Sari la conținut

Parere Despre Motocicletele Comuniste


alchool
 Share

Postări Recomandate

Parerea mea e ca habar-nu ai ce e cu tine. In orice motocicleta veche daca bagi banii adecvati, si esti cat de cat meserias o faci ca noua. E adevarat ca nu va fugi cu 300km/h dar va merge cum era ea de la mama ei. Eu personal am facut motorul la jawa mea (pistoane, bolturi, segmenti+cilindri alezati) am pus numai piese de origine.............ai acum am aprox 30000 km si tot aceeasi vlaga o are in ea cum o avea cand abia am incheiat motorul. Deci, NU ne intereseaza parerea ta!

Daca Iawa ta este cea din avatar(am tras concluzia dupa culoarea rosie care o are), cred ca este modelul TS.., dar nu pot intelege de ce are sase tevi de evacuare(cand de fapt si de drept Iawa TS are doua)..,banuiesc ca din cauza fumului f dens cele doua tobe nu mai faceau fata, iti recomand calduros sa folosesti ulei de amestec mai putin, e mai simplu asa!Ps Si acum serios..,30.000km?!A dreaku Iawa, zau!Te-am suparat, stiu..,o sa-ti treaca :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 129
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca Iawa ta este cea din avatar(am tras concluzia dupa culoarea rosie care o are), cred ca este modelul TS.., dar nu pot intelege de ce are sase tevi de evacuare(cand de fapt si de drept Iawa TS are doua)..,banuiesc ca din cauza fumului f dens cele doua tobe nu mai faceau fata, iti recomand calduros sa folosesti ulei de amestec mai putin, e mai simplu asa!Ps Si acum serios..,30.000km?!A dreaku Iawa, zau!Te-am suparat, stiu..,o sa-ti treaca :crack:

Bah Jane aia este o BENELLI bre!! :laugh: post-33671-1216674289_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seamana cu un CBX1000

 

CZ-ul meu sport de 250 din '75 tot in doua pistoane ca si jawa de 350 a crapat la fix 31000 km, pana atunci a mers uns doar cu reglaje si consumabile (cauciucuri,baterie,lant,saboti si cabluri). Parerea mea este ca dc ai grija de o comunista cum am avut eu de bijuteria asta veche, nu stai sa repari in drum si nici nu o aduci cu duba acasa.

Acum este in proces de reconditionare (dc stiti pe cineva cu 2 evacuari originale noi :unsure:.)

Si o poza cu printesa :)

post-37264-1216834089_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seamana cu un CBX1000

 

CZ-ul meu sport de 250 din '75 tot in doua pistoane ca si jawa de 350 a crapat la fix 31000 km, pana atunci a mers uns doar cu reglaje si consumabile (cauciucuri,baterie,lant,saboti si cabluri). Parerea mea este ca dc ai grija de o comunista cum am avut eu de bijuteria asta veche, nu stai sa repari in drum si nici nu o aduci cu duba acasa.

Acum este in proces de reconditionare (dc stiti pe cineva cu 2 evacuari originale noi :unsure:.)

Si o poza cu printesa :)

 

 

salut nene... ce ai facut pana la urma ti-ai mai luat africa twin ? :) ...presupun k nu mai sti cine sunt....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si is mai fiabile k o japoneza tot din aceeasi perioada.....chiar dak piesele is de proasta calitate.. ajungi p ea acasa....orice-ar fi....

Tu chiar crezi asta? Eu inteleg pasiunea, valoarea sentimentala etc dar asta nu inseamna sa denaturam adevarul.....

Oare cum ar fi fost sa fie o nepra /IJ/jawa/mz/ din anii 70-90 mai fiabila decat un GS550 din 78 sau VFR din 88? ( am ales modelele astea pt comparatie pt ca le am si stiu cum sunt)

Am si comuniste vechi si japoneze vechi, pe ale mele nu le pot compara direct pt ca rusoaicele mele is cel putin cu 20 ani mai batrane decat japonezele, totusi incepand cu anii 70 comunistele au ramas mult in urma fata de japo la toate capitolele.

