Buggy Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 )).....pai da ma daca a scos curelele plm...invarte fara distributie... Acum serios...nici eu nu inteleg ce vrea sa zica omu....dar poate ne lamurim.... Ps..baz v8......noi mai si glumim p aici nu te speria......bafta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 el acuza o lipsa de compresie inainte de a scoate curelele(cred) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 (editat) ma ce este asa greu de inteles ? repet ; mergeam cu mobra si deodata a ramas fara compresie ! , am oprit dat la automat si nimic , invartea ca si cum erau scoase bujiile !!! am desfacut capacele la distributie crezand ca s-au rupt curelele , dar culmea nu asta este problema , totul era ok ! am dat buton si pistoanele se invart dar distributia sta pe loc, deci nu mai actioneaza axele ca sa faca compresie ! am mers mai departe crezand ca s-a rupt vre=o pana , dat pinioanele afara, penele sunt la locul lor ! , deci concluzie... ceva in motor s-a intamplat ! ... Editat Septembrie 29, 2014 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 (editat) e ciudata intamplarea ta. l-ai desfacul pe ambele parti? incearca aici. http://www.carlsalter.com/download.asp?p=557 daca nu, cred ca pe ebay gasesti. Editat Septembrie 29, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 foarte ciudata! eu daia vroiam o schita a motorului , sa vad daca exista vre-un pinion ceva care se putea rupe ... » Post actualizat in 29 Sep 2014 19:21daca cineva este interesat de motor asa cum este acum o pot da la un pret foarte rezonabil ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Aha am inteles.....deci compresie ai ...alta e problema.....pai ce sa zic....la service cu ea sau daca crezi ca poti ia manualul si faci motorul bucati si vezi tu ce distractie iese....altceva nu s ce sa zic....succes..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 @ baz, vezi daca te ajuta asta: http://issuu.com/desmoworks/docs/2003-ss800-sport?e=1887458/6794804 cauta printre pagini pana gasesti o diagrama a motorului complet. ms pt schite , acum am vazut ca exista si pe partea cea lalta o pana ! deci posibil sa fie acolo cauza , maine verific ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 asa cum zici tu, unul din perechea 10 de pinioane se invarte liber pe axul sau, sau axul 4 e sectionat (pagina 24 din manualul de la GoodKat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 daca vrea cineva ducati asa cum este acum il pot da la pretul de 1000e!!! 0784.774.218 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) si ce sa faca cu ea? sa mai bage lejer inca 1000 ca s-o faca? pana la urma ce are? Editat Octombrie 1, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 degeaba ai trei semne de exclamatie, fara posibilitatea probei de drum si cu o problema bizara pe la distributie, nu prea e oferta. daca ai vreun ax sectionat pe acolo, imi imaginez ca si lagarele in care se invarte axul ala nu prea mai sunt ok. investitia s-ar putea sa coste ceva. plus ca daca nu se poate proba ciclistica (daca e totul drept) si cutia (schimba bine toate treptele sau nu, sare sau nu din anumite trepte), devine un pic loterie. ai gasit buba pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) si ce sa faca cu ea? sa mai bage lejer inca 1000 ca s-o faca? pana la urma ce are? cum plm sa mai bagi ba nene 1000e ! ba frate ce va mai place sa exagerati ... si motorul daca era pilaf schimbi naibi cu totul si te costa intre 3 si 500e tot motorul decat sa-l arunci sus ... » Post actualizat in 01 Oct 2014 11:54 degeaba ai trei semne de exclamatie, fara posibilitatea probei de drum si cu o problema bizara pe la distributie, nu prea e oferta. daca ai vreun ax sectionat pe acolo, imi imaginez ca si lagarele in care se invarte axul ala nu prea mai sunt ok. investitia s-ar putea sa coste ceva. plus ca daca nu se poate proba ciclistica (daca e totul drept) si cutia (schimba bine toate treptele sau nu, sare sau nu din anumite trepte), devine un pic loterie. ai gasit buba pana la urma? crede-ma ca motocicleta mergea impecabil , nu am stat de ea sa caut buba dar cred ca stiu ce s-a intamplat ... Editat Octombrie 1, 2014 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 pai ce s-a intamplat, ca sunt sigur ca toata suflarea ducatista e curioasa de ce nu se invarte distributia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) din ce vad prin schitele alea vibrochenu nu este direct afara , deci rolele de jos nu sunt pe el ci pe un ax care este actionat de vibrochen prin pinioane , deci ori sa rupt vre-un pinion , ori pana de pe partea stanga . Editat Octombrie 1, 2014 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Si cand ma gandesc ca incercai sa ma convingi cu un schimb (nicidecum nu zic ca e vorba de rea intentie) stii ca imi dadeam cu tesla in bile daca pateam chestia asta cu (inca o) mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 sincer pe cuvant iti spun ca atunci plecasem s-o dau ... deci nu mi-a venit sa cred ... nu