Sari la conținut

Vitezane 600cc Vs 1000cc


RaceTuning
 Share

Daca v-ati lua speed mai nou de 6 ani ce ati alege?  

565 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

de unde scoateti voi consum de 8% la honda cbr600f4?, modelul pe carburi..pe injectie am inteles ca e putin mai mare(cand mi-am luat-o nu ma interesa consumul) :P , ca nici f....a nu consuma atat...

in schimb daca are filtrul putin imbacsit cu praf sare in schema la consumul de rupe...dar daca e ok nu trece de 6% sa zicem la regim peste 8000 rpm, bafta..din ce am auzit(sau citit, nu mai retin) 600 e mai fiabil decat un 1000...totusi nu ma hazardez ca altii in afirmatii..eu banuiesc ca sunt la fel la fiabilitate...depinde cum e intretinuta si exploatata

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 173
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Avand in vedere ca vorbim de motoare pentru strada acum mi-as lua o Honda 1000RR Repsol....doar pentru cum arata.Pentru mine toate sunt la fel de frumoase...cine spune ca isi cumpara mobra pentru ce poate face cu ea pe strada minte :P

Diferentele sunt doar de sutimi de secunda si cativa metri distanta pe linie dreapta.....

Motivul alegerii unei mobre in proportie de 90% e pur estetic.....nu viteza..consum...demaraje sau alte prostii.Fiecare dintre noi e legat de o marca in principiu si alegerea e facuta de mult in subconstient....ca-i de 600 sau de 1000....prea putin conteaza.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde scoateti voi consum de 8% la honda cbr600f4?, modelul pe carburi..pe injectie am inteles ca e putin mai mare(cand mi-am luat-o nu ma interesa consumul) :jump: , ca nici f....a nu consuma atat...

in schimb daca are filtrul putin imbacsit cu praf sare in schema la consumul de rupe...dar daca e ok nu trece de 6% sa zicem la regim peste 8000 rpm, bafta..din ce am auzit(sau citit, nu mai retin) 600 e mai fiabil decat un 1000...totusi nu ma hazardez ca altii in afirmatii..eu banuiesc ca sunt la fel la fiabilitate...depinde cum e intretinuta si exploatata

 

 

Cum draq sa fie mai fiabil un 600 de 120-130 de cai decat un miar de 170-180 CP :jump: .....daramite daca miarul sau un motor de peste 1000cc sport-turing de numai 145-150-155CP.....:P

Cauta si vezi daca gasesti R6 sau orice ss de 600 nu cu 100 mii km ci numai cu 70-80 sa vezi ca n-o sa gasesti nici prin Ro nici pe mobile.de

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de unde ati scos voi consum de 4% cu un miar, dar eu pana la ploiesti si inapoi cu ~150 km/h mi-a luat 10%

De aceea-l vinzi? :jump:

Hai ca glumeam... :jump:

 

de unde scoateti voi consum de 8% la honda cbr600f4?, modelul pe carburi..pe injectie am inteles ca e putin mai mare(cand mi-am luat-o nu ma interesa consumul) :jump: , ca nici f....a nu consuma atat...

in schimb daca are filtrul putin imbacsit cu praf sare in schema la consumul de rupe...dar daca e ok nu trece de 6% sa zicem la regim peste 8000 rpm, bafta..din ce am auzit(sau citit, nu mai retin) 600 e mai fiabil decat un 1000...totusi nu ma hazardez ca altii in afirmatii..eu banuiesc ca sunt la fel la fiabilitate...depinde cum e intretinuta si exploatata

Daca nu mergi la plimbare cu ea ci mergi sportiv 1-2-3... crede-ma ca, consuma 8-9-10 % :P

600-le nu e veci mai fiabil decat un 1000... :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am deschis acest topic din surprinderea mea ca, tot mai multa lume prefera in general vitezanele de 600, lucru aflat in principal de la multi prieteni ce si-au luat asa ceva dar si de pe forumuri si bloguri, si din pacate chiar si de la sectiunea de "Incepatori".

