M.I.B. Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Anvelopele. Daca sunt vechi si reci nu cred ca poti sa iei curba in panta, coborare, accelerand. Preferabil ce a zis geo. Mai bine precaut. Daca anvelopele sun bune si calde o simti ca este stabila si poti sa iei curbe pastrand traiectoria, fara sa franezi. Motocicleta o sa o simti in timp. La inceput mergi mai timid, dar in timp o sa vezi ca fara sa iti dai seama cresti si viteza si manevrele sunt mai riscante. Am cunostinte care in momentul cand se obisnuieste cu motorul il schimba, pentru ca devine prea sigur pe el si incepe sa faca prostii, adica sa mearga cu viteza, deoasiri riscante, mers printre masini etc. Bafta multa si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Multumesc pentru sfaturi. Ps: pe urcare mi se pare destul de facil ca controlezi in curba, dar pe coborare apare tot timpul un sentiment de panica, " morcovul", mai pe inteles... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 In coborare mergi mult in frana de motor sau ceva mai turata, indiferent ca e cu a 1a, a 2a, a 3a... te ajuta sa-ti pastrezi o viteza constanta si sa controlezi mai usor motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Din categoria "nu caut nimic, numa` ma laud", pentru cei interesati: reconstruit din burete mai tare de 3cm, pus in straturi ca sa faca forma, imbracat cu materialul tapiterului, termen de executie 2 zile, 160 de lei. Locatie; langa Bistrita, in Unirea, la un atelier de tapiterie care de regula face canapele. Deci, nu i mare filozofeala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Materialul mi se pare kitsch, nu imi place deloc... si pare lucios, alunecos. Vezi ca buretele ala, la seile refacute profi, se pune pe straturi in diferite densitati, ca sa fie confortabil. Nu e chiar asa de simplu, dar depinde ce vrei de la saua respectiva si cati km stai cu fundul pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Materialul mi se pare kitsch, nu imi place deloc... si pare lucios, alunecos. Vezi ca buretele ala, la seile refacute profi, se pune pe straturi in diferite densitati, ca sa fie confortabil. Nu e chiar asa de simplu, dar depinde ce vrei de la saua respectiva si cati km stai cu fundul pe ea. Materialu` e gros, moale si nu se aluneca deloc pe el. Fix asta mi a trebuit, cu blugii alunecam in seaua veche, in asta stau lipit. Chiar ma gandeam c-o sa ramana apa pe el sau in ridurile alea dar surpriza, se usuca mai repede ca ala original. Fac drumuri in medie de 50~100 de kilometri in functie de ce treaba am si in week end uri intentionez sa fac iesiri mai lungi. Mi a trebuit burete mai dur ca sa stea saua mai teapana, cum am 177 cm varianta era comenzile avansate sau schimbarea pozitiei cativa centimetri mai sus. Pusca perfect, ajung la ghidon si nu mai arat ca o maimuta pe scuter. Confortul la drumuri peste 200 de kilometri...e discutabil. Cam la 50 ma dau jos ca sa fumez o tigara...deci sa fim seriosi. » Post actualizat in 25 May 2016 12:07 Daca vii la Eldorado sambata, te las sa vezi cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Materialu` e gros, moale si nu se aluneca deloc Mi a trebuit burete mai dur ca sa stea saua mai teapana, cum am 177 cm varianta era comenzile avansate sau schimbarea pozitiei cativa centimetri mai sus. Pusca perfect, ajung la ghidon si nu mai arat ca o maimuta pe scuter. Cam la 50 ma dau jos ca sa fumez o tigara...deci sa fim seriosi. Cam asta era si parerea mea ca are aderenta dar ca textura nexam nici mie nu-mi place insa nu e mobra mea. La 177 comenzi avansate? eu m-am obisnuit la 183 cu ea si nu simt nevoia, acum depinde ce ghidon ai si cum e reglat Cum arata o maimuta pe scuter? Stateai spanzurat de ghidon? 50? Fumezi cam des, eu suta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Cam asta era si parerea mea ca are aderenta dar ca textura nexam nici mie nu-mi place insa nu e mobra mea. La 177 comenzi avansate? eu m-am obisnuit la 183 cu ea si nu simt nevoia, acum depinde ce ghidon ai si cum e reglat Cum arata o maimuta pe scuter? Stateai spanzurat de ghidon? 