Vlad Cj Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) Salutare tuturor. M-am gandit ca ar fi frumos pt Yamaha mea un ghidon diferit de cel standard care mi se pare total inestetic. In principal mi-as dori ceva asemanator cu : http://tinyurl.com/4bwpeq , dar am inteles ca trebuie respectata un anumit diametru, si pe langa ghidon mai trebuie cumparate si inaltatoare, iar eu cum sunt de nota 2 la germana, va rog pe voi sa imi dati o idee ce ar trebui sa caut. Cel putin la inaltatoare...chiar nu stiu pe unde ar fi. Sunt deschis si la alte variante decat Louis. Numai bine!! Editat Mai 4, 2008 de Vlad Cj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LeoBadBoy Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) Salutare tuturor.M-am gandit ca ar fi frumos pt Yamaha mea un ghidon diferit de cel standard care mi se pare total inestetic. In principal mi-as dori ceva asemanator cu : http://tinyurl.com/4bwpeq , dar am inteles ca trebuie respectata un anumit diametru, si pe langa ghidon mai trebuie cumparate si inaltatoare, iar eu cum sunt de nota 2 la germana, va rog pe voi sa imi dati o idee ce ar trebui sa caut. Cel putin la inaltatoare...chiar nu stiu pe unde ar fi. Sunt deschis si la alte variante decat Louis. Numai bine!! Oferta de la Louis : Anbauteile / Lenker/Griffe/Hebel Eu mi-am facut ghidon la un atelier de confectii metalice . Am venit cu model , mi-am luat bine masurile , am cerut armatura serioasa si inox de la mama lui . Am renuntat si la inaltatoare , ghidonul nou facut nemaiavand nevoie de asa ceva. E de luat in seama ... Editat Mai 4, 2008 de LeoBadBoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Cj Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Oferta de la Louis : Anbauteile / Lenker/Griffe/Hebel Eu mi-am facut ghidon la un atelier de confectii metalice . Am venit cu model , mi-am luat bine masurile , am cerut armatura serioasa si inox de la mama lui . Am renuntat si la inaltatoare , ghidonul nou facut nemaiavand nevoie de asa ceva. E de luat in seama ... Vreo idee pe unde as putea sa fac asa ceva in Cluj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LeoBadBoy Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Vreo idee pe unde as putea sa fac asa ceva in Cluj? Nope, imi pare rau , dar de la mine de la Focsani pana la voi la Cluj e cale lunga rau . Incearca si tu la ateliere de confectii metalice in inox , asa cum am facut si eu . Eu mi-am imbracat motorul pt ca am gasit niste mesteri care au avut si timpul necesar in perioada aia , asa ca am tras de ei si am facut ghidonul , portbagajul , engine-guardul , crash-bar-ul cu scarite cu tot si suportii pentru saddle-bag-uri . Cred ca nu mai trebuie sa spun ca la gata le luam de 'nspe ori mai scump ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 In Cluj sunt niste baieti in Valea Seaca, in Baciu, care iti fac cam tot cevrei tu din Inox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free moto Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Viroaga s-a vandut, am asteptat cam multishor, dar in final am dat-o la 3200 E, zic eu sub pretul pe care il merita, dar asta e, ( si acum imi curg ochii dupa ea) imi doream prea mult TA. Numai bine tuturor si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 (editat) Viroaga s-a vandut, am asteptat cam multishor, dar in final am dat-o la 3200 E, zic eu sub pretul pe care il merita, dar asta e, ( si acum imi curg ochii dupa ea) imi doream prea mult TA. Numai bine tuturor si asfalt uscat! Nasol pentru tine! Apropo eu mi-am golit tobele astazi, a fost o munca de 2 ore si doua burghii rupte dar mi-a iesit pana la urma, sa nu mai zic ca sunetul e cu totul altul, si ca lumea pe strada intoarce capul ! Editat Mai 6, 2008 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Nasol pentru tine! Apropo eu mi-am golit tobele astazi, a fost o munca de 2 ore si doua burghii rupte dar mi-a iesit pana la urma, sa nu mai zic ca sunetul e cu totul altul, si ca lumea pe strada intoarce capul ! Un filmulet ceva? Sa se bucure si alte urechi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cainele Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Un filmulet ceva?Sa se bucure si alte urechi... Salut Sirher! Îmi pare rău că-ți vinzi Viroaga! Baftă! Eu am avut pana pe fata la 90 la ora si nu iti doresti sa stii cum e! Un sfat pretios: schimba camerele, daca ai asa ceva. Nu costa mult, 30-40 de lei si iti salveaza viata. Oricum, o camera se schimba la maxim 10.000km parcursi, lucru pe care mai nimeni nu il respecta pe la noi, insa afara se tine cont de asta. O mare rugăminte: unde anume pot găsi camere pentru motor? ÂŞi, dacă îmi puteți recomanda o vulcanizare în BucureÂşti pentru a putea înlocui camerele! Mulțumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Un filmulet ceva?Sa se bucure si alte