Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

alta solutie nu prea ai... am mai citit pe forumuri ca multi s-au lovit de problema asta, rezolvarea asta e, largitul bucselor. doar sa ai grija sa le dai centrat, sa nu te duci stramb cu bormasina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-59804-0-92180700-1404663362_thumb.jpg

 

Asta este 535-ul meu. Ultima data am bagat de 50 lei benzina, am facut 170 de kilometri pana sa fie pe rezerva, din care 20 de kilometri facuti in oras. Mi-a iesit 4,6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gifFotografie-0009.jpg

 

Asta este 535-ul meu. Ultima data am bagat de 50 lei benzina, am facut 170 de kilometri pana sa fie pe rezerva, din care 20 de kilometri facuti in oras. Mi-a iesit 4,6.

Ne dai prea putine informatii. Ai bagat de 50 lei plin? cat are rezervorul principal si cat este rezerva? Daca ai rezervor de 13,5 litri din care 3,5 rezerva ai consumat 5,88 daca ai de 8,6 litri cu 2 rezerva ai consumat 3,88 ????

» Post actualizat in 06 Jul 2014 17:33

Zilele astea am profitat ca m-am dus la Cernavoda(la un pescuit in canal, dar stati linistiti ca nici nu a pus gura) si mi-am facut si eu o idee de consum (plin-plin).

La dus am luat-o pe varianta veche, mers cu 100-110, 60 localitati, alimentat in Fetesti, consum 4,5%.La intors autostrada 130-135 si rar 140,alimentat acasa, consum 5,88.

Sincer mi se pare foarte mult pentru ca desi are acelasi gabarit, forma si greutate ca 535, motorul e de 400. ma asteptam sa consume mai putin. Cand ma gandesc ca la cea de 125(transformata in 150 si mai usoara cu 74 kg) consumul la 100-110 (bineinteles la blana) nu imi trecea de 3,2 in orice conditii ( normal era de 2,7-2,8) ma oftic si mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt putine informatii. Inainte de benzinarie am intrat pe rezerva, si am alimentat 7,83 litri, calculat pana la urmatoarea intrare pe rezerva in total 170 de kilometrii cu 7,83 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu ieri o tura mai lunga, dar nu mi-am facut consumul decat la intoarcerea pe Cheia. Am mers cu mobra f turata, am mers spre limita (am raschetat o scarita si am fost si cu pasager), in linii drepte am mers cu 100-110 km/h, pe curbe cu 40-60-80 km/h, in functie de curba... consumul pe Cheia a fost de 4%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt putine informatii. Inainte de benzinarie am intrat pe rezerva, si am alimentat 7,83 litri, calculat pana la urmatoarea intrare pe rezerva in total 170 de kilometrii cu 7,83 litri.

Mai vii pe acasa, pentru ca ai zis ca ai bagat de 50lei (cred ca esti de accord ca pretul benzinei variaza de la statie la statie si in functie de sortiment),dar un consum se face la plin ca din rezerva poti sa consumi mai mult sau mai putin in functie daca urci sau cobori si starea drumului accidentat sau lin si 2 -3 sute de grame la un drum asa scurt conteaza.

 

 

Am facut si eu ieri o tura mai lunga, dar nu mi-am facut consumul decat la intoarcerea pe Cheia. Am mers cu mobra f turata, am mers spre limita (am raschetat o scarita si am fost si cu pasager), in linii drepte am mers cu 100-110 km/h, pe curbe cu 40-60-80 km/h, in functie de curba... consumul pe Cheia a fost de 4%.

Mi se pare foarte normal consumul tau, mai ales ca stiu ca tragi de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, nu ma sperie... ce ma sperie e ca am ramas fara frana spate ieri. azi m-am chinuit la ea, am tot reglat-o... acum tine, dar ramane usor infranata roata spate. banuiesc arcurile ferodourilor, ori s-au decalit, ori s-a rupt unul dintre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, nu ma sperie... ce ma sperie e ca am ramas fara frana spate ieri. azi m-am chinuit la ea, am tot reglat-o... acum tine, dar ramane usor infranata roata spate. banuiesc arcurile ferodourilor, ori s-au decalit, ori s-a rupt unul dintre ele.

Ceea ce trebuie sa te sperie este ca din ce spui tu mergi la limita (scarite zgariate). Sfatul unui om crea mergea cam la fel cu o amarata de mobra (dar avea in jur de 20 de ani) si nu a existat an in care sa nu-si ia tranta, este s-o iei mai usor. De ce ? Pai stai sa-ti explic trante.

