Felician Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 Ca si pana acum. Inainte motocicletele intrau prin Imsat, care cred ca era mai degraba un simplu importator decat dealer autorizat, pentru ca Romania nici nu figura pe site-ul Ducati. Acum intra probabil printr-un alt traseu, de la alt dealer din alta tara unde are Daytona conexiuni. Este destul de probabil totusi ca Ducati sa incerce sa stopeze astfel de vanzari "gri" in tarile unde sunt prezenti cu dealeri autorizati. Si probabil ca si dealerul din Romania (Motomotion) va insista la Ducati pentru ca dealerii din alte tari sa nu mai vanda in Romania. Pai au competenta, au echipamentele, au clientela - mai departe nu e nici o lege care sa-i opreasca sa-ti presteze respectivul serviciu. Numai ca daca iti iei motorul de la un dealerul autorizat si il servisezi la Daytona, o sa pierzi probabil garantia. Au trecut sase luni de la expirarea contractului nostru ( Imsat Maritime Constanta ) ca importator exclusiv Ducati pentru Romania si din acest moment, ma consider eliberat de orice obligatii contractuale si doresc sa exprim punctul meu de vedere in calitate de motociclist. Inainte de toate vreau sa clarific situatia. Imsat Maritime , in calitate de importator oficial si exclusiv a incercat in perioada de 5 ani 2002-2006, sa creeze o retea de magazine si unitati de service in cat mai multe orase din tara, astfel Daytona si celalti erau dealeri Ducati in baza unui contract cu importatorul, si nu aveau nici o relatie directa cu fabrica. Ducati, nu a evaluat nici macar o data dealerii, fabrica evalueaza activitatea importatorului.importatorul evalueaza activitatea dealerilor. Ducati a reziliat contractul cu Imsat pentru motivul ( Invocat ) ca nu vinde 50 bucati Ducati pe an. Noul importator, nu este Ducati Romania, ci este un importator cum a fost Imsat pana la 31 Decmbrie 2006. Acest nou importator trebuie sa-si organizeze reteaua de magazine si service. Noul importator, care intelege prea putin din piata moto din Romania, s-a certat cu toti dealerii Ducati facuti de Imsat, si acum trebuie sa caute pe altii. Nu este adevarat ca Daytona nu corespunde unui anumit standard, adevarul este ca nu s-a putut ajunge la o intelegere comerciala onorabila intre noul importator si Daytona. In concluzie: DUCATI ramane DUCATI indiferent de oamenii trecatori care gestioneaza destinele acestui Brand intr-o anumita perioada. Ducatistii sa se bucure de motocicletele lor, asa cum si eu ma bucur de Ducati-ul meu , chiar daca as avea destule motive sa fiu suparat pe aceasta firma, si sa-mi schimb motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ram Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mortaru Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 Showroom-ul Daytona nu respecta standardele corporate Ducati (citat din Ingrid de la Motomotion ) Probabil ca dealerii Ducati sunt un gen de fransiza unde trebuie sa faci totul dupa carte. Ori Daytona au treaba lor, vand in afara de Ducati Harley-uri, Triumph-uri, custom-uri etc. Era destul de normal sa se intample treaba asta. Nu stiu ce intelegi prin standarde corporate , dar standarde tehnice si de suflet pastreaza .Si poate daca se ocupau de Honda ultima nu conta dar avand in vedere ca vorbim de Ducati cred astea doua sunt tot ce conteaza. Si sa fim seriosi si Harley si Triumph(cu care au lasat-o doar la cerere ) si nu in ultimul rand Custom-urile sunt chestii de suflet. hai sa fim serios , doar din Ducati nu stiu cine se poate mentine la suprafata in Romania nici macar acum , si asta pt ca , un pasionat de Ducati nu e unul care vrea sa mearga tare si ieftin sau care vrea pentru 5000-10000 de euro sa aiba ce ar avea cu o masine de la 60 70000 in sus. La fel si cu Harley. sunt niste fixisti si nu sunt asa de multi.si nu stiu ce e asa de rau in a le pune la olalta .Parca mai bine asa decat sa Rotunjesti veniturile cu sapte casti si alte cate va echipamente ,precum united motors sau honda si cam toti ceilalti.Comercial un pic restul pasiune.Asa profi am mai vazut