voodoo_is Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 (editat) Am gasit ceva nou(magazin)... probabil facut de cei cu ochii oblici...si e la pret asemanator cu cel SH...ma gandesc ca mai rau ca cel SH nu are cum sa fie... Nu intentionez sa fac reclama... http://www.motor-bike.ro/motor-bike-ro/eshop/7-1-ANVELOPE-MOTO-SCUTERE-ATV/21-2-Cauciucuri-STRADA-TOURING/5/541-CAUCIUC-130-90-15 Editat Iulie 9, 2014 de voodoo_is Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Eu m-as feri de gumele china ca nu prea le au la capitolul cauciucaraie. Am avut din astea si cand s-au tocit si le-am schimbat cu Mitas s-a vazut diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Eu m-as feri de gumele china ca nu prea le au la capitolul cauciucaraie. Am avut din astea si cand s-au tocit si le-am schimbat cu Mitas s-a vazut diferenta. 99% gumele china sunt reesapate ATENTIE MARE !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 A mers cineva cu anvelope resapate? Intreb pentru ca nu am incercat, dar pretul lor este tentant! Acum, din cate am tot citit despre "reconditionate" sau "reconstruite" nu am ajuns la nici o concluzie. Fabricantii spun ca producerea acestora are loc printr-un proces special prin care cauciucurile primesc un strat de cauciuc nou pe banda de rulare, iar acest proces are loc doar o singura data dupa ce anvelopa veche trece printr-un proces foarte minutios de sortare. In plus nu orice marca poate fi reconstruita! De asemenea, in ceea ce priveste caracteristicile de franare si virare, aceste cauciucuri nu inregistreaza pierderi majore, comportandu-se ca un cauciuc nou datorita calitatii benzii de rulare. Conditiile si garantia oferita fiind ca la unul nou(un argument de luat in seama). Datorita faptului ca un cruiser nu este solicitat la fel ca o vitezana tind sa cred ca anvelopele resapate sunt o alternativa ieftina pentru cei cu un buget mic, care totusi nu vor sa renunte la o calitate buna. Deasemeni cred ca intre un cauciuc SH imbtranit si un resapat nu exista comparatie. Nu doresc sa influentez pe nimeni in a lua o decizie, vreau insa parerea celor ce au utilizat resapate. Cunosc multi motociclisti care merg numai cu anvelope SH mai vechi de 5-6-7 ani doar pentru ca si le pot permite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raisa creata Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 salutare oameni buni imi poate spune cineva cat ar costa manopera sa-mi dea jos motorul si sa gaseasca motivul troncanelii ce se aude din inima lui? am intrebat la un service si mi-a spus o suma astronomica si nu cred ca se merita...sincer presupun ca este o biela dar nu ma pricep prea tare am schimbat oala de ambreiaj dar tot troncane, asa ca trebuie dat jos si vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 salutare oameni buni imi poate spune cineva cat ar costa manopera sa-mi dea jos motorul si sa gaseasca motivul troncanelii ce se aude din inima lui? am intrebat la un service si mi-a spus o suma astronomica si nu cred ca se merita...sincer presupun ca este o biela dar nu ma pricep prea tare am schimbat oala de ambreiaj dar tot troncane, asa ca trebuie dat jos si vazut Vad ca reclami aceeasi problema. La tine se diminueaza sau dispare troncaneala cand tragi ambreiajul? Daca accelerezi se aude mai tare? Te-ai intalnit cu cineva care are viroaga sa faci comparatie? De ce ti-ai schumbat oala de ambreiaj sau mai bine zis ti-ai schimbat-o ca ti-a zis vre-un meserias? Asa cum ti s-a mai spus troncane dar daca tragi ambreiajul se diminueaza sau dispare iar daca esti in mers nu se mai aude, asta e normal. Daca ai probleme la biela atsta o auzi cel mai bine "intre ape" adica