Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Ahoi!Dark!Apropo te-ai inscris la MISS MOTO 2008? Ar fii pacat ca o fata care stie mecanica ca tine sa nu se inscrie la concurs :eek: :cheers:

:ok: decat sa imi ocup timpul cu bikini , farduri si alte prostii, mai bine ma duc la nea doctor si invat sa-mi curat singura carburatoarele :P

 

<small>--- Mesaj completat în 17 Feb 2008 20:37 -------------</small><br/>

HELP!!!

:huh:

Salut am si eu un virago 535 din '96 si am o problema la care nu ma prea pricep si nu prea inteleg ce se intampla, imi functioneaza doar cilindru din spate cel din fata nu functioneaza, bujiile is noi si dau scanteie, il pot pornii si merge numa in cilindru din spate, din ce am mai citit pe net ar trrebuii curatate carburatoarele vroiam sa va intreb cat este de complicat si cum se face sau mai bine sa o duc intr-un service?Mersii anticipat pt ajutor, is disperat si sufar :bier:(

...eu zic ca trebuie cu sigurantza curatzate...in primul rand din cunostintele mele minime ai nevoie de compresor, si daca nu ai mai facuto niciodata, sau dak nici macar nu ai asistat, sfatul meu e sa-l duci la un doctor :wink:

 

<small>--- Mesaj completat în 17 Feb 2008 20:40 -------------</small><br/>

daca ar fi avut apa ar avea alta culoare....si da pe afara numa cind e frig...pina se balboteaza putin uleiu citeva picatauri...apropo..cei care au manual..ce zic ca este la poz. 26 ?

se poate sa ai un pik prea mult ulei :huh: am fost la mecanic mi-a scos aprox 200 ml de ulei...a spus ca s-ar putea sa fie si asta o cauza a scurgerii ;)

Editat de dark_alinutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Barna se potrivesc set manete Skull pt Honda Shadow la virago?

 

--- Mesaj completat în 17 Feb 2008 22:34 -------------

:eek: decat sa imi ocup timpul cu bikini , farduri si alte prostii, mai bine ma duc la nea doctor si invat sa-mi curat singura carburatoarele :P

 

<small>--- Mesaj completat în 17 Feb 2008 20:37 -------------</small><br/>

...eu zic ca trebuie cu sigurantza curatzate...in primul rand din cunostintele mele minime ai nevoie de compresor, si daca nu ai mai facuto niciodata, sau dak nici macar nu ai asistat, sfatul meu e sa-l duci la un doctor :wink:

 

<small>--- Mesaj completat în 17 Feb 2008 20:40 -------------</small><br/>

se poate sa ai un pik prea mult ulei ;) am fost la mecanic mi-a scos aprox 200 ml de ulei...a spus ca s-ar putea sa fie si asta o cauza a scurgerii :ok:

MAMA nu vrei sa fii doctorita la motorul meu?????Desi nu are nimic :huh: !

Pai eu sunt puiut pe langa tine la mecanica! :cheers:

:huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HELP!!!

:huh:

Salut am si eu un virago 535 din '96 si am o problema la care nu ma prea pricep si nu prea inteleg ce se intampla, imi functioneaza doar cilindru din spate cel din fata nu functioneaza, bujiile is noi si dau scanteie, il pot pornii si merge numa in cilindru din spate, din ce am mai citit pe net ar trrebuii curatate carburatoarele vroiam sa va intreb cat este de complicat si cum se face sau mai bine sa o duc intr-un service?Mersii anticipat pt ajutor, is disperat si sufar :wink:(

 

complicta nu e! curaj inama in dinti si o faci.

e important sa le pui in ordinea incare le desfaci, asa sa le si pui inapoi .

odata desfacute iti faci o idee ce si cm functioneaza.

ca sa cureti jigloarele tre sa desfaci partea de jos a carburatorului, acolo unde e si rezervorul carburatorului, unde sunt si plutitoarele de nivel(ponton), unde sunt si jigloarele.

