Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vreme frumoasa, companie placuta, intrat de trei ori, sfat bun de la Denis, per total o zi reusita. :)

Editat de Yoyomoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

excelent,avem ce sa invatam de la el,cat de repede face tranzitia standa/dreapta si mergea la relanti, poti sa-ti dai seama de la o posta ca baiatul merge poate la sfert din ce poate si face miscarile natural(pentru camera ,poate sa se vada cum sta si sa imbunatateasca ceva) ,cand o sa traga la timp sau dupa cineva nu o sa-si mai permita sa faca miscarile acestea si iesirile din sa ca acum ,foarte frumos oricum ,bravo lui,are un FB de la mine,am ramas placut impresionat de ce am vazut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine-o fi?

 

Baiatul din filmare, din cite am inteles de la un prieten de-al lui, este un foarte talentat incepator care in urma unui usor accident stradal s-a lasat de moto.

» Post actualizat in 24 Jun 2014 07:23

Denis, de asa ceva vorbeam, vis a vis de pozitie.

 

Da, e mistoaca pozitia, mai ales din punct de vedere vizual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e ideea cu pozitia asa iesita din sha?

 

In principiu, cu cit iesi mai mult de pe moto cu atit inclini mai putin motoreta ceea ce ajuta atit la intrare in curba, pe frinare, cit si la iesire, pe accelerare.

» Post actualizat in 24 Jun 2014 07:59

Pe curba insa trebuie ca motoreta sa fie cit mai inclinata posibil si asta deoarece cu cit e mai aplecata cu atit circumferinta roti scade mai mult ceea ce duce la o raza de cerc mai strinsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare,de ce credeti ca in mintea mea este urmatoarea chestie "am impresia ca pun prea multa presiune pe roata fata,asa simt cand sunt pe unele curbe mai ales dupa ce franez la intrare in viraj,nu stiu de ce am trairea aceasta pentru ca roata fata nu a fugit sau a dat un semn pana acum ,nu pot sa gasesc o explicatie logica nici macar dupa ce termin sesiunea cand toata treaba este "la cald"" sa incerc sa stau cat mai mult in spate in sa? intins sunt pe rezervor ... asa cred ,oare stau prea incordat pe ghidoane?tin prea strans mansoanele ?ma proptesc prea mult in ele?

chiar nu stiu,de aceea am zis sa va intreb

 

post-33534-0-94622400-1403601606_thumb.jpgpost-33534-0-28856800-1403601613_thumb.jpg


» Post actualizat in 24 Jun 2014 09:27

acum am vazut ca am pus poze de pe alt circuit unde nu trebuia,scuze,sper sa nu deranjez prea tare ,mea culpa

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet ca maimuta ce mi s-a spus mie: nu te mai tine de ghidon, tine-te in piciorul de pe exteriorul curbei. Nu imi iese de fiecare data, mai ales pe dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mainele nu ar trebui sa stea incordate!teoretic pe curba,ar trebui sa poti bate din palme!nu tre sa ai presiune pe maini!

asta se intampla din cauza ca nu iti iei pozitia inainte de curba si inainte de franare!asa mi se intampla si mie pana un mare domn m-a invatat!

Editat de Eusebiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteti sa ignorati comentariul meu(sunt incepator) dar, eu m-am obisnuit inainte de viraj sa imping de ghidon in directia unde vreau sa ma inclin si la mine functioneaza, chiar si in viraj daca vreau sa strang mai mult imping usor in directia opusa curbei. Deci tind sa cred ca si ghidonul conteaza in curba, chiar daca sustinerea ti-o da piciorul agatat de rezervor. :f_biker:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-71811-0-78308400-1403692863_thumb.jpg


» Post actualizat in 25 Jun 2014 11:00


» Post actualizat in 25 Jun 2014 12:41

<object width="560" height="315"><param name="movie" value="//www.youtube.com/watch?v=pBUsoMYC-hY?version=3&hl=en_US&rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="//www.youtube.com/watch?v=pBUsoMYC-hY?version=3&hl=en_US&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

 


» Post actualizat in 25 Jun 2014 12:41

<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/pBUsoMYC-hY?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


» Post actualizat in 25 Jun 2014 12:43

se pare ca nu reusesc sa postez un clip calumea...


» Post actualizat in 25 Jun 2014 12:44

si nici sa editez postarea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ramas tablou cind am vizionat filmul. Si cica numai cu supermoto se merge spectaculos pe circuitele mici.

 

Crezi ca daca se suie pe motoreta lui Denis, sau a ta, sau oricare SS, nu poate merge in slide?

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...