Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Nu merita cele iridium.

Avantaje la iridium: durata de viata mai lunga si poate o scanteie mai buna. Problema e ca viroguta nu cred ca va simti mare lucru. Dezavantaje: pretul fff mare. Daca aveau un pret maxim dublu fata de cele normale, poate meritau. Eu am iridium pe masina si la Honda (la Honda asa recomanda producatorul... Platinum, de fapt, dar astea nu se mai produc), dar nu as pune pe viroguta, nu merita.

Parca de 21 e cheia.

p,s: de plimbari lungi nu... dar de plimbari mai scurte e chiar bun timpul :) Soarele inca mai da ceva caldura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc, Geo. Eu am pus viroaga mea la conservat, i-am scos bateria. Deja mi-e dor de ea...

» Post actualizat in 19 Nov 2015 13:29

Salutare din nou! De dragul conversatiei si pentru a afla o parere avizata, va intreb si va rog sa-mi spuneti o parere, daca se poate si argumentata: de la primavara voi fi nevoit sa tin motocicleta in fata blocului, unde nu am garaj. Ma gandeam sa pun o alarma pe ea, cineva chiar imi recomanda una cu pager si pornire din buton. Puteti sa-mi recomandati ceva? Argumente pro si contra. Multumesc mult si scuze daca sunt sacaitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

Contra, consuma bateria. Pornire din buton nu vad rostul... ai soc mecanic si nu cred ca preferi sa o pornesti din casa si sa plece cineva cu ea :)

Eu am motorul in fata blocului de 4 ani, fara probleme, un lant gros ”de neam prost” cu lacat tapan si un blocator de disc cu alarma, care face treaba foarte bine. Cand cineva o atinge incepe sa urle si chiar tare. Am avut alarma si am demontat-o. Daca o lasi doua saptamani nepornita, sigur nu mai ai baterie, ba mai mult cand nu mai are curent suficient incepe sa porneasca alarma singura si nu se mai opreste pana nu goleste bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, M.I.B. interesant argument, cred ca iti voi urma sfatul: un cablu antifurt si un blocator disc cu alarma par suficiente

» Post actualizat in 19 Nov 2015 14:38

Multumesc, M.I.B. interesant argument, cred ca iti voi urma sfatul: un cablu antifurt si un blocator disc cu alarma par suficiente

» Post actualizat in 19 Nov 2015 14:38

Multumesc, M.I.B. interesant argument, cred ca iti voi urma sfatul: un cablu antifurt si un blocator disc cu alarma par suficiente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de alarma... eu am luat la vaca o chinezarie de pe ebay, vreo 50 lei am dat pe ea. La noi e cam 100 lei, aceeasi alarma (variaza telecomanda si/sau unele functii). A mea are blocare motor, pornire motor etc. Nu am montat decat alimentarea, nu am incredere in functiile "smechere" puse de chinezi si nu vreau sa ma trezesc cu motorul oprit in mers de alarma :))

Consumul, masurat, este fff mic, nu mai stiu cifra... in vreo luna bateria inca are putere sa porneasca motorul. Consum are, evident, e un consumator... dar e mic.

Singura "'problema" a fost cu codurile de culori ale firelor... nu aveau nici o treaba cu schema, dar i-am dat de cap pana la urma :)) Montajul l-am facut singur, in fata blocului, in 30 minute, cu 2 tigari fumate si cautat firele pe schema vreo 10-15 minute.

Pe langa asta, am si un lant moto, tot chinezarie. Plus ghidonul blocat si husa pe ea. Plus 250 kg greu de luat pe sus.

Viroaga totusi e usurica... lant moto, ghidon blocat si, cand o las mai multe zile, blocator de disc (i-am scos bateriile, urla de la picaturile de ploaie) si husa. Ma gandesc sa-i pun si ei o alarma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...consuma bateria. Pornire din buton nu vad rostul...

Argumentul tau este nefondat! Citeste macar un prospect de alarma inainte de a face afirmatii gratuite si neadevarate. Consumul este de cca 0.01A in monitorizare... toate functiile sunt facultative, nu obligatorii... pornirea motorului este o alta functie de monitorizare si mentenanta a bateriei care se poate face automat... restul nu mai conteaza.

Rolul alarmei nu este de a inlesni furtul, ci de a impiedica acest lucru(evident ai fi stiut acest lucru daca te-ai fi documentat inainte).

 

Multumesc, M.I.B. interesant argument...

Citeste un prospect de alarma pentru a-ti forma propia parere. Altfel daca te iei dupa forum, ai sa ajungi sa crezi ca rolul ABS-ului este de a micsora distanta de franare!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Argumentul tau este nefondat...

Rolul alarmei nu este de a inlesni furtul, ci de a impiedica acest lucru(evident ai fi stiut acest lucru daca te-ai fi documentat inainte)....

 

Ok, multumesc Cristi, nu stiam aceste lucruri despre ABS sau ca alarma este pentru hoti.

