cmd Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 indoaie cotul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 genunchiu pe jos, la aprox 70 la ora in virajul ala din capat la stanga dupa linia de start, cu aprilia RS de 15 cp.. cel mai incet viraj cu genunchiu pe jos tot cu acest rs, la vreo 30 si ceva la ora. Timp per total pe tura: peste 1:45 (prinde greu viteza si nici nu am vrut sa o violez). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Frumos, mai puneti poze. p.s. wawessh, n-ar strica sa faci niste cursuri. este mult mai usor sa fi indrumat decit sa faci experimente de unul singur. Din cinclul `senzatii majore la 40 la ora` atasez o tura cu vitezele reale, luate prin GPS. p.s. dau apa la moara celor care spun ca nu intra pe amkart din cauza ca e prea lent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 E public filmul acuma. Se si vede ca ma intindeam sa pun genunchiul jos ca nu avea viteza. Mi-am cam pus cenusa in cap cu poza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 L-am vazut. Mie mi se pare foarte ok. Mai puneti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 era sa cazi de pe loc de doua, trei ori din cauza ca voiai sa stai in genunchi cu orice pret dupa primul rand de slidere iti trece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 (editat) Era sa cad in put. Departe de vreo cazatura in film, stiu destul de bine cand am fost aproape de vreo cazatura.(3:39---era o pata de nu stiu ce fix pe trasa asa ca am ridicat motorul, 5:01--chestia aia o fac si pe strada sa culc motorul asa dintr-o data sau cand ocolesc canale sau "incalzesc cauciucuri" ca imi place senzatia+ca ma plictisisem sa stau in spate si am cautat putina adrenalina--dupaia am si depasit). Chiar daca pare un dezechilibru iti garantez ca l-am echilibrat de mii de ori. Fac asa de minim 4,5 ori la fiecare iesire si niciodata nu avut probleme din 2007 pana acuma. Pe strada e o posibilitate sa nu ai aderenta(praf/.....).Probabil nu e ok, dar asta fac. O sa ma mir mult daca o sa pic vreodata cand fac ca in 5:01 la viteza aia pe circuit. In rest am mai inchis gazul in curba cand m-am apropriat de prieten si ridicam motorul, mare chestie. Aproape am tocit o pereche de slidere, dar am mentionat ca in mod normal nu ma dau asa doar sa pun genunchiul. Pun genunchiul jos si daca trebuie sa ma aplec mai mult, il trag spre motor cat sa ating cu el si nu cu scarita prima data. Denis poate sa confirme ca primele 2 zile de Amckart eram doar cu scaritele pe jos si se aude si pe filmulete. Si pana la urma daca merg 1.14 nu cred ca sunt asa de bata, mai ales a4a oara pe AMCKART si plus ca sunt inca in perioada in care descopar o gramada de lucruri noi, adica nu m-am plafonat. Mai pot sa castig cateva secunde usor sub 1:14 cu cauciucuri bune. Probabil o sa fie un plafon la 1:11 sau 1.12. O sa fie interesant de urmarit evolutia peste 1 an sau 2. Filmuletele le pun nu ca sa ma dau mare ca inca nu am cu ce. Le pun ca si mie imi place sa ma uit la filme cu moto de pe Amckart,Secuiesc,Selena si nu prea sunt pe net+nu am nimica de ascuns. In afara de Denis care pune si de inca cateva filmulete, e bezna cum s-ar zice. Cu sfaturile voastre nu invat doar eu, ci toata lumea care vede si pricepe, asa ca nu fiti rautaciosi, toti am fost la inceput. Nu am nimic cu nimeni personal. Editat Iunie 25, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 pe la 1.10 o sa te doara noada curului la 1.06 o sa inveti sa decolezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klux Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Si eu am pus filmulete, intre timp mi-a trecut, si tu ai avut un aport in asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Tu ti-ai meritat-o, credeam ca ai inteles de ce s-a ajuns acolo. Acuma nu mai am nimica cu tine, poate dam o fuga impreuna cand imi permite timpul daca promiti ca nu esti asa de ciudat ca pe forum. pe la 1.10 o sa te doara noada curului , la 1.06 o sa inveti sa decolezi Si asta se traduce " pe la 1.10 lowside si sub