n3bunu Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 reglaju de amestec - adik shaiba de pe cui zici tu nu ??? si atunci de ce prima oara cand am delimitat scuteru ..am facut un test..am coborat shaiba si mergea bine...dar dadea rateuri cand nu mai acceleram .... cand o urcam sus de tot... parca nu avea forta.... deci concluziile le tragi tu apropo .... la carb meu stoc(CVK ,4t) care e cel mai mare jigler care il pot pune ???? influenteaza cu ceva ?? sau treb neaparat carb mai mare? am eu pus la al meu jigler de 85 cu set de 63cc 4 timpi pt chinezarie se comporta binee aaaaaa la drum lung 2-2.5 consum cu ala de 49 imi lua mai mult pt ca trageam de el frate..nams chibmat nimika.....este ffacut din..fabrika.aja.......jiglorul...original pistonul original..nams chibmat absolut nimika...si......rezervorul este de 6 litri..mam dat 60 km..cu...el..plin..si knd mam uitat era..gol..cum se face asta???....nam gaura inre zervor..nu mai fitir ai...eu zika defvarul!!! bah frate da le zici nu gluma ai un scris made in china (fara suparare!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luci_xxx2007 Postat Iulie 3, 2008 Autor Share Postat Iulie 3, 2008 ori faci misto ...ori esti nomad ( cioara tigan , rrom) frate..nu fac mijto..da ista e consumu...eu..nu am itnrat..ks a fiu facut cioara..tigan,rrom...nu sunt....dar..vreau..doar..nijte parerri..si...nijte....ajutor...(NAM SCHIMBAT NIK SCUTERUL ARE 8000 km aproape)deci va rog am eu pus la al meu jigler de 85 cu set de 63cc 4 timpi pt chinezarie se comporta binee aaaaaa la drum lung 2-2.5 consum cu ala de 49 imi lua mai mult pt ca trageam de el bah frate da le zici nu gluma ai un scris made in china (fara suparare!) nams cris niki un made in china.....nu e chinezesc...e HONDA HONDA..de la mama ei de aqasa..!!! dak ma duk cu...20-30..imi ia..km...3-4...la suta..!! ce sa maif accc??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 frate..nu fac mijto..da ista e consumu...eu..nu am itnrat..ks a fiu facut cioara..tigan,rrom...nu sunt....dar..vreau..doar..nijte parerri..si...nijte....ajutor...(NAM SCHIMBAT NIK SCUTERUL ARE 8000 km aproape)deci va rog nams cris niki un made in china.....nu e chinezesc...e HONDA HONDA..de la mama ei de aqasa..!!! dak ma duk cu...20-30..imi ia..km...3-4...la suta..!! ce sa maif accc??? Tu parles romaneste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3bunu Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 frate..nu fac mijto..da ista e consumu...eu..nu am itnrat..ks a fiu facut cioara..tigan,rrom...nu sunt....dar..vreau..doar..nijte parerri..si...nijte....ajutor...(NAM SCHIMBAT NIK SCUTERUL ARE 8000 km aproape)deci va rog nams cris niki un made in china.....nu e chinezesc...e HONDA HONDA..de la mama ei de aqasa..!!! dak ma duk cu...20-30..imi ia..km...3-4...la suta..!! ce sa maif accc??? EU VAD CA TOT NU AI INTELES CE AM SPUS! AI UN SCRIS MADE IN CHINAAA!!!!!!NU CA E SCUTERUL TAU DIN CHINA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 ce sa maif accc??? Hint: invata sa scrii sau lipseste-te de forum si pe noi de scrierile criptice. Doar nu vrei sa creada lumea ca esti analfabet! Sau vrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) frate..nu fac mijto..da ista e consumu...eu..nu am itnrat..ks a fiu facut cioara..tigan,rrom...nu sunt....dar..vreau..doar..nijte parerri..si...nijte....ajutor...