 

Bah Jane aia este o BENELLI bre!! :) post-33671-1216674289_thumb.jpg

Nu e benelli, e o jawa cu 3 motoare lipite preparata de un "carpaci" :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu chiar crezi asta? Eu inteleg pasiunea, valoarea sentimentala etc dar asta nu inseamna sa denaturam adevarul.....

Oare cum ar fi fost sa fie o nepra /IJ/jawa/mz/ din anii 70-90 mai fiabila decat un GS550 din 78 sau VFR din 88? ( am ales modelele astea pt comparatie pt ca le am si stiu cum sunt)

Am si comuniste vechi si japoneze vechi, pe ale mele nu le pot compara direct pt ca rusoaicele mele is cel putin cu 20 ani mai batrane decat japonezele, totusi incepand cu anii 70 comunistele au ramas mult in urma fata de japo la toate capitolele.

 

 

Pana la urma motociclist e ala care se plimba cu motocicleta nu ala care munceste la ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresit!!!

 

parerea mea este ca....un motociclist adevarat este un om cum a fost (si va fi in memoria multora) Indian Larry...desi nu-mi plac motoarele america - parere subiectiva (nici macar nu m-am plimbat dar daca o sa am ocazia atunci probabil ca o sa-mi schimb parerea....) omul acela stia sa-ti constuiasca o motocicleta de la spite la segmenti....

am vazut un film cu el si stiu despre ce vorbesc...la nu stiu ce concurs a castigat si premiul la taiat cu flexul si la impartit cu concurentul lui...

sau faptul ca mai era o zi pana la inceperea concursului si Indian Larry muncea cot la cot cu cel care concura impotriva lui ca sa-si repare ala motoru ca-l facuse pe genunchi....

 

tot parerea mea este ca un motociclist care nu stie sa-ti schimbe bujia si sa verifice uleiul ...ala nu e motociclist...

 

parerea mea....multi poate ca nu sunt de acord dar eu asta cred!

Editat de sangre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci, mai Sangre inseamna ca sunt motociclist.., numa ca , atunci cand vreau sa schimb bujia, mu am cheie de bujii iar atunci cand vreau sa schimb uleiul nu pot ridica motoreta pe cricul central, dar sigur m-as pricepe, garantez! :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresit!!!

 

parerea mea este ca....un motociclist adevarat este un om cum a fost (si va fi in memoria multora) Indian Larry...desi nu-mi plac motoarele america - parere subiectiva (nici macar nu m-am plimbat dar daca o sa am ocazia atunci probabil ca o sa-mi schimb parerea....) omul acela stia sa-ti constuiasca o motocicleta de la spite la segmenti....

am vazut un film cu el si stiu despre ce vorbesc...la nu stiu ce concurs a castigat si premiul la taiat cu flexul si la impartit cu concurentul lui...

sau faptul ca mai era o zi pana la inceperea concursului si Indian Larry muncea cot la cot cu cel care concura impotriva lui ca sa-si repare ala motoru ca-l facuse pe genunchi....

 

tot parerea mea este ca un motociclist care nu stie sa-ti schimbe bujia si sa verifice uleiul ...ala nu e motociclist...

 

parerea mea....multi poate ca nu sunt de acord dar eu asta cred!

 

aici ai toata dreptatea... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca Iawa ta este cea din avatar(am tras concluzia dupa culoarea rosie care o are), cred ca este modelul TS.., dar nu pot intelege de ce are sase tevi de evacuare(cand de fapt si de drept Iawa TS are doua)..,banuiesc ca din cauza fumului f dens cele doua tobe nu mai faceau fata, iti recomand calduros sa folosesti ulei de amestec mai putin, e mai simplu asa!Ps Si acum serios..,30.000km?!A dreaku Iawa, zau!Te-am suparat, stiu..,o sa-ti treaca :disappointed:

 

 

jawa intretinuta si/sau reparata cum trebuie, dupa caz trece de 60.000 de km fara interventii la motor de orice fel. antichitatea ta de cbr din 1900 toamna face asta???

 

Tu chiar crezi asta? Eu inteleg pasiunea, valoarea sentimentala etc dar asta nu inseamna sa denaturam adevarul.....

