Denis_sbz Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Asta se face la scolile moto viteza. Ii invata tehnicile de pilotaj si fac multa practica, de mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 https://www.facebook.com/photo.php?v=10152120100749207 » Post actualizat in 25 Jun 2014 19:02 https://fbexternal-a.akamaihd.net/safe_image.php?d=AQBqhPx62AVzqY1e&url=https%3A%2F%2Ffbcdn-vthumb-a.akamaihd.net%2Fhvthumb-ak-xap1%2Ft15.0-10%2Fs526x296%2F1096477_10152120101839207_10152120100749207_41214_2219_b.jpg&jq=100 Ala e Kenan Sofuoglu la antrenament pe circuitul lui personal, de acasa de la el. Are un supermoto de 450 si un Ninja de 250 modificat cu care se antreneaza in fiecare zi. Si din cand in cand mai aduce tinere sperante ale sportului moto din Turcia sa se antreneze cu el, sa ii invete una-alta. Printre care si el: https://www.facebook.com/RazgatliogluToprak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Crezi ca daca se suie pe motoreta lui Denis, sau a ta, sau oricare SS, nu poate merge in slide? Cu siguranta merge insa e un pic mai greu avind in vedere ca motoretele de 600/1000 sunt mai mari, mai grele iar cauciucurile au mult mai mult grip. » Post actualizat in 26 Jun 2014 09:26 Eu am ramas tablou cind am vizionat filmul. Filmuletul asta reprezinta chintesenta parcurgerii unui viraj: 1 - Frina agresiva cu motorul inclinat. 2 - Eliminarea coastingului ( timpii morti, principala greseala a amatorilor). Cind termina frinarea/decelerarea, accelereaza instant. 3 - La iesire ridica motoreta prin counter steering sa poata accelera mai devreme si mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Baga careva un amck azi pe la 6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 fritz ai un pm mai vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 nu vine nimeni? weekendul asta o sa fie rezervat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Poate trec eu insa n-as intra, mai degraba as veni la un suc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Cool. Ne mai dai niste sfaturi. Vine si Eloi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Poate apar si eu, tot la suc, ramane la 6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 5:30 - 6, aduc si un gopro sa vi-l pun pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Beton. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Fu frumos. Beton. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Foarte. Mersi pt filmare si pt sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Stanga-sus- EXUP blocat 3000-8000 RPM(sunet); Dreapta-jos- EXUP blocat 8000+ RPM; Faptul ca am scos aproximativ aceeasi timpi, desi imi facusem deja planul si eram mai pregatit decat in filmarea din dreapta arata ca am simtit altfel motocicleta.. am simtit viteza, acceleratia, frana de motor.. probabil din cauza vibratiilor mai mari(stanga). Partea negativa este ca mergeam mai incet desi eu credeam ca merg mai repede in stanga decat in dreapta. Partea pozitiva este ca daca simt motorul, devine mult mai controlabil si data viitoare voi avea mai multe puncte de feedback. Ca incepator cu frica in sange, consider importante lucrurile astea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 tu esti un caz fericit si ai o gandire foarte buna daca ai ales sa mergi pe circuit ca sa progresezi ,te felicit pentru asta,BRAVO!!! continua sa mergi pe amckart cu pasi mici ,usurel ,incet incet ,multi incepatori se duc direct pe strada/Victoriei si o patesc , tu esti de laudat ,nu trebuie sa te mai gandesti la timp,nu timpul este inamicul si nici barometrul tau pentru momentul asta ci creierul,din cauza lui nu poti progresa asa cum te astepti,incearca "sa-l inveti" sa nu mai intre in impas dupa un anumit unghi de inclinare si totul o sa fie bine,asta o sa se rezolve in timp si cu mult antrenament,el este invatat sa intre in "alerta" dupa un anumit unghi de inclinare,ca sfat pentru data viitoare acopera vitezometrul cu ceva cand mergi pe circuit ,o sa te ajute mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 (editat) tu esti un caz fericit si ai o gandire foarte buna daca ai ales sa mergi pe circuit ca sa progresezi ,te felicit pentru asta,BRAVO!!! continua sa mergi pe amckart cu pasi mici ,usurel ,incet incet ,multi incepatori se duc direct pe strada/Victoriei si o patesc , tu esti de laudat ,nu trebuie sa te mai gandesti la timp,nu timpul este inamicul si nici barometrul tau pentru momentul asta ci creierul,din cauza lui nu poti progresa asa cum te astepti,incearca "sa-l inveti" sa nu mai intre in impas dupa un anumit unghi de inclinare si totul o sa fie bine,asta o sa se rezolve in timp si cu mult antrenament,el este invatat sa intre in "alerta" dupa un anumit unghi de inclinare,ca sfat pentru data viitoare acopera vitezometrul cu ceva cand mergi pe circuit ,o sa te ajute mult Multumesc pt laude si sfaturi. Despre vitezometru, am observat si eu ca sunt mult mai concentrat pe pista si pe alte lucruri mai importante daca nu-l bag in seama. Nu ma mai uit la vitezometru dar in schimb am vibratiile si sunetul motorului ca parametri. Daca ma uitam la vitezemetru ma gandeam imediat la viteze anterioare pe aceeasi curba si imediat imi fugea mintea la "vise" in loc sa fiu atent la punctele de reper urgente. Editat Iunie 27, 2014 de marian.herciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Mariane, am gasit, se vede, mergi cu frana de mana trasa! Fii mai atent! Bun sfatul