Geo_ZGA Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Zgomot metalic am vazut ca toate au... am citit si pe aici, si pe forumuri de prin "afara"... se pare ca un oarecare zgomot e normal. Acum depinde ce zgomot ai tu, e zdranganit, e bataie, e huruit... se aude din fata, din spate... poate sa fie ceva banal, o toba pocnita, un surub slab si o tabla care loveste pe undeva... O ureche formata, nu obligatoriu mecanic, ar putea sa-si dea seama daca e ceva anormal si cam de pe unde se aude. Ba da, e f mult 1000 lei doar pt demontat motorul. Inseamna ca pt remediat problema iti mai ia minim 1500 manopera + piese (cam scumpe la motor)... ajungi la 1000 euro, mai bine iti iei un alt motor sh si il schimbi direct, pe cel vechi il pastrezi pt piese. O diagnoza "la ureche" nu poate sa te coste mai multe de 50 lei (sau 0 lei, ca doar o asculta, nu e ca si cum face ceva). Pt desfacut da, platesti ceva mai mult, dar in nici un caz atatia bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 (editat) @raisa creata Eu nu am desfacut inca acest motor dar mai am una de 125 (transformata in 150) si cand am avut o problema la ambielaj si a trebuit s-o desfac (mie mi se cereau 400lei si m-am hotarat s-o fac eu) am observat ca oala de ambreiaj avea un joc marisor (dupa parerea mea) m-am dus la Axa (in Vitan) la sevice si i-am itrebat pe baietii de acolo care-i treaba, raspunsul lor a fost promt ca jocul este foarte normal. La cea de 125 nu se auzea nimic.Asa cum iti spusesem si prima oara din ce m-am documentat si eu pe majoritatea forumurilor, acest troncanit este in fisa postului.Mobra mea e noua si a avut acest troncanit de la inceput.Cel ce ti-a schimbat oala a facut-o pe degeaba (adica pe banii tai). Repet intrebarea, se atenueaza acest troncanit cand tragi de ambreiaj? Daca da, nu ai de ce sa umbli la ambielaj (nu arbore) iar zgomotul metalic poate sa fie intradevar de la tacheti sau de la o tabla neprinsa bine in urma manoperei care ti s-a facut.Sfatul meu pe care ti-l repet e sa te intalnesti cu cineva care are o viroaga si sa faci comparatie. Editat Iulie 11, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MPsihopatu Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 (editat) alta solutie nu prea ai... am mai citit pe forumuri ca multi s-au lovit de problema asta, rezolvarea asta e, largitul bucselor. doar sa ai grija sa le dai centrat, sa nu te duci stramb cu bormasina. Pana la urma am gasit solutia. asa se poate reveni la ghidonul original fara multe batai de cap Editat Iulie 13, 2014 de MPsihopatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raisa creata Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 @raisa creata Eu nu am desfacut inca acest motor dar mai am una de 125 (transformata in 150) si cand am avut o problema la ambielaj si a trebuit s-o desfac (mie mi se cereau 400lei si m-am hotarat s-o fac eu) am observat ca oala de ambreiaj avea un joc marisor (dupa parerea mea) m-am dus la Axa (in Vitan) la sevice si i-am itrebat pe baietii de acolo care-i treaba, raspunsul lor a fost promt ca jocul este foarte normal. La cea de 125 nu se auzea nimic.Asa cum iti spusesem si prima oara din ce m-am documentat si eu pe majoritatea forumurilor, acest troncanit este in fisa postului.Mobra mea e noua si a avut acest troncanit de la inceput.Cel ce ti-a schimbat oala a facut-o pe degeaba (adica pe banii tai). Repet intrebarea, se atenueaza acest troncanit cand tragi de ambreiaj? Daca da, nu ai de ce sa umbli la ambielaj (nu arbore) iar zgomotul metalic poate sa fie intradevar de la tacheti sau de la o tabla neprinsa bine in urma manoperei care ti s-a facut.Sfatul meu pe care ti-l repet e sa te intalnesti cu cineva care are o viroaga si sa faci comparatie. da, multumesc, am ajuns in bucuresti si o sa caut pe cineva cu viroaga sau ambulanta moto o sa va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Haideti sa va povestesc ce am patit eu ieri si intra in categoria sa nu faceti ca mine.Cum aveam programat la ora 15 un gratar am zis sa fac inainte o tura mica, adica Branesti -Fundulea si via A2 acasa.Toate bune si frumoase ma bucuram de vremea frumoasa si lipsa vantului, mers usurel cu 100/ora, ajuns la Fundulea intrat pe A2, mers la fel de lejer pana la cam 5km de ultima parcare pe sensul meu cand i-am dat de proba 140 pana la intrarea in parcare.Odata ajuns in parcare am sudat 2 tigari (fumez slim) si am numarat masinile SMURD care treceau 1...2...3...4...5....6....7, belea mare zic eu si ma gandesc ca o sa aflu la stiri, ceea ce s-a si intamplat. Am