(NAM SCHIMBAT NIK SCUTERUL ARE 8000 km aproape)deci va rog nams cris niki un made in china.....nu e chinezesc...e HONDA HONDA..de la mama ei de aqasa..!!! dak ma duk cu...20-30..imi ia..km...3-4...la suta..!! ce sa maif accc??? Bai trolule, din ce vagauni ai aparut?? Ce profesor te-a trecut clasa bai troll repetent ce esti??. Ori inveti sa scrii corect ori cara-te de aici, nu mai enerva lumea, analfabetule! Editat Iulie 4, 2008 de Marinaru68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Bai trolule, din ce vagauni ai aparut?? Ce profesor te-a trecut clasa bai troll repetent ce esti??. Ori inveti sa scrii corect ori cara-te de aici, nu mai enerva lumea, analfabetule! troll =)) nu`mi spune ca joci joace de strategie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Poate e strain omul, nu stie romaneste, mai bine scria in engleza ca poate mai intelegea cineva ceva Dar nici el nu da o explicatie dece scrie asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corado_c Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Bun topic, chiar vroiam sa discutam despre asta. Mai dragilor... am mai spus odata... cum sa consume bre un motoras de 49,5 cmc aproape 6%??? CUUUM??? Explicati-mi si mie, sa nu mor prost? Mergeti cu scuterul la arat??? Impingeti ziduri????? Aveti gaura in rezervor????? Un automobil care are o greutate totala de cca 10X cat un scuter (scuter+calaret = 160 kg, automobil = 1600 kg), si care are un motor de 40X mai mare (49.5cmc comparativ cu un motor de 2l), consuma in afara cam tot atat! In oras, consuma 8-9-10%, dar sa nu uitam ca are un motor de 40X mai mare !!! Si o greutate totala de 10 X !!! Acum, nu trebuie sa fii doctor docent in fizica pentru a avea idee despre ce este aceea inertie si a intelege ca este necesara o forta mult mai mica pentru a pune in miscare un scuter de 160 kg decat cea necesara pentru a deplasa 1600 kg !!! Nu stiu, mi se pare ca ori nu stiti sa calculati consumul, ori ... nu stiu, o explicatie logica nu gasesc! Iata, amicul de mai sus cu chinezul sau, spune ca-i consuma 2% (si am auzit pe multi ca asa le consuma). Un consum peste 3 % il consider mare, unul peste 4% este inadmisibil iar daca iti consuma 5 la suta... nu stiu, ori faceti misto, ori nu stiti sa calculati, ori rezervorul e gaurit, ori vi se fura din combustibil ori... ce sa mai zic? Poate conduceti vreun vapor, alta explicatie logica eu nu gasesc. Ii rog in mod deosebit pe cei ce spun ca le consuma mult, sa fie atenti la modul de calcul si, daca considera ca au calculat corect, sa ne spuna ce tip de motor au, care este stilul de mers, ce vechime are motorul si orice alta informatie utila. Acest subiect (al consumului) ma preocupa in mod deosebit! P.S. Ca sa va faceti o idee, ultima nava pe care am fost avea 12 clindri in linie si consuma... cat credeti? nu mai putin de 200 tone pe zi !!! Dar era vorba de un motor de 83.000 CP !!! ce e atat de greu sa ti imaginezi ca un scuter poate consuma 5-6% ? comparatia cu masina nu este deloc una buna... scuterul are un motor mult mai slab decat unul de masina dar prinde viteza cat una ... sunt sutere de 50cc care merg cu 90-100km/h ... asta si + ca sunt in 2T sunt motivele din care pot sa ajunga si la un consum atat de mare. nu ma pricep la mecanica, fizica sau ce mai vreti voi dar atunci cand un motor mic fuge aproape cat unul de "40x mai puternic" este normal sa consume si mai multa benzina, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Poate e strain omul, nu stie romaneste, mai bine scria in engleza ca poate mai intelegea cineva ceva Dar nici el nu da o explicatie dece scrie asa E strain doar de limba romana ciorometele asta. Nu zice nimeni sa stam sa facem analize pe text, ca nu suntem la Pruteanu (Dumnezeu sa-l odihneasca!) dar chiar asemenea bataie de joc rar am intalnit. Pana la urma pe nesimtit il doar in c*r de faptul ca scrie ca un analfabet si ca enerveaza lumea, noi ar trebui sa stam si sa ne straduim sa intelegem cam ce vrea el sa spuna, nu are pic de respect fata de cei de aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) Subscriu total la ce a zis Marinaru68. La asemenea catastrofe l-as revoca dreptul de a scrie pe forum. Pur si simplu i se rupe. Dovada e ca il pune pe K acolo