Oare cum ar fi fost sa fie o nepra /IJ/jawa/mz/ din anii 70-90 mai fiabila decat un GS550 din 78 sau VFR din 88? ( am ales modelele astea pt comparatie pt ca le am si stiu cum sunt)

Am si comuniste vechi si japoneze vechi, pe ale mele nu le pot compara direct pt ca rusoaicele mele is cel putin cu 20 ani mai batrane decat japonezele, totusi incepand cu anii 70 comunistele au ramas mult in urma fata de japo la toate capitolele.

 

 

Pana la urma motociclist e ala care se plimba cu motocicleta nu ala care munceste la ea!

 

 

 

motociclist este ala care intr-adevar merge cu motorul, oricare ar fi el. cel care repara din prostie nu o sa mearga niciodata mai mult decat o sa repare indiferent de natia motorului dintre cracii sai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jawa intretinuta si/sau reparata cum trebuie, dupa caz trece de 60.000 de km fara interventii la motor de orice fel. antichitatea ta de cbr din 1900 toamna face asta???

Stresule tu esti?

Acum sa fim seriosi... eu pun pariu pe ce vrei tu ca nici macar jawele astea mai noi dar cu motorul clasic 350 2T 2 cil nu fac 60.000km fara interventie la motor, poate doar in conditii de pista speciala si mers super constant dar nici asa, mi se pare ca si in manualul de service scrie ca se face segmentare mult mai des de 60kkm

E o aberatie totala sa compari un cbr chiar si primul model ala de prin 86 cu oricare jawa 350 2T , e o diferenta de zeci de ani intre momentele in care au fost proiectate cele 2 motoare. Cbr-uri cu peste 60.000km si cu set original sunt o gramada, jawe 2T cu 60kkm si motor nedesfacut nici macar nu am auzit sa existe

Comunistele au farmecul lor dar asta nu inseamna ca trebuie sa le supraevaluam performantele si o comparatie intre comuniste si japoneze dupa anii 65-70 e nedreapta pentru ca din ratiuni politico/economice producatorii occidentali au fost net avantajati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca Iawa ta este cea din avatar(am tras concluzia dupa culoarea rosie care o are), cred ca este modelul TS.., dar nu pot intelege de ce are sase tevi de evacuare(cand de fapt si de drept Iawa TS are doua)..,banuiesc ca din cauza fumului f dens cele doua tobe nu mai faceau fata, iti recomand calduros sa folosesti ulei de amestec mai putin, e mai simplu asa!Ps Si acum serios..,30.000km?!A dreaku Iawa, zau!Te-am suparat, stiu..,o sa-ti treaca :)

 

 

jawa intretinuta si/sau reparata cum trebuie, dupa caz trece de 60.000 de km fara interventii la motor de orice fel. antichitatea ta de cbr din 1900 toamna face asta???

 

Tu chiar crezi asta? Eu inteleg pasiunea, valoarea sentimentala etc dar asta nu inseamna sa denaturam adevarul.....

Oare cum ar fi fost sa fie o nepra /IJ/jawa/mz/ din anii 70-90 mai fiabila decat un GS550 din 78 sau VFR din 88? ( am ales modelele astea pt comparatie pt ca le am si stiu cum sunt)

Am si comuniste vechi si japoneze vechi, pe ale mele nu le pot compara direct pt ca rusoaicele mele is cel putin cu 20 ani mai batrane decat japonezele, totusi incepand cu anii 70 comunistele au ramas mult in urma fata de japo la toate capitolele.

 

 

Pana la urma motociclist e ala care se plimba cu motocicleta nu ala care munceste la ea!

 

 

 

motociclist este ala care intr-adevar merge cu motorul, oricare ar fi el. cel care repara din prostie nu o sa mearga niciodata mai mult decat o sa repare indiferent de natia motorului dintre cracii sai!

