Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

Plus ca intram prea incet in unele viraje ca sa iau trasele pe care le vreau si ma trezeam ca nu am viteza necesara pentru inclinarea aia.

 

 

Asta e o chestie foarte nașpa. Eu am scăpat ieftin (doar) cu o fractură fără deplasare de la așa ceva :) Acum puțin îmi pasă cît s-a tocit cauciucul sau dacă mai polizez scărițele :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum scapi de corectile de trasa? Dai mai mult gaz..... :D

Ca un rezumat:

A patra oara pe Amckart, in sfarsit am putut sa imi gasesc un ritm. Din pacate am reusit sa filmez doar o sesiune ca am ramas fara spatiu pe card. A doua sesiune a fost de 15 minute ca a cazut cineva la jumate si ne-a oprit si am inceput din nou. Asa ca m-a rupt tura 2. :box:

Eu zic ca e o tura curata, fara corectii. Eu sunt foarte multumit la cum am mers pentru a4a oara. :D Trebuie sa schimb cauciucul de pe spate ca e un 2ct din 2011 si am mers cu el la 1.9 la rece si s-a supraincalzit, pe final simteam cum fugea pe curbe.

 

Timp: 1:14:20

 

http://www.youtube.com/watch?v=qjgf7s46084&feature=youtu.be

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci filmul am uitat sa-l pun, dar am reust sa numar secundele.......un "de rahat" 1.50.

probabil ca daca luam doua pastile de vitamax o impingeam mai repede. dar ma rog...tinta mea a fost sa termin teafar atat eu cat si mobra.

there is time.

cred ca o sa-mi fac un obicei din a merge miercurea dupa munca macar la o tura. pe la 7.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A patra oara pe Amckart, in sfarsit am putut sa imi gasesc un ritm.

mult mai bine. acum lucreaza la pozitie, trasele lase-le ultimele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va descurajati ca sunt unii mai talentati si mai experimentati care merg mult mai rapid. Important este sa simtiti progresul vostru de la o sesiune ala alta, de la o saptamana la alta. Incep sa va preocupe alte lucruri, eu zic ca la un an dupa ce descoperiti mersul pe circuit veti merge cel putin cu 50% mai bine decat inainte de a ajunge acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cazul ideal la un an dupa ce ai descoperit circuitul nu mai ai ce cauta pe sosea. cu 50% mai bine mergi dupa primele 5 sedinte de circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

forte misto pozele Gixu. de curiozitate, ce cauciucuri aveai la vremea respectiva pe ducati si vfr?

Salut si...merci.Pe Ducati aveam Conti Sport pe spate si un Supercorsa parca pe fata iar pe Vfr aveam Pilot P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa schimb cauciucul de pe spate ca e un 2ct din 2011 si am mers cu el la 1.9 la rece si s-a supraincalzit, pe final simteam cum fugea pe curbe.

 

Guma aia nu e gandita sa lucreze incinsa. S-a supraincalzit pentru regimul ala de mers. Poate parea contraintuitiv dar o guma de strada se toceste mai repede la temperatura inalta decat o guma pentru pista. Valabil si pentru gumele de pista care se uzeaza (asta nu inseamna neaparat tocit) mai repede daca lucreaza la rece sau daca n-au fost corect alese pt temperatura/asfaltul de la fata locului.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rares daca simti ca nu te ajuta motocicleta incearca sa mai slabesti putin :P

o sa ajungi "tras prin inel" :P

felicitari ,inceputul e promitator !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Denis_sbz

Departe de mine gandul asta. Daca nu aveam norocul sa te nimeresc pe tine prima data cand am ajuns pe Amckart nu ma prindea asa tare. :D Daca ajung sa scot 1:12 pana la sfarsitul anului, eu ma declar foarte multumit ( asta daca nu cad). Oricum la cum am mers ieri, nu m-am simtit in pericol decat atunci cand am depasit pe cineva in acul de par de dupa linia de start si m-am trezit pe o roata la schimbarea de directie pentru virajul de pe dreapta. :eek:

@cmd

Mersi, dar am incheiat slabirea. Cand nu o sa mai fiu multumit de cum trage, o sa merg in prima viteza. Oricum, mi se pare ca nu aici se castiga timp pe Amckart( linii drepte), ci prin viteza de pe viraje si pentru asta nu iti trebuie cine stie ce putere, ci multa tehnica si rezistenta fizica.

 

@Cesar

O sa imi iau un K2 ca pe fata am tot asa ceva si am fost foarte multumit de el . Oricum eu am ramas foarte placut impresionat de ce se poate face cu 2ct-ul asta care are si burta de la fostul proprietar. Nu mi-a oferit surprize decat atunci cand a fost vina mea. Astept cu mare interes sa vad diferenta la un cauciuc de curse pe spate.

 

@zahei

Pozitia e cam greu de invatat singur, daca nu chiar imposibil. Degeaba stii tu teoria, cand tu nu te vezi. Cred cel mai repede o inveti daca merge cineva in spatele tau cu walkie-talkie si te corecteaza. Oricum am progresat mult la asta, de la pozitie varza la cea pe care o am acuma. Asa zic eu, astept pareri avizate cand o sa ma vada careva. :D

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia incorecta nu o simti in mobra? Ca eu am inceput sa simt virajele luate aiurea, cand ma luptam cu mobra in loc s-o pilotez. Unul in spatele tau poate sa-ti zica daca mai merge un viraj mai mult inclinat sau daca nu te pregatesti din timp pentru el. Nu incerc sa dau lectii ca mergi oricum mai bine ca mine doar zic ce observ la mine. E bun si genunchiul ala la un moment dat. Din filmare mi se pare ca "sari" pe viraj prea devreme, incepi sa te lasi cu mobra inainte de viraj, nu pe el.

Mi-am pus casca, in caz ca aruncati iar cu rosii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va descurajati ca sunt unii mai talentati si mai experimentati care merg mult mai rapid. Important este sa simtiti progresul vostru de la o sesiune ala alta, de la o saptamana la alta. Incep sa va preocupe alte lucruri, eu zic ca la un an dupa ce descoperiti mersul pe circuit veti merge cel putin cu 50% mai bine decat inainte de a ajunge acolo.

 

Si daca nu simti progresul, de mai multe sesiuni incoace, ce faci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suni un prieten. faci un curs de pilotaj?

Editat de zahei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca nu simti progresul, de mai multe sesiuni incoace, ce faci?

 

suni un prieten. faci un curs de pilotaj?

 

Sau scapi de frica?

Frica e cea mai limitare dintre limitari. Cel putin asa vad eu lucrurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Waweesh nu e filmare dar a fost ceva lume acolo care a tinut timpul ... ma rog nu are importanta , cand mergeam pe amk dadeam 1.06 fara probleme .. poate o sa mai vin si eu pe acolo dar la motoretele mele sa le risc acolo nu prea mai merita ...

Editat de OveR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...