unde voia sa zica "ca". E doar un pushti probabil care viseaza zilnic sa fie si el "cool" si in fiecare dimineata realizeaza ca s-a trezit tot vierme. Editat Iulie 4, 2008 de mugurg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 al meu consuma intre 4,8% si 5% in oras si 3% afara. cand l-am luat, pana sa-l delimitez, consuma 5,5-6% de imi crapa capul. apoi, numai gandul ca merg sa-l delimitez (toba sport, role) ma speria si ma facea sa cred ca o sa haleasca si mai mult. i-am intrebat pe cei din service si mi-au spus sa nu ma astept la cine stie ce, poate 0,5 litrii in plus la suta. insa, ce sa vezi, in loc sa creasca, mi-a scazut consumul, asa cum am spus la inceput, 4,8-5%. stiu, tot mi se pare extrem de mult in comparatie cu ce spun altii (2-2,5%). mai trebuie sa spun ca runner-ul l-am luat de nou (acum am 3000 km facuti cu el), are cam 105kg iar eu vreo 95 kg => un total de 200kg pe care trebuie sa le traga dupa el pistonasu ala cat paharu de tzuica. plus de asta, stilul meu de condus este unul cam agresiv, recunosc, trag destul de tare de el, mai ales la plecarea de pe loc care suge cam cel mai tare din rezervor. in concluzie cam asta e, daca nu ar fi compensat prin faptul ca merge brici si nu am de ce altceva sa ma plang de el, l-as fi aruncat de mult la gunoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) ce e atat de greu sa ti imaginezi ca un scuter poate consuma 5-6% ? comparatia cu masina nu este deloc una buna... scuterul are un motor mult mai slab decat unul de masina dar prinde viteza cat una ... sunt sutere de 50cc care merg cu 90-100km/h ... asta si + ca sunt in 2T sunt motivele din care pot sa ajunga si la un consum atat de mare. nu ma pricep la mecanica, fizica sau ce mai vreti voi Nu te supara, dar se vede ca nu te pricepi.... dar atunci cand un motor mic fuge aproape cat unul de "40x mai puternic" este normal sa consume si mai multa benzina, nu ? NU ! Mai... tu compari doar "cat baga la ora" precum copii de gradinita?? Pune mana pe o carte de fizica si abia apoi da-ti cu parerea, ca de impresii de babe chioare e plina lumea. Nu te supara, nu-ti spun cu rautate, doar ca ai vorbit total in necunostinta de cauza... Editat Iulie 4, 2008 de Marinaru68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Cred ca e normal ca un scuter sa consume cat o masina sau chiar cat o motocicleta.Scuterul la 50km/h sa zicem ca are 7000rpm,o masina la 50km/h are 2500rpm.Daca mergi cu masina la 7000rpm cat o sa-ti consume?La scuter nu ai posibilitatea sa schimbi viteza ca sa ai mai putine rpm,el se tureaza in continuu.Un Bmw 1200RT a scos media de consum la 100km 5.8l si nu a mers cu 60.E o diferenta totusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) Mai Ady, ce spui tu este doar partial adevarat, ma refer la turatie. Hai sa-ti explic: un motoras de scuter la 7000 rpm va face de doua ori mai multe cicluri de ardere decat un motor de automobil la 3500 rpm (sa zicem). Numai ca nu se poate limita comparatia doar la rpm. Trebuie tinut cont si de urmatorii parametrii (asta asa, pe scurt, la o discutie aproape de amatori, ca daca e sa intram in detalii... ): 1. Cilindree: sigur ca numarul de cicluri e dublu la motorul de 50 cc, insa cilindreea este de 40 X mai mare in cazul automobilului. Acum nu am sa tin un curs de ardere, dar trebuie sa stii ca exista un anume raport aer/combustibil pentru ca arderea sa poata sa aibe loc. 2. Fortele de inertie: cuplul motor la roata necesar pentru a accelera o masa de 150 kg este sensibil mai mic decat pentru automobilul de 1500 kg (teoretic este de 10 X mai mic, in realitate insa intervin si factori de corectie). Nu cred ca trebuie sa-ti mai spun ca putere mai multa inseamna combustibil ars proportional mai mult. 3. Fortele de rezistenta: in principal discutam de rezistenta