Sari la conținut

Motor Ktm Blocat


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator lznicu
ma repet, io sau tu? :bigstar:

 

 

Vrei sa risipesti dubiile?

 

Te repeti pt ca esti papagal (si mai ai si cont pe sentiment.ro :crack: ), auzi la el, "imi fac si io rost de victime", pai daca erai asa destept cum te dai iti gaseai victime in alta parte dar nu te tine...

 

On topic: Asteptam sa vedem ce face domnul cu KTM-ul caci despre el e vorba in topicul asta nu despre un ratat ca tine.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa risipesti dubiile?

 

Te repeti pt ca esti papagal (si mai ai si cont pe sentiment.ro :crack: ), auzi la el, "imi fac si io rost de victime", pai daca erai asa destept cum te dai iti gaseai victime in alta parte dar nu te tine...

 

On topic: Asteptam sa vedem ce face domnul cu KTM-ul caci despre el e vorba in topicul asta nu despre un ratat ca tine.

:blbl:

pitic scuterist! :blbl:

 

Sa fie vorba de sindromul KTM? :laugh:

 

 

 

 

 

 

Acum se numeste ca am ajutat topicul sa revina on-topic. :bigstar:

ce inseamna sindromul KTM?

ciudat e ca stiu pe cineva care a patit exact aceleasi simptome saptamana trecuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
:crack:

pitic scuterist! :laugh:

 

 

Alo domnu!? care e treaba cu scuteru', merg pe scuter dar nu detin, am trecut de faza asta cand aveam 17 ani iar prima oara cand am mers pe 2 roti a fost pe un Hoinar.

 

Acum am un Suzuki VX800 (vad ca n-ai memorie) si un Simson din 1961, asta e in reparatie capitala, vopsitorie, electrica, mecanica (l-am luat demontat).

 

De curiozitate, ce mobra ai? caci ma m-as mira sa ai un AWO.

 

 

 

hmz, pana la urma care e mai smecher dintre voi??? :blbl:

 

 

Take a guess! :bigstar:

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
ala care cedeaza primul?? :bigstar:

 

 

Pai depinde, in mod normal cine cedeaza primul se presupune ca e mai inteligent/destept dar din cate vad eu in societatea asta de (cuvant urat) in care traim se pare ca iesi mai bine daca ai ultimul cuvant. Oricum eu continui doar din amuzament, sunt de parere ca cine cedeaza primul e mai destept caci mama prostiei e oricum mereu gravida asa ca e pierdere de timp sa stai sa-ti bati capul cu toti prostii.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce inseamna sindromul KTM?

ciudat e ca stiu pe cineva care a patit exact aceleasi simptome saptamana trecuta.

 

Sindromul KTM e atunci cand iti cumperi KTM si in scurt timp constati ca nu (mai) merge :bigstar: . Fie ca explodeaza ceva, fie ca nu, problema recurenta e: set motor nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sindromul KTM e atunci cand iti cumperi KTM si in scurt timp constati ca nu (mai) merge :bigstar: . Fie ca explodeaza ceva, fie ca nu, problema recurenta e: set motor nou.

 

 

De ce esti rau! :crack:

 

Poate ne zici si cu ce trece sindromul asta.

 

 

Si totusi nu stie nimeni daca o rezolvat omu problema la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate, ce mobra ai? caci ma m-as mira sa ai un AWO.

 

Fa o comparatie intre nr. tau de posturi si nr. lui Bogdan de posturi facute pe forum ... pe vremea cand si-a facut contul avea unul, ca doar nu isi facea username-ul asa de tampit ... cu alte cuvinte cand avea el awo tu nu stiai ce e ala Simson :bigstar:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Fa o comparatie intre nr. tau de posturi si nr. lui Bogdan de posturi facute pe forum ... pe vremea cand si-a facut contul avea unul, ca doar nu isi facea username-ul asa de tampit ... cu alte cuvinte cand avea el awo tu nu stiai ce e ala Simson :bigstar:

 

Ma faci sa rad prietene, prima motocicleta care am avut-o dupa ce am renuntat la scuter (aveam 17 ani) a fost un Simson ce mi l-a dat fratele meu mai mare deoarece nu mai avea chef sa-l faca, l-am facut cap coada dar nu-i dadeam de cap la incarcare, ii adaptasem un alternator de IJ dar cel care mi-a sudat ceva in capacul din fata nu mi-a centrat bine o piesa, fiind tanar si nelinistit l-am dat pe un CZ de 175 perfect functional dar imi pare rau si-n ziua de azi. Cel care a luat-o a reusit sa o faca si a mers cativa ani fara reparatii majore.

