dani31 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 dar daca vrei sa faci impresii pe curbe, sa simti arta de a merge pe 2 roti, sa simti cum cere sa se lase singura pe curbe De parca restul motoarelor nu stiu sa mearga decat in linie dreapta, nu se pot inclina si ca sa poti lua un viraj trebuie sa pui talpa jos sa te sprijini!!! Sunt doua decenii decand un producator aducea o inovatie si matura pe jos cu concurenta. Astazi diferentele intre producatorii de top sunt minuscule si totul este fine-tuning si electronica. Ma abtin sa imi dau cu parerea despre cum se compara in prezent Ducati cu concurenta. Dar cred ca e corect sa spunem ca nici concurenta nu merge in carje. sa ii simti vibratia aia relaxanta Daca iti place Ducati trebuie sa iti placa si cu bune si cu rele. Vibratiile nu sunt nici placute, nici relaxante, nici sanatoase. De aceea se monteaza arbori de echilibrare in motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 De parca restul motoarelor nu stiu sa mearga decat in linie dreapta, nu se pot inclina si ca sa poti lua un viraj trebuie sa pui talpa jos sa te sprijini!!! Sunt doua decenii decand un producator aducea o inovatie si matura pe jos cu concurenta. Astazi diferentele intre producatorii de top sunt minuscule si totul este fine-tuning si electronica. Ma abtin sa imi dau cu parerea despre cum se compara in prezent Ducati cu concurenta. Dar cred ca e corect sa spunem ca nici concurenta nu merge in carje. Daca iti place Ducati trebuie sa iti placa si cu bune si cu rele. Vibratiile nu sunt nici placute, nici relaxante, nici sanatoase. De aceea se monteaza arbori de echilibrare in motoare. nu pot sa iti zic decat ca am mers pe ducati ceva Km buni, da si pe liniare. in concluzia finala: o sa raman la ducati.('prietenii stiu de ce') cel putin pe curbe sunt cele mai laudate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 De parca restul motoarelor nu stiu sa mearga decat in linie dreapta, nu se pot inclina si ca sa poti lua un viraj trebuie sa pui talpa jos sa te sprijini!!! Sunt doua decenii decand un producator aducea o inovatie si matura pe jos cu concurenta. Astazi diferentele intre producatorii de top sunt minuscule si totul este fine-tuning si electronica. Ma abtin sa imi dau cu parerea despre cum se compara in prezent Ducati cu concurenta. Dar cred ca e corect sa spunem ca nici concurenta nu merge in carje. Ai dreptate. Dar e vorba de feeling-ul motocicletei. Cat de bine o "simti" (da, poate suna dubios, dar nu stiu cum sa ma exprim altfel...), in curbe de exemplu. Si cadrul ajuta mult. E ingust si mai stabil pe viraje. Parerea mea. Plus ca, trebuie sa fie vre-un motiv pentru care astia de la Ducati au ramas la " good ol' tuburi de otel" in cadru, pe cand toata lumea "civilizata" isi face cadru din aluminiu turnat sub presiune si alte nebunii Gusturile nu se discuta. Japonezele nu sunt mai proaste sau mai slabe, dar Ducati puncteaza mult la look, feeling si.. partea aia sensibila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Ai dreptate. Dar e vorba de feeling-ul motocicletei. Cat de bine o "simti" (da, poate suna dubios, dar nu stiu cum sa ma exprim altfel...), in curbe de exemplu. Si cadrul ajuta mult. E ingust si mai stabil pe viraje. Parerea mea. Plus ca, trebuie sa fie vre-un motiv pentru care astia de la Ducati au ramas la " good ol' tuburi de otel" in cadru, pe cand toata lumea "civilizata" isi face cadru din aluminiu turnat sub presiune si alte nebunii Gusturile nu se discuta. Japonezele nu sunt mai proaste sau mai slabe, dar Ducati puncteaza mult la look, feeling si.. partea aia sensibila Nu stiu la ce ajuta ingustimea cadrului. Argumentul cel mai frecvent este motorul in L care asigura un centru de greutate mai coborat, desi nici asta nu stiu cat ajuta. Conceptul cel mai nou este de centralizare a maselor, respectiv