Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E modelul xv535, cu cilindreea redusa la 493cmc, probabil din motive de legislatie prin anumite tari

Mersi de informatie,are 27 de cp din ce zice proprietarul aici in Austria.Luni o sa aduca si actele si atunci am mai multe detalii,oricum o sa ii dau eu de cap pana la urma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de informatie,are 27 de cp din ce zice proprietarul aici in Austria.Luni o sa aduca si actele si atunci am mai multe detalii,oricum o sa ii dau eu de cap pana la urma

Cam putini caluti da carburatoarele jos si vezi sa nu ai in racorduri niste flanse cu diafragme ce iti reduc sectiunea (cazul fericit)

Exotica mobra ta, la ce aveam eu de virago 500 bascula spate avea un singur amortizor central.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod sigur are limitari montate (cel putin pe hartie), daca are 27cp. Cel mai probabil a fost folosita pt o subcategorie moto si de acolo limitarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam putini caluti da carburatoarele jos si vezi sa nu ai in racorduri niste flanse cu diafragme ce iti reduc sectiunea (cazul fericit)

Exotica mobra ta, la ce aveam eu de virago 500 bascula spate avea un singur amortizor central.

E un model cam ciudat asa a incercat sa imi zica proprietarul dar la cata germana inteleg eu.... zicea ceva de conductele de pe langa cilindri conectate la carburatoare si pe care nu le-am vazut la 535 si de soc ca e automat sau cel putin asa am inteles eu.

Monstruletul a avut un singur proprietar de nou si e foarte ingrijit....din pacate momentan e naravas si nu porneste dar sper sa ii dau de cap cand ajunge acasa.La pretul de achizitie si la felul cum arata era pacat sa il las.

Apropo in momentul cand se pune contactul pompa de benzina nu ar trebui sa bazaie scurt? E diagnosticul pus de mine fara prea mari straduieli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conductele sunt un sistem de recirculare a gazelor, pt noxe. Doar in unele tari s-au folosit, stiu ca se pot elimina... dar nu stiu cum, nu m-a interesat pt ca nu am asa ceva.

Da, arata f bine mobra :)

Problema la pompa poate sa fie o simpla conexiune electrica, un contact imperfect, un releu ars... aici Vlad sau Cristi te pot ajuta, ei sunt experti pe electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam putini caluti da carburatoarele jos si vezi sa nu ai in racorduri niste flanse cu diafragme ce iti reduc sectiunea (cazul fericit)

Exotica mobra ta, la ce aveam eu de virago 500 bascula spate avea un singur amortizor central.

 

A mea avea limitari pe evacuare, avea niste flanse sudate in teava, la iesirea din fiecare cilindru. Fiecare flansa era prinsa in 3 sau 4 puncte, asa ca a fost usor sa le dau jos. A mea fusese adusa din Germania si asta era singura ei limitare, neavand nimic pe carburatoare. Dupa ce am dat jos flansele alea mi se parea ca zboara, asa era de nervoasa. Verifica si acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea avea limitari pe evacuare, avea niste flanse sudate in teava, la iesirea din fiecare cilindru. Fiecare flansa era prinsa in 3 sau 4 puncte, asa ca a fost usor sa le dau jos. A mea fusese adusa din Germania si asta era singura ei limitare, neavand nimic pe carburatoare. Dupa ce am dat jos flansele alea mi se parea ca zboara, asa era de nervoasa. Verifica si acolo.

Da am cautat si eu pe net si pare-se ca asta e solutia aleasa de restrictionare cea mai simpla pentru Virago, in plus cand am urmarit cum au trecut altii de la doua la un carburator echilibrarea cilindrilor tot asa o faceau. Eu ce am delimitat (nu Virago) avea flansa respectiva, pe admisie, intre carburator si cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Ce trebuie sa verificam si cum?

Verificarile se fac cu un multimetru pe scara de 2 V.

