gabi_papi Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Si seria Racetec de la Metzeler sunt ok. Ieseam din viraj in wheelie. Au si feedback bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 (editat) I agree, Racetec - blana. Editat Iulie 13, 2015 de littlekriminal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 (editat) ma oftic doar ca n-a aratat niciodata asa, desi am inchis fata complet la Secuiesc http://racetrackrefugee.com/wp-content/uploads/2013/10/day3-pp3-front.jpg sa moara o moarte demna, de razboinic, zic! Editat Iulie 13, 2015 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Poate nu ai ajuns sa mergi foarte tare si de aceea nu ai reusit sa incalzesti cauciucul foarte bine. Am vazut in weekend o cazatura , mobra incaltata cu pp3,era iesita mult din viraj de nu credeam in viata mea ca poate sa cada cineva in locul acela pe circuit ,baiatul chiar mergea incet nu stiu cum sa-ti spun ,nu a patit nimic nici el nici mobra ...nu va mai puneti gume de strada daca vreti sa progresati pe circuit,faceti o mare greseala in alegerea gumelor sau incercati sa mergeti mai incet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 ma oftic doar ca n-a aratat niciodata asa, desi am inchis fata complet la Secuiesc http://racetrackrefugee.com/wp-content/uploads/2013/10/day3-pp3-front.jpg sa moara o moarte demna, de razboinic, zic! Acela este un cauciuc gumat. Du-te pe Amck dupa o etapa de karting si dupa cateva ture o sa arate fix la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Vine careva pe amck sambata asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Deci e liber sambata? La ce ora mergi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Ar trebui sa fie liber, ca a fost etapa weekendu trecut. Mai sunam vineri. Eu vin dimineata la 10 pe racoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Daca e liber, vin 100%. Cam cate intrari se prind de dimineata asa pana pe la pranz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 3-4 cam asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 In regula, daca e liber, ne vedem acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Am sunat. E liber maine. » Post actualizat in 18 Jul 2015 14:07I push very hard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 Am reușit să scad 2secunde. De la 1.17 la 1.15. Sunt mulțumit de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 bravo fritz, felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 (editat) Nice, bv fritz & yoyo yoyo, te dai cu sv-ul ? Ceva filmari? » Post actualizat in 20 Jul 2015 09:15 o tura mai rapida in ziua in care am comis-o Abia astept sa revin, am schimbat si eu scaritele si pinion de atac -1 sunt curios cum se descurca acum ondita Editat Iulie 20, 2015 de Legnakrad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Cu sv-ul. Am văzut ca ti-ai schimbat motocicletă. Probabil o sa o schimb și eu cu ceva mai potrivit pentru pistă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Suspensia face fata ? In rest sa stii ca pt amckart sau circuit mic, sv-ul e perfect ! Daca vrei ceva 600 4l sa stii ca o sa fii dezamagit pe circuite mici e mai putin agil si nu are forta, trebuie sa schimbi rapoarte. Pe adancata insa e superb, iti da f multa incredere la viteze medii-mari. Deasemenea e mai obositor sa mergi pe vitezana pe circuite mici. Eu am schimbat ca nu vroiam sa pic shiverul ca deh, e scump motorul si greu de reparat. Altfel, shiverul era sesizabil mai rapid pe amc (demaraj foarte puternic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Circute mici de karturi = motocicleta usoara + cuplu mare + ampatament scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Suspensia face fata ? In rest sa stii ca pt amckart sau circuit mic, sv-ul e perfect ! Daca vrei ceva 600 4l sa stii ca o sa fii dezamagit pe circuite mici e mai putin agil si nu are forta, trebuie sa schimbi rapoarte. Pe adancata insa e superb, iti da f multa incredere la viteze medii-mari. Deasemenea e mai obositor sa mergi pe vitezana pe circuite mici. Eu am schimbat ca nu vroiam sa pic shiverul ca deh, e scump motorul si greu de reparat. Altfel, shiverul era sesizabil mai rapid pe amc (demaraj foarte puternic). Te contrazic, orice supersport, chiar si CBRF3 merge numai cu o singura treapta de viteza pe Amck sau alte circuite de kart. In afara de motor trebuie sa iei in considerare si ciclistica: suspensii, bascula. Cauciucuri de curse bune, second, gasesti pt SSP-uri, pt SV iti trebuie 160/60, care daca vrei bun, trebuie sa iei nou si costa scump. Pt demaraj se modifica pinionul si foaia lantului, se poate merge pina la -2 +3, si se foloseste treapta a 2-a. Se mai mareste si ralantiul motorului ca frina de motor mult mai mare datorita modificarii pinioanelor sa nu te dezechilibreze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Cauciucuri am semislik urî și sunt cumpărate anul asta. Ciclistica nu e strălucită iar de suspensie nici nu pomenesc, e dezastru la sv » Post actualizat in 21 Jul 2015 13:49 Cauciucuri am semislik urî și sunt cumpărate anul asta. Ciclistica nu e strălucită iar de suspensie nici nu pomenesc, e dezastru la sv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Jagi si cu svul tot numai cu a doua mergi. Eu cu toate am mers numai cu a doua. Gumele mai race noi sunt mai ieftine pe 160 e irelevant. Faza cu schimbat rapoarte da, asa e eu ma refeream la rapoarte stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 constatare personala "daca nu ai turatii nu faci nimic ": pe circuitele mici nu conteaza treapa 1,2,3 , dupa parerea mea conteaza rapoartele care aduc turatiile mari pe o anumita treapta cu care mergi sau treapta cu care poti merge cu high rpm chiar si cu rapoartele stoc in mai toate virajele, daca nu ai turatii totul este in slowmotion , cu cat mergi cu high rpm cu atat motocicleta(4L) se comporta mai bine ,se inclina mai rpd ,treci prin viraje blana,ai cuplu mai bun,putere mai mare,am observat asta cu toate motocicletele cu care am mers ale mele sau ale prietenilor,trebuiau tinute constant peste 10000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 constatare personala "daca nu ai turatii nu faci nimic ": pe circuitele mici nu conteaza treapa 1,2,3 , dupa parerea mea conteaza rapoartele care aduc turatiile mari pe o anumita treapta cu care mergi sau treapta cu care poti merge cu high rpm chiar si cu rapoartele stoc in mai toate virajele, daca nu ai turatii totul este in slowmotion , cu cat mergi cu high rpm cu atat motocicleta(4L) se comporta mai bine ,se inclina mai rpd ,treci prin viraje blana,ai cuplu mai bun,putere mai mare,am observat asta cu toate motocicletele cu care am mers ale mele sau ale prietenilor,trebuiau tinute constant peste 10000 vorba unui prieten "daca e nevoie sa tragi mai tare intr-o curba,inseamna ca nu ai intrat destul de tare in ea" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 corect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Jagi si cu svul tot numai cu a doua mergi. Eu cu toate am mers numai cu a doua. Gumele mai race noi sunt mai ieftine pe 160 e irelevant. Faza cu schimbat rapoarte da, asa e eu ma refeream la rapoarte stock E mai ieftin, noua. Gasesti in schimb gume race second, date saptamina trecuta pe Adancata, se poate merge cu ele lejer 1.35 o zi intreaga. Pe Amck merg mult si bine. Un set second in stare mai mult decit buna costa maxim 140 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.