-pietricica exact pe traiectoria limita in curba (nu ai ce sa faci) -patita

-mic suvoi de apa ce traverseaza linistit soseaua in curba -patita

-balega evident in curba

-urme de noroi de pe drumurile laterale -patita

-dara de nisip

-pata de ulei - cat pe ce la o curba foarte usoara

-astfalt inmuiat

Acum poate te miri ca sunt intreg, am avut noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o singura scarita, dreapta... si o singura data s-a intamplat, pe un ac de par :)) m-am panicat cand am dat cu calcaiul de asfalt...

merg spre limitele mele, incerc usor, usor sa le intind mai departe... nu fortez aiurea, incalzesc cauciucurile inainte si trag mai mult de mobra unde vad pe unde merg. problema mea acum e cu limitele motocicletei, la modul ca nu prea ma ajuta puterea, mai ales cu pasager, si ca am probleme cu frana spate (cea mai importanta problema). mi-e groaza sa desfac roata spate, e bataie de cap, dar nu prea am de ales...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar anvelopa spate Yamaha virago

130/90/15 sau alta marme care se potriveste si e legala.

130\90\15. Marbella , made-n Japan. detalii pe pm.

post-39145-0-31668800-1404726920_thumb.jpg

post-39145-0-77956800-1404726931_thumb.jpg

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o singura scarita, dreapta... si o singura data s-a intamplat, pe un ac de par :)) m-am panicat cand am dat cu calcaiul de asfalt...

merg spre limitele mele, incerc usor, usor sa le intind mai departe... nu fortez aiurea, incalzesc cauciucurile inainte si trag mai mult de mobra unde vad pe unde merg. problema mea acum e cu limitele motocicletei, la modul ca nu prea ma ajuta puterea, mai ales cu pasager, si ca am probleme cu frana spate (cea mai importanta problema). mi-e groaza sa desfac roata spate, e bataie de cap, dar nu prea am de ales...

ce e asa de greu sa desfaci roata spate?cu 3 chei e data jos,e mai greu sa suspenzi motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce e asa de greu sa desfaci roata spate?cu 3 chei e data jos,e mai greu sa suspenzi motorul

 

pai... nu am cric central, deci ma chinui singur sa ridic bascula cu cric auto + piatra/lemn sub cricul mobrei, desfacuta piulita de la ax, slabit lantul, dat jos, scoasa parghia de la frana spate, asta dupa ce dai la cheie pana te plictisesti sa slabesti cablul (n-am mai ajuns prin dragonul rosu sa mai iau o cheie de 12 inelara cu clicket)... si abia dupa aia scoasa roata.

da, stiu, nu e cine stie ce, dar mi-e lene si m-am saturat sa o vad desfacuta :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Caut si eu un suport de genti laterale, de preferat SH, pentru o virago de 250.

Merci si numa' bine!

 

Asta mi-ar prinde bine si mie, dar eu cred ca o sa le fac din ceva tevaraie... nu e cine stie ce greutate de facut, trebuie doar un aparat de sudura si un ochi format, sa nu iasa strambe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit ceva nou(magazin)... probabil facut de cei cu ochii oblici...si e la pret asemanator cu cel SH...ma gandesc ca mai rau ca cel SH nu are cum sa fie... :glare:

 

Nu intentionez sa fac reclama...

http://www.motor-bike.ro/motor-bike-ro/eshop/7-1-ANVELOPE-MOTO-SCUTERE-ATV/21-2-Cauciucuri-STRADA-TOURING/5/541-CAUCIUC-130-90-15

Editat de voodoo_is
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mers cineva cu anvelope resapate? Intreb pentru ca nu am incercat, dar pretul lor este tentant!

 

Acum, din cate am tot citit despre "reconditionate" sau "reconstruite" nu am ajuns la nici o concluzie. Fabricantii spun ca producerea acestora are loc printr-un proces special prin care cauciucurile primesc un strat de cauciuc nou pe banda de rulare, iar acest proces are loc doar o singura data dupa ce anvelopa veche trece printr-un proces foarte minutios de sortare. In plus nu orice marca poate fi reconstruita! De asemenea, in ceea ce priveste caracteristicile de franare si virare, aceste cauciucuri nu inregistreaza pierderi majore, comportandu-se ca un cauciuc nou datorita calitatii benzii de rulare. Conditiile si garantia oferita fiind ca la unul nou(un argument de luat in seama).

Datorita faptului ca un cruiser nu este solicitat la fel ca o vitezana tind sa cred ca anvelopele resapate sunt o alternativa ieftina pentru cei cu un buget mic, care totusi nu vor sa renunte la o calitate buna. Deasemeni cred ca intre un cauciuc SH imbtranit si un resapat nu exista comparatie.

 

Nu doresc sa influentez pe nimeni in a lua o decizie, vreau insa parerea celor ce au utilizat resapate. Cunosc multi motociclisti care merg numai cu anvelope SH mai vechi de 5-6-7 ani doar pentru ca si le pot permite.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...