cu vitezometrul, ti-am mai zis si eu, nu stiu de ce vorbim de cum "trage" motorul pe Amckart , cand el doar se invarte pe acolo si tu ai treaba cu inclinat de pe o parte pe alta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Mariane, am gasit, se vede, mergi cu frana de mana trasa! Fii mai atent! Bun sfatul cu vitezometrul, ti-am mai zis si eu, nu stiu de ce vorbim de cum "trage" motorul pe Amckart , cand el doar se invarte pe acolo si tu ai treaba cu inclinat de pe o parte pe alta! Se invarte in capul meu ce-i drept.. Dar nici nu stii cat de mult ma bucur ca simt vibratiile motorului acum(chiar daca n-am scos timp).. Acum am feedback din partea motocicletei VS inainte nu aveam decat la viteze care nu se practica pe Amckart.. Pe langa asta m-am prins si de ce oboseam instant din cauza pozitiei. Stiam de mult ca din cauza pozitiei si a fricii cum zice Denis dar am gasit si metoda sa nu obosesc!!!! NEW!!! Pana acum, tineam ca punct de sprijin genunchiul si din cauza asta toata greutatea pica pe gamba si laba piciorului exterior(cum zice Keith Code ca e bine sa iei virajele de mare viteza). Cand venea cate o curba mai stransa sau trebuia sa-mi schimb pozitia, gamba era deja obosita si ma simteam nesigur pe miscare. In schimb, daca ma tin de rezervor cu pulpa superioara(pana pe la jumatate), nu-mi obosesc muschii de la genunchi in jos si ma simt mult mai odihnit, mult mai sigur pe miscare si nici frica nu-mi mai este.Frica in cazul asta aparea datorita faptului ca n-am incredere ca vor rezista muschii cand e cazul. So abia astept o noua sesiune de testare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Doamne,am dat drumul sa vad filmuletul dar dupa ce mi-am revazut vreo 2 vieti anterioare am inchis ca era lung! Glumesc, hai, du-te pe acolo, incet-incet o sa te obisnuiesti, da drumul la gazul ala mai mult, o sa strangi din fund la primele viraje dar apoi o sa mearga mai bine. Pozitie ai, doar trebuie viteza mai mare si inclinat motocicleta fara frica. Go,go,go! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 Se invarte in capul meu ce-i drept.. Dar nici nu stii cat de mult ma bucur ca simt vibratiile motorului acum(chiar daca n-am scos timp).. Acum am feedback din partea motocicletei VS inainte nu aveam decat la viteze care nu se practica pe Amckart.. Pe langa asta m-am prins si de ce oboseam instant din cauza pozitiei. Stiam de mult ca din cauza pozitiei si a fricii cum zice Denis dar am gasit si metoda sa nu obosesc!!!! NEW!!! Pana acum, tineam ca punct de sprijin genunchiul si din cauza asta toata greutatea pica pe gamba si laba piciorului exterior(cum zice Keith Code ca e bine sa iei virajele de mare viteza). Cand venea cate o curba mai stransa sau trebuia sa-mi schimb pozitia, gamba era deja obosita si ma simteam nesigur pe miscare. In schimb, daca ma tin de rezervor cu pulpa superioara(pana pe la jumatate), nu-mi obosesc muschii de la genunchi in jos si ma simt mult mai odihnit, mult mai sigur pe miscare si nici frica nu-mi mai este.Frica in cazul asta aparea datorita faptului ca n-am incredere ca vor rezista muschii cand e cazul. So abia astept o noua sesiune de testare! Foarte bine ca ai prins treaba cu pozitia. Nu te mai gandit la timpi, mers mai incet/mai repede. Conteaza sa mergi mai BINE. Si, la inceput, acest mai bine nu se cuantifica neaparat si imediat prin timpi mai buni. Timpii vor veni... cu timpul. Nu te mai uita la nimic din bord, turometru, vitezometru etc. Te intereseaza doar daca se aprinde becul rosu de presiune nasoala la ulei. Atat. Uita-te in lungul pistei, in lungul virajului, spre interior. Daca te uiti prea aproape/in jos/la exterior, ti se pare ca mergi prea repede si tinzi sa incetinesti mai mult decat e cazul. Daca te uiti departe in fata, o sa mergi mai bine, o sa te inclini mai relaxat. Si exerseaza controlul motocicletei, inclinare cat mai rapida/precisa. Asta poti s-o faci si intr-o parcare, intr-un loc departe de trafic, nu neaparat pe Amckart (opturi si jaloane, cum zicea Balamuc ). Cum a zis si cmd mai sus, trebuie sa-ti inveti usor-usor creierul sa accepte inclinari mai mari ale motocicletei. Ca fapt divers, daca ai cauciucuri cat de cat decente si e uscat pe jos, motocicleta se va inclina pana se pliaza scaritele (daca ai scarite stock, nu de curse), fara sa cazi. Cazaturile nu vin aproape niciodata din inclinarea in sine, cat din greselile pe care le faci cand esti inclinat (accelerat/franat prea mult, impulsuri aiurea in ghidon). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 Incercand sa iau curbele mai repede, tot atingeam cu sliderele.. senzatii noi, senzatii tari!! Inca ma sperii ) Paradoxal cele mai rapide ture le-am facut pe final cand deobicei eram mai obosit.. Abia astept urmatoarea data.. Am lucruri noi de testat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2xghe Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 te-ai speriat cand ai atins cu sliderul pe dreapta ). Ai grija la vibratoare, parca ai venit prea aproape in unele viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 m-am speriat la 1:18 si 2:20 ca am atins, la 2:10 am corectat ca intram in vibrator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Abia astept urmatoarea data.. Am lucruri noi de testat Tinar entuziast Felicitari pentru atitudine si nu te opri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 mergi inainte Marian! Felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.