urechi... Cat te-au costat tobele costum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Cat te-au costat tobele costum? Are tobe cu costum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 (editat) Cat te-au costat tobele costum? Uite sunet-ul dinainte de scoaterea filtrelor: http://www.youtube.com/watch?v=wiMJurYss90 Si dupa scoaterea filtrelor: http://www.youtube.com/watch?v=drl-NdIOyhY Are tobe cu costum? Sunt facute la comanda, nu sunt cele stock! Uite o poza cu cele stock! Editat Mai 6, 2008 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Are tobe cu costum? Sunt facute la comanda, nu sunt cele stock! Uite o poza cu cele stock! Deci astea sunt fara costum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Sunt facute la comanda, nu sunt cele stock! Uite o poza cu cele stock! Tot nu am inteles... Alea stoc au costum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 (editat) eu zic k ar da bine cu cravata.... suna f bine fara filtre....alarmele pornesc? inca o chestie,de unde vine fluieratul?...de la filtrul de aer? Editat Mai 7, 2008 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Uite sunet-ul dinainte de scoaterea filtrelor:http://www.youtube.com/watch?v=wiMJurYss90 Si dupa scoaterea filtrelor: http://www.youtube.com/watch?v=drl-NdIOyhY Sunt facute la comanda, nu sunt cele stock! Uite o poza cu cele stock! parca e ceva mai galagioasa ma bate si pe mine gandu sa-mi fac ceva la viraga cnd va fi gata sa sune mai hard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 o intrebare,daca ma puteti ajuta..lucrez in madrid si in cel mult 1 saptamana voi avea o suma de bani care sant programati pentru masina sau motor...am de ales intre a lua o conserva(chiar daca e o conserva buna,un volvo v40 )si de a lua aceasta yamaha virago 535..au aproape acelasi pret(masina 3500eu iar motorul 3700eu).sincer,as inclina spre motor... acum intrebarea-la modificarile care le are la furca fata,o pot inmatricula in ro?am inteles ca la rar in cluj au fost probleme la inmatriculatul motocicletelor si pentru mai putin(semnalizator crapat,roti de alta dimensiune,tobe schimbate..)..va multumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 ne dai mai multe detalii, an fabricatie, km etc (btw...e superba) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 an 1996,20 mii km...am gasit si alte motoare,la km mai putini si mai noi ca si an de fabricatie,dar sant clasice,fara modificari..asta insa mi-a placut.daca toate merg bine(si nu se vinde pana atunci..),sambata sau cel tarziu duminica e a mea..acum astept pareri,raspunsuri la intrebare-pot sa o imnatriculez?o sa am probleme la rar?ar fi pacat,e super motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 o intrebare,daca ma puteti ajuta..lucrez in madrid si in cel mult 1 saptamana voi avea o suma de bani care sant programati pentru masina sau motor...am de ales intre a lua o conserva(chiar daca e o conserva buna,un volvo v40 )si de a lua aceasta yamaha virago 535..au aproape acelasi pret(masina 3500eu iar motorul 3700eu).sincer,as inclina spre motor... acum intrebarea-la modificarile care le are la furca fata,o pot inmatricula in ro?am inteles ca la rar in cluj au fost probleme la inmatriculatul motocicletelor si pentru mai putin(semnalizator crapat,roti de alta dimensiune,tobe schimbate..)..va multumesc... Este un cioper cu mult costum pe el. Daca pui si franjuri costum o sa fie mortal. Sper sa nu ai probleme la inmatriculare. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 daca reusesc sa-l iau si nu se vinde pana pot merge dupa el,sper sa reusesc sa-l inmatriculez...la prea multe am renuntat pentru a pune leu peste leu(scuze,euro... )sa ajung la suma asta pentru motor... dar merita banii,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 eu zic totusi ca e cam scump...si eu l-am luat custom (flacari, cranii si alte accesorii de la louis ) din 92, 39 mii km la 1800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 stiu ca e scump,daca mai adaug si transportul si actele ..da mie pe asta mi sa pus pata... despre accesorii custom,ce sa zic?prea putin ma intereseaza,doar ma ocup cu asa ceva,pot procura aproape orice..dar mie motorul asta mi-a ramas in suflet..si am vazut multe xv 535... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 (editat) Depinde cat este de costum. Mult costum=cioper tare. Putin costum=cioper naspa. Ala are mult costum pe el.Si are si franjuri.=> cioper belea. P.S. Daca-l iei sa nu uiti sa-i pui si parbriz. Asa da bine pe un cioper adevarat. Mai ales pe alea cu trei faruri. Cu cat are mai multe pe el cu atat este mai cioper. Si tot ce pui sa fie costum. Editat Mai 7, 2008 de easybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 de acord in privintza parbrizului ...nu-l pune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.