Mircea Melca Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Salutare si bine vam gasit. Am cumparat azi monstruletul din imagini si sunt nedumerit ce model e? Proprietarul zice ca e Yamaha XV 500L si nu am gasit pe net nici o informatie despre modelul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 E modelul xv535, cu cilindreea redusa la 493cmc, probabil din motive de legislatie prin anumite tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Melca Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 E modelul xv535, cu cilindreea redusa la 493cmc, probabil din motive de legislatie prin anumite tari Mersi de informatie,are 27 de cp din ce zice proprietarul aici in Austria.Luni o sa aduca si actele si atunci am mai multe detalii,oricum o sa ii dau eu de cap pana la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 (editat) Mersi de informatie,are 27 de cp din ce zice proprietarul aici in Austria.Luni o sa aduca si actele si atunci am mai multe detalii,oricum o sa ii dau eu de cap pana la urma Cam putini caluti da carburatoarele jos si vezi sa nu ai in racorduri niste flanse cu diafragme ce iti reduc sectiunea (cazul fericit) Exotica mobra ta, la ce aveam eu de virago 500 bascula spate avea un singur amortizor central. Editat Martie 18, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 In mod sigur are limitari montate (cel putin pe hartie), daca are 27cp. Cel mai probabil a fost folosita pt o subcategorie moto si de acolo limitarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Melca Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Cam putini caluti da carburatoarele jos si vezi sa nu ai in racorduri niste flanse cu diafragme ce iti reduc sectiunea (cazul fericit) Exotica mobra ta, la ce aveam eu de virago 500 bascula spate avea un singur amortizor central. E un model cam ciudat asa a incercat sa imi zica proprietarul dar la cata germana inteleg eu.... zicea ceva de conductele de pe langa cilindri conectate la carburatoare si pe care nu le-am vazut la 535 si de soc ca e automat sau cel putin asa am inteles eu. Monstruletul a avut un singur proprietar de nou si e foarte ingrijit....din pacate momentan e naravas si nu porneste dar sper sa ii dau de cap cand ajunge acasa.La pretul de achizitie si la felul cum arata era pacat sa il las. Apropo in momentul cand se pune contactul pompa de benzina nu ar trebui sa bazaie scurt? E diagnosticul pus de mine fara prea mari straduieli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Conductele sunt un sistem de recirculare a gazelor, pt noxe. Doar in unele tari s-au folosit, stiu ca se pot elimina... dar nu stiu cum, nu m-a interesat pt ca nu am asa ceva. Da, arata f bine mobra Problema la pompa poate sa fie o simpla conexiune electrica, un contact imperfect, un releu ars... aici Vlad sau Cristi te pot ajuta, ei sunt experti pe electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 (editat) Pompa nu bazaie daca ai carburatorul plin de benzina sau kill switch actionat. Editat Martie 18, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Cam putini caluti da carburatoarele jos si vezi sa nu ai in racorduri niste flanse cu diafragme ce iti reduc sectiunea (cazul fericit) Exotica mobra ta, la ce aveam eu de virago 500 bascula spate avea un singur amortizor central. A mea avea limitari pe evacuare, avea niste flanse sudate in teava, la iesirea din fiecare cilindru. Fiecare flansa era prinsa in 3 sau 4 puncte, asa ca a fost usor sa le dau jos. A mea fusese adusa din Germania si asta era singura ei limitare, neavand nimic pe carburatoare. Dupa ce am dat jos flansele alea mi se parea ca zboara, asa era de nervoasa. Verifica si acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 A mea avea limitari pe evacuare, avea niste flanse sudate in teava, la iesirea din fiecare cilindru. Fiecare flansa era prinsa in 3 sau 4 puncte, asa ca a fost usor sa le dau jos. A mea fusese adusa din Germania si asta era singura ei limitare, neavand nimic pe carburatoare. Dupa ce am dat jos flansele alea mi se parea ca zboara, asa era de nervoasa. Verifica si acolo. Da am cautat si eu pe net si pare-se ca asta e solutia aleasa de restrictionare cea mai simpla pentru Virago, in plus cand am urmarit cum au trecut altii de la doua la un carburator echilibrarea cilindrilor tot asa o faceau. Eu