la BMW ,dar eu au imensul imperiu auto in spate. In concluzie mai bine gri si fara corporate dar cel mai aproape de filozofia marcii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Nou posesor de 748 Si sa stiti ca baietii de la Daytona sint super profi in ceea ce fac cu servisul pt Ducati...la ei mi-am intretinut monsterul si arata impecabil dup 20 000 km....poate sa apara nustiu ce servis autorizat Ducati....eu tot la Daytona o sa merg pt service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 salut am intrat ca sa ...pay my respects...pt ceea ce numesc eu o "legenda" a motociclismului.....adica acele motociclete minunate cu o voce unica ma refer bineinteles la DUCATI ar trebui sa se umfle inima in fiecare dintre voi pt ca sa stiti ca un fan mai infocat ca si mine poate chiar fanatic nu exista...in ceea ce priveste KAWASAKI.... cu toate astea mi se intoarce gatul de fiecare data cand vad un "rata" tobele termignoni rup tot....cel mai sweet sound....long live DUCATI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matei_matei Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 o intrebare: la ducati 749 sau 999, varianta biposto - se paote scoate scaunu spate si inlocui cu un capac? unde se gaseste capac din ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 de unde reglez relantiul ? L-am avut prea mare la un moment dat, in jur de 1400, si la o revizie le-am spus baietilor de la Daytona si au bagat ei o surubelnita lunga si subtire prin partea dreapta, pe deasupra socului si l-au modificat ziceau ei bine. Dar l-au micsorat prea mult asa ca acum este 1000 si chiar sub si trebuie sa merg cu socul putin tras. Vreau sa-l pun la 1200. Cand i-am intrebat pe aceeasi baieti de unde-l reglez mi-au spus: pai nu iti aratam ca tu faci prostii, oricum tre sa verificam si injectia, sa o reglam, mai sa-mi desfaca si rezervorul, bla, bla...cand doar cu cateva zile in urma bagasera o surubelnita pe la motor pe undeva.Aia e intrebarea, unde au bagat surubelnita ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Pai au oarecare dreptate cu facutul prostii. Relatiul se poate regla ori din suruburile de amestec, ori din surubul care controleaza pozitia clapetelor la relanti. Cu clapetele nu ar trebui sa te joci, incearca sa deschizi 1/2 tura fiecare surub de amestec (sunt cele aurii orizontale un pic infundate de sub fiecare galerie de admisie) P.S. Presupun ca e vorba de injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Injectie da, e specificat in postul cu intrebarea. Multumesc de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zolzol Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 si eu si am o nedumerire: jentile sun sau nu --- Mesaj completat în 20 Aug 2007 00:08 -------------Ducati monster S4 2003, am cunaprato din germania, am avut de ales dintre kavasaki z1000 si ducati s4 916, si am ales ducati pentru ca era putin mai ieftin, cu toate ca vanzatorul a recomandat kavasaki, mentionez ca atunci nu stiam nimic despre ducati, am avut numai suzuki gsx, yamaha Vreau sa zic ca nu imi pare rau deloc, chiar ma bucur ca am ales Ducati si am o nedumerire: jentile sunt sau nu marchesini? pe lateral scrie marchesini si pe o spita scrie brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Din cate stiu eu, monster S4 are jante Marchesini stock, din fabrica, lucru care ajuta foarte mult la inbunatatirea manevrabilitatii prin micsorarea inertiei a partilor in miscare. La ce te referi cand zici ca pe o spita scrie Brembo ? Brembo sunt etrierii. Daca ai facut cumva o comfuzie sau chiar si o greseala de exprimare permite-mi sa rad un pic desi nu as vrea sa fiu rautacios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zolzol Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Din cate stiu eu, monster S4 are jante Marchesini stock, din fabrica, lucru care ajuta foarte mult la inbunatatirea manevrabilitatii prin micsorarea inertiei a partilor in miscare. La ce te referi cand zici ca pe o spita scrie Brembo ? Brembo sunt etrierii. Daca ai facut cumva