Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1.19, in viteza 1 cu rapoarte -2 +2, inca n-am incercat cu a 2-a, ca depind de frana de motor pt siguranta

Daca depinzi de sigurata, iti recomand sa mergi cu treapta a 2-a, mai ales la rapoartele alea :D

 

@Denis - Doar sa ne vezi? Eu zic sa iti iei echipamentul sa tragem o forja :)

Editat de Cataaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut capacul si sunt 14 dinti in loc de 16, deci da, e -2 pe fata :)

am sunat acum, pana la 17.30 e rezervat, dupa e libeer :D ne vedem acolo

Editat de anonymous
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc. Pe strada merge sa ies cu spatele in derapaj, vad ca pe Amckart fuge dintr-o data sau nu stiu eu sa il fac sa fuga frumos, cel mai probabil. :D Ti-ai facut frana?

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@anonymous-

 

Eu ti-as recomanda sa inveti franari, tu te bazezi pe frana de motor prea mult. De fapt aia e frana ta. Ai cauciucuri bune, nu stiu de ce nu franezi macar cand e motorul drept mai tare. Pierzi o gramada de secunde ca nu esti sigur pe frane si asta se rasfrange si asupra vitezei de intrare in curbe. Lasa viteza intai si frana de motor si mergi cu a2a. Frana de motor e limitata, adica aia e, nu e mai multa. O sa avansezi greu daca continui sa te bazezi atat de mult pe ea. Parerea mea, sper sa fie luata ca ceva constructiv, nu peiorativ e departe de mine asta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit si eu sa ma dau ieri dupa aproximativ 2 saptamani de pauza (pneumonie).

 

M-am dat ca dracu'...nu mi-au iesit deloc virajele pe dreapta, pur si simplu nu m-am simtit confortabil sa pun genunchiul, m-am concentrat asa mult pe inclinat ca am avut cele mai proaste trase posibile, ieseam prea scurt din curbe, probabil de la viteza prea mica, nu am franat si accelerat suficient, epic fail pe scurt. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.19, in viteza 1 cu rapoarte -2 +2, inca n-am incercat cu a 2-a, ca depind de frana de motor pt siguranta

 

Mergi cu a 2-a.

 

Acum pe cele doua linii drepte, in a 1-a, conform http://www.gearingcommander.com, ai o viteza maxima de 103 la ora ceea ce este foarte putin.

 

Cand va duceti? Ma gandesc ca mi-ar prinde bine niste feedback din exterior :)

 

Azi in jurul orelor 16.

 

Sa inceapa antrenamentele pentru Hungaro, Denis :)

 

Pina acum am cautat sa scad timpii pe tur. Acum ( ca am ajuns la un timp pe care il consider rezonabil, 1:07, avind in vedere tonajul meu ) o sa merg sa fac cit mai multe ture intr-un ritm cit mai constant.

post-10481-0-04873300-1373537542_thumb.jpg

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@anonymous - incearca sa nu iti mai muti corpul pe mijlocul motocicletei intre doua viraje cand virajul care urmeaza e pe aceeasi parte cu cel din care ai iesit. Pierzi timp, concentrare si e un efort inutil (ma refer la partea de jos a corpului). Si incearca sa ai trase mai curate, mai constante, intra in viraj chiar de la marginea pistei si du-te pana langa vibrator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...