ce am delimitat (nu Virago) avea flansa respectiva, pe admisie, intre carburator si cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 (editat) Ce trebuie sa verificam si cum? Verificarile se fac cu un multimetru pe scara de 2 V. 1. Pornim motorul si aprindem luminile(toti cosumatorii), apoi masuram intre carcasa regulatorului si sasiu, intre carcasa regulatorului si borna - a bateriei. Tensiune nu trebe sa depaseasca 0.02V. Daca tensiunea nu este conforma se remediaza cauza. eu intre carcasa regulatorului si sasiu am 12-30 V in fct de turatie. Oare ce sa fie ? Iar la cele doua fire care ies din magnetou spre regulator am continuitate ( masor cu aparatul) de asemeni si intre cele doua fire si masa de pe motor......... Vezi ca ai postat pe topicul de virago, la acesta ai 3 fire ce ies din magnetou si se duc la regulator. Specifica ce mobra ai eventual complecteaza-ti profilul, alea-alea... Editat Martie 22, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Melca Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Salutare azi am adus mobra de mai sus acasa si dupa o verificare pompa de benzina nu functioneaza. Se poate pune pompa de benzina vacumatica ? A mai pus cineva pe virago? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 (editat) Salutare azi am adus mobra de mai sus acasa si dupa o verificare pompa de benzina nu functioneaza. Se poate pune pompa de benzina vacumatica ? A mai pus cineva pe virago? Nu stiu din cate am citit eu pe topicul asta daca cineva si-a pus asa ceva dar se poate. Iei priza de vacuum de pe unul din coturile admisiei. Faci una separata ori te folosesti de cea existenta dar va fi mai complicat cand faci sincronizarea ca va trebui sa vii cu un furtun cu teu. Pornirea dupa o oprire mai mare va fi mai grea daca ai carburatoarele golite. » Post actualizat in 24 Mar 2016 10:41 PS Daca vrei sa te plimbi cu ea pana iesi din necaza pui furtunele ce vin in pompa pe direct (bagi o teava intre ele) dar ai grija sa ai rezervorul de sus plin (cam 4l) altfel ramai cu ochii in soare cand se goleste. Editat Martie 24, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Melca Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Nu stiu din cate am citit eu pe topicul asta daca cineva si-a pus asa ceva dar se poate. Iei priza de vacuum de pe unul din coturile admisiei. Faci una separata ori te folosesti de cea existenta dar va fi mai complicat cand faci sincronizarea ca va trebui sa vii cu un furtun cu teu. Pornirea dupa o oprire mai mare va fi mai grea daca ai carburatoarele golite. » Post actualizat in 24 Mar 2016 10:41 PS Daca vrei sa te plimbi cu ea pana iesi din necaza pui furtunele ce vin in pompa pe direct (bagi o teava intre ele) dar ai grija sa ai rezervorul de sus plin (cam 4l) altfel ramai cu ochii in soare cand se goleste. Prin bunavointa unui neamt am primit o pompa de benzina pt probe,am montato si a bazait scurt din pacate motorul tot nu porneste.......bujiile raman uscate senm ca nu are benzina. Stiu de la proprietar ca nu a folosito 2 ani...ce se poate bloca la carburatoare incat sa nu mai alimenteze motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Trebui sa bazaie destul de mult ca sa incarce carburatoarele. Trebuiesc desfacute si curatate /verificate. Pentru inceput ar trebui sa desfaci suruburile de purjare, le strangi la loc si ca sa deblochezi cuiele poantou sufla aer comprimat. Daca nu merge trebuiesc date capacele carburatoarelor de pe partea stanga ca sa le deblochezi si eventual sa cureti jiclerele. Vezi ca sunt tutoriale pe yootube plus manual de sevice pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Melca Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Trebui sa bazaie destul de mult ca sa incarce carburatoarele. Trebuiesc desfacute si curatate /verificate. Pentru inceput ar trebui sa desfaci suruburile de purjare, le strangi la loc si ca sa deblochezi cuiele poantou sufla aer comprimat. Daca nu merge trebuiesc date capacele carburatoarelor de pe partea stanga ca sa le deblochezi si eventual sa cureti jiclerele. Vezi ca sunt tutoriale pe yootube plus manual de sevice pe net. Sa ma iertati daca va stresez dar sa aveti in vedere ca sunt incepator dar ambitios cu motoarele....am timp de joaca inca o luna pana ajungem in romania eu si monstruletul,timp in care ori o fac