Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

Toate bune si frumoase pana acum.

Just curious...la ce timp mergi?

Cel mai bun a fost 1.17 iar constant cam 1.18-19.

 

Frana prea tare la intrare in viraj combinata cu furca prea moale?

Ai in suspensia fata arcurile stoc?

Da, arcurile suspensiei sunt stock si cam incep sa simt limitele suspensiei, mai ales pe franare/viraje. Ma gandeam sa-i schimb complet fata (furca+frane) de pe o sportiva dar nu cred ca merita investitia si ar trebui sa iau in considerare o motocicleta mai potrivita pentru pista.

 

nu ai vrut sa dai drumu la motoreta nici in ruptul capului!las-o sa se duca nu te mai tine de ea

Privind la rece evenimentul, consider ca asta a fost o greseala care a inrautatit toate urmarile privind echipamentul si oglinda. Regula de aur in situatii de genul este sa lasi motocicleta dar in acea fractiune de secunda efectiv nu am putut.

 

Pepsz ai inclinat prea mult motoreta cand trebuia sa te lasi tu mai mult stateai prea drept pe motor, ai fortat gumele, daca ai si franat (in curba aia nu prea trebuie sa franezi decat putin eventual) atunci ai comis-o :) te scuturi si da-i mai departe !

Da, la asta ma gandeam si eu, inclinare prea mare pentru viteza si gumele respective, efectiv am simtit cum se duce de sub mine fara nici un avertisment. De franat nu se pune problema sa franez in acea curba, foarte foarte rar cand simt ca viteza de intrare este mult prea mare pisc foarte putin frana inainte de viraj dar nu a fost cazul in incidentul de fata.

Cred ca temperatura ridicata a solului + cele 8 ture facute destul de alert au supraincalzit guma si in acel viraj m-a lasat complet. Dupa a 2 a intrare pe pista cand am iesit si am pus mana pe gume efectiv nu o puteam tine din cauza ca frigea foarte tare. Colegul incaltat cu D211 avea o temperatura asemanatoare dar spre deosebire de mine, la el simteam cum se lipeste mana de guma in timp ce la mine doar era foarte fierbinte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tot e bine ca ajung la aceiasi temp cu D211. Eu la PP3 si la secuiesc si la Adancata nu aveam nici jumatate din temp lui D211 (masurat cu termometru din palma). Probabil din cauza ca nu mai are carne f multa. Le schimb de urgenta inainte sa dea cu mine pe jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot e bine ca ajung la aceiasi temp cu D211. Eu la PP3 si la secuiesc si la Adancata nu aveam nici jumatate din temp lui D211 (masurat cu termometru din palma). Probabil din cauza ca nu mai are carne f multa. Le schimb de urgenta inainte sa dea cu mine pe jos

Sunt anvelope foarte diferite care au temperatura optima de functionare diferita.

D211 are aderenta optima la temperatura mai mare decat PP3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma oftic doar ca n-a aratat niciodata asa, desi am inchis fata complet la Secuiesc

http://racetrackrefugee.com/wp-content/uploads/2013/10/day3-pp3-front.jpg

 

sa moara o moarte demna, de razboinic, zic!

Editat de Zimbrutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu ai ajuns sa mergi foarte tare si de aceea nu ai reusit sa incalzesti cauciucul foarte bine.

Am vazut in weekend o cazatura , mobra incaltata cu pp3,era iesita mult din viraj de nu credeam in viata mea ca poate sa cada cineva in locul acela pe circuit ,baiatul chiar mergea incet nu stiu cum sa-ti spun ,nu a patit nimic nici el nici mobra ...nu va mai puneti gume de strada daca vreti sa progresati pe circuit,faceti o mare greseala in alegerea gumelor sau incercati sa mergeti mai incet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma oftic doar ca n-a aratat niciodata asa, desi am inchis fata complet la Secuiesc

http://racetrackrefugee.com/wp-content/uploads/2013/10/day3-pp3-front.jpg

 

sa moara o moarte demna, de razboinic, zic!

Acela este un cauciuc gumat.

Du-te pe Amck dupa o etapa de karting si dupa cateva ture o sa arate fix la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reușit să scad 2secunde. De la 1.17 la 1.15. Sunt mulțumit de timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nice, bv fritz & yoyo :D yoyo, te dai cu sv-ul ?

Ceva filmari?


» Post actualizat in 20 Jul 2015 09:15

o tura mai rapida in ziua in care am comis-o :D Abia astept sa revin, am schimbat si eu scaritele si pinion de atac -1 sunt curios cum se descurca acum ondita Editat de Legnakrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu sv-ul. Am văzut ca ti-ai schimbat motocicletă. Probabil o sa o schimb și eu cu ceva mai potrivit pentru pistă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspensia face fata ? In rest sa stii ca pt amckart sau circuit mic, sv-ul e perfect !

Daca vrei ceva 600 4l sa stii ca o sa fii dezamagit pe circuite mici :P e mai putin agil si nu are forta, trebuie sa schimbi rapoarte. Pe adancata insa e superb, iti da f multa incredere la viteze medii-mari. Deasemenea e mai obositor sa mergi pe vitezana pe circuite mici. Eu am schimbat ca nu vroiam sa pic shiverul ca deh, e scump motorul si greu de reparat. Altfel, shiverul era sesizabil mai rapid pe amc (demaraj foarte puternic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspensia face fata ? In rest sa stii ca pt amckart sau circuit mic, sv-ul e perfect !

Daca vrei ceva 600 4l sa stii ca o sa fii dezamagit pe circuite mici :P e mai putin agil si nu are forta, trebuie sa schimbi rapoarte. Pe adancata insa e superb, iti da f multa incredere la viteze medii-mari. Deasemenea e mai obositor sa mergi pe vitezana pe circuite mici. Eu am schimbat ca nu vroiam sa pic shiverul ca deh, e scump motorul si greu de reparat. Altfel, shiverul era sesizabil mai rapid pe amc (demaraj foarte puternic).

Te contrazic, orice supersport, chiar si CBRF3 merge numai cu o singura treapta de viteza pe Amck sau alte circuite de kart. In afara de motor trebuie sa iei in considerare si ciclistica: suspensii, bascula. Cauciucuri de curse bune, second, gasesti pt SSP-uri, pt SV iti trebuie 160/60, care daca vrei bun, trebuie sa iei nou si costa scump. Pt demaraj se modifica pinionul si foaia lantului, se poate merge pina la -2 +3, si se foloseste treapta a 2-a. Se mai mareste si ralantiul motorului ca frina de motor mult mai mare datorita modificarii pinioanelor sa nu te dezechilibreze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucuri am semislik urî și sunt cumpărate anul asta. Ciclistica nu e strălucită iar de suspensie nici nu pomenesc, e dezastru la sv

» Post actualizat in 21 Jul 2015 13:49

Cauciucuri am semislik urî și sunt cumpărate anul asta. Ciclistica nu e strălucită iar de suspensie nici nu pomenesc, e dezastru la sv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...