acum jigloarele! jigloarele sunt niste surubele mici cu o gaura transversala in ele,

e unul de sarcina si unul de relanti,sunt numerotate unu cu nr mai mare unu cu un nr mai mic, nr mic e pentru relanti, nr reprezinta diametrul gauri in zecimi de mm aici sa ai grija sa nu le incurci cind le pui inapoi.sau desfaci cite unul pe rind.

se desurubeaza cu grija si dai cu aer de la compresor in jiglor, sau cu o perie fina si benzina, se poate creea o pelicula f fina care nu e vizibila da stopeaza continuitatea carburantului, deci atentie.

e mai bine asa decit sa dai cu compresorul direct in carb, cu grija sa nu rupa membrana, doar daca nu exista posibilitaTatea desfaceri,poti da cu aer de la compresor pe corpul carb sa desfunzi eventualele jiglaore de aer exterioare

cu ocazia desfaceri verifici si nivelul plutitoarelor sa fie amindoua la fel, in amindoua carburatoarele.

daca zici ca al din spate nu merge atunci il verifici pe ala dupa asta care merge la nivelul plutitorului, in pozitia inchisa adica ridicat sus

plutitorul are un cui ponton ca ponton, pontoane le zice, acest " cui" are o garnitura pe el, vezi sa nu fie si aia rupta, ca tunci curge anapoda si inunda carbu, ineaca chiloasa si bujia, deci nema scinteie.

verifici usor!

pe stutul de alimentare cu benzina sufli aer cu gura nu cu compresorul atentie, cind aerul trece se aude un suierat atunci pontonul(poate fi unul sau doua mai mici intr-un carb) e in pozitia deschisa deci trece benzina, daca ridici pontonul(imagineazati ca pui capacul la loc si se inunda zona, pontanul se ridica si inchide gaura pe unde vine benzina, prin intermediul cuilui de care ziceam cu garnitura pe el) atunci nu ar fi voie sa mai treaca aer, respectiv sa nu sa mai aude suieratul, deci nu mai trec nici benzina.

 

sunt toate sansele sa fie infundat, daca ai scinteie e bine, verifica si momentul scinteii, sa nu dea aiurea, verifica supapele, sa nu aiba joc mai mare de 0.20-0.30mm vezi cit zice cartea.

da inainte de toate curata carb si apoi, atentie si se rezolva.

spor!

 

--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 00:10 -------------

:ok: decat sa imi ocup timpul cu bikini , farduri si alte prostii, mai bine ma duc la nea doctor si invat sa-mi curat singura carburatoarele :eek:

 

<small>--- Mesaj completat în 17 Feb 2008 20:37 -------------</small><br/>

...eu zic ca trebuie cu sigurantza curatzate...in primul rand din cunostintele mele minime ai nevoie de compresor, si daca nu ai mai facuto niciodata, sau dak nici macar nu ai asistat, sfatul meu e sa-l duci la un doctor :P

 

<small>--- Mesaj completat în 17 Feb 2008 20:40 -------------</small><br/>

se poate sa ai un pik prea mult ulei :huh: am fost la mecanic mi-a scos aprox 200 ml de ulei...a spus ca s-ar putea sa fie si asta o cauza a scurgerii ;)

 

nu s-ar putea ci sigur.

ai pus prea mult oloi! inca o data e valabia zicala.

"cei mult strica"

da mai explica care-i treba ca mie lene sa citesc in posturi?

or fi garniturile,schimbale, daca nai pune silicon rosu rezistent la temperaturi inalte, lasa-l sa se uste si apoi sterge, ca altfel mazgalesti si intra in metal si nu mai iese usor.

