Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

acum plec spre amckart, mai sunt cativa baieti acolo


azi a fost o zi productiva, am mai scazut o secunda jumate, asadar, 1.16 :)

 

 

Ca de obicei, sugestii, reclamatii, propuneri sunt binevenite. Acum tai vibratoarele mai ok.

 

Unde mai pot castiga o secunda-doua?

 

.

si filmuletul 2, eu dupa 929-le care m-a filmat mai sus, tot 1.16

 

Editat de anonymous
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Inspektor

 

Ai mers foarte frumos, curat, cursiv, elegant ( si baiatul cu 929 la fel ). Bravo.

 

Acum, chiar daca este foarte greu, incerca sa-si domolesti un pic entuziasmul. Ia o scurta pauza de amkart, impleteste un pulover, citeste twist of the wrist, viziteaza citeva muzee :)

 

Dupa aia, mergi o perioada in acelasi ritm, pina 1:16 v-a devenii zona de confort, atit fizic cit mai ales din punct de vedere psihic.

 

In momentul in care acest lucru se va intimpla, vei gasii foarte usor calea spre a mai scadea secunde.

 

 

p.s. informatiile le ai, important este sa nu faci prea multi pasi de-o data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@anonymous

Ai mai putea sa castigi secunde pe franarile de pe liniile drepte. Adica pe franarea de dupa curba de la start si pe franarea de pe linia dreapta din spate.

 

Dar cel mai productiv si constructiv pentru tine e sa inveti trailbraking-ul ca oricum nu o sa poti sa mai progresezi fara el prea mult. Se invata cam greu daca ai franat pana acuma doar drept dar fara el esti blocat. Uita-te la filmele lui Denis de pe Amckart sa vezi cum se urca pe cei din fata la intrarile pe curbe

 

M-ai exact :4:17

 

Bine zice Denis cu pauza. :Ma identific, visam noaptea doar Amckart si timpi. :crack:

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Inspektor

 

Ai mers foarte frumos, curat, cursiv, elegant ( si baiatul cu 929 la fel ). Bravo.

 

Acum, chiar daca este foarte greu, incerca sa-si domolesti un pic entuziasmul. Ia o scurta pauza de amkart, impleteste un pulover, citeste twist of the wrist, viziteaza citeva muzee :)

 

Dupa aia, mergi o perioada in acelasi ritm, pina 1:16 v-a devenii zona de confort, atit fizic cit mai ales din punct de vedere psihic.

 

In momentul in care acest lucru se va intimpla, vei gasii foarte usor calea spre a mai scadea secunde.

 

 

p.s. informatiile le ai, important este sa nu faci prea multi pasi de-o data

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap, exact asa sunt acum, visez numai amckart :))

 

Am inceput sa folosesc trailbraking-ul - si imi place la nebunie - pe tg secuiesc unde sunt curbe largute, si peste tot pe strada mai usurel asa, dar pur si simplu mi-e frica sa o aplec hotarat pe curbele stranse de dupa liniile drepte pe franare cum v-am vazut pe voi ca faceti (un fel de quick flick), psihic nu-mi vine sa cred ca suporta guma fata atata frana+aplecat brusc

 

O sa merg 1.16 pana ma obisnuiesc bine de tot si dupa mai vad ce pot sa fac.

Editat de anonymous
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici o diagrama care se refera la trailbraking si care se potriveste perfect cu virajul la care face referire Wawessh in postul de mai sus.

 

TrailBrakingdiagramLR-e1280055314994.jpg

 

Trail Braking: On the track to win, on the street to survive

 

http://thebellypan.com/?p=252

 

 

psihic nu-mi vine sa cred ca suporta guma fata atata frana+aplecat brusc

 

Tocmai asta este si motivul pentru care aplicarea acestei tehnici trebuie facuta pas cu pas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se invata incetu cu incetu...mi-a trebuit aproape 1 sezon sa invat downshifting cu frana si trailbraking...nu se invata de pe-o zi pe alta. Trebuie sa intre in reflex, nu sa stai cu gandul la tehnica care o faci pentru a o face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, am si eu o intrebare.

Cum se traduce atinsul cu scarita pe circuit in termeni de 'constructie' a motocicletei ca sa zic asa.

Mai exact (sper sa ma fac inteles), se da o motocicleta oarecare din clasa supersport / sporttouring, cu scarite stock. Si in timp ce te dai pe circuit, atingi cu scarita, ignoram cizma (ca aia depinde de cum tii piciorul), ar trebui sa fie un fel de semnal de alarma sau un fel de 'peak' al inclinarii in parametrii ei, un fel de 'intrare pe rosu la turometru'?