Ce am scris este din experienta (asa cum am scris, am avut alarma), poate a mea era defecta. Nu cunosc cat consuma o alarma, nu este specialitatea mea, iar daca tu crezi ca pornire din casa sau pentru mentenanta baterie este ok pentru o motocicleta... eu consider ca nu, in conditiile in care locuiesti la bloc, in anumite zone.

Merci pentru sarcasm. Am invatat lectia, alta data... sterg email-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, multumesc Cristi, nu stiam aceste lucruri despre ABS sau ca alarma este pentru hoti...

ABS-ul, ESP-ul, ASR-ul, etc sunt dispozitive ce impiedica intrarea in derapaj si mentin controlul traiectoriei. ABS-ul mareste stabilitatea la franare impiedicand rasucirea pe sosea, asta nu inseamna ca scurteaza spatiul de franare cum in mod gresit se crede!

La alarme nu prea gasesti prospectul tradus in limba romana din cauza comoditatii vanzatorilor. Insa in general alarmele sunt universale, iar functiile pe care le au sunt pentru o anumita configuratie. Pornirea din telecomanda este in principiu pentru testele de montaj, dar functional daca este activata aceasta functie, pornirea se face automat atunci cand curentul bateriei scade intr-o perioada mai lunga de stationare. Evident ca aceasta functie este pretabila la o motocicleta moderna pe injectie, nu si pe carburator. Orice motor pornit cu aceasta functie nu poate circula(atunci cand montajul este executat corect), accelerarea, frana sau alte comenzi dezactiveaza procesul instantaneu.

Sarcasm!!! ...imi pare rau, nu asta a fost intentia.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, cred ca tu vorbesti de alarme serioase... chinezariile stiu pornirea din telecomanda si cam atat, nu pornire automata pt mentenanta bateriei :) Cele pe care le-am vazut eu, inclusiv a mea, nu pomenesc asa ceva si nici nu cred ca au functia asta. Pe de alta parte, o alarma moto serioasa ar putea sa faca asta... dar probabil cu niste bypass-uri peste contact, sa aiba soc automat si sa fie scoasa din viteza.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, cred ca tu vorbesti de alarme serioase...

Toate alarmele sunt china sau taiwan indiferent cine le comercializaeaza. Au aceleasi procesoare si aceiasi schema de baza. Pornirea motorului la auto din telecomanda este necesara iarna peentru a te urca intr-o masina calda iar vara intr-o masina racorita. In plus car starterul nu poate fi montat decat pe masini hidramate. La moto pornirea motorului din telecomanda este inutila, insa este necesara montatorului pentru a face teste la montaj.

Evident alarmele mai scumpe contin procesoare cu functii suplimentare.

M-am uitat si eu pe o schema de montaj alarma moto din curiozitate si avea informatie de turatie motor si de neutral(deci nu era jucarie). Asa cum am mai scris nu toate functiile unei alarme sunt utilizabile la orice motocicleta!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi 57 ,cînd se circulă pe drum uscat de asfalt sau beton A B S ul chiar reduce distanţa de frînare în comparaţie cu frînarea clasică făra ABS!

 

L-ai intrebat pe gogo si repede ai reprodus ce a scris unul dar te-ai gandit putin? Tema de reflectie:

De ce masinile de formula 1 nu au ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o parere... abs-ul ajuta sa nu blochezi rotile. La moto, vorbind in majoritatea cazurilor de circuite de frana separate fata-spate, in cazul abs-ului ai frana pe ambele roti la maneta (ca si la cbs), ceea ce e un avantaj. Nu risti sa blochezi fata sau sa faci drifturi.

Eu am cbs pe vaca si mi se pare f bun... am avut situatii de franare brusca si m-a salvat, franarea pe ambele roti fara sa le blochezi e mult mai buna. Da, se poate face si la "vechituri", dar cu experienta si pricepere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În cazuri limită uiţi de experienţă şi pricepere şi apeşi ca înecatul chiar dacă şti că nu e bine! ABSul e sfînt, doar nu s-a folosit atîta inteligenţă şi tehnologie ca să măreşti distanţa de frînare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi 57 ,cînd se circulă pe drum uscat de asfalt sau beton A B S ul chiar reduce distanţa de frînare în comparaţie cu frînarea clasică făra ABS!

