Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Salutare prieteni,

De curand am achizitionat o Yamawa Virago xv535 din 1996 si vreau sa o modific un pic in stilul Bobber. Asa ca as vrea sa stiu care ii dimensiuena maxima pentru acest tip de cauciucuri (SHINKO BLACKWALL) pe care as putea sa il montez pe jentile standard. Va atasez o poza cu un model de pe net care mi-a placut foarte mult, dar nu imi dau seama ce dimensiuni au cauciucurile si cu motorul meu.

Va multumesc!

 

 

post-70592-0-91233100-1423343710_thumb.jpg

post-70592-0-98070200-1423343717_thumb.jpg

post-70592-0-63512800-1423343722_thumb.png

post-70592-0-90557700-1423343726_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

....

Salutare, in primul rand trebuie sa masori cat iti permite maxim latime sa pui la tine pe motor, pentru a nu lovii bascula si cardanul. Iar la inaltime nu ai limita daca modifici si aripa.

Original pe spate cred ca ai 140/90/15 si cred ca te poti duce pana la 160 maxim, dar nu sunt sigur (eu am xv250).

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni,

De curand am achizitionat o Yamawa Virago xv535 din 1996 si vreau sa o modific un pic in stilul Bobber. Asa ca as vrea sa stiu care ii dimensiuena maxima pentru acest tip de cauciucuri (SHINKO BLACKWALL) pe care as putea sa il montez pe jentile standard. Va atasez o poza cu un model de pe net care mi-a placut foarte mult, dar nu imi dau seama ce dimensiuni au cauciucurile si cu motorul meu.

Va multumesc!

nu ar trebui sa te joci cu schimbatul chestiilor esentiale cum ar fi latimea cauciucurilor...o sa-ti schimbe comportamentul motorului si manevrabilitatea ...stiu aia cu ochii mici de ce ti-a pus de 140 si nu 160

toate cele bune!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de rezervorul de sus pentru un xv535 (cu tot cu cheie la buson, evident). am cautat p olx si ce am gasit acolo ori nu au buson ori il dau doar cu tot cu contact...

Daca stiti p cineva sau aveti informatii eu astept p forum. Hai cu vremea bunaaa!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...care ii dimensiuena maxima pentru acest tip de cauciucuri (SHINKO BLACKWALL) pe care as putea sa il montez pe jentile standard. ..

Bobberul nu a fost o moda, sa nascut prin anii ’40 – ’50 dintr-o necessitate practica. Transformarea modelelor greoaie ale armatei ramase dupa razboi in , motoare ex-militare, fiind inspirate de modelele europene mult mai usoare ale acelor vremuri. Aceasta insemna indepartarea tuturor elementelor si dispozitivelor suplimentare devenite oarecum inutile(atase, afete, faruri, aripi fata, rotile grele de tractiune, etc) pentru a obtine un motor cat mai usor, fara a se efectua modificari structurale.

Dupa parerea mea Virago nu se preteaza la bobberizare prin simplul motoiv ca este proiectata sa fie usoara supla si foarte stabila, adica net superioara acestui gen rigid si greoi. (pune-i o roata mai grea pe fata si ai sa convingi)

Alegerea nu mi se pare inspirata... dar fiecare face ce vrea, iar daca esti genul care-ti place sa-ti petreci timpul liber in garaj, te inteleg si-ti urez mult succes!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, Cristi57, nu se preteaza sa faci Virago bobber, dar daca asta e pasiunea omului, cel mai important lucru care trebuie sa il stie este ca un bobber nu e capra de cursa lunga. Deci daca te plimbi pe distante scurte, nu ai problem, dar daca vrei sa faci 400 de km intr-o zi, bobberul nu e potrivit. Nu ii place nici viteza, nici curbele. Depinde ce iti doresti de la mobra ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E discutabil... tine de gusturi :) Mie, de exemplu, imi place cum arata 250-ul bobber... si daca o pastrez si pe asta mica, ca inca sunt in dubii daca sa tin 2 mobre, o sa o tin exclusiv pt oras si o sa o duc spre bobber. Sa solo, aripa spate scurta, ghidon z-bar si mai vad eu ce artificii mai gasesc. Oricum nimic "chopped", taiat iremediabil, totul vreau sa fie reversibil la original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar tine de gusturi, dar trebuie sa fie si ceva practic in totul...

