Sari la conținut

Ulei 4T


Postări Recomandate

La fel ca Soso, dar parca era 15W50, racing, sintetic.

 

Cred ca orice ulei bun, de marca, merge, atata vreme cat respecta cifrele API

 

Deocamdata folosesc ulei de masaj, pe picior. :bounce:

Editat de DragosKTM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Loris

Esti multumit de Motul, eu sunt la inceput cu el,inainte foloseam motorex.

By the way la ce pret il iei?

200768[/snapback]

 

da sunt multumit, pretul de 250.000/l cumparat de la un prieten, care avea ceva

ramasita de stoc in Magazin de piese auto. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragos, e acelasi ulei, doar cu sae diferit.se cheama offroad 4+ fullsynt. racing. oricum, 15-50 imi pare cam mult pt conditiile de la noi de temperatura, mai ales daca nu mai esti incepator sa tragi rau de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, Motul e un ulei f. bun, eu acum in Dominator am un "3000+" 10w40 mineral ,special de moto, e de 2300 de km in motor cu filtrul nou si e tot galben-aramiu , unsuros si frumos :kick:

Pentru ca ma pregatesc de o plimbare de vreo 3000 km, ma gandesc sa-l schimb inainte chiar daca e inca bun, sa nu ma apuce schimbatul pe cine stie unde....tot Motul am sa bag dar inca nu m-am lamurit ce, tot de-asta sau "5100", care e pe baza sintetica ( adica semi-synt) si probabil voi alege ceva mai vascos ca e caldura mare, un 15-W-50 :ok:

 

 

 

P.S. Cine poate sa povesteasca stiintific ce e cu API asta ???? :birthday:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un ulei care dupa 2300 km e la fel ca nou nu e un ulei bun. Inseamna ca nu isi face treaba.

 

 

205529[/snapback]

 

 

:birthday:

Stai asa ca aici m-ai pierdut, nu pricep :ok:

 

Uleiul isi schimba culoarea si proprietatile percepute senzorial de noi ca urmare a :

 

-supunerii repetate la stres mecanic si temperatura ridicata (isi pierde si poprietatile de ungere cu ocazia asta)

-contaminare cu praf/diversi produsi de combustie care trec de segmenti

 

 

Din moment ce dupa 2000+km uleiul:

-pare inca vascos la cald si nu "scartaie" intre degete;

-nu e nergu-pamant ( nu mai e la fel de galben ca nou,totusi s-a inchis putin la culoare);

-nu sunt vizibile particule in suspensie;

-nu miroase a benzina;

...asta nu pote sa fie decat de bine. Inseamna ulei bun intr-un motor bun si ca filtrul nou isi face treaba . :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

And don't worry about the engine oil turning black. It will lose it's golden-brown colour within a few hundred miles of being put in to the engine. That doesn't mean it's not working. Quite the contrary - it means it is working well. It changes colour as it traps oxidised oil, clots and the flakes of metal that pop off heavily loaded engine parts. Just don't leave it too long between oil changes.

 

Deci trebuie sa-si piarda culoarea aia aurie si frumoasa, dupa ce mergi cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un ulei care dupa 2300 km e la fel ca nou nu e un ulei bun. Inseamna ca nu isi face treaba.

 

 

Asta inseamna ca e motorul "brisca" nu ca e uleiul prost. Eu merg cu Castrol si dupa 2000 de KM e tot ca la inceput aceeasi culoare si aceeasi vascozitate,asta inseamna ca Castrol e naspa ? Atunci o sa pun Romanesc ca sa se inegreasca dupa 1000 de Km dar nu prea cred. Chiar mi-ai dat o idee de studiu ,imi risc motorul 1000 de Km cu un ulei Romanesc si te anunt daca-si schimba culoarea sau nu. Ca dupa ce spui tu daca o schimba inseamna ca e mai bun ala Romanescu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca multi baga aici sintetic. Nu stiu cati km au motoarele la bord dar merita o intrebare: nu-l papa?!