 

 

--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 00:16 -------------

prob cu scuregere de ule pe la kardan o am si eu ...asta numa cind este frig afara (sub 5 greade) uleiul este prea viscos balacinduse acolo cu bule de aer formind o mica presiune si da afara pe la supapa de siguranta..dupa 2-3 km nu mai curge....daca gresesc sa ma corecteze careva...ca nu ma nici un fel de manual... in poza pusa de Barna...poz. 26 :cheers:

 

e simplu garnitura tre schimbata si gata nu va mai da afara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un caine idiot cred ca alerga o pisica ....a muscat din saua moto. prin husa si a rupt o bucata din vinilin...aveti idee unde gasesc aprox. acelas material ? si daca ati mai inlocuit ...iese la fel ?

Editat de iulianera
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Barna se potrivesc set manete Skull pt Honda Shadow la virago?

Sal,nu sunt la fel si nu se potriveste .

Am luat un Honda Shadow de 600 din 1993 si lam comparat maneta de frana cu cea de la Yamaha Virago 535 si se vede diferenta vezi pozele de mai jos :

Yamaha Virago XV535

 

Honda Shadow VT600

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un caine idiot cred ca alerga o pisica ....a muscat din saua moto. prin husa si a rupt o bucata din vinilin...aveti idee unde gasesc aprox. acelas material ? si daca ati mai inlocuit ...iese la fel ?

:cheers: si a crezut ca motorul e pisica?Daca vrei fac rost de o bucata de piele tabacita dar o sa te coste in jur de 50-100 de ron si iti trimit prin posta si trebuie sa o inlocuiesti cu cea de pe sea!????? :huh:

 

--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 13:46 -------------

Sal,nu sunt la fel si nu se potriveste .

Am luat un Honda Shadow de 600 din 1993 si lam comparat maneta de frana cu cea de la Yamaha Virago 535 si se vede diferenta vezi pozele de mai jos :

Yamaha Virago XV535

 

Honda Shadow VT600

 

:huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un caine idiot cred ca alerga o pisica ....a muscat din saua moto. prin husa si a rupt o bucata din vinilin...aveti idee unde gasesc aprox. acelas material ? si daca ati mai inlocuit ...iese la fel ?

iata ce a putut face :cheers: o intrebare meseriasilor in domeniu...mai pot salva ceva din ea ?...inlocuind doar virful sai sa cada doar primul nasture

 

--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 13:55 -------------

:huh: si a crezut ca motorul e pisica?Daca vrei fac rost de o bucata de piele tabacita dar o sa te coste in jur de 50-100 de ron si iti trimit prin posta si trebuie sa o inlocuiesti cu cea de pe sea!????? ;)

 

<small>--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 13:46 -------------</small><br/>

:ok:

pisica cred ca era pe sub husa :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iata ce a putut face :cheers: o intrebare meseriasilor in domeniu...mai pot salva ceva din ea ?...inlocuind doar virful sai sa cada doar primul nasture

 

<small>--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 13:55 -------------</small><br/>

pisica cred ca era pe sub husa :huh:

Cei care se ocupa cu piele au ei vinil special subtire identic cu cea originala,daca nu au poate sa faca rost si se poate rezolva problema,tre sa gasesti un meserias care si stie cum sa faca inlocuirea sa iasa exact asa cum a fost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult pentru sfaturi, am sa fac tot posibilul sa remediez problema, ms inca odata :cheers:

 

da si cu compresorul in carburator, dar cu grija sa nu oscileze prea tare membrana ca ti-o rupe si atunci sa vezi distractie.

pe gaura de admisie daca sufli ar trebuii sa se ridicie un cilindru acest cilindru are pe capat membrana si un arc care repliaza inapoi cilindrul de care iti vorbesc(daca desfaci partea de sus a carb ai sa le vezi) daca poti sa faci sa ti acel cilindru in sus si sa stea in pozitia aceea atunci poti da cu compresorul linistit si e chiar indicat sa nu ramina vre-un fir de mizerie prin ceva jigloare de aer. daca desfaci si partea de sus atunci scoti cilindru cu acul dozator si poti da linistit cu compresorul, cel mai indicat.

spor!

