Sari la conținut

DREPTUL LA REPLIC�


Dan Nastase
 Share

Postări Recomandate

Distanta nu e deloc exagerata... Tocmai am fost acasa si un prieten si-a luat de 2 luni un CBR Fireblade... In 2 luni a facut 11.000 de km.... Frumos nu?

 

Inapoi la subiect, vreau sa fac doar o remarca...

Sunt perfect de acord cu punerea la punct a celor care gresesc... In public e chiar mai bine ca se invata minte...

 

Dar stilul in care s-a facut acest lucru este vai si amar de mama lui... Cand am citit articolul parca aveam alta revista in mana... Ceva gen "Atac la persoana" sau altele care aduc a "tiganie"...

 

Cu tot respectul pe care il am pentru revista d-voastra, acest articol e jenant...

Daca aduceati doar la cunostinta publicului ce s-a intamplat si cum s-a intamplat, totul frumos si elegant, a-ti fi avut muuult mai mult de castigat....

 

Ca sa inchei, aici nu cred ca vorbim de cat de motociclisti suntem, ci strict cat de jurnalisti suntem...

 

PS: Imi place "Academia Catavencu". Si ei rad de o lume intreaga.

No hard feelings.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la inceput vreau sa va spun ca inainte de 1989 mi-am format un reflex:citeam presa incepind cu ultima pagina.reflexul a ramas cu o singura exceptie,revista univers moto.astept de fiecare data cu nerabdare editorialul lui dan nastase si trebuie sa va spun ca nu am ramas niciodata dezamagit.din pacate,cred ca e vorba de o mare confuzie la mijloc!.editorialul domniei sale a fost in nota obisnuita,adica excelent,in timp ce deja celebrul articol de la pagina 10(care si pe mine m-a socat un pic) nu este semnat de dinsul.adevarul este ca nimeni nu se astepta la asa ceva din partea cavalerilor de la um dar poate a sosit timpul sa punem capat amatorismului din presa romaneasca si sa nu mai vedem ziaristi in izmene la teste moto.in asteptarea urmatorului editorial,d-le dan nastase,va salut cu farul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga mosule (ca sa continui in aceeasi nota),

Te rugam frumos (eu si multi dintre partenerii mei de trafic pe 2 roti),

 

LASA-NEEEEE, LASA-NEEEEEE !!!!!!!!!!!!!

 

Iti multumim anticipat,

Cu tot respectul datorat (virstei).....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... a sosit timpul sa punem capat amatorismului din presa romaneasca si sa nu mai vedem ziaristi in izmene la teste moto.in asteptarea urmatorului editorial,d-le dan nastase,va salut cu farul !

236509[/snapback]

Ca în viața de toate zilele - motociclismul românesc este plin de uriaÂşi Âşi pigmei.

Eu vă salut pe toți - MARI Âşi mici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care au mai scris in acest topic lucruri nu prea frumoase despre dl Dan Nastase....cred ca ar trebui sa mai lasam deoparte toata aceasta concurentza intre cele 2 reviste.......Bune sau rele is singurele care le avem....si cred ca ar trebui sa avem un pic mai mult respect pentru cineva care este chiar un motociclist adevarat si care este cu mult mai in varsta decat multzi dintre cei de aici.....d-le dan nastase...la cat mai multzi km pe 2 rotzi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

Să dea Dumnezeu multă sănătate, viață lungă Âşi frumoasă tuturor motocicliÂştilor din România

Âşi putere să mă întreacă în numărul de kilometri !

Toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-hellryder,te oftici???

-moto life,are 2 variante:moare din prostie(vezi ultimul numar-plin de prostii),sau ii preia un trust de afara si se schimba treaba,nu trebuie facuta atata 'tiganie romaneasca"-si cu laude de sine...

_hellryder,tu aveai 6 ani la revolutie,de unde stii tata cum era???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-hellryder,te oftici???

239356[/snapback]

 

Cam asta era replica pe care o dadeam si eu cand eram la gradinita si nu mai stiam ce sa mai spun. E drept ca de atunci am mai evoluat un pic. Evident, unii inca raman la nivel de gradinita.

 

Si in alta ordine de idei eu spuneam ca esti generos... i-ai dat 700.000 de km. Eu personal nu-i dadeam decat vreo 20-30.000, nu de alta dar raman eu pe minus daca ii dau 700.000. Si atunci ce ma mai fac cand vine unu' peste 30 de ani si imi face socoteala kilometrilor? :eek:

 

Deci, amice ram, vezi nu te enerva, ca iti creste colesterolul si nu mai ajungi sa faci si tu un milion de km! :)

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care au mai scris in acest topic lucruri nu prea frumoase despre dl Dan Nastase....cred ca ar trebui sa mai lasam deoparte toata aceasta concurentza intre cele 2 reviste.......Bune sau rele is singurele care le avem....si cred ca ar trebui sa avem un pic mai mult respect pentru cineva care este chiar un motociclist adevarat si care este cu mult mai in varsta decat multzi dintre cei de aici.....d-le dan nastase...la cat mai multzi km pe 2 rotzi :)

237557[/snapback]

Eu unul am tot respectul, la modul cel mai sincer, pentru motociclistul Dan Nastase!