Cred ca orice ulei bun, de marca, merge, atata vreme cat respecta cifrele API

Eu am bagat Valvoline Durablend 20W50 semisintetic pt moto si s-a suparat cutia pe mine... iar la carte e recomandat pt vara!

Sa dau un ban in plus si sa iau sintetic sau semi?! 10W40 sau 15W50, asta pt mers in oras unde se incinge saracuta...

Hai cei cu enduroaie, sfaturi, ceva?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus sintetic la inceput (Motul 300V competition 15W50). Motorul e pe la ~65K. L-a papat pe paine, si a chemat si un prieten. Dupa 600km, lipsa peste 1 litru. Va dati seama cum m-am simtit ...

 

Nu stiu daca pot sa dau neaparat vina pe ulei, la intoarcerea de la mare am cam tinut-o in 130-140 (din vreo 160), cert e ca l-am concediat instant, am pus Yacco semi sintetic 10W40 si s-a potolit.

 

Abia ulterior am citit ca nu e neaparat bun un ulei sintetic intr-un motor uzat si ca nu e neaparat bun un ulei sintetic intr-un motor care a mers mult timp cu mineral (poate ataca garnituri, poate spala depuneri de la uleiul mineral, etc). Oricum nu stiam cu ce a mers neamtul inaintea mea.

 

Luati punctul meu de vedere ca anecdotic, nu sunt sigur ca asa se intampla la toata lumea. Ceea ce recomand insa cu caldura e ca la primul schimb de ulei sa monitorizati FOARTE atent ce se intampla cu el.

Editat de cmatei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza un lucru... Sa zicem ca pui sintetic si il papa dar merge frumos. Daca ai grija sa completezi in permanenta?!

Mi-e sa nu-l depuna sub forma de calamina... Daca DOAR il papa insa si completezi cat trb de fiecare data?!

Intreb pt ca inainte aveam un 10W40 sintetic, repsol parca. Mergea f. frumos, nu simteai nimic cand schimbai vitezele. Doar ca l-a papat... :birthday: In 2000 de km mi-a halit cam 1 litru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un ulei care dupa 2300 km e la fel ca nou nu e un ulei bun. Inseamna ca nu isi face treaba.

 

Cat despre explicatii ... tipul asta a explicat mult mai bine: Chris Longhurst Engine Oil Bible

205529[/snapback]

 

Multe as putea spune ca am invatat din "biblia" asta. :ok:

mercic :birthday:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus sintetic la inceput (Motul 300V competition 15W50). Motorul e pe la ~65K.  L-a papat pe paine, si a chemat si un prieten. Dupa 600km, lipsa peste 1 litru. Va dati seama cum m-am simtit ...

 

Nu stiu daca pot sa dau neaparat vina pe ulei, la intoarcerea de la mare am cam tinut-o in 130-140 (din vreo 160), cert e ca l-am concediat instant, am pus Yacco semi sintetic 10W40 si s-a potolit.

 

Abia ulterior am citit ca nu e neaparat bun un ulei sintetic intr-un motor uzat si ca nu e neaparat bun un ulei sintetic intr-un motor care a mers mult timp cu mineral (poate ataca garnituri, poate spala depuneri de la uleiul mineral, etc). Oricum nu stiam cu ce a mers neamtul inaintea mea.

 

Luati punctul meu de vedere ca anecdotic, nu sunt sigur ca asa se intampla la toata lumea. Ceea ce recomand insa cu caldura e ca la primul schimb de ulei sa monitorizati FOARTE atent ce se intampla cu el.

206979[/snapback]

ba sa stii ca e bine sa continui cu ce ai inceput! :kick: Nu le schimba caracteristicile pe incercate la fiecare schimb :birthday: Oricum e parerea mea! :kick: si iti recomand yacco 10w40 sintetic :P nu degeaba e oficial la Dakar :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...