cand motorul se invarte la o turatie de 4000 si este intre accelerare si decelerare.Asa am patit eu la alta mobra dar nu conteaza tipul ca tot ambielaj avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 (editat) Am gasit ceva nou(magazin)... probabil facut de cei cu ochii oblici...si e la pret asemanator cu cel SH...ma gandesc ca mai rau ca cel SH nu are cum sa fie... Nu intentionez sa fac reclama... http://www.motor-bike.ro/motor-bike-ro/eshop/7-1-ANVELOPE-MOTO-SCUTERE-ATV/21-2-Cauciucuri-STRADA-TOURING/5/541-CAUCIUC-130-90-15 Eu prefer nou. Si eu am cumparat acum un an o anvelopa din taiwan, de care sunt foarte multumit. Acum eu nu am vitezana, pentru chopper eu zic ca merge. La pretul ala o ti un an doi, apoi daca nu iti iei una buna, daca nu esti multumit. Si apropo, nu este resapata. Editat Iulie 10, 2014 de M.I.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 salutare oameni buni imi poate spune cineva cat ar costa manopera sa-mi dea jos motorul si sa gaseasca motivul troncanelii ce se aude din inima lui? am intrebat la un service si mi-a spus o suma astronomica si nu cred ca se merita...sincer presupun ca este o biela dar nu ma pricep prea tare am schimbat oala de ambreiaj dar tot troncane, asa ca trebuie dat jos si vazut Poti incerca la Ambulanta Moto, Patrick e serios si nu se arunca la preturi mari, mai ales ca noi suntem cu "batranele". Care e suma astronomica si ce includea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Poti incerca la Ambulanta Moto, Patrick e serios si nu se arunca la preturi mari, mai ales ca noi suntem cu "batranele". Care e suma astronomica si ce includea? Tot acolo ai trimis-o si cateva pagini mai in spate dar nu ne-a dat detalii pe unde a fost si cine aluat decizia sa schimbe oala de ambreiaj. Mie mi se pare normal ca atunci cand ceri ajutorul si ai o rezolvare/esec sa-ti impartasesti experienta comunitatii la care ai apelat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 salutare oameni buni imi poate spune cineva cat ar costa manopera sa-mi dea jos motorul si sa gaseasca motivul troncanelii ce se aude din inima lui? am intrebat la un service si mi-a spus o suma astronomica si nu cred ca se merita...sincer presupun ca este o biela dar nu ma pricep prea tare am schimbat oala de ambreiaj dar tot troncane, asa ca trebuie dat jos si vazut sa nu fie Arborele..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 sa nu fie Arborele..... Da... hatmanul Luca Arbore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 (editat) salut am si eu o Virago 535 am ramas fara benzina, nu am stiut ca nu merge rezerva, am dat pe rezerva si nu s-a intamplat nimic. Am sunat un prieten si mi-a adus 2 litri de benzina, noroc ca eram aproape de casa . Acum intrebarea: cati litri intra in rezervor? cati litri raman pt rezerva? Intreb asta pt ca mie mi-au intrat 10,5 - 10,8 in situatia in care ramasesem fara si legat de trancanit, am vazut ca se discuta aici, imi trancane motorul la relanti dar cand trag ambreiajul dispare trancanitul, cand creste in ture nu se mai aude probabil ori se "rotunjeste"ori dispare. ma puteti lamuri despre ce e vorba? multumesc Editat Iulie 11, 2014 de faher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Daca ai viroaga standard si ai bagat 10l inseamna ca ai 13,5l din care 3,5l rezerva. Probabil cand ai ramas fara benzina erai deja pe rezerva sau iti este infundat robinetul pe partea cu rezerva. Oricum trebuie sa rezolvi ca asa cum ai vazut e foarte neplacut. Despre troncanit s-a mai discutat si parerile sunt impartite unii spun ca ar fi jocul oalei de ambreiaj (in aceasta categorie ma incadrez) alti spun ca ar fi jocul