1. Pornim motorul si aprindem luminile(toti cosumatorii), apoi masuram intre carcasa regulatorului si sasiu, intre carcasa regulatorului si borna - a bateriei. Tensiune nu trebe sa depaseasca 0.02V. Daca tensiunea nu este conforma se remediaza cauza.

 

eu intre carcasa regulatorului si sasiu am 12-30 V in fct de turatie. Oare ce sa fie ? Iar la cele doua fire care ies din magnetou spre regulator am continuitate ( masor cu aparatul) de asemeni si intre cele doua fire si masa de pe motor.........

Vezi ca ai postat pe topicul de virago, la acesta ai 3 fire ce ies din magnetou si se duc la regulator.

Specifica ce mobra ai eventual complecteaza-ti profilul, alea-alea...

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare azi am adus mobra de mai sus acasa si dupa o verificare pompa de benzina nu functioneaza.

Se poate pune pompa de benzina vacumatica ? A mai pus cineva pe virago?

Nu stiu din cate am citit eu pe topicul asta daca cineva si-a pus asa ceva dar se poate. Iei priza de vacuum de pe unul din coturile admisiei. Faci una separata ori te folosesti de cea existenta dar va fi mai complicat cand faci sincronizarea ca va trebui sa vii cu un furtun cu teu.

Pornirea dupa o oprire mai mare va fi mai grea daca ai carburatoarele golite.

» Post actualizat in 24 Mar 2016 10:41

PS

Daca vrei sa te plimbi cu ea pana iesi din necaza pui furtunele ce vin in pompa pe direct (bagi o teava intre ele) dar ai grija sa ai rezervorul de sus plin (cam 4l) altfel ramai cu ochii in soare cand se goleste.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu din cate am citit eu pe topicul asta daca cineva si-a pus asa ceva dar se poate. Iei priza de vacuum de pe unul din coturile admisiei. Faci una separata ori te folosesti de cea existenta dar va fi mai complicat cand faci sincronizarea ca va trebui sa vii cu un furtun cu teu.

Pornirea dupa o oprire mai mare va fi mai grea daca ai carburatoarele golite.

» Post actualizat in 24 Mar 2016 10:41

PS

Daca vrei sa te plimbi cu ea pana iesi din necaza pui furtunele ce vin in pompa pe direct (bagi o teava intre ele) dar ai grija sa ai rezervorul de sus plin (cam 4l) altfel ramai cu ochii in soare cand se goleste.

Prin bunavointa unui neamt am primit o pompa de benzina pt probe,am montato si a bazait scurt din pacate motorul tot nu porneste.......bujiile raman uscate senm ca nu are benzina.

Stiu de la proprietar ca nu a folosito 2 ani...ce se poate bloca la carburatoare incat sa nu mai alimenteze motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebui sa bazaie destul de mult ca sa incarce carburatoarele. Trebuiesc desfacute si curatate /verificate.

Pentru inceput ar trebui sa desfaci suruburile de purjare, le strangi la loc si ca sa deblochezi cuiele poantou sufla aer comprimat. Daca nu merge trebuiesc date capacele carburatoarelor de pe partea stanga ca sa le deblochezi si eventual sa cureti jiclerele. Vezi ca sunt tutoriale pe yootube plus manual de sevice pe net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebui sa bazaie destul de mult ca sa incarce carburatoarele. Trebuiesc desfacute si curatate /verificate.

Pentru inceput ar trebui sa desfaci suruburile de purjare, le strangi la loc si ca sa deblochezi cuiele poantou sufla aer comprimat. Daca nu merge trebuiesc date capacele carburatoarelor de pe partea stanga ca sa le deblochezi si eventual sa cureti jiclerele. Vezi ca sunt tutoriale pe yootube plus manual de sevice pe net.

