cristi 57 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Pai bateria tine curent, sau cel putin eu asa zic... Sefu', daca o luam cu presupuneri umplem urmatoarele 2-3 pagini cu vorbe... fara sa stim vreodata adevarata cauza. Te-ai grabit sa-mi raspunzi cu "ce crezi" tu, eu am nevoie de certitudini. Apoi un test de baterie adevarat se face cu un aparat specializat(gen Midtronix) in stare sa determine real ce curent poate debita bateria pe care tu doar crezi ca este ok. Editat Septembrie 26, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Nu am aparat specializat, pot masura doar cu multimetrul... si ceea ce ti-am raspuns mai sus e cert, nu presupunere Electrolitul este clar la nivel, voltajul bateriei cand e data jos este clar 12,85, iar incarcare in ture este 14,2-14,4v. Dupa ce o sa masor si ce mi-ai indicat tu, duminica, o sa revin cu restul raspunsurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Bre si mie imi invartea electromotorul cand era dat jos de pe mobra de am zis ca am motorul blocat. Fa incercarea cu alta baterie pt. inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 O sa incerc si asa Cu aia de la masina, ca alta nu am... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Inainte sa incerci cu aia de la masina cel mai simplu ia un conductor de 2,5 cupru si pune-l pe plusul de la baterie si surubul unde e prinns cablul de la electromotor, nici macar nu trebuie sa-i pui cantactul, vezi daca invarte ok. Sper ca borna de masa e prinsa bine, eventaul verifica in prealabil cablul asta sa fie prins ferm si la minus si la sasiu. Mai simplu de atat nu se poate.Daca invarte bine te duci la starter si bagi cum ti-am spus surubelnita intre bornele de putere, daca roteste ok, ai starterul cu contacte perlate. Ma bazez sa-ti indic aceste operatii, care nu-ti iau mai mult de 5min, pe citirea ta de 12,x volti la start unde tensiunea poate sa scada si la 10v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 eu contez ca releul de pornire este cam primul defect dupa ce verifici daca nu ai fire intrerupte sau care nu fac caontact bine iar apoi ajungi la electromotor.....vlad58 are dreptate in ceea ce precizeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 (editat) In principiu bateria beneficiaza de garantie daca montarea ei a fost efectuata de o unitate autorizata si daca au fost copletate datele din certificatul de garantie, referitor la tensiunea de incarcare si consumatori... autentificate prin stampila unitatii respective. Tot acea unitate service(sau alta) trebuie sa-ti dea o nota sacrisa in care sa reiasa ca din punct de vedere electric instalatia ta este bnuna, dar bateria este defecta. Cu aceste hartii poti merge la vanzator sa-ti inlocuiasca bateria. Lampa de semnalizare nu are legatura cu cele scrise de tine. Sunt doua incidente care se suprapun... Acum cativa pasi pe care trebuie sa-i faci in ordinea de mai jos, pentru a te edifica: 1. Verifici nivelul electrolitului din baterie, completezi doar cu apa distilata. Daca nivelul este scazut ai probleme de incarcare - tensiune prea mare(fierbere). 2. Bateria se incarca la redresor, nu prin ore de functionare motor. Curent mic(max 10% din puterea nominala)timp de 8-10 ore. 3. Masori tensiunea la borne in momentul in care actionezi demarorul - nu trebie sa scada sub 11V. 4. Masori tensiunea la bornele demarorului in momentul in care-l actionezi. Daca este cu mult maica decat la bornele bateriei, cauti cauzele pe cablaj/conectica/releu starter. 5. Dupa pornire masori tensiunea de incarcare cu toti consumatorii porniti. Minim 13,6V, max 14,5V 6. Masori consumul cu ampermetrul inseriat pe baterie, contact taiat. Trebuie sa fie 0,00A sau max 0.01A daca ai alarma. Revin-o cu rezultatele la toate cele expuse si mai vorbim... Succes! 