gruparea pieselor grele cat mai aproape de centrul geometric pentru a usura miscarea in jurul oricareia dintre axe. Cadrul din tuburi este un element de identitate folosit pe motoarele de serie. In GP au cadru monobloc din carbon. Cat despre "partea sensibila" si "gusturile nu se discuta" sunt cu totul de acord, referitor nu doar la Ducati ci la orice motor. Cel mai bun motor e cel care iti place, o foaie cu specificatii sau timpi pe circuit nu pot inlocui niciodata chemarea inimii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Cat despre "partea sensibila" si "gusturile nu se discuta" sunt cu totul de acord, referitor nu doar la Ducati ci la orice motor.Cel mai bun motor e cel care iti place, o foaie cu specificatii sau timpi pe circuit nu pot inlocui niciodata chemarea inimii. Ca bine zici. Amen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old school Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Vibratii. Acum 4 ani eram mandrul posesor a ducati'ului MH care de mai bine de 3 ani zace la Daytona Twins in showroom. Intradevar , acea era prima motocicleta pe care anumite suruburi cat si bordul electronic vibrau atat de tare incat cel din urma , la numai 3000km a sistat in a mai functiona. Cat despre 916,996,1098.....prea putin conteaza vibratia cand satisfactia este ATAT de MARE. Am 6 ani pe ducati si pot spune ca nu numai odata am ajuns la concluzia ca; DUCATI saves lifes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Vibratii. Acum 4 ani eram mandrul posesor a ducati'ului MH care de mai bine de 3 ani zace la Daytona Twins in showroom. Intradevar , acea era prima motocicleta pe care anumite suruburi cat si bordul electronic vibrau atat de tare incat cel din urma , la numai 3000km a sistat in a mai functiona. Cat despre 916,996,1098.....prea putin conteaza vibratia cand satisfactia este ATAT de MARE. Am 6 ani pe ducati si pot spune ca nu numai odata am ajuns la concluzia ca; DUCATI saves lifes. sa fin sinceri, cand te dai pe o asemenea motoreta, prea putin conteaza vibratia. cei drept si mie m-a iertat de la acele greseli de incepator, care pe liniar trebuia sa ma culeg de pe jos. la ducati e cum e reclama la berea aia: prietenii stiu de ce! doar ca la ducati e cunoscatorii stiu de ce cat de 916, 996, putine sunt care o pot bate pe curbe iar 1098 va lua fata la multe liniare de 1000. app tu ai fost cumva la cluj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old school Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 (editat) app tu ai fost cumva la cluj? Nu, never. Cel din poza de mai sus este al unui clujan si este la vanzare. O gramada de piese si pe acela. Ah, si ca si al meu, este incaltat pe slickuri. Editat Iunie 1, 2010 de old school Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Nu, never. Cel din poza de mai sus este al unui clujan si este la vanzare. O gramada de piese si pe acela. Ah, si ca si al meu, este incaltat pe slickuri. aha. ca pretul era la 8900 parca si de aia am intrebat ca il stiam pe al tau la 9000. oricum sunt niste motoare foarte frumoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Nu, never. Cel din poza de mai sus este al unui clujan si este la vanzare. O gramada de piese si pe acela. Ah, si ca si al meu, este incaltat pe slickuri. speram sa nu recunosti niciodata ca ai imbatranit pt asa ceva.. sper sa nu iti gasesti cumaprator. nu cumaprati motorul ala, e dat pe pista e forjat si suna ca o cutie cu suruburi. a fost calcat de camion de vreo 3 ori si refacut cu peise de dacie. Mesaj completat ducati e ca sexul la femei. prima data e mai greu ca dupa aia nu te mai saturi cam asa ceva.. eu am avut 3 honde ( si nu transalp sau goldwing).. pana intr o zi.. ziua in care mi-a dat old_school ducatiul ala care e la vanzare acum.. l-am rugat sa nu mi-l dea ca ma stiam.. daca mi s epunea pata era nasol.. m-a urcat in sa, mi-a zis sa ii promti ca nu-l dau wheelie si sa o tai.. pana nu se razgandeste.. rezultat.. dupa 2 luni aveam ducati.