Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

Vizitator moshnegutzu
daca e frumos afara weekendul asta il scot pe serpentine sa dau un cot pe jos si bag si cateva poze.

:P

Mesaj completat

uite una facuta pe AMC kart in 2006 , pe 996 (in depasire- :) )

nu ai poza la o rezolutie mai mare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

posesor de GSX-R din 2008 doresc sa fac un drive test cu o motocicleta supersportiva ducati gen ...749 , 999,unde trebuie sa ma adresez are cineva idee ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu
posesor de GSX-R din 2008 doresc sa fac un drive test cu o motocicleta supersportiva ducati gen ...749 , 999,unde trebuie sa ma adresez are cineva idee ?

la topicul cu detinatorii de ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posesor de GSX-R din 2008 doresc sa fac un drive test cu o motocicleta supersportiva ducati gen ...749 , 999,unde trebuie sa ma adresez are cineva idee ?

 

Pai nu o sa iti placa. Cumpar-o si o sa te indragostesti de ea cu timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu
posesor de GSX-R din 2008 doresc sa fac un drive test cu o motocicleta supersportiva ducati gen ...749 , 999,unde trebuie sa ma adresez are cineva idee ?

la profil scrie ca e k5 :) ;)

 

Pai nu o sa iti placa. Cumpar-o si o sa te indragostesti de ea cu timpul.

pot sa jur ca daca il scapi pe curbe, sau si asa o sa isi vanda motoru sa-si ia DUCATI :P :P

Editat de moshnegutzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu
sa il las sa se dea cu un 1098 preparat pt curse si pe slickuri? :P

stai calm ca o sa se indragosteasca si la un 748 sau 916 daramite 1098. nu ii trebuie mult sa o simta cum trage pe curbe. va avea multiplu orgasm. apropo lasal sa se dea o tura cu a ta. poate o vinzi. iti da GSX-R ul lui si diferenta. sau il vinde si vine intrun suflet la tine cu banii dupa ce ii da de gust

 

Dupa ce iti pune 9000 eu in mana,da.

ai dreptate, eu unu nu m-as risca si la una mai mica. pana la urma accepta si actele de la casa. :) dar cred ca daca ii da banii in mana intai nu o sa mai vrea banii daca ii da de gust. ducati e ca sexul la femei. prima data e mai greu ca dupa aia nu te mai saturi :P

Editat de moshnegutzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

pt moshnegutzu, am specificat ca sunt posesor de gsx-r din anul 2008 gen ...de atunci conduc japoneze mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt moshnegutzu, am specificat ca sunt posesor de gsx-r din anul 2008 gen ...de atunci conduc japoneze mersi

 

daca ai avut doar japoneze sigur n-o sa iti placa: zdrangane ambreiajul uscat, vibreaza toata mobra din cauza V-ului, are cuplul max cu vreo 4-5000 ture mai jos decat la japoneze si mai ales nu are 643 de cai si viteza maxima de 384 km/h :)

 

serios acum, Ducati e o pasiune. are un anumit caracter si anumita exclusivitate. trebuie sa iti placa toate "defectele" de mai sus. si ca sa iti dai seama de calitatile ei, trebuie s-o scoti la drum lung, la un drum cu multe curbe. ca sa o iei si sa dai o tura prin Bucuresti nu are nici o relevanta si nici un farmec, mai bine ramai la japoneza pe care o ai. dar daca te "imprietenesti" cu un ducatist care are un supersport Ducati si ti-o imprumuta sa faci macar o Cheia, o sa intelegi de ce sunt Ducati-urile cu "cadru din sarme" (da, am auzit-o si pe asta :crack: ) atat de scumpe si s-ar putea sa incepi sa iti vinzi din casa ca sa iti iei o "bologneza" :crack:

 

numai bine si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu
daca ai avut doar japoneze sigur n-o sa iti placa: zdrangane ambreiajul uscat, vibreaza toata mobra din cauza V-ului, are cuplul max cu vreo 4-5000 ture mai jos decat la japoneze si mai ales nu are 643 de cai si viteza maxima de 384 km/h :)

 

serios acum, Ducati e o pasiune. are un anumit caracter si anumita exclusivitate. trebuie sa iti placa toate "defectele" de mai sus. si ca sa iti dai seama de calitatile ei, trebuie s-o scoti la drum lung, la un drum cu multe curbe. ca sa o iei si sa dai o tura prin Bucuresti nu are nici o relevanta si nici un farmec, mai bine ramai la japoneza pe care o ai. dar daca te "imprietenesti" cu un ducatist care are un supersport Ducati si ti-o imprumuta sa faci macar o Cheia, o sa intelegi de ce sunt Ducati-urile cu "cadru din sarme" (da, am auzit-o si pe asta :crack: ) atat de scumpe si s-ar putea sa incepi sa iti vinzi din casa ca sa iti iei o "bologneza" :crack:

 

numai bine si asfalt uscat!

