Sari la conținut

Primul Meu Enduro...


Mishu18
 Share

Postări Recomandate

oameni buni vreau sa imi iau si eu o motoreta de deal.

am ceva experienta pe strada, un sezon pe cbr-u.

ce mi-ati recomanda? eu am in vedere ori drz-u de 400 ori un lc4, dar vreau sa ma mai informez. sunt bune si cele in 2t de cilindree mai mica? sau e adevarat ca sunt problematice la intretinere si nu sunt fiabile?

ca bani, undeva la 2000 de e as cheltui maxim.

si mai am o nelamurire, cele cu care se merge pe dealuri, paduri sunt aceleasi modele cu care se face si motocross? sau care ar fi diferenta dintre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 163
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Diferentele dintre motocross si enduro sunt la motor si suspensii. Adica in partiile esentiale. Sa folosesti una in locul alteia e ca si cum ai face slalom special cu schiuri de coborare si invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni vreau sa imi iau si eu o motoreta de deal.

am ceva experienta pe strada, un sezon pe cbr-u.

ce mi-ati recomanda? eu am in vedere ori drz-u de 400 ori un lc4, dar vreau sa ma mai informez. sunt bune si cele in 2t de cilindree mai mica? sau e adevarat ca sunt problematice la intretinere si nu sunt fiabile?

ca bani, undeva la 2000 de e as cheltui maxim.

si mai am o nelamurire, cele cu care se merge pe dealuri, paduri sunt aceleasi modele cu care se face si motocross? sau care ar fi diferenta dintre ele.

 

Diferentele dintre motocross si enduro sunt la motor si suspensii. Adica in partiile esentiale. Sa folosesti una in locul alteia e ca si cum ai face slalom special cu schiuri de coborare si invers.

plus ca asemanarile dintre sosea si offroad sunt ca este un atelaj pe doua roti propulsat de un motor.... in rest tot ce sti sau crezi ca sti din experienta condusului pe sosesa, poti sa uiti si sa o iei de la zero

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hello,

 

Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Imi caut o motocicleta pentru sezonul asta si nu stiu ce sa aleg. Dispun de vreo 1500-1800 EUR, am 1.78 si 78 de kg si il voi folosi in principal in weekend-uri, pe drumuri forestiere, pe coclauri, etc, dar vreau sa merg si distante scurte pe strada (max 10km, si de-asta vreau sa il si inmatriculez) si sa mai urc pe o coasta din cand in cand, daca se poate. Am mai avut acum 6 ani un Husqvarna WR125 2T (pentru un sezon) care era cam turbata, si la inceput mi s-a parut putin cam inalta, dar in cele din urma ma obisnuisem cu ea si imi placea ca era foarte usoara, simteam ca o controlez foarte bine. Dezavantajul era ca nu era DELOC fiabila (era mai veche de 10 ani, ieseam astazi cu ea la plimbare, a 2-a zi trebuia sa o bag in service), deci cu urmatoarea motocicleta nu as vrea sa mai patesc asa.

 

Daca aveti vreo sugestie pentru ce motor mi s-ar potrivi, v-as fi recunoscator.

 

Thanks!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia RX 125, inmatriculata, 100 kg, 37 CP, doua randuri de roti.Distractie ieftina, piese usor de gasit (motor identic cu RS). I-am facut RK acum 4 ani si de atnci doar benzina si ulei a avut nevoie.

post-71056-0-50420600-1424462161_thumb.jpg

post-71056-0-58383100-1424462209_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia RX 125, inmatriculata, 100 kg, 37 CP, doua randuri de roti.Distractie ieftina, piese usor de gasit (motor identic cu RS). I-am facut RK acum 4 ani si de atnci doar benzina si ulei a avut nevoie.

 

37 CP au mobrele de competitie. A ta are 15 CP sau 23 CP, in functie de varianta. Si sigur cantarul trece peste suta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[Este 1996, 1000 Euro. Si are toti cei 37 CP ()powervalve) Daca pleaca ia tot ce se vede in ambele poze si ce am mai comandat si venit iarna asta. Da, e 2t. quote name=Dragos Paunoiu" post="3920616" timestamp="1424521567]@mcozma: Ce an e, ce pret? E 2t, nu? Ce accesorii dai cu ea?

@mcozma: Ce an e, ce pret? E 2t, nu? Ce accesorii dai cu ea?

@mcozma: Ce an e, ce pret? E 2t, nu? Ce accesorii dai cu ea?

» Post actualizat in 21 Feb 2015 18:57

Este 1996, 1000 Euro. Si are toti cei 37 CP (powervalve). Daca pleaca ia tot ce se vede in ambele poze si ce am mai comandat si venit iarna asta (stop cu semnale incorporate si alte maruntisuri pe care nu mi le amintesc acum). Si da, e 2t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oficial, noua, din magazin, in cartea tehnica, etc, are 23 CP cu tot cu power valve. A ta de ce are 37 CP? I-ai facut ceva?

 

(nu sunt offtopic pt ca aici nu e rubrica de anunturi de vanzari)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Am tot citit despre motociclete de enduro/cross, etc si m-am hotarat sa va cer sfatul referitor la achizitia unei motociclete cu care as vrea sa imi petrec week-endurile pe dealuri, in principal pe drumuri forestiere cu scurte iesiri pe langa. As prefera sa fie inmatriculata sau sa aiba acte pentru inmatriculare (o sa ies probabil si pe drumuri publice). As prefera un motor pana in 300 de cm dar inca nu sunt convins daca 2T sau 4T. Banii pe care as vrea sa-i dau pe ea ar fi undeva la 1000 de euro. Accept sfaturi vis-a-vis de model dar si vis-a-vis de motociclete pe care le cunoasteti ca sunt de vanzare. Multumesc anticipat!


