Pepsz Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Toate bune si frumoase pana acum. Just curious...la ce timp mergi? Cel mai bun a fost 1.17 iar constant cam 1.18-19. Frana prea tare la intrare in viraj combinata cu furca prea moale? Ai in suspensia fata arcurile stoc? Da, arcurile suspensiei sunt stock si cam incep sa simt limitele suspensiei, mai ales pe franare/viraje. Ma gandeam sa-i schimb complet fata (furca+frane) de pe o sportiva dar nu cred ca merita investitia si ar trebui sa iau in considerare o motocicleta mai potrivita pentru pista. nu ai vrut sa dai drumu la motoreta nici in ruptul capului!las-o sa se duca nu te mai tine de ea Privind la rece evenimentul, consider ca asta a fost o greseala care a inrautatit toate urmarile privind echipamentul si oglinda. Regula de aur in situatii de genul este sa lasi motocicleta dar in acea fractiune de secunda efectiv nu am putut. Pepsz ai inclinat prea mult motoreta cand trebuia sa te lasi tu mai mult stateai prea drept pe motor, ai fortat gumele, daca ai si franat (in curba aia nu prea trebuie sa franezi decat putin eventual) atunci ai comis-o te scuturi si da-i mai departe ! Da, la asta ma gandeam si eu, inclinare prea mare pentru viteza si gumele respective, efectiv am simtit cum se duce de sub mine fara nici un avertisment. De franat nu se pune problema sa franez in acea curba, foarte foarte rar cand simt ca viteza de intrare este mult prea mare pisc foarte putin frana inainte de viraj dar nu a fost cazul in incidentul de fata. Cred ca temperatura ridicata a solului + cele 8 ture facute destul de alert au supraincalzit guma si in acel viraj m-a lasat complet. Dupa a 2 a intrare pe pista cand am iesit si am pus mana pe gume efectiv nu o puteam tine din cauza ca frigea foarte tare. Colegul incaltat cu D211 avea o temperatura asemanatoare dar spre deosebire de mine, la el simteam cum se lipeste mana de guma in timp ce la mine doar era foarte fierbinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 Deci, cum era cu cauciucurile stradale nu au ce cauta pe pista atunci cind mergi mai tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 Tot e bine ca ajung la aceiasi temp cu D211. Eu la PP3 si la secuiesc si la Adancata nu aveam nici jumatate din temp lui D211 (masurat cu termometru din palma). Probabil din cauza ca nu mai are carne f multa. Le schimb de urgenta inainte sa dea cu mine pe jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Puneti-va Supercorsa, sunt mega ok. Bine, daca te prinde ploaia ai belit-o )) . Asta daca nu-ti place sa mergi numai de-a latul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Tot e bine ca ajung la aceiasi temp cu D211. Eu la PP3 si la secuiesc si la Adancata nu aveam nici jumatate din temp lui D211 (masurat cu termometru din palma). Probabil din cauza ca nu mai are carne f multa. Le schimb de urgenta inainte sa dea cu mine pe jos Sunt anvelope foarte diferite care au temperatura optima de functionare diferita. D211 are aderenta optima la temperatura mai mare decat PP3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Si seria Racetec de la Metzeler sunt ok. Ieseam din viraj in wheelie. Au si feedback bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 (editat) I agree, Racetec - blana. Editat Iulie 13, 2015 de littlekriminal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 (editat) ma oftic doar ca n-a aratat niciodata asa, desi am inchis fata complet la Secuiesc http://racetrackrefugee.com/wp-content/uploads/2013/10/day3-pp3-front.jpg sa moara o moarte demna, de razboinic, zic! Editat Iulie 13, 2015 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Poate nu ai ajuns sa mergi foarte tare si de aceea nu ai reusit sa incalzesti cauciucul foarte bine. Am vazut in weekend o cazatura , mobra incaltata cu pp3,era iesita mult din viraj de nu credeam in viata mea ca poate sa cada cineva in locul acela pe circuit ,baiatul chiar mergea incet nu stiu cum sa-ti spun ,nu a patit nimic nici el nici mobra ...nu va mai puneti gume de strada daca vreti sa progresati pe circuit,faceti o mare greseala in alegerea gumelor sau incercati