sa mearga ori invat totul despre ea Va multumesc de ajutor si sper sa ne vedem la o intalnire a viragistilor cat mai curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Nu stresezi pe nimeni, foarte bine faci ca vrei sa te bagi daca nu ai doua maini stangi chiar e indicat, primul pas e sa-ti descarci manualul de sevice pentru 535 care e identic cu al tau mai putin capacitatea. Vezi sa folosesti scule potrivite mai ales la suruburile capacelor carburatoarelor pentru ca sunt stranse al naibi de tare. Tot ce desfaci tii minte de unde ai scos inclusiv suruburile chiar daca sunt la fel. Rabdare si tutun. Spor la joaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Dragi colegi, De unde fac si eu rost de un amarat de manual de service pentru un Virago 125? Bata-l norocul, caut de 2 saptamani, de ma doare capul si nimic.... Va multumesc si fac cinste celui care imi face rost de asa ceva. Vreau sa pun distributia la punct si am nevoie de manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Melca Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 (editat) Nu stresezi pe nimeni, foarte bine faci ca vrei sa te bagi daca nu ai doua maini stangi chiar e indicat, primul pas e sa-ti descarci manualul de sevice pentru 535 care e identic cu al tau mai putin capacitatea. Vezi sa folosesti scule potrivite mai ales la suruburile capacelor carburatoarelor pentru ca sunt stranse al naibi de tare. Tot ce desfaci tii minte de unde ai scos inclusiv suruburile chiar daca sunt la fel. Rabdare si tutun. Spor la joaca. In seara asta cu ajutorul zeitatilor si al lui vlad58 monstruletul a pornit si merge ca un ceas elvetian. Iti multumesc vlad58 petru sfatul cu purjarea carburatorului....se pare ca aerul comprimat face minuni:) Editat Martie 24, 2016 de Mircea Melca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumi84 Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Salut, ma interesaza sa cumpar un sissy bar pentru un virago de 535 la un pret decent (nu 100 - 150 euro) Daca are cineva de vanzare astept oferte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Salutare tuturor De aproape o saptamana sunt posesorul unui xv750 din '95 cu cateva mici modificari estetice .... Initial l-am cumparat in idea de al transforma pe viitor intr-un cafe spun pe viitor deoarece imi place atat de tare cum arata bicicloanta asta incat vara asta va ramane la fel cum am cumparat-o, cel putin din punct de vedere estetic ...... Pe moment din ce am observat amortizoarele fata trebuiesc reconditionate , o revizie la frane si un schimb de ulei atat la motor cat si la diferential i-ar prinde bine . Ca si pareri , ce ulei ar fi mai potrivit / bun atat la motor cat si la diferential tinand cont ca-l voi folosi doar ocazional vara ....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Georgian Istrate Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Salutare! As vrea sa imi achizitionez un virago. Sunt la inceput de drum si nu sunt hotarat daca sa imi iau de 250 sau 535. Am gasit unul de 535, dar e cam vechiut chiar daca arata foarte bine. E din 1989, credeti ca se merita? Mentionez ca vreau sa ma incadrez in 1500 euro. unul https://lajumate.ro/yamaha-virago-535-impecabila-1749198.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei28 Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Salutare! Are un prieten ceva de vanzare...poate îți place: /index.php?/topic/736478-vand-schimb-motocicleta-kawasaki-ltd-454/ Spor la cautat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Anii la mobre nu is ca la masini, nu se fac asa multi km cu ele, poate fi super ok chiar daca e din 89, nu te uita la asta. Uita-te eventual (cu cineva priceput daca zici ca tu esti la inceput de drum) la alte aspecte - sa nu fi fost cazuta, cadru indoit, sudat, sa fie bine intretinuta, etc. Si du-te pe 535 daca iti permite bugetul, o poti folosi mult si bine inca. » Post actualizat in 28 Mar 2016 16:30faza cu 'impecabila' e cam fishy un pic dar mno, poate fi ok totusi. Sa o vezi cu cineva cu experienta neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Din ce am inteles eu din anunt nu e inmatriculata, deci ia in calcul si banii pe care ii mai dai pe inmatriculare. Bafta la cautari si nu te grabi sa iei prima motocicleta gasita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.