aerului (care creste proportional cu patratul vitezei) si le putem neglija pe celelalte (rez. la inaintare opusa de pneuri, de trenul de rulare, de frecarile produse in elementele aflate in miscare etc) ca nefiind relevante in discutia noastra despre consum. Rezistenta la inaintare este mult mai mica in cazul scuterului/motocicletei decat in cazul automobilului, insa diferentele sensibile apar odata cu crestera vitezei. Cam acestia ar fi principalii parametrii ce-mi vin rapid in minte acum, cand fac comparatia consumului. Sunt realmente preocupat de problema deplasarii si transportului cu un consum cat mai mic de combustibil si de aceea caut sa inteleg de ce un motor de scuter care teoretic trebuie sa consume sub 1.8L / 100 km, ajunge sa consume atat de mult. Daca definim parametrul "consum specific" ca fiind raportul intre consum si cilindree (ma refer la motoare in 4T) si luam ca valori TEORETICE de comparat un motor de scuter de 50cc ce consuma 2L / 100km si un motor de 2000cc ce consuma 10L / 100km, observam ca in cazul scuterului obtinem valoarea de 40 ml combustibil consumat / centimetru cub/100 km in vreme ce motorul de automobil consuma doar 5 ml combustibil / centimetrul cub / 100 km. Sigur, aceasta este un calcul teoretic deosebit de simplist (nu tinem un seminar de teoria arderii) care nu ia in seama multi parametri, insa este relevant si ne indica o eficienta de 8X a automobilului in fata scuterului. Dar calculul s-a facut la un consum de 2 L /100 Km in cazul scuterului si de aceea raman uimit cand aud vorbindu-se de consumuri de 5L/100 Km. Plus ca masele sunt total diferite !!! Daca ar fi sa facem echivalentul, ar insemna ca un automobil de 1500 kg sa consume 25 L / 100 Km - lucru ce ingrozeste pe oricine (mai nou chiar si pe americani ) Editat Iulie 4, 2008 de Marinaru68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Poti sa scoti un consum de 1.8l daca pleci de la stop mai usor ca bicicleta si top speed de maxim 30km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) -marinare dar trebuie sa ti cont de faptul ca majoritatea care se plang de consum mare au scutere in 2t care are o compresie+explozie pe rotatie,teoretic consum dublu fata de un motor in 4t care are 2 rot la o explozie... -motoarele de scuter de 50 cc isi obtin puterea de a deplasa vehiculul din numarul mare de rotatii combinat cu o demultiplicare mecanica mare (raportul dintre turatia motorului si turatia rotii de tractiune - foarte mare -motoarele de scuter in general nu prea dispun de catalizatori care sa intoarca gazele nearse inapoi ca apoi sa le arda (sau dispun de catalizatori cu randament mic) astfel se obtine o pierdere de gaze nearse si cresterea consumului,evident... -multe scutere care consuma mult posibil sa aiba carburatoarele reglate prost si de aici un consum mare...se stie ca reglajul de vara difera de reglajul de iarna,la carburatie... ultimul meu consum (azi am incarcat benzina) este de 3.42%,motor in 2t care il tin destul de des la peste 8000 rpm , consum la mers exclusiv in oras,de multe ori si cu 2 pers pe el....carburator bine reglat pentru vara...greutatea scuterului - 100 kg... greutatea mea 62 kg...greutatea pasagerului 52 kg... Editat Iulie 4, 2008 de dezkreator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VooDoo3 Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Taiwanezul meu in 4t 125cc consuma ~3% mers mai mult agresiv (e cam "the best" la putere/consum ). Am mers si pe un Aprilia sr50cc din 2000 care manca in jur de 4,5% mers normal, agitat ajunge sau chiar trece de 5 . Consumul e influientat mult de vechimea la scoterica , ce ai schimbat pe la el ,mai ales daca e in 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) -multe scutere care consuma mult posibil sa aiba carburatoarele reglate