga.



cristi eu nu prea sunt de accord cu mersul fara filtru ca poate sa intre un praf,musculita ,paienjenel ,rama ,crocodil ceva , mai bine sa puna un burete foarte permeabil sau un tifon(atentie la scame).

Filtrul de la 250 este uscat sau umed?

Ca daca este uscat si baietii l-au uns cu ulei l-au belit .

Edited by vlad58
Link to post
Share on other sites
  • Replies 10.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in mersul normal al motociletei nu am simit nici o schimbare ...sau nu mi-am dat seama ... doar daca trag dintr-o data de acceleratie parca se ineaca ... in rest aceasi treaba numa consum ridicat ..

Link to post
Share on other sites

Se ineaca si isi revine fara sa reduci acceleratia ?

Trasa la maxim ,daca tragi si socul vine in nas?

Eu suspectez ori socul care nu actioneaza (nu se ridica la maxim)cum trebuie ori daca ai filtru uscat si l-au uns baietii i-au schimbat permeabilitatea.

Repet intrebarea ti-au umblat si pe la supape?

Daca ralantiul e stabil nu ai treaba cu jiclorul de mers incet.

Faptul ca-ti vine in nas cand tragi brusc de acceleratie denota un surplus de benzina, ti-or fi umblat si la pozitia acului?(cel prins in sibarul cu membrana)ca rata de benzina data de pompa de acceleratie cred ca e fixa si in afara cand nu bazai acceleratia nu-ti influienteaza consumul.

Link to post
Share on other sites

asta cu socul nu am incercato ..o sa o incerc miine si revin cu informati.... daca au umblat sau nu la alceva nu stiu ca nu am stat tot timpul linga ei .... dar incep sa ma ghandesc de ce draq nu stau eu la bucuresti ..ca vad ca acolo oricum sunteti mai multi care cit de cit aveti cunostinta mai mult decit mecanici de la cluj... adica mno cei care la care am fost si m-au rezolvat ...



oare nu e nicunul care sa fie din brasov ca in perioada 20-23 merg la brasov la intilnirea anuala bmw fest ... si merg cu motorul ..poate isi arunca cineva un ochi la motocicleta mea ..

Link to post
Share on other sites

Pai bujiile negre indica amestec bogat, adica multa benzina. Na, e si logic, la ce consum ai :)

Acum am si eu o intrebare, si o pun pt ca si eu m-am lovit de treaba asta... pe liber, stand pe loc, daca tragi brusc de acceleratie, se balbaie si dupa aceea se accelereaza? Sau se accelereaza frumos?

La mine era nivelul mare in camera, am reglat plutitorul la un nivel mai mic (nu stiu cat, nu am mai masurat dupa), si surubul de amestec era dat aproape la maxim, l-am reglat cu mexykanu intr-o seara. Dupa reglajele astea, am pus si bujii noi (ngk cum zice cartea), ca una dadea scanteie stramb, si acum se accelereaza mult mai bine. Consumul nu l-am facut inca, acum sunt in curs de...

Link to post
Share on other sites

ca trag brusc fie ca trag treptat se conformeaza la comenzi ...miine o sa iau jos filtrul si o sa incerc sa il spal ..scutur vedem dupa caz ..

Link to post
Share on other sites

Apropos de filtru... eu am filtru din burete si manualul spune sa-l ung cu ulei fin, drept care m-am conformat si l-am uns cu ulei de mecanisme fine. Evident, dupa o spalare (de fapt vreo 3, era extrem de murdar, desi la prima vedere nu parea) cu detergent de vase. Nu e f imbibat, nu curge si filtreaza bine (am verificat, nu e strop de praf dupa el).

Link to post
Share on other sites

daca te rog mult imi lasi un numar de telefon ca sa te pot contacta daca nu deranjez binenteles... mai cer si eu un sfat daca ai bunavointa de a le acorda telefonic.. binenteles nu am sa sun la ora asta o sa sun miine dupa ora 11

Link to post
Share on other sites

Daca are prea multa benzina nu prea sezizezi la acceleratia pe loc decat daca ai umblat mult cu ea si vezi ca e mai prompta insa in sarcina vezi ca are ezitari cand tragi de ea plus bineinteles vezi pe bujii.

Dupa parerea mea consumul mare vine dinspre zona filtrului, a socului daca ramane activ, sau a acului de dozaj-tub emulsor. Jiclorul principal iese din discutie(ca doar nu l-or fi decalibrat) ca el intra in functiune doar in ultimul sfert, practic poti sa-l si scoti daca nu tragi mai mult de 60-70% din acceleratie.