Totusi chiar nulti avansati prefera 600 in detrimentul celor de 1000 sau peste 1000cc nemaivorbind de cele de 750 care mai ca au disparut.Mentionez ca m-am dat si cu 600R si cu 750R (Honda VFR) si chiar cu 1100R, si cel mai mult mi-a placut cel de 1100 binenteles ca in principal pt plusul de putere; poate unii ar zice de diferentza de greutate, dar mie nu mi s-a parut mare, chiar daca cel de 1100 era mai vechi decat 600 cu 5 ani: Cel de 600 un Ninja, 190kg iar cel de 1100 gixer 231kg.

Daca as fi votat si eu (da nu se poate, oricum tre sa fiu impartial :P ) as fi votat "peste 1000cc" din 2 motive: CP cei mai multi si fiabilitatea net superioara unui 600 impins la extrem.

cand incepi sa intelegi ciclistica, incepi sa te dai cu motoare mai mici. ai rabdare, o sa vina si la tine ziua aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca vorbim de motoare pentru strada acum mi-as lua o Honda 1000RR Repsol....doar pentru cum arata.Pentru mine toate sunt la fel de frumoase...cine spune ca isi cumpara mobra pentru ce poate face cu ea pe strada minte :P

Diferentele sunt doar de sutimi de secunda si cativa metri distanta pe linie dreapta.....

Motivul alegerii unei mobre in proportie de 90% e pur estetic.....nu viteza..consum...demaraje sau alte prostii.Fiecare dintre noi e legat de o marca in principiu si alegerea e facuta de mult in subconstient....ca-i de 600 sau de 1000....prea putin conteaza.....

Yep ...pana-i lume nu foloseshti la limita un motor de 600 dapoi un motorash de 1000cc ... precizez, PE STRADA ...

1000RR repsol my choice too

Numai bine,

Raul

Editat de raulciurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yep ...pana-i lume nu foloseshti la limita un motor de 600 dapoi un motorash de 1000cc ... precizez, PE STRADA ...

1000RR repsol my choice too

Numai bine,

Raul

 

E frumos Repsol de 1000...cred ca as face aceeasi alegere...

 

E regula: cu cat e motorul mai mare cu atat e mai fiabil.....si asta pentru ca nu o sa tina nimeni un 1000 in zona rosie cum va tine cineva un 600

Oricum in ziua de azi cred ca fiabilitatea e discutata doar la italience....nici la alea la ce teste fac Aprilia V2-urilor lor

Un F4i trece de 160.000 km:

propietarul spune ca are 123.000 de mile acum.... acolo in commenturi.....

post-17404-1214941638_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adi .. sunt diferente foarte mari cel putin la modul cum trage motocicleta

eu am avut un zx6 inainte de cbru asta si ala pur si simplu avea o explozie dupa 8-9k rpm ... cbru trage liniar, bleah nu imi place deloc ...

din miare m-am mai dat doar cu gsxr k6 ... si e wow, e altceva fata de honda

cat despre 636 urmatoarea mea mobra stii foarte bine ce explozie are dupa 7-8k rpm asa ca cel putin eu nu imi aleg mobra doar dupa design :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as fi ales Repsol Honda , dar m-a pus pe ganduri un lucru: daca o dai jos.....e naspa de refacut cat de cat. Pe cand la altele......Si m-am orientat pe R1.... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand incepi sa intelegi ciclistica, incepi sa te dai cu motoare mai mici. ai rabdare, o sa vina si la tine ziua aia.