Acum mi-am luat altul pt ca mi-a placut f mult modelul asta si o voi tine cate zile voi avea.

 

PS: Cand futeam eu banii pe fiare cu doua roti forumul asta nici nu exista, asta referitor la numarul de posturi. Singurul "forum" era in targ la Vitan unde ma duceam sa cumpar piese de Simson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sindromul KTM e atunci cand iti cumperi KTM si in scurt timp constati ca nu (mai) merge :bigstar: . Fie ca explodeaza ceva, fie ca nu, problema recurenta e: set motor nou.

:crack: baaaa, rai mai sunteti cu privire la KTM :laugh: pai, nenea ala de care ziceam ca a patit-o cu un KTM cred ca tot de un set nou o pune. ca un scurt istoric.....

vreo 12000 km, facuti in majoritate pe o roata, o fi el KTM, dar, saracul, cum sa tot reziste? ianinte sa faca "poc", zgomote metal pe metal in motor, oprit imediat, apoi incercat sa porneasca din nou, dar, pedala teapana, si cam asta a fost.....

am incercat sa-mi fac o idee, asa ca l-am suspendat de spate, l-am bagat in viteza, am invartit de roata spate cu ambreiajul apasat sa vad daca se invarte cutia si se pare ca aceasta era ok, dar, ce nu am inteles este ca, daca ambreiajul era apasat, moto scoasa din viteze si incercam sa ma proptesc in pedala, nu aveam nici o sansa. intrebarea este, la KTM cu motor LC4, pedala actioneaza direct ambielajul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am mai zis nimik ca nu e nimik nou... azi trec pe la service unde l-am lasat si aflu verdictul... in prima faza nea mecanicu zice ca ar mai fi ceva ulei in el (asta e o veste buna dar...pina nu-l desfac...) ... cu toate ca io nu vad nik pe fereastra de vizitare la ulei...astept ca pe ace verdictu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am mai zis nimik ca nu e nimik nou... azi trec pe la service unde l-am lasat si aflu verdictul... in prima faza nea mecanicu zice ca ar mai fi ceva ulei in el (asta e o veste buna dar...pina nu-l desfac...) ... cu toate ca io nu vad nik pe fereastra de vizitare la ulei...astept ca pe ace verdictu..

 

Parerea mea ii ca ai gresit cand te-ai dat asa cu motocicleta asta, nu ii gandita sa mearga pe strada la o turatie constanta. Daca nu ma crezi intreaba pe oricare endurist priceput de la coltul enduristilor si o sa iti explice de ce ii exc'u facut pentru enduro si nu pentru strada.

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea ii ca ai gresit cand te-ai dat asa cu motocicleta asta, nu ii gandita sa mearga pe strada la o turatie constanta. Daca nu ma crezi intreaba pe oricare endurist priceput de la coltul enduristilor si o sa iti explice de ce ii exc'u facut pentru enduro si nu pentru strada.

 

Cam asa credeam si eu. Insa un mecanic de KTM "mi-a dat peste nas" zicandu-mi ca al lui EXC 520 mergea si pe sosea foarte bine si ca a facut Bucuresti Constanta de multe ori cu pasager (da, cu pasager) si ca asta cu "KTM-urile nu merg pe strada la turatie constanta e o tampenie". Ca defapt se refera la nu stiu ce ungere prin barbotare care nu mai e demult. Si ca KTM-urile se ung acum foarte bine ( :bigstar: ; de-aia tot pocnesc in draci).

Asta nu inteleg eu la KTM-isti. Bine dom'le ai cea mai buna mobra de enduro din lume. Dar nu. Vrei sa demonstrezi ca se poate merge foarte bine si pe sosea. Mai avea putin si ma convingea ca e suficient de bun EXC-ul si pentru touring.

 

E adevarat ca ala era 520, si al initiatorului de topic e 250, care era cam (foarte) turat la 90 - 100 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la 2t ungerea se face in amestec si turatia constanta nu ii foarte buna.

Si apoi totusi, de ce iti iei exc daca nu pt enduro? Si inca o chestie, motorul de la supermoto nu is la fel ca si alea de la enduro chiar daca arata la fel. Cel putin rapoartele cutiei is diferite. Asta ca sa nu aud de supermoto cu motor de exc.