dintre dantura pinionului de pe ambielaj si dantura de pe oala de ambreiaj.Treaba sigura este ca toti s-ar parea ca au acest troncanit. Eu din cand in cand mai ales daca ma pregatesc sa merg la un drum mai lung imi verific functionarea corecta a robinetului, adica golesc pe principal si pe urma dau pe rezerva si vad cam cata rezerva mai am pana la gol.De ce fac asta ?. Pentru ca sunt patit cu alta mobra la care s-a dus garnitura de cauciuc din robinet si mi s-a unit principalul cu rezerva de m-a lasat cu ochii in soare si norocul meu a fost ca am facut pana prostului la 5min de impins pana la pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 s-a dus garnitura de cauciuc din robinet si mi s-a unit principalul cu rezerva de m-a lasat cu ochii in soare si norocul meu a fost ca am facut pana prostului la 5min de impins pana la pompa. sunt patit si eu, doar ca eram la vreo 15 min de impins printr-o aglomeratie infernala, de atunci ma uit in rezervor in fiecare saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raisa creata Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 hello 1000 lei numai manopera ..nu este mult?de dat jos motorulsi vazut unde este buba luni ma intorc in bucuresti si o sa caut ambulanta moto cum mi-ai recomandat multumesc » Post actualizat in 11 Jul 2014 16:15 Daca ai viroaga standard si ai bagat 10l inseamna ca ai 13,5l din care 3,5l rezerva. Probabil cand ai ramas fara benzina erai deja pe rezerva sau iti este infundat robinetul pe partea cu rezerva. Oricum trebuie sa rezolvi ca asa cum ai vazut e foarte neplacut. Despre troncanit s-a mai discutat si parerile sunt impartite unii spun ca ar fi jocul oalei de ambreiaj (in aceasta categorie ma incadrez) alti spun ca ar fi jocul dintre dantura pinionului de pe ambielaj si dantura de pe oala de ambreiaj.Treaba sigura este ca toti s-ar parea ca au acest troncanit. Eu din cand in cand mai ales daca ma pregatesc sa merg la un drum mai lung imi verific functionarea corecta a robinetului, adica golesc pe principal si pe urma dau pe rezerva si vad cam cata rezerva mai am pana la gol.De ce fac asta ?. Pentru ca sunt patit cu alta mobra la care s-a dus garnitura de cauciuc din robinet si mi s-a unit principalul cu rezerva de m-a lasat cu ochii in soare si norocul meu a fost ca am facut pana prostului la 5min de impins pana la pompa. eu am schimbat si oala de ambreiaj deci nu de acolo este buba...ramane arborele, biela...etc...nu stiu apropo de benzina eu alimentez dupa 130 km in oras pt.mai multa siguranta » Post actualizat in 11 Jul 2014 16:35 Tot acolo ai trimis-o si cateva pagini mai in spate dar nu ne-a dat detalii pe unde a fost si cine aluat decizia sa schimbe oala de ambreiaj. Mie mi se pare normal ca atunci cand ceri ajutorul si ai o rezolvare/esec sa-ti impartasesti experienta comunitatii la care ai apelat. da,scuze dar n-am ajuns la ambulanta moto de prima data mecanicul de la service a decis s=o schimbe, mi-a aratat jocul, dar mi-a spus ca este posibil sa fie alta cauza,,,si asa a si fost troncaneala a ramas, deci buba este in alta parte si nu stiu cat de sigur este sa plec la munte cu ea... in plus a aparut si un zgomot metalic, dar a zis ca tachetii sunt reglati...deci? am nevoie dE UN ALT MECANIC CLAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Zgomot metalic am vazut ca toate au... am citit si pe aici, si pe forumuri de prin "afara"... se pare ca un oarecare zgomot e normal. Acum depinde ce zgomot ai tu, e zdranganit, e bataie, e huruit... se aude din fata, din spate... poate sa fie ceva banal, o toba pocnita, un surub slab si o tabla care loveste pe undeva... O ureche formata, nu obligatoriu mecanic, ar