sa mergeti mai incet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 ma oftic doar ca n-a aratat niciodata asa, desi am inchis fata complet la Secuiesc http://racetrackrefugee.com/wp-content/uploads/2013/10/day3-pp3-front.jpg sa moara o moarte demna, de razboinic, zic! Acela este un cauciuc gumat. Du-te pe Amck dupa o etapa de karting si dupa cateva ture o sa arate fix la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Vine careva pe amck sambata asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Deci e liber sambata? La ce ora mergi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Ar trebui sa fie liber, ca a fost etapa weekendu trecut. Mai sunam vineri. Eu vin dimineata la 10 pe racoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Daca e liber, vin 100%. Cam cate intrari se prind de dimineata asa pana pe la pranz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 3-4 cam asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 In regula, daca e liber, ne vedem acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Am sunat. E liber maine. » Post actualizat in 18 Jul 2015 14:07I push very hard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 Am reușit să scad 2secunde. De la 1.17 la 1.15. Sunt mulțumit de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 bravo fritz, felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 (editat) Nice, bv fritz & yoyo yoyo, te dai cu sv-ul ? Ceva filmari? » Post actualizat in 20 Jul 2015 09:15 o tura mai rapida in ziua in care am comis-o Abia astept sa revin, am schimbat si eu scaritele si pinion de atac -1 sunt curios cum se descurca acum ondita Editat Iulie 20, 2015 de Legnakrad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Cu sv-ul. Am văzut ca ti-ai schimbat motocicletă. Probabil o sa o schimb și eu cu ceva mai potrivit pentru pistă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Suspensia face fata ? In rest sa stii ca pt amckart sau circuit mic, sv-ul e perfect ! Daca vrei ceva 600 4l sa stii ca o sa fii dezamagit pe circuite mici e mai putin agil si nu are forta, trebuie sa schimbi rapoarte. Pe adancata insa e superb, iti da f multa incredere la viteze medii-mari. Deasemenea e mai obositor sa mergi pe vitezana pe circuite mici. Eu am schimbat ca nu vroiam sa pic shiverul ca deh, e scump motorul si greu de reparat. Altfel, shiverul era sesizabil mai rapid pe amc (demaraj foarte puternic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Circute mici de karturi = motocicleta usoara + cuplu mare + ampatament scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Suspensia face fata ? In rest sa stii ca pt amckart sau circuit mic, sv-ul e perfect ! Daca vrei ceva 600 4l sa stii ca o sa fii dezamagit pe circuite mici e mai putin agil si nu are forta, trebuie sa schimbi rapoarte. Pe adancata insa e superb, iti da f multa incredere la viteze medii-mari. Deasemenea e mai obositor sa mergi pe vitezana pe circuite mici. Eu am schimbat ca nu vroiam sa pic shiverul ca deh, e scump motorul si greu de reparat. Altfel, shiverul era sesizabil mai rapid pe amc (demaraj foarte puternic). Te contrazic, orice supersport, chiar si CBRF3 merge numai cu o singura treapta de viteza pe Amck sau alte circuite de kart. In afara de motor trebuie sa iei in considerare si ciclistica: suspensii, bascula. Cauciucuri de curse bune, second, gasesti pt SSP-uri, pt SV iti trebuie 160/60, care daca vrei bun, trebuie sa iei nou si costa scump. Pt demaraj se modifica pinionul si foaia lantului, se poate merge pina la -2 +3, si se foloseste treapta a 2-a. Se mai mareste si ralantiul motorului ca frina de motor mult mai mare datorita modificarii pinioanelor sa nu te dezechilibreze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Cauciucuri am semislik urî și sunt cumpărate anul asta. Ciclistica nu e strălucită iar de suspensie nici nu pomenesc, e dezastru la sv » Post actualizat in 21 Jul 2015 13:49 Cauciucuri am semislik urî și sunt cumpărate anul asta. Ciclistica nu e strălucită iar de suspensie nici nu pomenesc, e dezastru la sv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.