o comfuzie sau chiar si o greseala de exprimare permite-mi sa rad un pic desi nu as vrea sa fiu rautacios. Stai linistit ca stiu ce e etrierul si ce e o spita. intradevar etrierele sunt brembo, dar si pe o spita scrie brembo: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 cu asta m-ai blocat, nu stiu ce sa mai zic. Eu tot Marchesini zic ca sunt. Dar pina la urma nu cred ca conteaza foarte mult treaba asta. Te-as sfatui sa-ti pui un amortizor de ghidon pt curbele de viteza mai mare. Am vazut un review pe un site si recomandau cu ardoare asa ceva. Si mie mi-a intrat in voblaj dar fara urmari tragice. La a ta ma gandesc ca intra si mai usor pt ca are putere mai mare si roti mai usoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ram Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 jantele mele tot brembo sunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zolzol Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Eu cred ca firma de design sau de proiectare se numeste marchesini, si fabricantul este brembo. cu asta m-ai blocat, nu stiu ce sa mai zic. Eu tot Marchesini zic ca sunt. Dar pina la urma nu cred ca conteaza foarte mult treaba asta. Te-as sfatui sa-ti pui un amortizor de ghidon pt curbele de viteza mai mare. Am vazut un review pe un site si recomandau cu ardoare asa ceva. Si mie mi-a intrat in voblaj dar fara urmari tragice. La a ta ma gandesc ca intra si mai usor pt ca are putere mai mare si roti mai usoare. Da intradevar am vrut sa pun amortizor, dar eu circul mult in oras, nu afecteaza manevrabilitatea, adica nu invarti mai greu ghidonul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Depinde ce fel de amortizor iti pui. Daca iti pui unul mai performat cu multe clickuri/pozitii/setari, poti seta cea mai moale amortizare si nu iti afecteaza manevrabilitatea in oras. La drum lung setezi mai tare si gata. Dezavantajul este ca un amortizor bun e si scump dar eu cred ca face toti banii daca ai cu adevarat nevoie de el. Nu are rost sa iti pui daca faci rar drumuri lungi si virajate intr-un stil mai sportiv. Ajuta si la datul pe o roata, atunci cand pui roata jos mai violent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Brembo face si roti dar doar OEM, adica echipari originale de fabrica. Roata din poza este model Brembo si numai abtibildul este Marchesini. Marchesini este o firma separata detinuta de ... Brembo. Produsele nu le sunt insa deloc comune, ca de altfel nici preturile. Am un set de Marchesini negre magneziu ce se potrivesc la orice Monster cu bascula dubla. Daca are cineva interes gaseste anuntul pe topicul de vanzari. Referitor la amortizorul de ghidon, ajunge sa ai nevoie de el o singura data si si-a scos toti banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zolzol Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 (editat) Brembo face si roti dar doar OEM, adica echipari originale de fabrica. Roata din poza este model Brembo si numai abtibildul este Marchesini. Marchesini este o firma separata detinuta de ... Brembo. Produsele nu le sunt insa deloc comune, ca de altfel nici preturile. Am un set de Marchesini negre magneziu ce se potrivesc la orice Monster cu bascula dubla. Daca are cineva interes gaseste anuntul pe topicul de vanzari. Referitor la amortizorul de ghidon, ajunge sa ai nevoie de el o singura data si si-a scos toti banii. eu am intrebat pentru ca este stantat brembo, are un stiker marchesini, si in cartea lui scrie ca din fabricatie are marchesini. nu as crede ca fostul proprietar de la care lam luat, a schimbat jentile marchesini cu brembo cu asta m-ai blocat, nu stiu ce sa mai zic. Eu tot Marchesini zic ca sunt. Dar pina la urma nu cred ca conteaza foarte mult treaba asta. Te-as sfatui sa-ti pui un amortizor de ghidon pt curbele de viteza mai mare. Am vazut un review pe un site si recomandau cu ardoare asa ceva. Si mie mi-a intrat in voblaj dar fara urmari tragice. La a ta ma gandesc ca intra si mai usor pt ca are putere mai mare si roti mai usoare. Conteaza, este o diferenta de pret