3. nu scade, e pe la 12v 4. e la fel ca la borne, 12v 5. nu a pornit 6. e 0A Am scos voltmetrul, am zis ca poate e ala in scurt, fiind china... am schimbat si semnalizarile cu unele originale, totul curat, aranjat si in regula. Dar, negasind nimic concludent, am desfacut electromotorul... si cred (sper) ca am gasit buba: lipitura la carbunele carevine direct pe + era efectiv cazuta de acolo. Abia mai facea contact si bucatica de fludor era prin interior electromorului. Acum mi-am adus aminte ca atunci cand am lipit carbunele, nu am avut o pasta decapanta buna... posibil de acolo sa se traga, refac acum lipitura si fac proba. » Post actualizat in 28 Sep 2014 15:01 Am montat totul la loc... acum nu mai face doar clanc, acum face exact ca atunci cand bateria e moarta si releul de pornire nu ma da curent mai departe la electromotor. Am facut strap si pe bornele releului de pornire, tot asa. Acum am pus bateria pe redresor, sper ca asta sa fie cauza... o sa vad mai tarziu, cand s-o incarca, momentan baga in ea. Editat Septembrie 28, 2014 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 ...acum nu mai face doar clanc, acum face exact ca atunci cand bateria e moarta... degeaba ai aparat de masura, degeaba te plangi aici... cu "clanc" esti in acelasi loc ca si cu o saptamana inainte iar eu renunt sa mai scriu... Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Pai ce sa mai masor daca bateria era descarcata sub valoarea de pornire? Am masurat prima data la borne, la electromotor, am reparat lipitura aia la carbune, am pus electromotorul la loc... 12,4v, releul de pornire nu mai da comanda. Acum astept sa se incarce pe redresor si sa vad ce se intampla. » Post actualizat in 28 Sep 2014 17:16bateria incarcata, proba... nimic. bateria auto pusa in paralel, proba... nimic. doar bateria de masina, proba... nimic. am scos electromotorul, proba... invarte. pun mana pe el cand dau start, se simte ca invarte... dar invarte in gol dintii rotorului sunt intregi, dintii rotii dintate din motor sunt intregi... stie cineva care e sistemul de pornire? adica ce dupa elctromotor, ce invarte el mai departe? poate sunt eu chior, dar nu am vazut nimic in manual. o sa o desfac intr-una din zilele urmatoare, cand oi avea timp... dat jos uleiul, dat jos capacul de pe stanga si sa verific ce e in motor, la partea de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 (editat) Pe roata dintata din motor ai un rulment unisens aka starter cluch care e solidar cu volanta (magnetoul). Editat Septembrie 28, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 da, am aflat acum... tocmai am inchis telefonul cu mexykanu, "dealerul" meu de piese ) asta mi-a spus si el, daca electromotorul invarte dar nu se invarte motorul... cel mai probabil rulmentul unisens. 110 euro nou, original... trebuie sa desfac motorul, sa fiu sigur de asta si dupa aceea sa vad daca iau original, china ebay sau Lifan (am gasit pe ebay un starter clutch complet de Lifan, cica e compatibil cu xv250) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Voila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 (editat) Da, multumesc Piesa 5 e rulmentul si o a 2a varianta e piesa 3, dar mai putin probabila. M-am saturat de probleme la vechitura asta... iar demontat, iar mizerie, iar bani... si mai aveam rca pana pe 14, speram sa mai prind 2 weekenduri de plimbare. Stric ceva daca o tot pornesc impinsa? Mi-e sa nu faca figuri si sa nu mai porneasca cine stie pe unde, nici macar impinsa... dar ma mananca sa merg cu ea ) Editat Septembrie 28, 2014 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 E riscant sa mergi cu ea asa pentru ca nu stii daca nu s-au rupt arculetele sau s-au spart rolele, s-a desprins rulmentul de pe magnetou (forfecat suruburile) etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Mda... autobuz scrie pe mine si final de sezon probabil Ce mi se pare ciudat e ca a avut simptome diferite si toate s-au nimerit in acelasi timp... semnalizare arsa, in scurt, baterie descarcata, intr-o zi a si mers prost (probabil ceva gunoi in carburator), carbune electromotor cu lipitura sarita... si pana la urma e cu totul altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 (editat) Daca sunt forfecate suruburile scapi destul de ieftin. Tine minte ca trebuie sa pui blocator cand le strangi si in manual la 535 se recomanda sa le si nituiesti sa nu se desfaca Apropo de rulmentul asta la 535 are 3 role si prins in 3 suruburi. Cand m-am uitat sa vad cum e al meu am descoperit ca are mult mai multe role exact ca si new starter clutch virago 535 si prins in 6 suruburi. Asa ca personal cred ca nu o sa am probleme cu el. » Post actualizat in 28 Sep 2014 22:07PS Geo exista cea mai mica probalibitate ca atunci cand ai refacut legaturile la perii sa fi inversat firele?Ca atunci se invarte invers electrimotorul si rezultatul e acelasi, nu-ti invarte motorul. Editat Septembrie 28, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 da, am aflat acum... tocmai am inchis telefonul cu mexykanu, "dealerul" meu de piese ) asta mi-a spus si el, daca electromotorul invarte dar nu se invarte motorul... cel mai probabil rulmentul unisens. 