:disappointed: Nici nu stiu ce sa fac.., s-a rad sau s-a plang de aberatiile tale(le pun pe seama entuziasmului tau),am ales prima varianta.ps Ce dreaku,mi-ai facut CBR-ul antichitate, pun pariu ca nu te-ai urcat niciodata pe o Honda CBR 1000f..,e ca si cum ai zice :blbl: despre o femeie ca e nepriceputa la pat, cand te fapt tu nici nu ai atins-o!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:disappointed: Nici nu stiu ce sa fac.., s-a rad sau s-a plang de aberatiile tale(le pun pe seama entuziasmului tau),am ales prima varianta.ps Ce dreaku,mi-ai facut CBR-ul antichitate, pun pariu ca nu te-ai urcat niciodata pe o Honda CBR 1000f..,e ca si cum ai zice :blbl: despre o femeie ca e nepriceputa la pat, cand te fapt tu nici nu ai atins-o!

Adica dupa 30 de ani de surubarit castig la LOTO si-mi cumpar o motocicleta noua in garantie si ma duc la service pt intretinere ca-i in garantie si nu vreau s-o pierd inseamna ca nu-s motociclist? Motociclisti sunt cei care ruleaza cu motociclete ceilalti sa le zicem mecanici, pasionati, amatori si de ce nu de multe ori carpaci ( scuze pt carpaci dar acum m-am intors din munti cu un ambielaj facut de un "meserias" si a tinut exact 80 de Km. noroc ca a inventat Newton chestia aia cu gravitatia)

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica dupa 30 de ani de surubarit castig la LOTO si-mi cumpar o motocicleta noua in garantie si ma duc la service pt intretinere ca-i in garantie si nu vreau s-o pierd inseamna ca nu-s motociclist? Motociclisti sunt cei care ruleaza cu motociclete ceilalti sa le zicem mecanici, pasionati, amatori si de ce nu de multe ori carpaci ( scuze pt carpaci dar acum m-am intors din munti cu un ambielaj facut de un "meserias" si a tinut exact 80 de Km. noroc ca a inventat Newton chestia aia cu gravitatia)

Numai bine

:moto: om cu capu p umeri si gandire rationala....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba io am voshod si nam avut nici o problema,daca ai cuvinte de lauda la japoneze intra la alt colt nu aici

Da coltos esti, monser..,cand rupeam eu una bucata ciocate sa pornesc afurisenia aia de Voshod tu nici nu auzise-i de marca asta, fii si tu mai salon, ca nu-i frumos! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Jean Jaques Taxi.....is 6 tobe ca are nevoie de evacuare..........da' nu stiai de uleiurile LOW SMOKE.......gen Stihl sau Husqvarna? Regret sa aflu ca te recunosti depasit.

Era doar o figura de stil..,dar nu esti destul de subtil pt a precepe treaba aista, nteles?!PS Stiam ca moldovenii au simtul umorului, sa inteleg ca l-au pierdut?! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai certati mai atat cu japoneze - comuniste - japoneze - comuniste, ca intre ele e o relatie foarte stransa. Patru mari specialisti de la Mz au fugit din Germania comunista (nu mai stiu anul) si-au primit azil politic in Japonia.

Si ca un facut in doi trei ani de la eveniment au sarit japonezii pe piata internationala cu cei patru - Honda, Suzuki, Kawa si Yamaha. Asta e pe bune.

Au ajuns oamenii acolo si au avut CU CE face treaba.

 

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

Nu va mai certati mai atat cu japoneze - comuniste - japoneze - comuniste, ca intre ele e o relatie foarte stransa. Patru mari specialisti de la Mz au fugit din Germania comunista (nu mai stiu anul) si-au primit azil politic in Japonia.

Si ca un facut in doi trei ani de la eveniment au sarit japonezii pe piata internationala cu cei patru - Honda, Suzuki, Kawa si Yamaha. Asta e pe bune.

Au ajuns oamenii acolo si au avut CU CE face treaba.

 

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai certati mai atat cu japoneze - comuniste - japoneze - comuniste, ca intre ele e o relatie foarte stransa. Patru mari specialisti de la Mz au fugit din Germania comunista (nu mai stiu anul) si-au primit azil politic in Japonia.

Si ca un facut in doi trei ani de la eveniment au sarit japonezii pe piata internationala cu cei patru - Honda, Suzuki, Kawa si Yamaha. Asta e pe bune.