considerabila, de asta as vrea sa stiu si eu de care model sunt uite aici pe siteul ducati zice ca e marchesini: http://www.ducati.com/bikes/my2002/ducatiM...p;modelName=S4# pune maus-ul pe janta Editat August 21, 2007 de zolzol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Din ce vad eu jantele tale seamana perfect cu cele din poza de pe situl Ducati. Deci sunt Marchesini. Ziceam ca nu conteaza in uzul cotidian, indiferent de care sunt, tot roti sunt, tot pe strada mergi cu ele si nu pe circuit sa faci diferenta. Si la pret de ce ar conta ? Ca ma gandesc ca nu o sa te apuci sa le vinzi acum ca sunt Marchesini. Uite, din cauza lucrurilor pe care le discutam noi aici: jante Marchesini, frane Brembo, conducte frana racing standard, tirant reglabil..de asta este Ducati mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jimmy bones Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 (editat) salut sunt si eu un nou posesor d Ducati 750S si sper sa pot cat mai curand sa il scot p strada si poate n intalnim la o cola cafea ceva poate mai are cineva 750S-ul Editat August 22, 2007 de jimmy bones Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 (editat) eu am intrebat pentru ca este stantat brembo, are un stiker marchesini, si in cartea lui scrie ca din fabricatie are marchesini. nu as crede ca fostul proprietar de la care lam luat, a schimbat jentile marchesini cu brembo Conteaza, este o diferenta de pret considerabila, de asta as vrea sa stiu si eu de care model sunt uite aici pe siteul ducati zice ca e marchesini: http://www.ducati.com/bikes/my2002/ducatiM...p;modelName=S4# pune maus-ul pe janta Du-te pe site-ul www.marchesiniwheels.com si ai sa vezi ce genti face Marchesini. O sa le vezi si pe Monster S4R sau 999R de exemplu. Ce au facut cei de la Ducati pe site-ul lor dand gentile Brembo ca fiind Marchesini mi se pare o porcarie. Sigur sunt gentile din fabrica, nu te gandi ca le-a schimbat fostul proprietar. Brembo este oricum insa o roata foarte buna, nu e cazul sa te ingrijorezi. Modelul a fost preluat de la Marvic. O roata buna ajuta nu numai la ciclistica dar imbunatateste suspensia, franarea si acceleratia si viteza maxima, se poate spune ca da cai. Editat August 23, 2007 de aquilla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zolzol Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Du-te pe site-ul www.marchesiniwheels.com si ai sa vezi ce genti face Marchesini. O sa le vezi si pe Monster S4R sau 999R de exemplu. Ce au facut cei de la Ducati pe site-ul lor dand gentile Brembo ca fiind Marchesini mi se pare o porcarie. Sigur sunt gentile din fabrica, nu te gandi ca le-a schimbat fostul proprietar. Brembo este oricum insa o roata foarte buna, nu e cazul sa te ingrijorezi. Modelul a fost preluat de la Marvic. O roata buna ajuta nu numai la ciclistica dar imbunatateste suspensia, franarea si acceleratia si viteza maxima, se poate spune ca da cai. Da am vazut site-ul marchesini..... Oricum vad ca sti despre ce vorbesti, deci cred ca asa este. m-ai lamurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boco Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 La 999 S al meu jentile sunt Marghesini, dar au stantat semnul Brembo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 La 999 S al meu jentile sunt Marghesini, dar au stantat semnul Brembo. Is contrafacute... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 (editat) salut sunt si eu un nou posesor d Ducati 750S si sper sa pot cat mai curand sa il scot p strada si poate n intalnim la o cola cafea ceva poate mai are cineva 750S-ul Ultrasule De o luna am achizitionat si eu acelasi model ca al tau An 2001 ,16.000 km 62CP ...si pot spune ca este ..ce sa mai ...sunt FUN. Ce ma incanta la acest model este sistemul de franare Brembo, cum urca in ture, SOUND-UL si culoarea NEGRUUUU MAAAAT. Poate chiar ne vedem la un Astept de la alti detinatori la ce pot sa ma astept si de ce ar trebuii sa ma feresc. Bafta Editat Septembrie 25, 2007 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.