putea sa-si dea seama daca e ceva anormal si cam de pe unde se aude. Ba da, e f mult 1000 lei doar pt demontat motorul. Inseamna ca pt remediat problema iti mai ia minim 1500 manopera + piese (cam scumpe la motor)... ajungi la 1000 euro, mai bine iti iei un alt motor sh si il schimbi direct, pe cel vechi il pastrezi pt piese. O diagnoza "la ureche" nu poate sa te coste mai multe de 50 lei (sau 0 lei, ca doar o asculta, nu e ca si cum face ceva). Pt desfacut da, platesti ceva mai mult, dar in nici un caz atatia bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 (editat) @raisa creata Eu nu am desfacut inca acest motor dar mai am una de 125 (transformata in 150) si cand am avut o problema la ambielaj si a trebuit s-o desfac (mie mi se cereau 400lei si m-am hotarat s-o fac eu) am observat ca oala de ambreiaj avea un joc marisor (dupa parerea mea) m-am dus la Axa (in Vitan) la sevice si i-am itrebat pe baietii de acolo care-i treaba, raspunsul lor a fost promt ca jocul este foarte normal. La cea de 125 nu se auzea nimic.Asa cum iti spusesem si prima oara din ce m-am documentat si eu pe majoritatea forumurilor, acest troncanit este in fisa postului.Mobra mea e noua si a avut acest troncanit de la inceput.Cel ce ti-a schimbat oala a facut-o pe degeaba (adica pe banii tai). Repet intrebarea, se atenueaza acest troncanit cand tragi de ambreiaj? Daca da, nu ai de ce sa umbli la ambielaj (nu arbore) iar zgomotul metalic poate sa fie intradevar de la tacheti sau de la o tabla neprinsa bine in urma manoperei care ti s-a facut.Sfatul meu pe care ti-l repet e sa te intalnesti cu cineva care are o viroaga si sa faci comparatie. Editat Iulie 11, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MPsihopatu Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 (editat) alta solutie nu prea ai... am mai citit pe forumuri ca multi s-au lovit de problema asta, rezolvarea asta e, largitul bucselor. doar sa ai grija sa le dai centrat, sa nu te duci stramb cu bormasina. Pana la urma am gasit solutia. asa se poate reveni la ghidonul original fara multe batai de cap Editat Iulie 13, 2014 de MPsihopatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raisa creata Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 @raisa creata Eu nu am desfacut inca acest motor dar mai am una de 125 (transformata in 150) si cand am avut o problema la ambielaj si a trebuit s-o desfac (mie mi se cereau 400lei si m-am hotarat s-o fac eu) am observat ca oala de ambreiaj avea un joc marisor (dupa parerea mea) m-am dus la Axa (in Vitan) la sevice si i-am itrebat pe baietii de acolo care-i treaba, raspunsul lor a fost promt ca jocul este foarte normal. La cea de 125 nu se auzea nimic.Asa cum iti spusesem si prima oara din ce m-am documentat si eu pe majoritatea forumurilor, acest troncanit este in fisa postului.Mobra mea e noua si a avut acest troncanit de la inceput.Cel ce ti-a schimbat oala a facut-o pe degeaba (adica pe banii tai). Repet intrebarea, se atenueaza acest troncanit cand tragi de ambreiaj? Daca da, nu ai de ce sa umbli la ambielaj (nu arbore) iar zgomotul metalic poate sa fie intradevar de la tacheti sau de la o tabla neprinsa bine in urma manoperei care ti s-a facut.Sfatul meu pe care ti-l repet e sa te intalnesti cu cineva care are o viroaga si sa faci comparatie. da, multumesc, am ajuns in bucuresti si o sa caut pe cineva cu viroaga sau ambulanta moto o sa va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Haideti sa va povestesc ce am patit eu ieri si intra in categoria sa nu faceti ca mine.Cum aveam programat la ora 15 un gratar am zis sa fac inainte o tura mica, adica Branesti -Fundulea si via A2 acasa.Toate