Intreb deoarece unele au scarite mai sus, altele mai jos, depinzand de model si spre exemplu eu care am un f4 cu scaritele mult mai jos ca un RR dau mai repede cu ele pe jos, asta inseamna ca 'aia e limita de siguranta' oarecum? O scarita pe jos apasata te agata de nu te vezi, si nu e prea placut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, am si eu o intrebare.

Cum se traduce atinsul cu scarita pe circuit in termeni de 'constructie' a motocicletei ca sa zic asa.

ai nevoie de scarite racing

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, am si eu o intrebare.

Cum se traduce atinsul cu scarita pe circuit in termeni de 'constructie' a motocicletei ca sa zic asa.

Mai exact (sper sa ma fac inteles), se da o motocicleta oarecare din clasa supersport / sporttouring, cu scarite stock. Si in timp ce te dai pe circuit, atingi cu scarita, ignoram cizma (ca aia depinde de cum tii piciorul), ar trebui sa fie un fel de semnal de alarma sau un fel de 'peak' al inclinarii in parametrii ei, un fel de 'intrare pe rosu la turometru'?

Intreb deoarece unele au scarite mai sus, altele mai jos, depinzand de model si spre exemplu eu care am un f4 cu scaritele mult mai jos ca un RR dau mai repede cu ele pe jos, asta inseamna ca 'aia e limita de siguranta' oarecum? O scarita pe jos apasata te agata de nu te vezi, si nu e prea placut.

Zi un timp la care esti. Si eu prima data pe Amckart cand am mers 1:21 eram cu scarite pe jos in toate viraje de mi se ridicau cu tot cu picior ca habar nu aveam sa stau pe motor. Cum am mai invatat pozitia nu am dat cu scarita jos nici la 1.14. Cred ca am prins o data tura cu tine pe Amckart si mergeai peste 1:17 1:18? Sunt bune si scaritele, dar mai important e factorul uman, pana la un anumit nivel.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi un timp la care esti. Si eu prima data pe Amckart cand am mers 1:21 eram cu scarite pe jos in toate viraje de mi se ridicau cu tot cu picior ca habar nu aveam sa stau pe motor. Cum am mai invatat pozitia nu am dat cu scarita jos nici la 1.14. Cred ca am prins o data tura cu tine pe Amckart si mergeai peste 1:17 1:18? Sunt bune si scaritele, dar mai important e factorul uman, pana la un anumit nivel.

 

2.06 - 3.28 ar fi o tura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma dau pt timp, si niciodata nu m-am dat, scot la 1.25 de regula sau mai mult.

Intrebarea mea era ca si regula generala, ce se presupune atunci cand dai cu scaritele ca ar trebui sa insemne.

Cat despre scarite racing oricum nu gasesc pt modelul meu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am dat cu F4, ci doar cu 600rr, dar la timpul ala s-ar putea sa fie o problema la pozitie. Incearca sa iti gasesti o pozitie pe viraj care sa iti asigure prima data un contact cu slider-ul de la genunchi si nu cu scarita. Dupa ce ai te-ai prins de lucrul asta nu o sa mai dai cu scarita pe jos ca o sa stii cat poti sa te apleci pana sa atingi cu scarita. Pana la un anumit nivel, scaritele racing pot doar sa ascunda o deficienta de pozitie. Le pui, da nu mai atingi cu ele dar tot ramane pozitia deficitara. Asta pana treci de un anumit nivel cand sunt indispensabile. Alt rol al lor este ca au peg-ul fix, ceea iti protezeaza piciorul de o cazatura a motorului peste el. Pe langa faptul ca poti sa iti ajustezi pozitia cum iti convine tie.....

 

 

Ma las de dat sfaturi despre circuit. Sper sa nu fie catalogate ca vreo aroganta. Incerc sa ajut si eu cu ce stiu(sau cred ca stiu macar teoretic). Daca e ceva gresit, sa fie corectat.

 

 

PS: Topicul asta zici ca nu e de pe motociclism.ro, fara certuri, aberatii, culegatori de post-uri...... Asa sa si ramana.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoate-i pintenii din extremitatile scaritelor. Nu scaritele sint un etalon al inclinarii, cauciucul FATZA. Daca mai ai de uzat pe laterale, da-i cu incredere. 1.25 e un timp lent de tot, mergi in continuare cu incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi nu am pintenii pusi, nici nu se punea problema de asa ceva, eu dau cu prelungirea unde veneau pusi pintenii. Pe caucicul de fata pe laterale mai am cam 1 mm, maxim 2 pe dreapta.

Wawessh da am prins o data impreuna cand erai cu prietenul tau cu rr. Genunchiul e jos de mult pana la scarite, nu stiu ce sa zic, eu sunt in filmuletul de la anonymous si se vede pozitia si tot.

Oricum o sa polizez eu acasa prelungirile de la scarite ca sa nu mai dau cu ele si vedem pe parcurs ce se mai intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...