Am auzit de multa vreme de renumele dansului, pe diferite canale si il invidiez pentru palmaresul pe care-l are ca motociclist.

De asemenea, apreciez revista Univers Moto pentru ceea ce eu consider ca este de interes pentru mine.

 

Dar jurnalistul Dan Nastase si competitorul de pe piata libera Dan Nastase m-au dezamagit profund (in raport cu asteptarile pe care le-as fi avut de la motociclistul Dan Nastase).

 

Vad si eu balbaielile din ML (asa cum apuc sa vad si in UM).

Mi-e ciuda daca un jurnalist roman a fost ridiculizat in strainatate de cei care l-au privit ca motociclist si nu ca jurnalist. Mi-e ciuda ca nu a dus si dansul un "meserias" care sa rupa in teste motoarele puse la dispozitie de cei de la Yamaha. Dar si mie mi se pare o "Tiganie romaneasca" sa citesc aprecieri despre toate astea in revista care se considera concurenta. Cu atat mai mult cu cat eu ma incapatanez sa o vad ca o revista "colega" nu o revista "concurenta".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul am tot respectul, la modul cel mai sincer, pentru motociclistul Dan Nastase!

Am auzit de multa vreme de renumele dansului, pe diferite canale si il invidiez pentru palmaresul pe care-l are ca motociclist.

De asemenea, apreciez revista Univers Moto pentru ceea ce eu consider ca este de interes pentru mine.

 

Dar jurnalistul Dan Nastase si competitorul de pe piata libera Dan Nastase m-au dezamagit profund (in raport cu asteptarile pe care le-as fi avut de la motociclistul Dan Nastase).

 

Vad si eu balbaielile din ML (asa cum apuc sa vad si in UM).

Mi-e ciuda daca un jurnalist roman a fost ridiculizat in strainatate de cei care l-au privit ca motociclist si nu ca jurnalist. Mi-e ciuda ca nu a dus si dansul un "meserias" care sa rupa in teste motoarele puse la dispozitie de cei de la Yamaha. Dar si mie mi se pare o "Tiganie romaneasca" sa citesc aprecieri despre toate astea in revista care se considera concurenta. Cu atat mai mult cu cat eu ma incapatanez sa o vad ca o revista "colega" nu o revista "concurenta".

239378[/snapback]

 

 

 

:) :eek: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@ Dan Nastase:

 

Vad ca evitati cu obstinatie a discuta despre altceva decit iubita voastra, si a noastra, revista.

V-am dat un mesaj pe celalalt topic absolut degeaba. De ce? Pentru ca in afara de a va sustine pina la capat (a se citi "pinzele albe") punctul de vedere, revista d-voastra are totusi un public-target, cum se zice, adica noi, restul motociclistilor care cumpara/citesc revista. Adica mai pe romaneste daca noi nu am cumpara revista d-voastra ar trebui sa va reorientati catre alt gen de cititor. Corect?

 

Daca citeati cu atentie marita si interes acest forum ati fi observat ca de vreo doi ani ne tot framinta o grija: siguranta circulatiei. Din pacate doar pe noi ne framinta si eventual pe cei de la morga care remarca printre dinti "doamne dar tinar mai era" in timp ce completeaza formularele de deces pentru motociclisti. E morbid de-a dreptul dar e REAL! Chiar mai real ca motocicleta "hoax" pentru care ati alocat mai multe rinduri de 1 Aprilie decit pentru siguranta circulatiei la romani.

 

Noi ca indivizi stim ce vrem dar d-voastra ca purtator de cuvint scris in presa se pare ca inca nu aveti o pozitie clara. Sau cel putin nu stim noi. Nu credeti ca ar fi cazul sa va luati avint si in acest sens si daca tot salutati pe toti cu farul sa incercati sa sensibilizati (cu sau fara far) si pe cei care au un cuvint de spus in acest domeniu?

 

Sezonul moto se apropie de sfirsit. Dar va reincepe in primavara indiferent de ce scrieti in revista dvs. Dar va incepe un nou carnagiu pe sosele iar numarul de cititori ai revistei va scadea. Nu va simtiti chiar deloc afectati de acest fenomen?

 

Cu stima si speranta...