1. reveritot la vibrat cea mai tare faza am auzit-o de la o tentativa de motociclist de are un GPZ de 2 ani si nu exagerez cand zic ca nu are mai mult de 15Km cu ea facuti.(nu are permis) dar el vrea R1. imi zice nu de mult ca ducati 916 vibreaza si i se desfac carenele, si ca is foarte puturoase, si cica a vrut el sa isi ia dar e scumpa intretinerea ca il ajungea 450euro pe luna. cica de la vibratii isi dau drumu suruburile abia ma abtineam de la ras.

probabil o sa se lase de japoneze daca o sa dea de ducati. mai ales sa faca un cheia,

adevaru e ca daca vrei sa faci impresii si sa dai bine la terasa sau pe bulevard cu R1 dai mai bine, dar daca vrei sa faci impresii pe curbe, sa simti arta de a merge pe 2 roti, sa simti cum cere sa se lase singura pe curbe, sa o sinti cum trage din ture joase, sa ii simti vibratia aia relaxanta, ducati e cea mai buna optiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar daca vrei sa faci impresii pe curbe, sa simti arta de a merge pe 2 roti, sa simti cum cere sa se lase singura pe curbe

De parca restul motoarelor nu stiu sa mearga decat in linie dreapta, nu se pot inclina si ca sa poti lua un viraj trebuie sa pui talpa jos sa te sprijini!!!

 

Sunt doua decenii decand un producator aducea o inovatie si matura pe jos cu concurenta. Astazi diferentele intre producatorii de top sunt minuscule si totul este fine-tuning si electronica.

 

Ma abtin sa imi dau cu parerea despre cum se compara in prezent Ducati cu concurenta. Dar cred ca e corect sa spunem ca nici concurenta nu merge in carje.

 

sa ii simti vibratia aia relaxanta

Daca iti place Ducati trebuie sa iti placa si cu bune si cu rele. Vibratiile nu sunt nici placute, nici relaxante, nici sanatoase. De aceea se monteaza arbori de echilibrare in motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu
De parca restul motoarelor nu stiu sa mearga decat in linie dreapta, nu se pot inclina si ca sa poti lua un viraj trebuie sa pui talpa jos sa te sprijini!!!

 

Sunt doua decenii decand un producator aducea o inovatie si matura pe jos cu concurenta. Astazi diferentele intre producatorii de top sunt minuscule si totul este fine-tuning si electronica.

 

Ma abtin sa imi dau cu parerea despre cum se compara in prezent Ducati cu concurenta. Dar cred ca e corect sa spunem ca nici concurenta nu merge in carje.

 

 

Daca iti place Ducati trebuie sa iti placa si cu bune si cu rele. Vibratiile nu sunt nici placute, nici relaxante, nici sanatoase. De aceea se monteaza arbori de echilibrare in motoare.

nu pot sa iti zic decat ca am mers pe ducati ceva Km buni, da si pe liniare. in concluzia finala: o sa raman la ducati.('prietenii stiu de ce') cel putin pe curbe sunt cele mai laudate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De parca restul motoarelor nu stiu sa mearga decat in linie dreapta, nu se pot inclina si ca sa poti lua un viraj trebuie sa pui talpa jos sa te sprijini!!!

 

Sunt doua decenii decand un producator aducea o inovatie si matura pe jos cu concurenta. Astazi diferentele intre producatorii de top sunt minuscule si totul este fine-tuning si electronica.

 

Ma abtin sa imi dau cu parerea despre cum se compara in prezent Ducati cu concurenta. Dar cred ca e corect sa spunem ca nici concurenta nu merge in carje.

 

Ai dreptate. Dar e vorba de feeling-ul motocicletei. Cat de bine o "simti" (da, poate suna dubios, dar nu stiu cum sa ma exprim altfel...), in curbe de exemplu. Si cadrul ajuta mult. E ingust si mai stabil pe viraje. Parerea mea. Plus ca, trebuie sa fie vre-un motiv pentru care astia de la Ducati au ramas la " good ol' tuburi de otel" in cadru, pe cand toata lumea "civilizata" isi face cadru din aluminiu turnat sub presiune si alte nebunii :lol:

 

Gusturile nu se discuta. Japonezele nu sunt mai proaste sau mai slabe, dar Ducati puncteaza mult la look, feeling si.. partea aia sensibila ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate. Dar e vorba de feeling-ul motocicletei. Cat de bine o "simti" (da, poate suna dubios, dar nu stiu cum sa ma exprim altfel...), in curbe de exemplu. Si cadrul ajuta mult. E ingust si mai stabil pe viraje. Parerea mea. Plus ca, trebuie sa fie vre-un motiv pentru care astia de la Ducati au ramas la " good ol' tuburi de otel" in cadru, pe cand toata lumea "civilizata" isi face cadru din aluminiu turnat sub presiune si alte nebunii :lol:

 

Gusturile nu se discuta. Japonezele nu sunt mai proaste sau mai slabe, dar Ducati puncteaza mult la look, feeling si.. partea aia sensibila ;)

 

Nu stiu la ce ajuta ingustimea cadrului. Argumentul cel mai frecvent este motorul in L care asigura un centru de greutate mai coborat, desi nici asta nu stiu cat ajuta. Conceptul cel mai nou este de centralizare a maselor, respectiv gruparea pieselor grele cat mai aproape de centrul geometric pentru a usura miscarea in jurul oricareia dintre axe.

