Vlad-Dan Hlihor Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Salutare, Cine ma ajuta cu o informatie de unde as putea sa cumpar niste scarite pentru Virago XV 535? Sau poate are cineva de vanzare. Va multumesc,Vlad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irol Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 se dezmembreaza deocamdata toate piesele disponibile alte info. PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 (editat) Motorul e in stare de functionare? Carburatoarele la ce bani? Maneta/pompa frana? Editat Iulie 16, 2015 de chipu08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feher Virgil Calin Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Multumesc si cu siguranta am sa verific chiar astazi, dar uite cum mai descopar ceva si anume : m-am trezit alaltaieri, ca nu mai imi porneste scumpa mea " viroaga mea " . Am dat jos bateria si am mers cu ea la un magazin de specialitate, unde...mi-au confirmat ce banuiam eu " bateria moarta ", e drept ca de vreo doua ori, mi-a pornit mai greutz, dar a pornit. Totul okei pana aici, am luat o baterie nou si a pornit la sfert de buton, a doua zi ( ieri ) , am mers cu motorul la cei cu bateriile sa imi verifice incarcarea si ce sa vezi.... imi incarca cand accelerez , mai mult decat trebuie. Luni ma duc la nenea electricianul. Voi ce ziceti ce ar putea avea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Ce inseamna "mai mult"? Ce valori ai cu farul pornit? Daca e intr-adevar mare incarcarea, cel mai probabil de vina e regulatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 Ahoi! Am un prieten care i-a murit incarcarea la Virago 750cc din 1988 mai exact s-a dus statorul (alternatorul) si nu aveti idee daca dezmembreaza cineva sau care modele se potrivesc! Si sper sa nu fie dus si releul de incarcare, momentan nu am cu ce sa-l testez! Va rog sa-mi dati de stire, multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voodoo_is Postat Iulie 19, 2015 Share Postat Iulie 19, 2015 (editat) Ce parere aveti despre mobra asta...pe langa faptul ca e scumpa.. http://olx.ro/oferta/yamaha-vx-535-virago-ID36ZJR.html#fc944251ae Cam care ar fi suma pentru inmatricularea ei pe Romania...? Voi ca la ce suma ati evalua-o..subiectiv doar din poze?(avand in vedere ca mai sunt alte taxe pt inmatricularea pe Romania) MS! Editat Iulie 19, 2015 de voodoo_is Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tudor Grigoriu Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Salut, Stiti cumva unde pot sa gasesc un releu de incarcare cu mosfet pentru Virago 535? Si cat costa?Merci anticipat, Tudor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feher Virgil Calin Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Ce inseamna "mai mult"? Ce valori ai cu farul pornit? Daca e intr-adevar mare incarcarea, cel mai probabil de vina e regulatorul La relantiu imi arata valoarea de 14 , iar la turatii imi indica pana la 16,4 -- 16,7 » Post actualizat in 20 Jul 2015 14:36 dar culmea e ca......: bateria anterioara era pe motor de 3 ani si ceva. Eu nu am facut decat sa achizitionez o baterie noua si gata. Sau oare e posibil ca acuma, sa se duca ceva ???!! » Post actualizat in 20 Jul 2015 14:36 maine voi fi primit la electrician sunt curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Sal, gasesti pe ebay. E cam 90$ fara transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tudor Grigoriu Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 (editat) Sal, gasesti pe ebay. E cam 90$ fara transport. L-am gasit pe asta dar zice ca e compatibil cu Virago 535 din '98. Eu am Virago din 97. Crezi ca conteaza la ceva? http://www.ebay.com/itm/Mosfet-Voltage-Regulator-Rectifier-Triumph-Rocket-III-2005-2010-/121348052931?fits=Make%3AYamaha%7CModel%3AVirago+535&hash=item1c40e857c3&vxp=mtr Editat Iulie 20, 2015 de Tudor Grigoriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 