 

--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 14:08 -------------

Cei care se ocupa cu piele au ei vinil special subtire identic cu cea originala,daca nu au poate sa faca rost si se poate rezolva problema,tre sa gasesti un meserias care si stie cum sa faca inlocuirea sa iasa exact asa cum a fost.

 

un tapiter de ex! sau un marochinar. daca o faci din piele nu mai baga nici un caine dinti in ea :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iata ce a putut face :cheers: o intrebare meseriasilor in domeniu...mai pot salva ceva din ea ?...inlocuind doar virful sai sa cada doar primul nasture

 

<small>--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 13:55 -------------</small><br/>

pisica cred ca era pe sub husa :huh:

Amu nu stiu e mai complicata faza acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care se ocupa cu piele au ei vinil special subtire identic cu cea originala,daca nu au poate sa faca rost si se poate rezolva problema,tre sa gasesti un meserias care si stie cum sa faca inlocuirea sa iasa exact asa cum a fost.

Barna vreau si eu ulei ptr.motor si setul acela de inele de cauciuc ptr.comenzile avansate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Barna se potrivesc set manete Skull pt Honda Shadow la virago?

 

<small>--- Mesaj completat în 17 Feb 2008 22:34 -------------</small><br/>

MAMA nu vrei sa fii doctorita la motorul meu?????Desi nu are nimic :huh: !

Pai eu sunt puiut pe langa tine la mecanica! :cheers:

:huh:

eh...nu cred ca sti mai putine...te faci doar ;) mi-am luat azi motorul de la doctor, merge super...accelartia merge usor, ambreajul la fel...acum ramane de vazut cu consumul daca stai mai bine ca inainte...sa vina primavara odata sa-l incerc :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh...nu cred ca sti mai putine...te faci doar :huh: mi-am luat azi motorul de la doctor, merge super...accelartia merge usor, ambreajul la fel...acum ramane de vazut cu consumul daca stai mai bine ca inainte...sa vina primavara odata sa-l incerc ;)

Eu nu am mai asteptat primavara :huh: si deja i-am facut toate treburile necesare schimburi de una si de alta......dar dupa aia nu am rezistat sa nu merg o tura cu ea si vineri am mers 15 km iar marti 5 deja am 20 de km pe anu' asta, dar in cei 15 km am congelat ca un rahat!Oricum mi-am mai potolit din pofta! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum e la tine, dar aici ninge :huh: deci nu-l pot lua la plimbare

Da si la mine ninge de rupe de o saptamana.......dar din cand in cand mai iasa soarele si topeste zapada dar weekend-ul asta a fost frig rau de tot si din cate am auzit miercuri se incelzeste un pic, daca da joi ies la o plimbare mica! :cheers: Nu conteaza de e frig sau nu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna tuturor! :cheers:

 

am cateva intrebari va rog:

1. care credeti ca-i problema cand la apasarea butonului de pornire starterul (electromot) incepe sa se invarta, dar nu cupleaza incat sa invarta motorul decat o data din 5??? plus ca zgomotul pe care-l produce e tare nasol... :huh:(

2. cunoasteti vreun mecanic de incredere in tg mures sau in brasov ( care sa se priceapa sigur la virago ) ptr a putea face o examinare mai amanuntita a catorva zgomote care se mai aud pe la motor; de ex prin capul cilindrului - ma gandeam sa fie supapele dereglate sau ???? raspunsul legat de mecanici puteti sa-l dati pe pm ca sa nu para ca facem reclama cuiva!

 

ce ulei folositi voi? ca si grad dar si compozitie....( chiar e nevoie de ulei asa gros cum zice yamaha? adica 20w? si merge mai bine sintetic sau mineral? ambreiajul e ud, corect? ma gandeam aici (ulei ) si la cat de mult influenteaza funct. ambreiajului.

 

multam frumos tuturor!!! sper sa ma mai lamuresc si eu cu una alta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...1. care credeti ca-i problema cand la apasarea butonului de pornire starterul (electromot) incepe sa se invarta, dar nu cupleaza incat sa invarta motorul decat o data din 5??? plus ca zgomotul pe care-l produce e tare nasol... :cheers:(

...