Ma gandesc aici la aripa spate scurta,care mi se pare absolut dementiala cum arata pe un motor, dar cum uda nemernicii astia aici in Bucuresti asfaltul non-stop...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea ii ca eu mai am un hornet de 2006,pe asta vreau sa o tin doar pentru pasiunea de a avea ceva modificat pe gustul meu. Stai linistit ca mam dpcumentat inainte si stiu ce ii bobberu si ce inseamna conceptul asta. Mie imi place cum arata si aste e

Pana la urma sa te dai cu motoru ii si sa ai feeling ul ala care pe tine personal te face sa te simti mai special nu ? Pace tuturor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gândeam la un cric central nu pentru servisare si/sau întreținere curenta. Problema apare in momentul unei pene de cauciuc (de exemplu) undeva departe de garaj sau atelier. Măcar o pui pe cric si pleci cu roata in brațe.

Era un gând al meu si tocmai de aceea întrebam daca mai are cineva asa ceva montat pe motocicleta. In garaj am stander de spate si ceva improvizații pentru fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si eu ma gandeam la asa ceva dar prin testari mi-am ales solutia, mai dificila dar fezabila, car cu mine un popic de lemn si o scandurica, las mobra pe cricul lateral, ma duc pe dreapta si inclinand putin bag popul sub motor, ma duc in stanga si adaug sub cric scandurica. Se inalta fata cu 3-4 cm.Raota din fata nicio problema s-o scot, la cea din spate trebuie sa muncesc mai mult ca am si suporti laterali. Desfac piulita axului, surubul ce fixeaxa axul in bascula, scot axul. Desfac surubul de la amorizorul ce se sprijina pe reductor, cele patru piulite ale reductorului si era sa uit de siguranta de la tendonul si si cablul de frana ca sa eliberez capacul cu sabotii. Scot roata cu reductor cu tot fentand aripa din spate si suportii. Trag reductorul din roata. Mai complicat dar merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutii se pot gasi indrum cu pietre, lemne, caramizi, bordura de la trotuar etc. Incomod si multa munca. Ca sa fentez asta, ma candeam la cric central. Louis are model pentru Viroaga, dar pretul nu ma aranjaza, undeva pe la 160- 170 euro, cam mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prefer K.K.-ul ala, decat sa umblu cu lemne in coburi si sa fac zeci de ture in jurul mobrei

si sa o demontez jumatate. Si apoi montezi reductorul plin de tarana si praf? Mai bine nu.

Cat despre garda.....cativa cm nu conteaza prea mult (pentru mine). Ai o protectie in plus la

toba si abordarea virajelor se poate corecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prefer K.K.-ul ala, decat sa umblu cu lemne in coburi si sa fac zeci de ture in jurul mobrei

si sa o demontez jumatate. Si apoi montezi reductorul plin de tarana si praf? Mai bine nu.

Cat despre garda.....cativa cm nu conteaza prea mult (pentru mine). Ai o protectie in plus la

toba si abordarea virajelor se poate corecta.

De acord cu invartitul pe langa dar chiar daca as avea cric central tot impreuna cu reductor trebuia sa scot roata ca nu iese de aripa spate, numar, si suporotii laterali.

Nu stiu chiar si la tine daca ridicata cu 3-4 cm poti scoate numai roata spate, numarul daca e pus standard, sigur trebuie sa-l dai jos.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi, la mine prelungirea aripii cu număr cu tot este detașabilă, are doar doua șuruburi si iese usor.

Voi face cateva poze sa-ti arat si de aceea m-am gândit la cric central. Nu știu daca este o rezolvare,

era doar o idee personală si de asta am pus întrebarea.

Mai exista o posibilitate (in funcție de locul unde ai beleaua), sui Mobra pe trotuar si o pivotezi pe piciorul stâng

al cricului cu roata (spate) in afara borduri. Atunci ai loc suficient sa o scoți normal si nu din cuplajul cardanului (reductor).

Este vreme urâta si am mai mult timp de a gândi, si asta este o idee (optima daca ai si trotuarul), nu știu daca o

voi pune in practica, fac săpături in continuare si poate exista si alte idei mai bune.

Seara buna tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutii sunt ca doar gasesti de cumparat pe louis, am si niste schite, dar cand m-am prins ca "merge si asa" m-am lasat pagubas sa-mi fac unul, lene mare.

@ytu60 nu stiu daca ar merge metoda cu pivotatul chiar si cu cric central, ce te faci daca nativ sta pe spate fiind ridicata pe cric, cel putin pe chituc asa sta.

Si pe urma ce asa pierdere mare de timp e sa desurubezi 5 piulite cu 3 mai multe ca tine?

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...