La relantiu imi arata valoarea de 14 , iar la turatii imi indica pana la 16,4 -- 16,7 » Post actualizat in 20 Jul 2015 14:36 dar culmea e ca......: bateria anterioara era pe motor de 3 ani si ceva. Eu nu am facut decat sa achizitionez o baterie noua si gata. Sau oare e posibil ca acuma, sa se duca ceva ???!! » Post actualizat in 20 Jul 2015 14:36 maine voi fi primit la electrician sunt curios Sa ma corecteze cineva daca gresesc, dar pare un caz clasic de: Regulator stricat => Fierbe bateria din cauza tensiunii prea mari => Schimbat baterie => Tot proasta e incarcarea pentru ca nu ai schimbat regulatorul. => Risti sa strici si bateria noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 (editat) Ce parere aveti despre mobra asta...pe langa faptul ca e scumpa.. http://olx.ro/oferta/yamaha-vx-535-virago-ID36ZJR.html#fc944251ae Cam care ar fi suma pentru inmatricularea ei pe Romania...? Voi ca la ce suma ati evalua-o..subiectiv doar din poze?(avand in vedere ca mai sunt alte taxe pt inmatricularea pe Romania) MS! in primul rand la banii astia o aduci personal si inmatriculata pe ro +asigurarea pe 3 ani platita !! Cauta-ti un om care merge pe Olanda sau Germania.... Preturile sunt perfecte si mai ramai cu bani http://ww3.autoscout24.nl/classified/264447929/?cd=635623093150000000&asrc=st|fs http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211926151&vatable=&drivingMode=&adLimitation=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=MB&usedCarSeals=&isSearchRequest=true&zipcode=&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=535&pageNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212433990&vatable=&drivingMode=&adLimitation=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=MB&usedCarSeals=&isSearchRequest=true&zipcode=&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=535&pageNumber=1 Editat Iulie 20, 2015 de WildRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Este kit complet pt adaptarea la orice moto echipata cu alternator cu 3 faze.Se potriveste si la a ta. PS: Dai 51$ pe transport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Incearca pe www.ignitech.cz Nu sunt sigur ca este cu mosfet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Poti fi SIGUR ca nu e cu mosfet-uri. Sint niste porcarii care se ard cind ti-e mai drag sa te plimbi. Se poate achizitiona numai regulatorul, mufele si restul de fire nu sint neaparat necesare, se pot recupera papucii electrici originali de pe instalatie si se infig in pinii de pe noul regulator, dupaia se da cu silicon auto pt izolare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feher Virgil Calin Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Sa ma corecteze cineva daca gresesc, dar pare un caz clasic de: Regulator stricat => Fierbe bateria din cauza tensiunii prea mari => Schimbat baterie => Tot proasta e incarcarea pentru ca nu ai schimbat regulatorul. => Risti sa strici si bateria noua. Multumesc frumos de raspuns, eu am mototul la mine de 1 luna de zile si tot descopar cate una - alta. Inca o data multumesc . Ce pret poarta un regulator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Multumesc frumos de raspuns, eu am mototul la mine de 1 luna de zile si tot descopar cate una - alta. Inca o data multumesc . Ce pret poarta un regulator ? Si eu am tot schimbat la el. Trebuia tinut din scurt si nu a avut cine. Acum e ok-ish. Pentru Virago , regulatorul este o problema cunoscuta. Are nevoie de mai multa atentie ca sa functioneze corect si sa nu se strice. Recomand o vizita la un electrician priceput in Virago ca sa-ti faca mai multe verificari pe instalatie. S-a discutat aici pe forum despre regulator. Da un search si spor la citit. Luna trecuta am dat pe regulator 90 ron. PS: Nu sunt priceput in diagnosticare Virago. Cristi si Vlad de pe forum se pricep mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feher Virgil Calin Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Mai fratilor , am fost la un service de specialitate si m-a bagat omul acela in sperieti ! I-am zis de problema mea si el pe deasupra ca folosea un ton de arogant , ( ca si cum, el era desteptul si era obligatoriu sa imi arete ca eu sunt foarte prost !