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Vreau sa-mi vand masina.Cum cash nu prea mai este, ma gandeam sa iau in calcul un Ducati si diferenta. Masina este un BMW 318 Ci Coupe cu 130000km, am cumparat-o la 113 mii km din De, acum 4 ani.Fara incidente de nici un fel, la motor nu sa umblat sub nici o forma.Jante BBS,senzori,bla-bla...Iarna sta in garaj incalzit fara a fi utilizata.Masina este in Bucuresti. Doresc un 749, sau SS 600, 620, 750 posibil chiar de 900.Nu refuz nici un 748.As dori inmatriculate/inmatriculabile, chiar si cu defectiuni ,julituri nu ma deranjeaza.Ceva sa se incadreze cam in 3500 e.Detalii in PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wowgamer Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 ce zice-ti de asta are pret de criza: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...;pageNumber=137 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 ce zice-ti de asta are pret de criza: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...;pageNumber=137 nu are deloc pretentii la pret. oare s-a gandit inainte sa puna pretul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 nu are deloc pretentii la pret. oare s-a gandit inainte sa puna pretul? Ai vazut la vanzare multe motoare vechi de 15 ani cu 0 km facuti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Ai vazut la vanzare multe motoare vechi de 15 ani cu 0 km facuti? da da. nici cei de la ducati nu cred ca au motor de 15ani cu 0Km. stau calm ca am mai vazut eu undeva un motor cu discuri pe fata care cred ca erau facute din tabla si pline de rugina, dar in schimb avea slick-uri roase doar pe parti de la pista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DucatiMeccanica Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Era foarte probabil sa nu cunoasca "reisarii" mioritici valoarea acelui motor din linkul lui wowgamer. Si DA, acel motor chiar FACE peste 80000 euro. Nu voi insirui aici explicatiile acelui pret, il invidiez pe actualul si viitorul proprietar al acelei bijuterii. De remarcat ca pe langa modificarile tehnice si performantele motorului ( care le poate afla oricine cel putin partial din descrierea in limba germana) , acea motocicleta reprezinta mai mult decat o masinarie bine pusa la punct pentru circuit...adevaratii ducatisti stiu de ce. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burebistaaa Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 salutare....dezmembreaza cineva un ducati? am nevoie accelerator pt un ss1000 din 2004....scz pt offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old school Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Era foarte probabil sa nu cunoasca "reisarii" mioritici valoarea acelui motor din linkul lui wowgamer. Si DA, acel motor chiar FACE peste 80000 euro. Nu voi insirui aici explicatiile acelui pret, il invidiez pe actualul si viitorul proprietar al acelei bijuterii. De remarcat ca pe langa modificarile tehnice si performantele motorului ( care le poate afla oricine cel putin partial din descrierea in limba germana) , acea motocicleta reprezinta mai mult decat o masinarie bine pusa la punct pentru circuit...adevaratii ducatisti stiu de ce. Numai bine. si totusi un Desmo la 45k mi-ar surade mai mult. Mesaj completat Vreau sa-mi vand masina.Cum cash nu prea mai este, ma gandeam sa iau in calcul un Ducati si diferenta.Masina este un BMW 318 Ci Coupe cu 130000km, am cumparat-o la 113 mii km din De, acum 4 ani.Fara incidente de nici un fel, la motor nu sa umblat sub nici o forma.Jante BBS,senzori,bla-bla...Iarna sta in garaj incalzit fara a fi utilizata.Masina este in Bucuresti. Doresc un 749, sau SS 600, 620, 750 posibil chiar de 900.Nu refuz nici un 748.As dori