Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ala e Kenan Sofuoglu la antrenament pe circuitul lui personal, de acasa de la el. :)

Are un supermoto de 450 si un Ninja de 250 modificat cu care se antreneaza in fiecare zi. Si din cand in cand mai aduce tinere sperante ale sportului moto din Turcia sa se antreneze cu el, sa ii invete una-alta. Printre care si el: https://www.facebook.com/RazgatliogluToprak

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca daca se suie pe motoreta lui Denis, sau a ta, sau oricare SS, nu poate merge in slide?

 

 

Cu siguranta merge insa e un pic mai greu avind in vedere ca motoretele de 600/1000 sunt mai mari, mai grele iar cauciucurile au mult mai mult grip.

» Post actualizat in 26 Jun 2014 09:26

Eu am ramas tablou cind am vizionat filmul.

 

Filmuletul asta reprezinta chintesenta parcurgerii unui viraj:

 

1 - Frina agresiva cu motorul inclinat.

 

2 - Eliminarea coastingului ( timpii morti, principala greseala a amatorilor). Cind termina frinarea/decelerarea, accelereaza instant.

 

3 - La iesire ridica motoreta prin counter steering sa poata accelera mai devreme si mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stanga-sus- EXUP blocat 3000-8000 RPM(sunet);

Dreapta-jos- EXUP blocat 8000+ RPM;

Faptul ca am scos aproximativ aceeasi timpi, desi imi facusem deja planul si eram mai pregatit decat in filmarea din dreapta arata ca am simtit altfel motocicleta.. am simtit viteza, acceleratia, frana de motor.. probabil din cauza vibratiilor mai mari(stanga).

Partea negativa este ca mergeam mai incet desi eu credeam ca merg mai repede in stanga decat in dreapta.

Partea pozitiva este ca daca simt motorul, devine mult mai controlabil si data viitoare voi avea mai multe puncte de feedback.

Ca incepator cu frica in sange, consider importante lucrurile astea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu esti un caz fericit si ai o gandire foarte buna daca ai ales sa mergi pe circuit ca sa progresezi ,te felicit pentru asta,BRAVO!!! continua sa mergi pe amckart cu pasi mici ,usurel ,incet incet ,multi incepatori se duc direct pe strada/Victoriei si o patesc , tu esti de laudat ,nu trebuie sa te mai gandesti la timp,nu timpul este inamicul si nici barometrul tau pentru momentul asta ci creierul,din cauza lui nu poti progresa asa cum te astepti,incearca "sa-l inveti" sa nu mai intre in impas dupa un anumit unghi de inclinare si totul o sa fie bine,asta o sa se rezolve in timp si cu mult antrenament,el este invatat sa intre in "alerta" dupa un anumit unghi de inclinare,ca sfat pentru data viitoare acopera vitezometrul cu ceva cand mergi pe circuit ,o sa te ajute mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu esti un caz fericit si ai o gandire foarte buna daca ai ales sa mergi pe circuit ca sa progresezi ,te felicit pentru asta,BRAVO!!! continua sa mergi pe amckart cu pasi mici ,usurel ,incet incet ,multi incepatori se duc direct pe strada/Victoriei si o patesc , tu esti de laudat ,nu trebuie sa te mai gandesti la timp,nu timpul este inamicul si nici barometrul tau pentru momentul asta ci creierul,din cauza lui nu poti progresa asa cum te astepti,incearca "sa-l inveti" sa nu mai intre in impas dupa un anumit unghi de inclinare si totul o sa fie bine,asta o sa se rezolve in timp si cu mult antrenament,el este invatat sa intre in "alerta" dupa un anumit unghi de inclinare,ca sfat pentru data viitoare acopera vitezometrul cu ceva cand mergi pe circuit ,o sa te ajute mult

Multumesc pt laude si sfaturi. Despre vitezometru, am observat si eu ca sunt mult mai concentrat pe pista si pe alte lucruri mai importante daca nu-l bag in seama. Nu ma mai uit la vitezometru dar in schimb am vibratiile si sunetul motorului ca parametri. Daca ma uitam la vitezemetru ma gandeam imediat la viteze anterioare pe aceeasi curba si imediat imi fugea mintea la "vise" in loc sa fiu atent la punctele de reper urgente.

Editat de marian.herciu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mariane, am gasit, se vede, mergi cu frana de mana trasa! :crack: Fii mai atent!

 

Bun sfatul cu vitezometrul, ti-am mai zis si eu, nu stiu de ce vorbim de cum "trage" motorul pe Amckart , cand el doar se invarte pe acolo si tu ai treaba cu inclinat de pe o parte pe alta! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mariane, am gasit, se vede, mergi cu frana de mana trasa! :crack: Fii mai atent!