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), ...mi-a zis sa ma reintorc maine si pentru 10 roni imi verifica regulatorul, iar in caz de schimbarea lui , pot sa comand de la el piesa la un pret de ......460 ron !!!! Am ramas mut , pentru ca pe net am gasit total alte preturi. » Post actualizat in 21 Jul 2015 12:02Cu respect , am lecturat " virago zone". dar as ruga cine are o problema asemanatoare sau a avut , sa imi zica un pret actual la regulator si/sau unde as putea gasii pe net , acest regulator. Vorbeam cu un mecanic moto si mi-a zis ca poate incarcarea mare in momentul turatiei , sa survina si de la aprindere !!! Voi incerca sa insist la dl. electrician care inca nu m-a putut primii ! » Post actualizat in 21 Jul 2015 12:56Iertati-mi nestiintza ! Dar unde ? " mama lui Stefan Cel Mare ", e situtat regulatorul ??? Am manualul de la virago 250 cc, dar nu il observ chiar bine , unde e situat ! Si inca o chestiune cum se demonteaza partile laterale ( din fibra sunt cred ? ), pe care scrie YAMAHA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Fix sub capacul lateral stanga, sub sa, e regulatorul. Capacele alea se scot prin tragere. Daca nu ma insel, tragi de partea din spate si dupa aceea spre fata. Poti sa pui orice regulator moto cu 3 faze de alternator (3 fire albe/galbene, unul rosu si cu/fara unul negru). Ori cauti pt modelul tau, ori altul cu fire si renunti la mufa, ori alt model si iei mufa noua de pe ebay pt el. Eu am pus de honda cu mufa de pe ebay. Regulatorul sh a fost 100 lei, mufa 5 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Salut!Am nevoie urgent de clema/suportul care tine camasa cablului de la ambreiaj pe motor!Nu am poze ca postez de pe telefon,dar revin cat de curand!Help plssss!O platesc si dau si o trei beri » Post actualizat in 24 Jul 2015 04:58 Intrebare intrebatoare...si daca suna prosteste,nu radeti a incercat/auzit cineva sa fi pus rezervor de virago de 750/1100 de un 535?asa de curios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feher Virgil Calin Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Regulatorul acela la 100 de lei ,cum si de unde as putea sa-l iau sui eu. ? Mecanicul imi zicea ca, acele regulatoare cu 100 de lei se comanda de pe nu stiu ce situri chiezesti si dureaza pana la 3 chiar 4 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Nu iti recomand chinezesti...poti sa ai noroc sa fie ok, poti sa nu ai noroc si sa fie defect de nou. Eu am cumparat unul de pe ebay, baga 15.5v. Al 2lea, cu proba, baga 16v. Cel de 100 lei a fost sh de Honda, luat de la userul mexykanu. Dar atentie, cel de Honda are alt tip de mufa...ori pui papuci (nu e tocmai ok), ori iei mufa pt el de pe ebay, dureaza cam 3-4 saptamani si mergi cu papuci pusi pana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feher Virgil Calin Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Faza e ca, in momentul in care am descoperit problema cu incarcarea si am vrut sa dau jos piesa , am observat ca nu exista nici-o mufa ci erau papuci pusi individual, cu un fel de manson tras peste fiecare in parte. Dar ce era si mai urat era ca : .... papucii erau topiti intre ei cu fire cu tot.Am sa atasez si o poza . Mufa respectiva , cum o gasesc mai usor pe eBay ( ex: denumire)!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Regulator connector. Dar vezi mai intai ce regulator cumperi, in functie de el iei mufa. Poate gasesti unul cu fire si le cositoresti direct cu cele de pe mobra, e cea mai buna metoda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.