highside". Daca la astea te-ai gandit, frumoasa analogie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Rares daca o sa intre in discutia asta si frigider, adrianx ESTI PA! nu te vad bine=)) kidding pune cauciucurile si trage tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Una peste alta mi-am schimbat calcatura de serie cu un -1/+2 si am inceput sa merg cu a 2-a. Totul e mai lin acum insa pentru moment timpii sufera ( au crescut cu o sec, o sec jumate pe tur - vezi ultimele doua clipuri atasate mai sus cu timpi de 1:09: - ). Vitezele pe liniile drepte sunt mai mici acum, parca nici nu mai inchide curbele asa bine ( sper sa o rezolv cu un click ici/colo pe la suspensie ), se simte cum s-a diminuat frina de motor. Ea ar trebui compensata cu o frina fata mai ferma insa parca nu-mi vine sa fortez pentru moment. Deocamdata sunt prea greu sa cad, imi rezerv acest drept cind oi mai da jos balast dupa mine Ieri i-am montat o foaie +3, cu prima ocazie in care am sa intru in pista ( joi sau vineri ) am sa vad pe data logger daca cresc vitezele pe cele doua linii drepte. p.s. Over, daca ajungi la amkart si esti deacord am sa-ti imprumut un GoPro ( chiar doua - una sa o pui pe suspensie ) si data loggerul pentru o analiza mai aprofundata a traselor/vitezelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 daca e vremea ok poate vineri o sa incerc sa ma dau cu calcatura stoc chiar daca nu ii dau mari sanse .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Azi in jurul orel 15 ma duc acolo cu un prieten. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klux Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Sa dea doamnele sa nu ploua ca as veni si eu la temperaturile de acum e prea frumos sa nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 daca te duci sigur poate vin si eu sa ma uit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Daca nu ploua mai mult ca sigur ajung la pista insa nu intru ca vin direct de la birou si n-am echipament. Merg cu un prieten care face cam 1:12 sa-i pun camerele ( pt trase si amortizoare ) si data loggerul sa vada unde trebuie sa mai imbunatateasca. p.s. daca veniti si voi stam la un suc, mai discutam, e placut afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 oki dami un msg daca vi la 3 ca eu fac cam 15 min pana acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Am plecat spre circuit Azi, Vineri, suntem la pista dupa ora 15. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 daca ajungeti azi pe amc sa stiti ca intre 13 si 15 e rezervata pista, eu s-ar putea sa trec sa dau cateva ture dupa 15.30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Merci de info, ne vedem acolo dupa 15. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 (editat) A intervenit ceva acum si am fost mai devreme sa ma dau, pe la 12. Interesant e ca ne-a lasat 20 de minute pe tura, se pare ca azi e o zi buna pt. facut conditie fizica pe amc febra maxima dupa 2 sesiuni (40 de min). Have fun! Editat Iunie 29, 2013 de anonymous Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 (editat) Trei ture de azi facute pe 180 de grade Foarte frumos si educativ! De fapt am gresit filmuletul la care comentam dar nici asta nu e de ignorat. Ma refeream la filmuletul cu viteza in dreapta. La cat mai multe! Editat Iunie 29, 2013 de marian.herciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 (editat) 1.20 acum, am avut si o tura sub 1.19 dar era camera indreptata in spate, asta e mai relevant. Sper sa ajung la 1.17 data viitoare. Poate imi dati o sugestie de unde pot sa tai cel mai usor 2 secunde... Editat Iunie 29, 2013 de anonymous Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 (editat) Daca ai merge exact la fel dar ai stringe mai mult vibratoarele ( genunchiul pe vibatoare sa parcurgi mai putini metrii/tur ) cred ca dai usor citeva secunde in jos. p.s. din ce se vede pe filmare ai trase largi la asta ma refeream ... p.s. aici sunt aproape 2 sec Editat Iunie 29, 2013 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.