inmatriculate/inmatriculabile, chiar si cu defectiuni ,julituri nu ma deranjeaza.Ceva sa se incadreze cam in 3500 e.Detalii in PM. pana la urma cat ceri pe bemveu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rallu_bikes Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Vind aripa fata Carbon ducati corse pt 748 916 stare impecabila -pret 200 ron tel 0735778581-sebastian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 Dragilor iaca, dupa ceva munci seculare ce au durat ..o luna, va invit sa aruncati o vizita pe Ducatiblog.ro. Este viziunea proprie a modului in care voiam sa arate ceva de genul unui site Ducati related..cu stiri, evenimente si .. forum. asadar.. fiti bineveniti Mesaj completat Fiti atenti ce faza, la o lotarie din USA premiu.. un Desmsedici RR. Articolul aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Salut, Eu am un BMW R 1100 RT din 1998 cu 55000 km dotari: manere incalzite,parbriz electric,sa reglabila pe 3 pozitii, consumabile schimbate recent....foarte buna pentru touring. Cum nu prea mai are lumea bani, e greu s-o vand...asa ca o schimb cu un Ducati 749 pentru cine este interesat. Tel: 0762278146 e-mail: sash_one1@yahoo.com am evaluat-o la 5000 E negociabil. Numai bine...si ma scuzati daca v-am stricat topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishuking Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Salutare frati ducatisti. Sunt posesorul unei roscate de 750 ss si de curand am iesit la o plimbare cu ea si am facut un accident cu ea. Imi trebuie o noua furca pt ea daca stiti pe cineva care dezmembreaza as fi f fericit sai ofer o noua fata roscatei. Scuzati off topicul dar mie dor sa o vad iar pe sosele! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Bai ducatisti, am adaugat pe ducatiblog.ro peste 280 de MANUALE DE REPARATII DUCATI. asadar.. bagati ochiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinutz Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Salutare frati ducatisti. Sunt posesorul unei roscate de 750 ss si de curand am iesit la o plimbare cu ea si am facut un accident cu ea. Imi trebuie o noua furca pt ea daca stiti pe cineva care dezmembreaza as fi f fericit sai ofer o noua fata roscatei. Scuzati off topicul dar mie dor sa o vad iar pe sosele! Asfalt uscat! Salut.stiu eu pe cineva care are furca de 750 ss.da un tel. as fi bucuros sa te ajut.0746757437 alin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany92moto Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 (editat) Vand adidasi PUMA DUCATI originali direct de la producator in ambalaj original. -diferite modele si marimi -raspund pe ID mess: dany92moto@yahoo.com ROG SI OFER SERIOZITATE! -model 1: Culoare: alb - rosu Material: exterior: din piele si textil, interior: textil, talpa: cauciuc -model 2: Culoare: argintiu - rosu Material: exterior: din piele si sintetic, interior: textil, talpa: cauciuc -model 3: Culoare: crem - negru - rosu Material: exterior: sintetic si textil, interior: textil, talpa: cauciuc -model 4: Culoare: Alb- Negru Material: exterior piele, sintetic, alte materiale ; interior textil ; talpa din cauciuc Mesaj completat Vand adidasi PUMA DUCATI originali direct de la producator in ambalaj original. -diferite modele si marimi -raspund pe ID mess: dany92moto@yahoo.com ROG SI OFER SERIOZITATE! -model 1: Culoare: alb - rosu Material: exterior: din piele si textil, interior: textil, talpa: cauciuc -model 2: Culoare: argintiu - rosu Material: exterior: din piele si sintetic, interior: textil, talpa: cauciuc -model 3: Culoare: crem - negru - rosu Material: exterior: sintetic si textil, interior: textil, talpa: cauciuc -model 4: Culoare: Alb- Negru Material: exterior piele, sintetic, alte materiale ; interior textil ; talpa din cauciuc Editat August 6, 2010 de dany92moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.