In toate lucrarile de specialitate ABS-ul este prezentat ca dispozitiv ce impiedica ruperea aderentei in vederea pastrarii controlului traiectoriei in momentul franarii. Pentru asta a fost conceput! Sistemul ABS lucreaza usor diferit, functie de producator, sau la o franare violenta sunt situatii cand este dezactivat(fiecare producator are varianta lui)

In schimb nu se specifica nicaieri ca scurteaza spatiul de franare. Punct. In reviste si reclame poti intalni tot felul de pareri aberante, logice sau micinoase, depinde de interesele vanzatorului(persoane atehnice in 99% don cazuri)

 

P.S. Citeste, informeaza-te si nu ma acuza de "sarcasm"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Se da urmatoarea speta:

 

Baterie Bosch 12V 12 Ah din 2011, folosita 4 sezoane. Am observat ca daca o las noaptea in frig pe motocicleta, nu are suficienta forta sa porneasca motorul. Invarte, dar nu suficient cat sa porneasca. Daca o las la cald, in parcare subterana, porneste. Am pus-o pe redresor si am incarcat-o lent in mai multe cicluri de cate o noapte sau o zi la 1,2 Ah. Daca o las o zi intreaga in camera, dupa ce o masor, are 12,5 V. In acelasi timp, bateria de la motocicleta prietenei mele (ceva mai mic, de 6 Ah, de pe o Honda Hornet de 250), lasata in camera de cateva saptamani, masoara constant 12,7 V. Mai are vreo sansa bateria mea pentru urmatorul sezon sau imi caut una noua la primavara?

 

Mentionez ca i-am completat elementii cu apa distilata pana la semnul de max de pe ea (e baterie cu intretinere).


» Post actualizat in 13 Jan 2016 15:45

Se da urmatoarea speta:

 

Baterie Bosch 12V 12 Ah din 2011, folosita 4 sezoane. Am observat ca daca o las noaptea in frig pe motocicleta, nu are suficienta forta sa porneasca motorul. Invarte, dar nu suficient cat sa porneasca. Daca o las la cald, in parcare subterana, porneste. Am pus-o pe redresor si am incarcat-o lent in mai multe cicluri de cate o noapte sau o zi la 1,2 Ah. Daca o las o zi intreaga in camera, dupa ce o masor, are 12,5 V. In acelasi timp, bateria de la motocicleta prietenei mele (ceva mai mic, de 6 Ah, de pe o Honda Hornet de 250), lasata in camera de cateva saptamani, masoara constant 12,7 V. Mai are vreo sansa bateria mea pentru urmatorul sezon sau imi caut una noua la primavara?

 

Mentionez ca i-am completat elementii cu apa distilata pana la semnul de max de pe ea (e baterie cu intretinere).

 

Cu alte cuvinte, o tensiune de 12,5 V in baterie inainte de pornire e suficienta pentru o functionare normala?

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se da urmatoarea speta:

 

Baterie Bosch 12V 12 Ah din 2011, folosita 4 sezoane. Am observat ca daca o las noaptea in frig pe motocicleta, nu are suficienta forta sa porneasca motorul. Invarte, dar nu suficient cat sa porneasca. Daca o las la cald, in parcare subterana, porneste. Am pus-o pe redresor si am incarcat-o lent in mai multe cicluri de cate o noapte sau o zi la 1,2 Ah. Daca o las o zi intreaga in camera, dupa ce o masor, are 12,5 V. In acelasi timp, bateria de la motocicleta prietenei mele (ceva mai mic, de 6 Ah, de pe o Honda Hornet de 250), lasata in camera de cateva saptamani, masoara constant 12,7 V. Mai are vreo sansa bateria mea pentru urmatorul sezon sau imi caut una noua la primavara?

 

Mentionez ca i-am completat elementii cu apa distilata pana la semnul de max de pe ea (e baterie cu intretinere).

» Post actualizat in 13 Jan 2016 15:45

 

Cu alte cuvinte, o tensiune de 12,5 V in baterie inainte de pornire e suficienta pentru o functionare normala?

12,5V dupa o zi? Daca da mai are inca viata. Cea a prietenei tale e brici, 12,8V cam e maximul pentru o baterie sanatoasa 100%

La frig bateriei ii scade capacitatea de a da un curent mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12,5V dupa o zi? Daca da mai are inca viata. Cea a prietenei tale e brici, 12,8V cam e maximul pentru o baterie sanatoasa 100%

La frig bateriei ii scade capacitatea de a da un curent mare.

 

12,5 V dupa o zi, dar tinuta in casa, adica nescoasa in frig. Cea a prietenei mele a fost folosita mai putin de un sezon. Stiu ca la frig scade capacitatea bateriei de a da curent mare, insa la mine are 12,5 V dupa ce am lasat-o in casa, la caldura, dupa ce deja o incarcasem complet o noapte la 1,2 Ah.

» Post actualizat in 14 Jan 2016 09:50

12,5 V dupa o zi, dar tinuta in casa, adica nescoasa in frig. Cea a prietenei mele a fost folosita mai putin de un sezon. Stiu ca la frig scade capacitatea bateriei de a da curent mare, insa la mine are 12,5 V dupa ce am lasat-o in casa, la caldura, dupa ce deja o incarcasem complet o noapte la 1,2 Ah.

 

12,48 V dupa inca o zi...

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12,48 V dupa inca o zi...

A mea ieri a avut 12,2V inainte sa o pornesc. A invartit ceva mai incet dar a pornit, dupa care profitand de vremea superba i-am facut o "incarcare" de 220km, Bucuresti-Provita de Jos tur -retur. Am dus niste "porcarii" la afumat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...