prost si de aici un consum mare...se stie ca reglajul de vara difera de reglajul de iarna,la carburatie... ultimul meu consum (azi am incarcat benzina) este de 3.42%,motor in 2t care il tin destul de des la peste 8000 rpm , consum la mers exclusiv in oras,de multe ori si cu 2 pers pe el....carburator bine reglat pentru vara...greutatea scuterului - 100 kg... greutatea mea 62 kg...greutatea pasagerului 52 kg... Adevar graiesti ! Este cunoscut ca fabricantul iti da motorul optimizat pentru consum minim (dar fara performante deosebite). Orice tunare inseamna de fapt un derapaj de la parametrii optimi catre o curba motor ce asigura performante dinamice mai bune dar cu consecinte asupra consumului. Tot ce am scris eu se refera la oameni "normali" dar am uitat ca aici sunt multi pustani pentru care nu consumul e prioritatea ci sa faca spectacol P.S. vezi ca in cazul catalizatoarelor confunzi un pic: catalizatorul de gaze nu trimite gazele arse inapoi in cilindru. Catalizatorul de gaze (aflat in toba) are rolul de a reduce emisia de NOx (asa numitele noxe - compusi ai oxidului de azot) Intr-adevar, motoarele moderne trimit O PARTE din gazele arse inapoi in cilindru, insa rolul lor este de a fi catalizatori de reactie pentru ardere (nu confunda cu catalizatorul de gaze) Si inca ceva: felicitari pt bordul facut de tine, este absolut senzational !!! Editat Iulie 4, 2008 de Marinaru68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) un motoras de scuter la 7000 rpm va face de doua ori mai multe cicluri de ardere decat un motor de automobil la 3500 rpm (sa zicem). Numai ca nu se poate limita comparatia doar la rpm. inchipuie-ti ca pe afara => 3% consum si merg cu vreo 13000 rpm, iar in oras => ~5% consum mergand cu vreo 9000 rpm. greutatea, stilul de mers si astea le-am zis in postul anterior. viteza maxima in afara, pe la 13000 de ture = 102km/h, in oras merg cam pe la 70-80km/h. tin sa mentionez ca reglajul la carburator dupa delimitare, mi l-au facut, cat au putut de bine, baietii de la service si, sincer, nu cred ca sunt atat de nepriceputi. P.S. recunosc ca nu stapanesc legile fizicii la fel de bine ca tine, insa daca faci o cercetare pe tema asta, sincer, si pe mine ma intereseaza rezultatul acesteia, nu de alta, dar, de pilda, am intalnit cativa oameni cu aprilia, model 2007-2008, care mergeau lejer in 80-90 (unii spuneau ca nu le-au facut nimic dupa ce le-au luat ) insa scoteau consum, dupa cum ei spuneau, 2 si ceva %... dar am uitat ca aici sunt multi pustani pentru care nu consumul e prioritatea ci sa faca spectacol pai ce replica sa mai am acum daca tu pui problema astfel, dom'le inginer?! in ce ma priveste, nu urmaresc sa fac spectacol cand ma dau pe 2 roti, ca doar nu sunt la circ si nici pe circuit. trebuie sa-ti cam lipseasca o doaga sau sa fii imberb de-a dreptul ca sa vrei sa faci ce spui tu pe drumurile publice. Editat Iulie 4, 2008 de andrew Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) inchipuie-ti ca pe afara => 3% consum si merg cu vreo 13000 rpm, iar in oras => ~5% consum mergand cu vreo 9000 rpm. greutatea, stilul de mers si astea le-am zis in postul anterior. viteza maxima in afara, pe la 13000 de ture = 102km/h, in oras merg cam pe la 70-80km/h. tin sa mentionez ca reglajul la carburator dupa delimitare, mi l-au facut, cat au putut de bine, baietii de la service si, sincer, nu cred ca sunt atat de nepriceputi. P.S. recunosc ca nu stapanesc legile fizicii la fel de bine ca tine, insa daca faci o cercetare pe tema asta, sincer, si pe mine ma intereseaza rezultatul acesteia, nu de alta, dar, de pilda, am intalnit cativa oameni cu aprilia, model 2007-2008, care mergeau lejer in 80-90 (unii spuneau ca nu le-au facut nimic dupa ce le-au luat ) insa scoteau consum, dupa cum ei spuneau, 2 si ceva %... pai ce replica sa mai am acum daca tu pui problema astfel, dom'le inginer?! in ce ma priveste, nu urmaresc sa fac spectacol cand ma dau pe 2 roti, ca doar nu sunt la circ si nici pe circuit. trebuie sa-ti cam lipseasca o doaga sau sa fii imberb de-a dreptul ca sa vrei sa faci ce spui tu pe drumurile publice. Mai andrew... 