De exemplu cand m-am jucat la carburatorul de la cea de 125 si am ridicat acul cu 2 liniute am simtit ezitari in sarcina si consumul mi-a sarit de la 2,8 la 3,6 cu un castig de 5km/ora la viteza maxima, dar cu un cuplu sensibil mai mare la turatii medii, bineinteles ca l-am dat la loc,

Edited by vlad58
Link to post
Share on other sites

....cristi eu nu prea sunt de accord cu mersul fara filtru..

De unde sti ca nu este un filtru colmatat? ..este mai simplu sa faci praf un carburator decat un test?

...miine o sa iau jos filtrul si o sa incerc...

Sefu', nimeni nu-ti poate repara motorul prin telefon! Informatiile pe care le dai sunt vagi, nu spun nimic, orice este posibil(de la roata infranata pana la gaura in rezervor)... este evident ca nu ai cunostiintele necesare pentru o diagnosticare corecta...

Ok, poti arunca banii pe un carburator nou si sa ai surpriza ca si acela sa fie "bulit"! Ce zici de asta?

In final pe banii tai poti face ce vrei... Succes!

 

PS. In general trebuie sa pleci de la operatiile cele mai simple si mai banale. Eliminandu-le pe rand ajungi la cele mai complexe... eu asa am crezut ca pot sa te ajut.

Edited by cristi 57
Link to post
Share on other sites

@cristi de ce descurajezi omul ? informatiile sun destul de complecte. Roata infranata si gaura in rezervor nu fac bujiile negre si nici ezitari la acceleratie (unde mai pui ca o gaura in rezervor se simte).Si daca erai atent la ce scriam sugeram sa inlocuiasca filtrul cu ceva...nu fara.

augustin31 trebuie sa "sape" singur, ghidonat un pic de cei mai vechi si pana la urma o sa-si dea seama singur ce se intampla.

Eu sunt de conformatie veche nu concep un mobrist adevarat care sa nu stie sa se descurce cu capra lui.

Edited by vlad58
Link to post
Share on other sites

Cristi are totusi dreptate, prin telefon, la distanta, nu ai cum sa faci ceva... da, poti sa dai niste indicatii pe forum, dar e f greu sa pui un diagnostic corect la distanta, cu destul de putine informatii.

Eu mizez pe un nivel mare in camera... dar sansele sa fie corecta ideea mea sunt mici. Nu stim istoricul, ce s-a mai facut la mobra, unde s-a umblat, cum mergea in trecut... pot sa fie bujiile de vina, fisele, pipele, jigloare, reglaje... E greu sa rezolvi probleme la o mobra la care nu stii istoricul, trebuie sa iei totul la mana. Si stiu ce zic, ca asta am patit eu, de la 2-3 defecte am ajuns sa schimb multe alte piese, sa repar chestii la care nu ma asteptam si tot asa... daca era din Bucuresti, sunt sigur ca eu, sau Cristi, sau tu, sau altii, il ajutam cat de cat... dar la distanta e greu.

Oricum, asteptam sa vedem ce a mai descoperit, ce a mai verificat...

Link to post
Share on other sites

Dragi colegi, spuneti-mi si mie va rog unde se afla filtrul de aer la Virago 535 din '97. Am incercat sa caut pe net dar n-am descoperit nimic. Si a doua problema: ce ulei sa pun in motor, cu ce specificatii? Va multumesc..

Link to post
Share on other sites

I-am calculat si eu consumul azi... 3,1% mixt, adica cam jumatate un drum snagov si imprejurimi si jumatate drumurile zilnice in Bucuresti (acasa-munca si retur + altele), 193 km cu 6l de benzina (5,88 de fapt, dar am rotunjit). Recunosc ca in oras o cam alerg, nu merg usurel, la consum, estimez un 4%.

Link to post
Share on other sites

Si a doua problema: ce ulei sa pun in motor, cu ce specificatii? Va multumesc..

Repsol 15w50 am eu si nu-s probleme, pe de-asupra e si mai ieftin 30lei/L

Fereste-te de sintetice, eu am avut si motul7100 si-mi patina frai'ul si ambreiajul in dusmanie

Edited by chipu08
Link to post
Share on other sites

Am spalat filtrul.... azi sunt la munca... miine o sa o alerg putin sa vedem ce si cum sta problema...

Revin cu detalii in masura in care reusesc sa ma fac inteles..



Prima impresie.... trage mai bine urca mai repede in viteza... merg miine sa ii fac consumul...

Link to post
Share on other sites

cine iese la....... jogging?

 

JOGGING s. n. Alergare ușoară practicată pentru întreținerea sănătății. calare pe mobra

Edited by buldozer
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...