 

Prietene, stai linistit, eu deja am ceva f mic :laugh: (Aprilia AF 125 R .....vezi profil), crede-ma stiu multe despre ciclistica, invatzata cu aceasta, si o data chiar m-a ajutat sa evit un accident frontal c-o dacie :bigstar: bine ca la viteze mici el 20 io 30, dar chiar m-am gandit ca nici cu ceva de 600 daramite mai mare n-as fi putut evita asa acrobatic si la limita cum am facut-o cu aprilia de numai 110kg (ca rezervoru nu mi-era nici pa sfert plin :blbl:) .....dar daca vrei touring cu viteza medie mare crede-ma nu prea poti cu ceva sub 750 care sa fie si fiabil si sa nu-ti rupa salele dupa 200-300km incontinuu.

PS: in plus mie imi place mai mult drag-racingul decat sa-mi rup genunchii pe curbe :blbl: ....nu ca n-as putea inclina si un 1100 pana sa dau cu genunchele jos, da-i si mai obositor :blbl:

 

Vazut cu ochiul meu CBR600F3 la 120mii km. Mergea CEAS, consum ca la carte, nu consuma ulei. :crack:

 

 

Pai eu ziceam de RR-uri ala e F3 ;)

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chino nu te inteleg deloc. 1000 RR are o putere mare,cu alte cuvinte e un SBK adevarat,merge de rupe si trage mult mai bine decat un zx6 dupa ce are "explozia" vietii...cu ce te incanta pe tine "explozia" aia pe care o tot mentionezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F3 a fost SS'ul Hondei pana in 98, apoi F4i pana in 2003 cand au scos RR'u :crack:

 

Stim cu totii ce SS-uri a avut pana nu demult "fiabila marca Honda" erau mai fiabile ca aveau 10 CP in minus fatza de Kawa, Yama sau Suzi :bigstar: ......plus un pic mai mult accent pe fiabilitate si la modul cum livreaza acesti cai, ca si asta conteaza f mult.......exploziile de putere de la anumite ture in sus pe care honda nu le prea are scad si ele fiabilitatea motorului.....mie d-aia nu-mi plac SS de la Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stim cu totii ce SS-uri a avut pana nu demult "fiabila marca Honda" erau mai fiabile ca aveau 10 CP in minus fatza de Kawa, Yama sau Suzi :crack: ......plus un pic mai mult accent pe fiabilitate si la modul cum livreaza acesti cai, ca si asta conteaza f mult.......exploziile de putere de la anumite ture in sus pe care honda nu le prea are scad si ele fiabilitatea motorului.....mie d-aia nu-mi plac SS de la Yamaha.

R1 ...cel putin varianta 2000 - 2001 nu are explozie de putere... :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 CP in plus sau minus, CBRurile F (de la F1 la F4) tot au dat cu competitia de asfalt si au castigat tot la vremea lor:P

Sunt mai multe lucruri importante la o mobra decat caii

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, stai linistit, eu deja am ceva f mic :blbl: (Aprilia AF 125 R .....vezi profil), crede-ma stiu multe despre ciclistica, invatzata cu aceasta, si o data chiar m-a ajutat sa evit un accident frontal c-o dacie :bigstar: bine ca la viteze mici el 20 io 30, dar chiar m-am gandit ca nici cu ceva de 600 daramite mai mare n-as fi putut evita asa acrobatic si la limita cum am facut-o cu aprilia de numai 110kg (ca rezervoru nu mi-era nici pa sfert plin ;)) .....dar daca vrei touring cu viteza medie mare crede-ma nu prea poti cu ceva sub 750 care sa fie si fiabil si sa nu-ti rupa salele dupa 200-300km incontinuu.