pornit mobra si hai spre casa dar nu am apucat sa fac nici 1km ca a aparut PROBLEMA, mi-a "cazut" un cilindru, asta e zic eu, pot trai si asa ca nici scule nu aveam la mine, viteza maxima s-a limitat la 80 si usurel, usurel prin oras spre casa. Din cand in cand, destul de des, rateuri, nici o problema zic eu ca doar am toba intermediara. Am ajuns in fata casei, opresc sa deschid portile si cand am pornit motorul sa introduc fierul in curte, uite ce chestie ca mergea normal, bun zic eu a avut un jeg care s-a dus si eram fericit. Dupa ce am inchis portile si m-am uitat la ea s-o admir cu drag. Era sa fac infarct.Tevile de esapament erau facute zob, cotul de la cilindrul 2 (cel din fata) la intrarea in toba era albastru inchis pe 15cm, teava de sus era galben inchis spre brun de la toba inspre iesire vreo 10cm, si teava de jos cam la fel plus cireasa de pe prajitura cam 5cm albastru .Simteam ca mor, ma gandeam ca mai bine o impingeam 20km pana acasa.M-am calmat si am inceout cu Nevr Dull -apa de ploaie, pasta Super Cristal -a miscat ceva, polish vopsea - ceva mai bine.Am scos teava de sus cat de cat si hai sa fac o tura sa vad daca se accentueaza galbejeala.Pe drum la 2km de casa, din nou mi-a cazut cilindrul 2 si asa a ramas. Ajuns acasa am scos bujia si nexam scanteie, cand m-am dus la bobina, voila, papucii erau slabiti. Ok cu aprinderea am rezolvat-o sa vad totusi ce fac cu tevile. Dupa ce am cautat pe internet m-am hotarat pentru Autosol care cica s-ar gasi la Practiker. Azi m-am dus acolo si nu am gasit decat Nigrin 14,5 lei, asta e decat nimic merita sa incerc. Rezultatul, dupa 2 ore de munca teava de sus recuperata 100%, la teava de jos cred ca mai muncesc 1 ora si la cot Dumnezeu cu mila ca nici nu m-am apucat. Asta-i patania mea si invatatura de minte sa nu mai plec cu mainile in buzunar. Astfalt curat ca eu ma duc sa mai frec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rohan Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Salut! Am si eu nevoie de tobe esapament pentru yamaha virago xv 535 2YL originale, stare buna sau foarte buna. Daca stiti ceva va rog sa ma contactati telefonic (0726310944). Multumesc, Mircea Rohan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Salut v-am întrebat acum vreo câteva zile despre problema mea legată de rateuri și oscilații ale forței de tracțiune, am descoperit că sunt sparte galeriile de admisie. Am sa-le schimb săptămâna asta și sper să rezolv problema. O zi bună Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Buna tuturor.... caut un stop pentru motoru meu ... daca se poate nu foarte mare si nu foarte scump .... daca are careva si nu mai are trebuinta de el si vrea sa il marite va rog dati un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 vezi pe ebay, gasesti chinezesti ieftine cu transport gratuit. cauta ceva care sa pice bine pe forma aripii, sa nu fie drept la prindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 asta este ca vreau drept la prindere..ca aripa imi e modificata ...am scos locul unde era stopul propriu zis si am aripa dintro bucata frumos refacuta ...si vreu un stop frumusel cu prindere pe drept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 tot ebay, doar modifici criteriile de cautare atunci sunt modele suficiente din care sa alegi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Salut. Caut pentru cineva, care nu are cont aici emblemele de pe rezervor de la un 535. Adica modelul asta : Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Are cineva un surub de la capacele alea cromate de pe chiuloase? Unul singur imi trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Asa ca un reminder: Pe grupul Virago Riders Romania de pe facebook s-a stabilit pana acum data intalnirii 29-31 august si cel mai votat loc este Vidraru. Care nu aveti facebook dar vreti sa ne intalnim, mai dati un semn aici si va tinem la curent cu toate alea. Cele bune, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 ...m-am hotarat pentru Autosol care cica s-ar gasi la Practiker. Azi m-am dus acolo si nu am gasit decat Nigrin... Pentru aluminiu, crom si inox iti poti face singur o pasta de lustruit din oxid de crom - praful acela verde care se foloseste ca pigment in zugraveli. Apoi cu o bormasina si un disc de pasla rezolvi in cateva minute orice problema legata de aspect. Daca te intereseaza pot scrie modul de preparare si utilizare, altfel pierd vremea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 (editat) Pentru aluminiu, crom si inox iti poti face singur o pasta