 

Bun sfatul cu vitezometrul, ti-am mai zis si eu, nu stiu de ce vorbim de cum "trage" motorul pe Amckart , cand el doar se invarte pe acolo si tu ai treaba cu inclinat de pe o parte pe alta! :D

 

Se invarte in capul meu ce-i drept.. :) Dar nici nu stii cat de mult ma bucur ca simt vibratiile motorului acum(chiar daca n-am scos timp).. Acum am feedback din partea motocicletei VS inainte nu aveam decat la viteze care nu se practica pe Amckart.. Pe langa asta m-am prins si de ce oboseam instant din cauza pozitiei. Stiam de mult ca din cauza pozitiei si a fricii cum zice Denis dar am gasit si metoda sa nu obosesc!!!! NEW!!! Pana acum, tineam ca punct de sprijin genunchiul si din cauza asta toata greutatea pica pe gamba si laba piciorului exterior(cum zice Keith Code ca e bine sa iei virajele de mare viteza). Cand venea cate o curba mai stransa sau trebuia sa-mi schimb pozitia, gamba era deja obosita si ma simteam nesigur pe miscare. In schimb, daca ma tin de rezervor cu pulpa superioara(pana pe la jumatate), nu-mi obosesc muschii de la genunchi in jos si ma simt mult mai odihnit, mult mai sigur pe miscare si nici frica nu-mi mai este.Frica in cazul asta aparea datorita faptului ca n-am incredere ca vor rezista muschii cand e cazul.

So abia astept o noua sesiune de testare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne,am dat drumul sa vad filmuletul dar dupa ce mi-am revazut vreo 2 vieti anterioare am inchis ca era lung! :crack:

 

Glumesc, hai, du-te pe acolo, incet-incet o sa te obisnuiesti, da drumul la gazul ala mai mult, o sa strangi din fund la primele viraje dar apoi o sa mearga mai bine. Pozitie ai, doar trebuie viteza mai mare si inclinat motocicleta fara frica.

 

Go,go,go!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se invarte in capul meu ce-i drept.. :) Dar nici nu stii cat de mult ma bucur ca simt vibratiile motorului acum(chiar daca n-am scos timp).. Acum am feedback din partea motocicletei VS inainte nu aveam decat la viteze care nu se practica pe Amckart.. Pe langa asta m-am prins si de ce oboseam instant din cauza pozitiei. Stiam de mult ca din cauza pozitiei si a fricii cum zice Denis dar am gasit si metoda sa nu obosesc!!!! NEW!!! Pana acum, tineam ca punct de sprijin genunchiul si din cauza asta toata greutatea pica pe gamba si laba piciorului exterior(cum zice Keith Code ca e bine sa iei virajele de mare viteza). Cand venea cate o curba mai stransa sau trebuia sa-mi schimb pozitia, gamba era deja obosita si ma simteam nesigur pe miscare. In schimb, daca ma tin de rezervor cu pulpa superioara(pana pe la jumatate), nu-mi obosesc muschii de la genunchi in jos si ma simt mult mai odihnit, mult mai sigur pe miscare si nici frica nu-mi mai este.Frica in cazul asta aparea datorita faptului ca n-am incredere ca vor rezista muschii cand e cazul.

So abia astept o noua sesiune de testare!

Foarte bine ca ai prins treaba cu pozitia. Nu te mai gandit la timpi, mers mai incet/mai repede. Conteaza sa mergi mai BINE. Si, la inceput, acest mai bine nu se cuantifica neaparat si imediat prin timpi mai buni. Timpii vor veni... cu timpul. :)

Nu te mai uita la nimic din bord, turometru, vitezometru etc. Te intereseaza doar daca se aprinde becul rosu de presiune nasoala la ulei. Atat. Uita-te in lungul pistei, in lungul virajului, spre interior. Daca te uiti prea aproape/in jos/la exterior, ti se pare ca mergi prea repede si tinzi sa incetinesti mai mult decat e cazul. Daca te uiti departe in fata, o sa mergi mai bine, o sa te inclini mai relaxat.

Si exerseaza controlul motocicletei, inclinare cat mai rapida/precisa. Asta poti s-o faci si intr-o parcare, intr-un loc departe de trafic, nu neaparat pe Amckart (opturi si jaloane, cum zicea Balamuc :) ). Cum a zis si cmd mai sus, trebuie sa-ti inveti usor-usor creierul sa accepte inclinari mai mari ale motocicletei. Ca fapt divers, daca ai cauciucuri cat de cat decente si e uscat pe jos, motocicleta se va inclina pana se pliaza scaritele (daca ai scarite stock, nu de curse), fara sa cazi. Cazaturile nu vin aproape niciodata din inclinarea in sine, cat din greselile pe care le faci cand esti inclinat (accelerat/franat prea mult, impulsuri aiurea in ghidon).

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-71811-0-24971600-1404068332_thumb.jpg

 

Incercand sa iau curbele mai repede, tot atingeam cu sliderele.. senzatii noi, senzatii tari!! Inca ma sperii :))

 

Paradoxal cele mai rapide ture le-am facut pe final cand deobicei eram mai obosit..

 

 

Abia astept urmatoarea data.. Am lucruri noi de testat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...