PS: in plus mie imi place mai mult drag-racingul decat sa-mi rup genunchii pe curbe ;) ....nu ca n-as putea inclina si un 1100 pana sa dau cu genunchele jos, da-i si mai obositor :blbl:

 

 

 

 

Pai eu ziceam de RR-uri ala e F3 ;)

bine mai prietene, vad ca te dai deja de ceva timp cu mobra, nu vorbesti din carti, motiv pentru care nu o sa te plictisesc cu explicatii inutile. despre ciclistica insa ai sa inveti cand o sa pui genunchiul jos, nu la drag racing. :laugh: ca sa inclini un 1100 nu e problema de ciclistica, ci de efort :crack:

pe de alta parte inteleg punctul tau de vedere, vrei comfort si cuplu maxim la viteza. tu faci parte din categoria care are nevoie de un sport touring mare. probabil singurul super-sport care nu-ti provoaca sangerari anale abundente e zx12-le, dar nici asta nu e chiar bun de touring. categoria asta din care faci parte se da o vreme cu touringurile mari si pe urma incepe sa aprecieze si sa prefere motoarele mai mici :blbl: doar ai rabdare, cum ziceam in primul post.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atat timp cat parerile vin din partea unor amatori(si eu ma numar,...... no offence), indiferent de nr de km parcursi nu prea pot lua in considerare unele "pareri avizate"...ramane cum vreti voi 600 e kko luati numai de la 1000 in sus..

o zi reusita :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum draq sa fie mai fiabil un 600 de 120-130 de cai decat un miar de 170-180 CP :crack: .....daramite daca miarul sau un motor de peste 1000cc sport-turing de numai 145-150-155CP.....:bigstar:

Cauta si vezi daca gasesti R6 sau orice ss de 600 nu cu 100 mii km ci numai cu 70-80 sa vezi ca n-o sa gasesti nici prin Ro nici pe mobile.de

citesc cu stupefactie replici de genul un miar e mai fiabil decat un sesar ... asta e o prostie ... ambele motoare sunt fiabile atat cat e cazul ... daca conduci corect un sesar e la fel de fiabil cat un miar ... un miar e mai fiabil decat un sesar pt ca nu o sa ajungeti voi (majoritatea) in vecii vecilor sa "forjati" un miar la adevarata lui capacitate ... mi se pare total tampita ideea de comparatie de fiabilitate intre un sesar si un miar ... e cretinatate clara ... in primul rand eu cred ca multi din cei care au postat aici habar nu au cu ce se mananca termenul de fiabilitate .... e absolut normal ca un motor (sesar, miar) sa fie fiabil atat cat a fost facut din fabrica ... nu inteleg de unde pana unde un miar e mai fiabil ... normal ca e mai fiabil daca o arzi in oras cu 80 la ora la 4..5 mii de rotatii ... la fel si un sesar ... daca mergi corespunzator e la fel de fiabil .... ia da-i unui sesar 80 la ora in 4..5 mii de rotatii (cred ca in treapta a 3-a sau a 4-a) si ai sa vezi ca e la fel ca miarul in a 2-a sau a 3-a la acelasi numar de rotatii ... fiabilitatea unui motor tine de comportamentul lui in ture de-a-lungul timpului ... imagineaza-ti ca mergi pe rosu cu un miar si cu un sesar .... amandoua vor avea aceeasi fiabilitate ... normal ca un miar e mai fiabil daca nu apuci niciodata sa il forjezi cum trebuie (nu ai cum pe strazi)

septarul e cel mai bun compromis ... e combinatia perfecta pt cel ce vrea cat de cat manevrabilitate de oras cu putere de strazi exterioare ... nu ca sesarul nu ar da aproximativ acelasi lucru ....

cat despre preferinta multora catre sesar eu unu sunt deacord ... un miar se conduce mai greu decat un sesar ... si un alt motiv (zic eu important) este faptul ca dpdv estetic sunt asemanatoare si cum majoritatea isi iau vitezane pt terasa nu conteaza pt o pitipoanca daca e miar sau sesar ... ca oricum suna si arata la fel .... "fetili" vor bali aprox la fel atat pt un miar cat si pt un sesar

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

true ce zici dar tine cont ca in timp vei stresa sesarul mai des ca miarul pt a scoate puterea din el....

daca cum spui tu muritorii de rand nu vor trage de un miar pana in zona rosie de multe ori nu acelasi lucru il poti spune despre un sesar

spune sincer ce crezi ca e mai fiabil...