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

250-ul omului era 4t. Ca sa nu mai zic de 520.

Ba da, motorul este fix acela de pe enduro. Cutia e altceva. Poti sa mergi in blana indiferent de rapoartele pe care le ai, mai ales daca mergi la viteza maxima pe care o poate prinde mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recunosc .. e exagerat de multa sosea cit i-am dat dar tot n-ar fi trebuit sa faca probleme... se pare ca de vina a fost garnitura dintre motor si rezervorul acela mic pe unde se aeriseste circuitul ambreiajului hidraulic... pe acolo mi-a pierdut uleiul...zic eu... mai astept inca parerea mecanicului... cum am zis ... mare aglomeratie domle la reprezentantzele astea...de ce n-or mai angaja oameni cind e cererea asa mare... ca de cistigat cistiga super bine... cel putin prin prisma preturilor practicate..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca problema e ca ai mers cu ea prea turata si prea mult timp. Nu ti-ai dat seama ca iti curgea ulei? Sau doar picura?

Oricum, cred ca nu aveai indicator de temperatura la ulei (ca deh e mobra Redi tu Reising, si ar fi incurcat-o greutatea celor 2 fire in plus), ca daca ti se aprindea beculetul ala insemna ca temperatura crescuse nepermis de mult si iti puteai da seama ca ai mai putin ulei decat trebuie.

 

Eu cand i-am intrebat pe-aia de la KTM de ce-i tot timpul service-ul plin mi-au zis ca: "pen'ca's multe dom'le"! :kiss:

De castigat se castiga super bine, dar e si mult de munca. Si aici e problema. :D

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Morala ii simpla, "ready to race?" apai atuncea offroad si atata. Cel mult cativa km de legatura. Daca nu exista dr, xr, xt si orice alta motocicleta care merge si pe on si pe offroad.

 

Sper ca 690enduro la care visez sa fie intradevar dual-sport si sa nu fie asa pretentios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sindromul KTM e atunci cand iti cumperi KTM si in scurt timp constati ca nu (mai) merge :kiss: . Fie ca explodeaza ceva, fie ca nu, problema recurenta e: set motor nou.

sindromul ktm este acela ca daca iti iei unu, merge bine si e ok, atata timp cat il ingrijesti mai bine decat iti ingrijesti copilul :lol: sunt motoare ok, dar pretentioase...

 

la KTM cu motor LC4, pedala actioneaza direct ambielajul?

bogdane, din ce-mi aduc eu aminte, parca pedala nu actioneaza direct ambielajul...lucreaza pe ambreiaj, ala fiind cuplat de ambielaj prin pinioane dintate...a trecut peste un an, si am cam uitat cum e exact smecheria(aveam si poze din timpul dezmembrarii, dar s-a belit hdd-u si le-am pierdut...erau pas cu pas :laugh: )

 

250-ul omului era 4t.

 

bun

 

deci, eu am o vaga banuiala...buba renumita la ktm este ungerea...are fantele de ungere care fac legatura dintre ambielaj si cutie, prea mici...daca a fost forjat in tinerete, nu i s-a facut schimbul de ulei asa cum e indicat(adica pana in 5000 daca se merge normal si la cateva ore daca se merge in regim de hard enduro/cross), si filtrul nu i s-a schimbat....exista mereu riscu sa faca poc ambielajul...

eu am patit-o cu pilitura...surubul ala magnetic care strange pilitura n-a mai facut fata, filtrul nu fusese schimbat de catre imbecilul de proprietar, si gaurelele pt ungere fiind prea mici, ghiciti voi cum a mers motorul ala, cu ungere la ambielaj, nema...

pagubele au fost: colivia si biela distruse, si segmentul de ungere...spre bucuria lui....in alt caz, asemanator, aproape identic, am constatat piston scos cu lingurita din motor, facut bucati...

 

sper sa nu fie asta, dar cum a zis ca e blocat total cand incearca sa dea la pedala, la asta m-am gandit...sa speram ca nu-i asa...

 

motoru de ktm, neintretinut corespunzator, aduce pe lume multa pilitura :P

 

sfat pt initiator: daca tot desfaci motoru, alezeaza gaurile alea, sa nu mai existe riscu sa se infunde :D

 

pe acolo mi-a pierdut uleiul...zic eu...

au...acu am vazut :laugh: da un AAAU d-ala grav

Editat de catul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...