Cadrul din tuburi este un element de identitate folosit pe motoarele de serie. In GP au cadru monobloc din carbon.

 

Cat despre "partea sensibila" si "gusturile nu se discuta" sunt cu totul de acord, referitor nu doar la Ducati ci la orice motor.

Cel mai bun motor e cel care iti place, o foaie cu specificatii sau timpi pe circuit nu pot inlocui niciodata chemarea inimii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre "partea sensibila" si "gusturile nu se discuta" sunt cu totul de acord, referitor nu doar la Ducati ci la orice motor.

Cel mai bun motor e cel care iti place, o foaie cu specificatii sau timpi pe circuit nu pot inlocui niciodata chemarea inimii.

 

Ca bine zici. Amen! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vibratii.

 

Acum 4 ani eram mandrul posesor a ducati'ului MH care de mai bine de 3 ani zace la Daytona Twins in showroom.

Intradevar , acea era prima motocicleta pe care anumite suruburi cat si bordul electronic vibrau atat de tare incat cel din urma , la numai 3000km a sistat in a mai functiona.

 

Cat despre 916,996,1098.....prea putin conteaza vibratia cand satisfactia este ATAT de MARE. Am 6 ani pe ducati si pot spune ca nu numai odata am ajuns la concluzia ca; DUCATI saves lifes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu
Vibratii.

 

Acum 4 ani eram mandrul posesor a ducati'ului MH care de mai bine de 3 ani zace la Daytona Twins in showroom.

Intradevar , acea era prima motocicleta pe care anumite suruburi cat si bordul electronic vibrau atat de tare incat cel din urma , la numai 3000km a sistat in a mai functiona.

 

Cat despre 916,996,1098.....prea putin conteaza vibratia cand satisfactia este ATAT de MARE. Am 6 ani pe ducati si pot spune ca nu numai odata am ajuns la concluzia ca; DUCATI saves lifes.

sa fin sinceri, cand te dai pe o asemenea motoreta, prea putin conteaza vibratia. cei drept si mie m-a iertat de la acele greseli de incepator, care pe liniar trebuia sa ma culeg de pe jos. la ducati e cum e reclama la berea aia: prietenii stiu de ce! doar ca la ducati e cunoscatorii stiu de ce

 

cat de 916, 996, putine sunt care o pot bate pe curbe iar 1098 va lua fata la multe liniare de 1000.

 

app tu ai fost cumva la cluj?

post-43166-1275386980_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu
Nu, never. Cel din poza de mai sus este al unui clujan si este la vanzare. O gramada de piese si pe acela. Ah, si ca si al meu, este incaltat pe slickuri. :cheers:

aha. ca pretul era la 8900 parca si de aia am intrebat ca il stiam pe al tau la 9000. oricum sunt niste motoare foarte frumoase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, never. Cel din poza de mai sus este al unui clujan si este la vanzare. O gramada de piese si pe acela. Ah, si ca si al meu, este incaltat pe slickuri. :what:

 

speram sa nu recunosti niciodata ca ai imbatranit pt asa ceva.. sper sa nu iti gasesti cumaprator.

 

nu cumaprati motorul ala, e dat pe pista e forjat si suna ca o cutie cu suruburi. a fost calcat de camion de vreo 3 ori si refacut cu peise de dacie.

Mesaj completat

ducati e ca sexul la femei. prima data e mai greu ca dupa aia nu te mai saturi :lol:

 

cam asa ceva.. eu am avut 3 honde ( si nu transalp sau goldwing).. pana intr o zi..

ziua in care mi-a dat old_school ducatiul ala care e la vanzare acum..

l-am rugat sa nu mi-l dea ca ma stiam.. daca mi s epunea pata era nasol..

 

m-a urcat in sa, mi-a zis sa ii promti ca nu-l dau wheelie si sa o tai.. pana nu se razgandeste..

 

rezultat.. dupa 2 luni aveam ducati..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Vreau sa-mi vand masina.Cum cash nu prea mai este, ma gandeam sa iau in calcul un Ducati si diferenta.

Masina este un BMW 318 Ci Coupe cu 130000km, am cumparat-o la 113 mii km din De, acum 4 ani.Fara incidente de nici un fel, la motor nu sa umblat sub nici o forma.Jante BBS,senzori,bla-bla...Iarna sta in garaj incalzit fara a fi utilizata.Masina este in Bucuresti.

Doresc un 749, sau SS 600, 620, 750 posibil chiar de 900.Nu refuz nici un 748.As dori inmatriculate/inmatriculabile, chiar si cu defectiuni ,julituri nu ma deranjeaza.Ceva sa se incadreze cam in 3500 e.Detalii in PM.

post-4509-1277131600_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...