600-50000 km...sau

1000-50000km...

lets be honest...

the bigger they are the longer they last

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca vorbim de motoare pentru strada acum mi-as lua o Honda 1000RR Repsol....doar pentru cum arata.Pentru mine toate sunt la fel de frumoase...cine spune ca isi cumpara mobra pentru ce poate face cu ea pe strada minte :crack:

Diferentele sunt doar de sutimi de secunda si cativa metri distanta pe linie dreapta.....

Motivul alegerii unei mobre in proportie de 90% e pur estetic.....nu viteza..consum...demaraje sau alte prostii.Fiecare dintre noi e legat de o marca in principiu si alegerea e facuta de mult in subconstient....ca-i de 600 sau de 1000....prea putin conteaza.....

 

 

sunt de acord :bigstar:

 

 

 

apropo de fiabilitate ..600'ele ..parerea mea are o viata mai grea decat un miar ..deci mai predestinat defectiunilor.

 

o vad in felul urmator:

vrei sa faci sport touring ..indiferent de conditii ..daca ai experienta necesara un miar e mai potrivit ..cuplu ..turatie ..consum

vrei o supersportiva ptr ca in wknd esti pe amkart sau pe keia sau nujtu pe ce pista ...600'ele iti permite sa fii rapid, mai usor de exploatat ..etc

esti un super puls drept ...care urmareste timpii in pista si are nujtu ce de castigat ..iti iei miar ..preparat

 

dar si aici ..nu e zis ca vei fi mai rapid cu miarul decat cu 600'ele ..depinde de multi factori

 

in mai toate pistele un 600SS bate un 1000 preparat stock ...

conteaza enorm cine'o calareste ..si cat gaz ii da

cine merge pe pista intelege bine treaba asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citesc cu stupefactie replici de genul un miar e mai fiabil decat un sesar ... asta e o prostie ... ambele motoare sunt fiabile atat cat e cazul ... daca conduci corect un sesar e la fel de fiabil cat un miar ... un miar e mai fiabil decat un sesar pt ca nu o sa ajungeti voi (majoritatea) in vecii vecilor sa "forjati" un miar la adevarata lui capacitate ... mi se pare total tampita ideea de comparatie de fiabilitate intre un sesar si un miar ... e cretinatate clara ... in primul rand eu cred ca multi din cei care au postat aici habar nu au cu ce se mananca termenul de fiabilitate .... e absolut normal ca un motor (sesar, miar) sa fie fiabil atat cat a fost facut din fabrica ... nu inteleg de unde pana unde un miar e mai fiabil ... normal ca e mai fiabil daca o arzi in oras cu 80 la ora la 4..5 mii de rotatii ... la fel si un sesar ... daca mergi corespunzator e la fel de fiabil .... ia da-i unui sesar 80 la ora in 4..5 mii de rotatii (cred ca in treapta a 3-a sau a 4-a) si ai sa vezi ca e la fel ca miarul in a 2-a sau a 3-a la acelasi numar de rotatii ... fiabilitatea unui motor tine de comportamentul lui in ture de-a-lungul timpului ... imagineaza-ti ca mergi pe rosu cu un miar si cu un sesar .... amandoua vor avea aceeasi fiabilitate ... normal ca un miar e mai fiabil daca nu apuci niciodata sa il forjezi cum trebuie (nu ai cum pe strazi)

septarul e cel mai bun compromis ... e combinatia perfecta pt cel ce vrea cat de cat manevrabilitate de oras cu putere de strazi exterioare ... nu ca sesarul nu ar da aproximativ acelasi lucru ....

cat despre preferinta multora catre sesar eu unu sunt deacord ... un miar se conduce mai greu decat un sesar ... si un alt motiv (zic eu important) este faptul ca dpdv estetic sunt asemanatoare si cum majoritatea isi iau vitezane pt terasa nu conteaza pt o pitipoanca daca e miar sau sesar ... ca oricum suna si arata la fel .... "fetili" vor bali aprox la fel atat pt un miar cat si pt un sesar

numai bine

:bigstar:

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine mai prietene, vad ca te dai deja de ceva timp cu mobra, nu vorbesti din carti, motiv pentru care nu o sa te plictisesc cu explicatii inutile. despre ciclistica insa ai sa inveti cand o sa pui genunchiul jos, nu la drag racing. :crack: ca sa inclini un 1100 nu e problema de ciclistica, ci de efort :bigstar:

pe de alta parte inteleg punctul tau de vedere, vrei comfort si cuplu maxim la viteza. tu faci parte din categoria care are nevoie de un sport touring mare. probabil singurul super-sport care nu-ti provoaca sangerari anale abundente e zx12-le, dar nici asta nu e chiar bun de touring. categoria asta din care faci parte se da o vreme cu touringurile mari si pe urma incepe sa aprecieze si sa prefere motoarele mai mici :laugh: doar ai rabdare, cum ziceam in primul post.

 

Vezi ca stii :blbl: ......inafara de faptul sa revin de la 1200-1300 si 180 de cai la 600-750 si numai 120CP

in veac(deja am revenit din nevoie de la ceva mare la 125 de acuma).....poate asa sa ma dau o tura

oricum pt mine 10 mii de ture is deajuns :blbl:

 

citesc cu stupefactie replici de genul un miar e mai fiabil decat un sesar ... asta e o prostie ... ambele motoare sunt fiabile atat cat e cazul ... daca conduci corect un sesar e la fel de fiabil cat un miar ... un miar e mai fiabil decat un sesar pt ca nu o sa ajungeti voi (majoritatea) in vecii vecilor sa "forjati" un miar la adevarata lui capacitate ... mi se pare total tampita ideea de comparatie de fiabilitate intre un sesar si un miar ... e cretinatate clara ... in primul rand eu cred ca multi din cei care au postat aici habar nu au cu ce se mananca termenul de fiabilitate .... e absolut normal ca un motor (sesar, miar) sa fie fiabil atat cat a fost facut din fabrica ... nu inteleg de unde pana unde un miar e mai fiabil ... normal ca e mai fiabil daca o arzi in oras cu 80 la ora la 4..5 mii de rotatii ... la fel si un sesar ... daca mergi corespunzator e la fel de fiabil .... ia da-i unui sesar 80 la ora in 4..5 mii de rotatii (cred ca in treapta a 3-a sau a 4-a) si ai sa vezi ca e la fel ca miarul in a 2-a sau a 3-a la acelasi numar de rotatii ... fiabilitatea unui motor tine de comportamentul lui in ture de-a-lungul timpului ... imagineaza-ti ca mergi pe rosu cu un miar si cu un sesar .... amandoua vor avea aceeasi fiabilitate ... normal ca un miar e mai fiabil daca nu apuci niciodata sa il forjezi cum trebuie (nu ai cum pe strazi)

septarul e cel mai bun compromis ... e combinatia perfecta pt cel ce vrea cat de cat manevrabilitate de oras cu putere de strazi exterioare ... nu ca sesarul nu ar da aproximativ acelasi lucru ....

cat despre preferinta multora catre sesar eu unu sunt deacord ... un miar se conduce mai greu decat un sesar ... si un alt motiv (zic eu important) este faptul ca dpdv estetic sunt asemanatoare si cum majoritatea isi iau vitezane pt terasa nu conteaza pt o pitipoanca daca e miar sau sesar ... ca oricum suna si arata la fel .... "fetili" vor bali aprox la fel atat pt un miar cat si pt un sesar

numai bine

 

Pai in primul rand conteaza cai putere pe litru de motor si un 600 are ceva mai multi :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in primul rand conteaza cai putere pe litru de motor si un 600 are ceva mai multi :burnout:

 

Litri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...