Au ajuns oamenii acolo si au avut CU CE face treaba.

 

Stima.

:) Si cam pe atunci au scos japonezii o motocicleta ce semana leit cu MZ RT 125......, OARE CE ERA? ;) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si Harley in anii '60-70 a copiat DKW-ul de 125 si a iesit leit MZ 125 !!!

 

si cum a inceput topicul cu comparatii de genul "Van Dame il bate pe Rambo dar nu si pe Bruce Lee ... " ... sa-i reamintesc o vorba din batrini ... cind nu te mai atrage o femeie matura si te uiti numai dupa pustoaice .. inseamna ca esti un batrin!!! cam asa e si aici .. cine nu apreciaza o motocicleta veche habar nu are tehnica si istoria tehnicii .. si nu are decit sa se urce direct pe vitezane ... are mult mai putine sanse de supravietuire decit daca-si facea mina pe o moocicleta "batrina" ...

Editat de darth vader
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si Harley in anii '60-70 a copiat DKW-ul de 125 si a iesit leit MZ 125 !!!

 

si cum a inceput topicul cu comparatii de genul "Van Dame il bate pe Rambo dar nu si pe Bruce Lee ... " ... sa-i reamintesc o vorba din batrini ... cind nu te mai atrage o femeie matura si te uiti numai dupa pustoaice .. inseamna ca esti un batrin!!! cam asa e si aici .. cine nu apreciaza o motocicleta veche habar nu are tehnica si istoria tehnicii .. si nu are decit sa se urce direct pe vitezane ... are mult mai putine sanse de supravietuire decit daca-si facea mina pe o moocicleta "batrina" ...

 

 

ca bine graiti unii ;) incepe sa imi placa treaba asta. deci mai sunti si oameni cu ceva in cap p aici care nu se afirma, asta confirmand veridicitatea zicalei aia cu " tacut si intelept "....

 

nu stiu ma dar, ideea e k pana la urma clasicele au ramas doar ca valori si cine stie ce inseamna o comunista stie sa le si respecte ca valori si cine stie sa mai respecte niste valori in ziua de azi e mare om...si legat de valori si treburi de genu as mai deschide un topic dar presimt k voi fi inteles gresit k pe aici "nu pre ai cu cine domle", sau nu vrea lumea sa se afirme.., deci nu... :D ... oricum.. comunistele is comuniste, vitezanele is vitezane. nu are rost sa le amesteci sau sa le compari, pentru k nu ai cum....

 

asa discutam cu cineva p tema asta k de ce un ural fabricatie 2007 costa cateva mii bune de euro,cam p aproape de un suzuki intruder de 1800..care e mult mai avansat ca tehnologie....( defapt nici nu exista comparatie).. cand uralu e aproape lafel k cel de acu nush cate zeci de ani... :)

 

pai cum frate sa amesteci capra cu varza.. in primu rand nu se poate compara pentru k am zis mai sus e o diferenta enorma de tehnologie la mijloc, avand in vedere k uralul e aproape identic cu cel de acum cateva zeci de ani iar intruderu e ultima generatie.... nu stiu parerea mea e ca atunci cand cumperi asa ceva nu il bagi la comparatie de genu asta.. ci pretul ala ridicat al sau e tot p baza valorii... k e ural si k are o anumita valoare.... nu ca te uiti la performante si aspect, desi nu face intruderu ce face un ural cu atas... :)

 

si asta nu vreau sa se inteleaga ca o discutie gen " bruce lee il bate pe van dame" ci pur si simplu k valoarea conteaza. sau cel putin asa vad eu treaba.

 

fiecare drujba cu categoria sa... chopper la chopper.. retro la retro speed la speed si tot asa.

 

p.s. am ales intruderu asa aleator...nu k as avea ceva cu tractorasu ala.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca ai ametit-o si tu de nu se poate...

 

 

 

 

Pana la urma, care e diferenta intre cele doua pentru tine?

cred ca diferenta pentru el consta intr-o cantitate mult mai mica de alcool decat cea pe care am baut-o eu pana in prezent, dar care se pare ca i-a fost un pic cam prea fatala (scuzati ambigiutatea termenilor de comparatie) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...