de lustruit din oxid de crom - praful acela verde care se foloseste ca pigment in zugraveli. Apoi cu o bormasina si un disc de pasla rezolvi in cateva minute orice problema legata de aspect. Daca te intereseaza pot scrie modul de preparare si utilizare, altfel pierd vremea... Nigrinul si-a facut treaba dar destul de greu. Bineinteles ca ma intereseaza reteta si poate intereseaza si pe altii daca spui ca ai probat-o, ca pasta de dinti Super Cristal nu mai e ce era. Merci anticipat Astfalt curat Editat Iulie 18, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Salut. Caut pentru cineva, care nu are cont aici emblemele de pe rezervor de la un 535. Adica modelul asta : Va multumesc. Poate suna redundant dar... Tot ebay. Le-am vazut pe la 6-8 dolari perechea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 (editat) Salut v-am întrebat acum vreo câteva zile despre problema mea legată de rateuri și oscilații ale forței de tracțiune, am descoperit că sunt sparte galeriile de admisie. Am sa-le schimb săptămâna asta și sper să rezolv problema. O zi bună Azi am fost la mecanic, mi-a dat jos carburatoarele, le-a curatat, am schimbat galeriile de admisie, totul a mers perfect pana la prima benzinarie unde am alimentat(am facut plinul), iar dupa 8 km am tras pe dreapta pentru ca motorul numai trage... m-am tarait inapoi in bucuresti cu 50km/h max, rateuri... etc Nici una din Viroagele voastre nu a mai prezentat un astfel de simtome? Editat Iulie 19, 2014 de el_shmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Azi am fost la mecanic, mi-a dat jos carburatoarele, le-a curatat, am schimbat galeriile de admisie, totul a mers perfect pana la prima benzinarie unde am alimentat(am facut plinul), iar dupa 8 km am tras pe dreapta pentru ca motorul numai trage... m-am tarait inapoi in bucuresti cu 50km/h max, rateuri... etc Nici una din Viroagele voastre nu a mai prezentat un astfel de simtome? Asta am patit eu saptamna trecuta si bin cauza rateurilor imi belisem tobele. La mine a fost un contact imperfect la bobina de inductie si nu imi dadea scanteie la cilindrul doi. La tine s-ar mai putea sa fie un jeg plecat la plimbare in carburator care fie iti blocheaza pe deschis cuiul pontou fie s-a bagat intr-un jiglor Barem te-ai prins ce cilindru nu-ti merge, ar trebui sa fie o idee mai rece. Consulta si bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 (editat) Salutare! Cred ca-mi iese ulei si pe la garnitura de la levierul de ambreiaj. Am incercat sa-l scot da nu pot de roata dintata ce leaga cardanul de cutia de viteze (se loveste de ea). Levierul ala nu iese decat daca desfac tot blocul motor? Multam! Editat Iulie 21, 2014 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Salut. Caut pentru cineva, care nu are cont aici emblemele de pe rezervor de la un 535. Adica modelul asta : Va multumesc. cred ca le mai am eu. Sa le caut acasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Ok astept un semn. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voodoo_is Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 (editat) Am si eu o problema la Virago cel mic...un singur carburator... Dimineata am pornit am plecat nici o problema.Cand ajung acasa a inceput sa face niste fite: 1.cand se baga in viteza pe loc se simte o rezistenta si unori se opreste motorul. 2.cand umblu la soc moare motorul. 3. necesita tras de acceleratie ca sa porneasca. *zilele acestea am probat robinetul pe RES dar nu a mers...sau nu am stiut sa PRIME-ez calumea carburatorul. O fi ceva pe partea de alimentare? Editat Iulie 23, 2014 de voodoo_is Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 1. detaliaza mai mult, nu prea inteleg ce vrei sa spui prin "rezistenta" 2. si la mine se subtureaza sau chiar moare motorul daca trag socul cand e motorul cald. dar stiu ce are, trebuie sa-i dau nivelul putin mai mic. dar e vorba de f putin si mi-e lene sa o fac 3. in zilele f calduroase, benzina din carb se evapora. e oarecum normal, depinde cat sta mobra intre porniri si daca sta in soare. mai e posibilitatea sa ai nivelul prea mare sau sa nu inchida bine cuiul ponto... da cu fum negru la pornire? bujiile ce culoare au? consumul e mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voodoo_is Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 (editat) 1.Cand bag 1 de pe N se simte o scadere a turatiei(ambreiaj apasat)...ca si cum ar veni un spiridus mic, negru si urat care tine de arborele motorului Editat Iulie 23, 2014 de voodoo_is Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.