110 euro nou, original... trebuie sa desfac motorul, sa fiu sigur de asta si dupa aceea sa vad daca iau original, china ebay sau Lifan (am gasit pe ebay un starter clutch complet de Lifan, cica e compatibil cu xv250) Iti recomand, din proprie experienta, daca este fraiul de vina sa iei toate piesele care compun subansamblul Daca iei doar rulmentul de sens, pinionul care il angreneaza (deteriorat la randul lui) iti va strica piesa noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Iti recomand, din proprie experienta, daca este fraiul de vina sa iei toate piesele care compun subansamblul Daca iei doar rulmentul de sens, pinionul care il angreneaza (deteriorat la randul lui) iti va strica piesa noua Merci, daca o sa iau ceva China, asa o sa fac... daca o sa ajung la OEM, nu o sa-mi permit sa dau 200 euro pe tot ansamblul. Inca nu stiu nimic sigur, o sa bag iar mobra la demontat si sa vad ce e in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 (editat) Ai grija cu cele chinezesti ca ei zic ca sunt compatibile dar nu toate sunt. Oricum pe ebay pentru route 66 am vazut tot setul la 68$ Dar poate nu ai nevoie de el.Desfa intai sau verifica ce ti-am spus mai sus Editat Septembrie 29, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 (editat) Route 66 sau nu, sunt identice La 68$ originale sau China? Mai ai linkul? Verific, normal, nu ma apuc sa cumpar inainte sa stiu sigur ce si cum... dar intreb si ma interesez in stanga si in dreapta, sa stiu ce optiuni am. Editat Septembrie 29, 2014 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 http://www.ebay.com/itm/Clutch-Starter-One-Way-Gear-Idler-Yamaha-Vstar-250-Virago-XV-250-Route-66-/331036607158?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item4d1351c2b6 » Post actualizat in 29 Sep 2014 13:41Vad ca-i China Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raisa creata Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Voila STARTER_CLUTCH.png hello si eu am aceeasi problema, patineaza si n-o mai ia din loc mecanicul mi-a zis de roata libera , trebuie inlocuita dar se pare ca tb sa iau tot chitul sa fiu sigura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 la 535 cred ca e diferit sistemul, fata de 250... » Post actualizat in 05 Oct 2014 13:42Revin, cu o intrebare... roata dintata de la starter clutch ar trebui sa antreneze si rotorul de la alternator, nu? Cu tot cu ax... cand dau la automat, electromotorul invarte, se invarte si roata dintata de la starter clutch, cea mare din spatele rotorului, dar cam atat. » Post actualizat in 05 Oct 2014 20:01Problema a fost rezolvata, ea fiind cu totul alta... fara sa-mi dau seama, saptamana trecuta am intors carcasa electromotorului si i-am inversat sensul de rotatie. Nu stiam in ce sens trebuie sa se invarta, am mai si dat de un link care mi-a confirmat prostia si l-am luat de bun. De fapt electromotorul, ca si volanta/rotorul, trebuie sa se invarta in sens invers acelor de ceasornic. La mine se invartea in senul acelor de ceasornic, adica fix pe sensul liber al rulmentului unisens si invers fata de cum ar trebui. Creditele i se acorda lui Vlad, el a insistat pe ideea asta si mi-a aratat sensul corect in care trebuie sa invarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MPsihopatu Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Vand ghidon virago 535 + risere originale. 200 lei https://imageshack.com/i/p1qdmK9Dj https://imageshack.com/i/ip2N7igHj https://imageshack.com/i/exwyPTsAj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockAddict Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 buna. stie careva daca se potriveste rezervorul de la xv1100 la virago 535? (ala de sus, nu cel de sub sa). si daca nu, ce modificari ar trebui facute sa se potriveasca? Peace \m/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.