a vrut sa plece de la mine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 mama lor, fiare sunt, mi s-a intamplat si mie cu o mobra perfect functionala sa ii plezneasca din senin un piston si sa fisureze cilindru. Orice nu are garantie poate avea 'potentialul' asta. (excluzandu-le pe alea cu garantie, chiar daca se mai intampla belele si acolo, macar acolo mai ai sanse sa iti recuperezi din bani) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Nu stiu unde gasesti tu motor de 800ss la 3-500euro. Dar am si eu un 900ss la dezmembrat si preturile de referinta le iau de pe ebay. Iar sub 500euro nu am vazut sa se vanda un motor on mintile lui. Apoi, mai ai transportul, curele noi schimbul lui si ce mai e. In 2011 am crăpat motorul de pe 916. M-a costat 1000euro doar motorul din Italia. Totalul operatiei a trecut de 1500euro. Chestia e ca eu nu am ţinut cont de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 daca tu ai vrut sa dai 1000e pe motor asta nu inseamna ca nu se gasesc si mai ieftine ! stiu in momentul asta motor de 900 ss pe 350e ! cred ca se potriveste si pe motorul meu ... » Post actualizat in 01 Oct 2014 13:38mama lor, fiare sunt, mi s-a intamplat si mie cu o mobra perfect functionala sa ii plezneasca din senin un piston si sa fisureze cilindru. Orice nu are garantie poate avea 'potentialul' asta. (excluzandu-le pe alea cu garantie, chiar daca se mai intampla belele si acolo, macar acolo mai ai sanse sa iti recuperezi din bani) fierul e fier , niciodata nu sti ce se poate intampla ... am reusit eu sa rup axul la busa , care toata lumea se mira cum naiba ! dar de ducati ce mai zic , oricum nu o sa merg pe mitul ca e ducati si daia , asta a fost sa fie , se poate intampla probleme la orice marca moto ... fie ca este japan , italian , american , englez etc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Alexandru Daf Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Ne-am hotarat sa incetam cu piesele pentru Ducati, in luna octombrie vom lichida tot ce insemna Ducati la noi in atelier. Aveti poze cu ce piese mai avem, preturi cu 70% mai mici decat pe ebay. Pentru detalii va asteptam la noi in atelier. Pe 1.11.2014 toate piesele ramase sunt la gunoi. ))) NU VOM SPUNE LA CE GUNOI!!!www.dafway.ro https://www.facebook...?type=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Baz, ai o conceptie proastă cand zici ca e Ducati si asta e. La tine, cu siguranţa s-a umblat in/la motor si s-au omis anumite chestii, care au dus la problema respectivă. Cel mai probabil nu a fost strânsă o piuliţă pe la volantă. Nu-mi aduc aminte cum vine motorul si componentele. La 350 euro nu te aştepta la un motor garantat. Apoi, dacă e carburatie, nu ai ce face cu el. De 900ss injecţie, am si eu unul la dezmembrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 volanta e spre capatul cu ambreiajul in mod normal. la el ori s-a desfacut piulita de la arbore care tine pinionul presat pe pana, ori s-a ras pana pinionului de la arborele cotit sau cea de la axul intermediar pe care se afla pinionul cu numar dublu de dinti, ori s-a retezat axul intermediar, ori s-a retezat capatul de la arborele cotit (greu probabil). cam asta cred eu uitandu-ma la manualul postat de GoodKat...daca simptomele sunt corect descrise de catre Baz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 volanta e pe capatul opus ambreiajului, unde e alternatorul. am analizat si eu si tot de aceiasi parere sunt. s-a desfacut piulita la unul din pinioanele de la distributie (nr 10 din pagina 8) is pe partea cu volanta, dupa ea. baz, n-ai verificat daca ii desfacut pinionul de la curele? ala de jos. unele au reglaje si acolo. motorul mai porneste acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) pai cum naiba sa mai porneasca daca nu actioneaza nimeni axele ! pana sa dau jos curelele am mai dat un automat si atunci a dat sa porneasca , deci s-a invartit si distributia , ceva a mai agatat pe acolo ... pinioanele de la jumate sunt desfacute , totul e ok sunt pe pene , nu au reglaj ... deci ceva este in motor , ori pana de pe parte cea lalta , ori pinion ceva , vibrochenul este greu sa cedeze , si precizez ca in timpul defectiunii nu a facut nici un zgomot ! ,,, Editat Octombrie 1, 2014 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 m-am zapacit de tot. distributia pare pe partea cu ambreiajul...whatever se invart rotitele in gol, sunt sarite de pe ax ori s-a rupt axul. poate fi simplu, poate fi bataie mare de cap. plus canu stim daca au dat pistoanele in supape (nush daca ating la Ducati cand sunt deschise). trebuie vazut... » Post actualizat in 01 Oct 2014 19:51pai stai mah! axul ala trece dintr-o parte in alta??? Ducati frate!! oricum, daca s-a crapat ala in mijloc, nu face zgomot, ca sta aliniat in lagare. nu ma dau expert, dar eu cred ca asta e (in cazul in care nu s-a dus una din pene). daca se ducea piulita si sareau pinioane, cred ca razbatea un zgomot de pe acolo, dincolo de zgomotul ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.