» Post actualizat in 11 Mar 2016 07:42

Gasisem la 900 de euro YAMAHA XT 350, dar cred ca, greutatea mare a motociletei (150 kg) este un mic impediment pentru a merge prin padure, pe langa drumul forestier...

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xt%20350-din-1995-617248.html

 

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xt_350_1992.php


» Post actualizat in 14 Mar 2016 05:26
Mulțumesc pentru sfaturi! 😀
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut DRZ400

merge si de macadam (chiar destul de extrem daca esti talentat - cu al meu un prieten se tinea dupa KTM, si nu era nimic ce nu putea sa faca - nu era cazul meu :) ) si de asfalt destul de bine (motorul de 400 face diferenta fata de alte dualsporturi, iar la kg astea nu gasesti concurent)

Editat de costinell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut DRZ400

merge si de macadam (chiar destul de extrem daca esti talentat - cu al meu un prieten se tinea dupa KTM, si nu era nimic ce nu putea sa faca - nu era cazul meu :) ) si de asfalt destul de bine (motorul de 400 face diferenta fata de alte dualsporturi, iar la kg astea nu gasesti concurent)

Cite kg are un DRZ 400, si inaltimea la sa cit e ??, ca nu ma pot lua dupa diferitele siteuri pe unele scrie intr-un fel iar pe altele in altfel !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in căutări destul de avansate și parca cele doua se înscriu cel mai mult în criteriile mele: 4 timpi, pana în 140 de kg, maxim 400 cc, versatila. (capabila în off road chiar si strada pe distante scurte)...

» Post actualizat in 19 Mar 2016 20:30

Am găsit și Honda xr 400 R dar undeva la 1400-1600 de euro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hondele sunt mai rare, nu stiu daca au pornire la buton iar la DRZ gasesti piese mai usor, sunt f multe si pe Ungaria (de unde poti sa iti si iei)

Are undeva la 140-145 kg plin... inaltimea la sa standard nu stiu, al meu era lasat (din sa si din os) si la 1.68m ma simteam foarte sigur pe mine si pe offroad mai dificil.

Nu gasesti un DRZ bun sub 1700 E, dar se si vind mai usor

Din ca poti citi si pe Advrider, motorul e bulletproof

 

uite ce am gasit pe bikeshop

http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=617138&selpic=1&zoom=1#foto

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-drz-din-2005-619311.html

 

mai sunt o gramada si pe olx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sare din banii mei... Am.cautat pe la 1500 maxim și am găsit câteva... Mă gândesc că faptul ca sunt mai multe DRZ -uri e un avantaj dar piese noi de Honda bănuiesc ca sunt.

» Post actualizat in 24 Mar 2016 21:10

Am găsit și Honda NX 250,din 1991 la un preț bun. Motocicleta pare ca nu a fost dusa prin "locuri grele", cel puțin de actualul proprietar iar optic se pare ca se prezintă foarte bine. Eu personal as prefera o motocicletă mai veche dar întreținută, în locul uneia noua dar tăvălită. Prima mea motocicleta era din '97 iar estetic și mecanic se prezenta peste multe alte motociclete din ani "proaspeți" și nu m-a lăsat niciodată la greu, dacă i-am dat ce a avut nevoie.

Am mai găsit și o Yamaha TT 600r din 2001,în stare ok, care conform specificațiilor ar avea vreo 150 de kg fără fluide... Mă gândesc dacă îmi va face probleme la un off road light, câteva poieni, pante mai accentuate, puțin noroi, etc? 😰

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu-ti lua cross-uri neinmatriculabile. Asta pt ca sunt cross-uri, nu pt ca sunt neinmatriculabile. N-ai ce sa faci cu ele in afara pistei de motocross.

Ia-ti Hondele alea XR, XL. Pt ce vrei tu sunt suficiente. Nu sunt nici cross-uri, nici enduro. Sunt dual-sport / enduro-touring / trail.

Daca vrei enduro, cauta EXC, WR, CRF-X, Husky, Husa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si, mai ales, uita de pornirea la buton daca tu chiar vrei enduro. Un enduro presupune greutate cat mai mica, iar baterie+electromotor, de cele maimulte ori depasesc 5 Kg. Chiar si la modelele actuale, cei mai multi le scot de pe motor.

2T, de obicei, nu au pornire la buton. Cele care au si care se invart in zona vizata de tine, 1000 euro, sigur nu sunt enduro.

Eu m-as orienta catre XR 250-ul ala, daca. Daca ai experienta zero, e destul de greu sa incepi pe un 2T.

Si, de asemenea, mai gasesti niste DR350 in banii aia, dar mare atentie cu ele, cele mai multe sunt obosite. Problemele cu chiuloasa sunt frecvente la acel model, iar daca ai luat unul cu chiuloasa defecta, poti sa-l dezmembrezi direct.

P.S. Eu as lua unul inmatriculat. Ca, pe oricate dealuri te-ai da, la un moment dat pierzi poteca, sau ramai fara benzina, sau nu mai poti continua pentru ca a plouat si dai de o urcare inabordabila. Si atunci te lasi la vale pana la primul sat si continui pe asfalt pana la baza, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...