50? Fumezi cam des, eu suta Eu am 177-178 si nu am simtit nevoia de comenzi avansate in 5 ani de cand o am. Un drum Bucuresti-Buzau il fac fara oprire si nu intepenesc. De la Bucuresti pana la Sibiu am oprit o singura data sa pun benzina dupa ce s-a terminat autostrada, deci se poate merge destul de mult fara oprire cu saua nemodificata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 , deci se poate merge destul de mult fara oprire cu saua nemodificata. Si nu esti fumator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Si nu esti fumator Exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Salutare colegi posesori de virago. La rugamintea unei cunostinte m-am ocupat zilele acestea de pornirea unei yamaha virago de 125 statuta mult timp nepornita si probabil si expusa la intemperii. Intrucat bateria era moarta, am pornit motorul cu un redresor care este de fapt si robot de pornire. Mobra porneste, se accelereaza, sta la relanti dar in momentul in care decuplez redresorul se opreste. Am montat o baterie buna dar dupa pornire , la cateva secunde motorul incepe sa se balbaie dupa care se opreste. Functioneaza bine numai cu redresorul pus. Cu bateria nu vrea nici chip sa se accelereze sau macar sa stea pornita. Fie ca pastrez bateria in circuit fie ca o dau la o parte , motorul functioneaza doar cu redresorul legat la bornele instalatiei electrice a motocicletei. Masurata, tensiunea din circuit cand redresorul este legat e undeva la 15-16v. Repet ca motocicleta porneste cu baterie fara ca redresorul sa fie in circuit dar nu sta pornita decat cateva secunde . Exclud o problema de carburatie devreme ce motorul merge f bine cu redresorul pus. daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema sau are o idee despre ce se intampla il rog sa posteze . In ultima instanta o sa iau instalatia la puricat dar fiind primul contact cu acest tip de motocicleta probabil ca o sa bezmeticesc un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Bateria incarcata complet, o pornesti si masori rapid incarcarea la borne. Daca apuci, poti sa verifici si statorul. Se scoate mufa care intra in regulator si se masoara, pe curent alternativ, perechi din cele 3 fire albe/galbene. Pare o problema de incarcare, lipsa curent pt aprindere. Desi cele cateva secunde sunt f putine... ar trebui sa tina macar cateva minute, dar asta conteaza si cat de incarcata si buna e bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 @Dragomir Ionut. Daca motorul mergea ok inainte de stationarea asta indelungata ar trebui luat la mana circuitul de incarcare adica verificate mufele si niscaiva tensiuni si continuitati. Atunci cand ai pus robotul avand 15-16V s-ar putea sa fii prajit si bateria cea buna plus ca regulatorul de tensiune practic neavand sarcina tot curentul de la generator l-a suntat, cea mai rea situatie pentru el, si apare posibilitatea defectarii lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Nu stiu cum mergea inainte. O sa verific releul de incarcare si fazele generatorului. Nu stiu cum o sa reusesc devreme ce nu sta pornita suficient timp dar poate gasesc o solutie. Pe un site am mai citit ceva despre senzorul de la cric care se defecteaza si da aceste simptome. Nu am avut azi acces la motor ca m.as fi uitat si la asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Cu senzorul de cric ori porneste, ori nu porneste. Poti scoate mufa si pune o sarma care sa lege cei 2 pini, sa il "vada" inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Daca e cineva binevoitor sa lase un nr de tel sa discutam si sa explic mai pe indelete observatiild mele » Post actualizat in 26 May 2016 10:32 Cu senzorul de cric ori porneste, ori nu porneste. Poti scoate mufa si pune o sarma care sa lege cei 2 pini, sa il "vada" inchis. Din ce stiu senzorul de la cric este legat si de cel de neutru. Cel putin la honda mea asa e. Porneste chiar dc e pe cric dar dc bagi in viteza se opreste motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Din ce stiu senzorul de la cric este legat si de cel de neutru. Cel putin la honda mea asa e. Porneste chiar dc e pe cric dar dc bagi in viteza se opreste motorul. Asa face si la virago dar a uitat Geo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Salutare