Cati km are motocicleta?

Aceasta prob. trebuia sa apara la peste 40.000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna tuturor! :huh:

 

am cateva intrebari va rog:

1. care credeti ca-i problema cand la apasarea butonului de pornire starterul (electromot) incepe sa se invarta, dar nu cupleaza incat sa invarta motorul decat o data din 5??? plus ca zgomotul pe care-l produce e tare nasol... :huh:(

2. cunoasteti vreun mecanic de incredere in tg mures sau in brasov ( care sa se priceapa sigur la virago ) ptr a putea face o examinare mai amanuntita a catorva zgomote care se mai aud pe la motor; de ex prin capul cilindrului - ma gandeam sa fie supapele dereglate sau ???? raspunsul legat de mecanici puteti sa-l dati pe pm ca sa nu para ca facem reclama cuiva!

 

ce ulei folositi voi? ca si grad dar si compozitie....( chiar e nevoie de ulei asa gros cum zice yamaha? adica 20w? si merge mai bine sintetic sau mineral? ambreiajul e ud, corect? ma gandeam aici (ulei ) si la cat de mult influenteaza funct. ambreiajului.

 

multam frumos tuturor!!! sper sa ma mai lamuresc si eu cu una alta...

...salut...eu am 10W 40 si nu am niciun fel de problema, la restul intrebarilor nu-ti pot raspunde :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea inteleg ce e cu anii....in final care e totusi problema?

N-are treaba cu anii, are treaba cu km si cu unul dintre fostii proprietari.

 

Ai o piesa distrusa din cauza fortarii exagerate a pornirii, dar de obicei acesta cedeaza peste 40000.

In conditii normale viroaga porneste la juma de 'cheie', daca nu porneste nici la a 3-a cheie, pai atunci te pui sa verifici ce nu-i place si nu fortezi electromotorul pana la ardere sau descarcarea bateriei sau alte probleme.

 

Oricum n-o sa stii exact care-i problema pana nu-l desfaci.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna tuturor! :cheers:

 

am cateva intrebari va rog:

1. care credeti ca-i problema cand la apasarea butonului de pornire starterul (electromot) incepe sa se invarta, dar nu cupleaza incat sa invarta motorul decat o data din 5??? plus ca zgomotul pe care-l produce e tare nasol... :huh:(

2. cunoasteti vreun mecanic de incredere in tg mures sau in brasov ( care sa se priceapa sigur la virago ) ptr a putea face o examinare mai amanuntita a catorva zgomote care se mai aud pe la motor; de ex prin capul cilindrului - ma gandeam sa fie supapele dereglate sau ???? raspunsul legat de mecanici puteti sa-l dati pe pm ca sa nu para ca facem reclama cuiva!

 

ce ulei folositi voi? ca si grad dar si compozitie....( chiar e nevoie de ulei asa gros cum zice yamaha? adica 20w? si merge mai bine sintetic sau mineral? ambreiajul e ud, corect? ma gandeam aici (ulei ) si la cat de mult influenteaza funct. ambreiajului.

 

multam frumos tuturor!!! sper sa ma mai lamuresc si eu cu una alta...

Sal ,

Nu este o problema exagerat de mare dar nu este ieftina.In cazul asta cand electromotorul invarte si nu cupleaza ,problema creaza "bendixul" (Starter clutch) pozitia nr 3 . 99% ca este crapata si cand crapatura ajunge la o pozitie anume se deschide si nu cupleaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat cu "innecaciunile": era de la bujii. cand le-am scos am observat ca erau diferite; una era ngk dar al tip decal cel specificat in carte iar cealalta era denso dar si asta diferita de cea din carte. acum are bujiile cu care terbuie sa fie si merge frumos.

 

partea cu "mustitul" uleiul o sa o rezolv cat de curand. ori gasesc o garnitura originala ori fac eu una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...