Sa ma iertati daca va stresez dar sa aveti in vedere ca sunt incepator dar ambitios cu motoarele....am timp de joaca inca o luna pana ajungem in romania eu si monstruletul,timp in care ori o fac sa mearga ori invat totul despre ea :)

Va multumesc de ajutor si sper sa ne vedem la o intalnire a viragistilor cat mai curand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stresezi pe nimeni, foarte bine faci ca vrei sa te bagi daca nu ai doua maini stangi chiar e indicat, primul pas e sa-ti descarci manualul de sevice pentru 535 care e identic cu al tau mai putin capacitatea. Vezi sa folosesti scule potrivite mai ales la suruburile capacelor carburatoarelor pentru ca sunt stranse al naibi de tare. Tot ce desfaci tii minte de unde ai scos inclusiv suruburile chiar daca sunt la fel. Rabdare si tutun.

Spor la joaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi,

De unde fac si eu rost de un amarat de manual de service pentru un Virago 125? Bata-l norocul, caut de 2 saptamani, de ma doare capul si nimic....

Va multumesc si fac cinste celui care imi face rost de asa ceva. Vreau sa pun distributia la punct si am nevoie de manual :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stresezi pe nimeni, foarte bine faci ca vrei sa te bagi daca nu ai doua maini stangi chiar e indicat, primul pas e sa-ti descarci manualul de sevice pentru 535 care e identic cu al tau mai putin capacitatea. Vezi sa folosesti scule potrivite mai ales la suruburile capacelor carburatoarelor pentru ca sunt stranse al naibi de tare. Tot ce desfaci tii minte de unde ai scos inclusiv suruburile chiar daca sunt la fel. Rabdare si tutun.

Spor la joaca.

In seara asta cu ajutorul zeitatilor si al lui vlad58 monstruletul a pornit si merge ca un ceas elvetian.

Iti multumesc vlad58 petru sfatul cu purjarea carburatorului....se pare ca aerul comprimat face minuni:)

Editat de Mircea Melca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor :cheers:

De aproape o saptamana sunt posesorul unui xv750 din '95 cu cateva mici modificari estetice ....

Initial l-am cumparat in idea de al transforma pe viitor intr-un cafe :moto: spun pe viitor deoarece imi place atat de tare cum arata bicicloanta asta incat vara asta va ramane la fel cum am cumparat-o, cel putin din punct de vedere estetic ......

Pe moment din ce am observat amortizoarele fata trebuiesc reconditionate , o revizie la frane si un schimb de ulei atat la motor cat si la diferential i-ar prinde bine .

Ca si pareri , ce ulei ar fi mai potrivit / bun atat la motor cat si la diferential tinand cont ca-l voi folosi doar ocazional vara ....?

 

 

 

post-54016-0-85029100-1459153023_thumb.jpg

post-54016-0-83120500-1459153038_thumb.jpg

post-54016-0-04163200-1459153045_thumb.jpg

post-54016-0-54974300-1459153068_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! As vrea sa imi achizitionez un virago. Sunt la inceput de drum si nu sunt hotarat daca sa imi iau de 250 sau 535. Am gasit unul de 535, dar e cam vechiut chiar daca arata foarte bine. E din 1989, credeti ca se merita? Mentionez ca vreau sa ma incadrez in 1500 euro. unul https://lajumate.ro/yamaha-virago-535-impecabila-1749198.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anii la mobre nu is ca la masini, nu se fac asa multi km cu ele, poate fi super ok chiar daca e din 89, nu te uita la asta. Uita-te eventual (cu cineva priceput daca zici ca tu esti la inceput de drum) la alte aspecte - sa nu fi fost cazuta, cadru indoit, sudat, sa fie bine intretinuta, etc.

Si du-te pe 535 daca iti permite bugetul, o poti folosi mult si bine inca.


» Post actualizat in 28 Mar 2016 16:30

faza cu 'impecabila' e cam fishy un pic :) dar mno, poate fi ok totusi. Sa o vezi cu cineva cu experienta neaparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...