colegi posesori de virago. La rugamintea unei cunostinte m-am ocupat zilele acestea de pornirea unei yamaha virago de 125 statuta mult timp nepornita si probabil si expusa la intemperii. Intrucat bateria era moarta, am pornit motorul cu un redresor care este de fapt si robot de pornire. Mobra porneste, se accelereaza, sta la relanti dar in momentul in care decuplez redresorul se opreste. Am montat o baterie buna dar dupa pornire , la cateva secunde motorul incepe sa se balbaie dupa care se opreste. Functioneaza bine numai cu redresorul pus. Cu bateria nu vrea nici chip sa se accelereze sau macar sa stea pornita. Fie ca pastrez bateria in circuit fie ca o dau la o parte , motorul functioneaza doar cu redresorul legat la bornele instalatiei electrice a motocicletei. Masurata, tensiunea din circuit cand redresorul este legat e undeva la 15-16v. Repet ca motocicleta porneste cu baterie fara ca redresorul sa fie in circuit dar nu sta pornita decat cateva secunde . Exclud o problema de carburatie devreme ce motorul merge f bine cu redresorul pus. daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema sau are o idee despre ce se intampla il rog sa posteze . In ultima instanta o sa iau instalatia la puricat dar fiind primul contact cu acest tip de motocicleta probabil ca o sa bezmeticesc un pic. Probabil este din cauza ca robotul de pornire da mai mult curent decat bateria! Ce baterie ai pus, este noua, cati amperi are? Poate fi si un contact imperfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Daca e cineva binevoitor sa lase un nr de tel sa discutam si sa explic mai pe indelete observatiild mele » Post actualizat in 26 May 2016 10:32 Din ce stiu senzorul de la cric este legat si de cel de neutru. Cel putin la honda mea asa e. Porneste chiar dc e pe cric dar dc bagi in viteza se opreste motorul. Asa face si la virago dar a uitat Geo Stiu ca e legat si de neutru, eu doar ii subliniam ca nu o sa se balbaie motorul niciodata din cauza senzorului ala. Ori merge, ori nu merge. Cand e defect, nici nu porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Stiu ca e legat si de neutru, eu doar ii subliniam ca nu o sa se balbaie motorul niciodata din cauza senzorului ala. Ori merge, ori nu merge. Cand e defect, nici nu porneste. Tocmai asta ziceam ca ai uitat, cand senzorul de cric e defect porneste motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Va salut, dragi colegi. O intrebare? Simt ca nu am putere la motor, iar consumul a crescut. Ideii? Ambreiaj? Carburatie? Avansul nu cred ca se regleaza, ca m-ar fii dus cu gandul. Exclus filtrul de aer, care a fost curatat, porneste la sfert, merge fara intreruperi. Multumesc si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Rotile se invart usor? Salt-o de fata si de spate si vezi cat de greu/usor se misca. Daca n-ai cum s-o ridici, suna-ma si vino la mine ca am stander. Daca n-ai umblat la carburator, nu ar avea motive sa se deregleze pur si simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Se invart usor. Carburatorul l-am curatat anul trecut. Asta nu am simtit-o peste noapte, cam de anul trecut, nu m-a deranjat, dar la urcarea pantelor ma scoate din minti. Si nu este vorba de greutate, eu am 75 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Sa verifici membrana sa nu fie ciupita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Salutare din nou! Azi am luat pentru prima data pasager pe virago 250 si am facut un drum de cca 40 km, cu un asfalt ce avea destul de multe denivelari. Am observat ca moto avea un balans fff mare, nu am putut sa merg cu mai mult de 50-60km/h. M-am uitat pe carte, pe net si apoi pe arcurile moto spate, acestea fiind ridicate la pozitia cea mai de sus, fiind deci comprimate. Din ce am inteles, asa trebuie setata moto pt pasager si bagaj, bineinteles, vorbind de o moto noua, ca la carte. In conditiile prezentate, eu deduc faptul ca telescoapele ar putea fi duse. Puteti sa-mi spuneti o parere, va rog. La o moto mai veche, din 1990, cu mine de 83 kg, la ce pozitie ar trebui sa teglez arcurile pe spate? Voi cum aveti? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.