bune si frumoase ma bucuram de vremea frumoasa si lipsa vantului, mers usurel cu 100/ora, ajuns la Fundulea intrat pe A2, mers la fel de lejer pana la cam 5km de ultima parcare pe sensul meu cand i-am dat de proba 140 pana la intrarea in parcare.Odata ajuns in parcare am sudat 2 tigari (fumez slim) si am numarat masinile SMURD care treceau 1...2...3...4...5....6....7, belea mare zic eu si ma gandesc ca o sa aflu la stiri, ceea ce s-a si intamplat. Am pornit mobra si hai spre casa dar nu am apucat sa fac nici 1km ca a aparut PROBLEMA, mi-a "cazut" un cilindru, asta e zic eu, pot trai si asa ca nici scule nu aveam la mine, viteza maxima s-a limitat la 80 si usurel, usurel prin oras spre casa. Din cand in cand, destul de des, rateuri, nici o problema zic eu ca doar am toba intermediara. Am ajuns in fata casei, opresc sa deschid portile si cand am pornit motorul sa introduc fierul in curte, uite ce chestie ca mergea normal, bun zic eu a avut un jeg care s-a dus si eram fericit. Dupa ce am inchis portile si m-am uitat la ea s-o admir cu drag. Era sa fac infarct.Tevile de esapament erau facute zob, cotul de la cilindrul 2 (cel din fata) la intrarea in toba era albastru inchis pe 15cm, teava de sus era galben inchis spre brun de la toba inspre iesire vreo 10cm, si teava de jos cam la fel plus cireasa de pe prajitura cam 5cm albastru .Simteam ca mor, ma gandeam ca mai bine o impingeam 20km pana acasa.M-am calmat si am inceout cu Nevr Dull -apa de ploaie, pasta Super Cristal -a miscat ceva, polish vopsea - ceva mai bine.Am scos teava de sus cat de cat si hai sa fac o tura sa vad daca se accentueaza galbejeala.Pe drum la 2km de casa, din nou mi-a cazut cilindrul 2 si asa a ramas. Ajuns acasa am scos bujia si nexam scanteie, cand m-am dus la bobina, voila, papucii erau slabiti. Ok cu aprinderea am rezolvat-o sa vad totusi ce fac cu tevile. Dupa ce am cautat pe internet m-am hotarat pentru Autosol care cica s-ar gasi la Practiker. Azi m-am dus acolo si nu am gasit decat Nigrin 14,5 lei, asta e decat nimic merita sa incerc. Rezultatul, dupa 2 ore de munca teava de sus recuperata 100%, la teava de jos cred ca mai muncesc 1 ora si la cot Dumnezeu cu mila ca nici nu m-am apucat. Asta-i patania mea si invatatura de minte sa nu mai plec cu mainile in buzunar. Astfalt curat ca eu ma duc sa mai frec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rohan Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Salut! Am si eu nevoie de tobe esapament pentru yamaha virago xv 535 2YL originale, stare buna sau foarte buna. Daca stiti ceva va rog sa ma contactati telefonic (0726310944). Multumesc, Mircea Rohan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Salut v-am întrebat acum vreo câteva zile despre problema mea legată de rateuri și oscilații ale forței de tracțiune, am descoperit că sunt sparte galeriile de admisie. Am sa-le schimb săptămâna asta și sper să rezolv problema. O zi bună Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Buna tuturor.... caut un stop pentru motoru meu ... daca se poate nu foarte mare si nu foarte scump .... daca are careva si nu mai are trebuinta de el si vrea sa il marite va rog dati un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 vezi pe ebay, gasesti chinezesti ieftine cu transport gratuit. cauta ceva care sa pice bine pe forma aripii, sa nu fie drept la prindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 asta este ca vreau drept la prindere..ca aripa imi e modificata ...am scos locul unde era stopul propriu zis si am aripa dintro bucata frumos refacuta ...si vreu un stop frumusel cu prindere pe drept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.