13000 rpm? Sigur vorbim despre scutere de 49.5 cmc? Si daca da, esti sigur ca este vorba de 13000 rpm? Din cate stiu eu (dar recunosc ca nu am pretentia ca stiu totul) motorasele de scutere au max 7-8000 rpm. Cat despre faza cu "spectacolul" ... sunt convins ca tu esti om normal, cu capul pe pamant, dar multi sunt pustani care vor sa fie vazuti si fac tot felul de chestii (si noi faceam la varsta lor). Numai asa se poate explica la un scuteras un consum specific unui camion. Salutari si toate cele bune Editat Iulie 4, 2008 de Marinaru68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Din cate stiu eu (dar recunosc ca nu am pretentia ca stiu totul) motorasele de scutere au max 7-8000 rpm. cand ies pe soseaua mangaliei unde nu trebuie sa franez la fiecare 100 m ca in oras eu merg si cu 10.000 rpm (maxim,mai mult nu am obtinut) Si inca ceva: felicitari pt bordul facut de tine, este absolut senzational !!! mersi,dar am lucrat si mult la el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boditza Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Mai andrew... 13000 rpm? Sigur vorbim despre scutere de 49.5 cmc? Si daca da, esti sigur ca este vorba de 13000 rpm? Din cate stiu eu (dar recunosc ca nu am pretentia ca stiu totul) motorasele de scutere au max 7-8000 rpm. Cat despre faza cu "spectacolul" ... sunt convins ca tu esti om normal, cu capul pe pamant, dar multi sunt pustani care vor sa fie vazuti si fac tot felul de chestii (si noi faceam la varsta lor). Numai asa se poate explica la un scuteras un consum specific unui camion. Salutari si toate cele bune rs 50??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) Mai andrew... 13000 rpm? Sigur vorbim despre scutere de 49.5 cmc? Si daca da, esti sigur ca este vorba de 13000 rpm? Din cate stiu eu (dar recunosc ca nu am pretentia ca stiu totul) motorasele de scutere au max 7-8000 rpm. Cat despre faza cu "spectacolul" ... sunt convins ca tu esti om normal, cu capul pe pamant, dar multi sunt pustani care vor sa fie vazuti si fac tot felul de chestii (si noi faceam la varsta lor). Numai asa se poate explica la un scuteras un consum specific unui camion. Salutari si toate cele bune poti fii foarte sigur de ce-ti spun, pt ca la drum, din cand in cand, pe langa vitezometru (care, se pare, incanta cel mai tare pustanii) imi mai arunc privirea si pe turometru sa vad ce se mai intampla si pe acolo. si da, scuterasu are 49cc (gilera runner sp 50, model 2007), si are pe bord, 13000 de ture. cand era limitat, nu trecea de 8000 (la 52km/h), insa de cand i-am dat jos limitarea se duce in 13000 la 100km/h, belive me. hehe, cat priveste paragraful 2, ce sa zic, eu nu faceam d-astea la varsta mea din simplul motiv ca nu aveam cu ce (la 20 de ani, n-aveam decat pegasul 44, cu sa lunga). cand ma dadeam eu cu camionul prin '93, nu prea erau scutere/motoare la care sa fiu atent (inca de pe atunci am Ceuu si Euu). cat despre consumul camioanelor, te rog s-o lasi mai moale, nu cred ca ai idee cat consuma un camion% in comparatie cu scuterul meu (mare consum, recunosc). ) Editat Iulie 4, 2008 de andrew Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lord_of_doom05 Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 fratilor pai daca va zic al meu cat mananca....va speriati....am o Aprilia RS 50 2007 si sare de 6.5 - 7 /100....deci....io ce sa mai zic ca o data la 1 sapt jumate bag 500.000 un rezervor plin......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.