 

PS: Am scris cu rosu, asa cum ramin si urmele multor nevinovati pe sosele. Capisci?

 

PS2: Nu este o problema a mea personala asa ca nu o luati personal. Ci doar ca o sugestie mai mult sau mai putin subtila :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, Renegade !

Dupa cum bine ai constatat si tu "revista noastra" se adreseaza cu predilectie motociclistilor.

Trebuie avut in vedere un fapt esential. Nu motociclistii omoara. Motociclistii sunt omorati !

Este aproape inutil sa tot batem moneda pe sensibilizarea si educarea automobilistilor intr-o revista citita de motociclisti.

Cu toate acestea, daca ai sa consulti colectia "Univers Moto" ai sa constati ca - desi principala menire a acestei reviste este prezentarea noutatilor si a testelor comparative - in diferite articole si interviuri cu "factori de raspundere" s-a ocupat si de acest subiect grav si major, iar "pozitia mea" este foarte clara in editoriale ca "Paralele inegale", "Cineva acolo sus...", "Pe-un picior de plai", "La mana destinului", "Intre oglinzi paralele", "Ruleta ruseasca" etc, etc.

Daca tot te preocupa atat de mult "siguranta circulatiei" vezi ca sunt diverse ministere, "comitete si comitii" care mananca banii romanilor de pomana.

Si daca tot esti un om cu "initiativa" ia cativa motociclisti hotarati cu tine si faceti o vizita, in Calea Plevnei 114, sector 1, Bucuresti, domnului Virgil Mihailovici - Presedintele Asociatiei pentru promovarea Sigurantei Auto.

Sa auzim numai de bine !

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer?

Dezamagit, este raspunsul meu la replica dvs. Nu ati inteles nimic. Dar eu/noi am inteles asta: daca vreti sa fiti protejati pe strazi mergeti si descurcati-va ca eu am alta treaba. Cu revista. Adevarul ca nu ne puneam mari sperante in presa de specialitate care sa coaguleze in jurul sau toti factorii de decizie in domeniul sigurantei auto-moto. Iar cu acest raspuns ati lamurit problema pentru toti. Probabil ca ne vom orienta spre alte modalitati de a-i sensibiliza de participantii la trafic. Nu v-am solicitat ca prin revista dvs. sa faceti asta, ci sa incercati sa creati acea initiativa, avind relatiile necesare in domeniu auto-moto. Se pare ca Univers Moto are alt target.

Va salut cu farul spart de un automobilist... si n-am cuvinte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Renegade,

Ti-am raspuns, desi eram aproape sigur ca asa va suna raspunsul tau.

Te rog sa lasi la o parte subiectivismul pe care in mod clar il ai si sa citesti inca o data, cu atentie esenta acestui raspuns.

 

"Revista noastra" se adreseaza cu predilectie motociclistilor.

Trebuie avut in vedere un fapt esential. Nu motociclistii omoara. Motociclistii sunt omorati !

Este aproape inutil sa tot batem moneda pe sensibilizarea si educarea automobilistilor intr-o revista citita de motociclisti.

"Pozitia mea" este foarte clara in editoriale ca "Paralele inegale", "Cineva acolo sus...", "Pe-un picior de plai", "La mana destinului", "Intre oglinzi paralele", "Ruleta ruseasca" etc, etc.

Sunt diverse ministere, "comitete si comitii" care mananca banii romanilor de pomana.

In Calea Plevnei 114, sector 1, Bucuresti, "activeaza" domnul Virgil Mihailovici - Presedintele Asociatiei pentru promovarea Sigurantei Auto. (tel/fax 220.52.89. Mobil 0726.704.018

Sa auzim numai de bine !

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai gata, inchideti topicul. Mie cel putin mi s-a parut raspunsul lui D.N. rezonabil. Chiar asa, hai sa-i facem o vizita respectivului. Daca domnul Nastase ne ajuta in demers atunci vor fi sanse mai mari de reusita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:finger:

Chiar este nevoie de ajutorul vostru si de o atitudine ferma !

Redactorii revistei "Univers Moto" si eu personal am discutat in repetate randuri cu diversi "bosi", inclusiv cu dl Marian Motoc, seful brigazii de Politire Rutiera, si cu Virgil Mihailovici, presedintele asociatiei pentru Siguranta Auto.

Prin "Bravos, natiune !", "Cu Directia despre circulatie" si alte aricole si editoriale aparute in revista noastra nu am reusit decat sa obtinem promisiunea unor alte "sedinte" prelungite unde, in afara de vorbe, nu se rezolva practic nimic.

Pe langa o vizita "in corpore" la acesti domni, as sugera o actiune concertata, de sensibilizare cu foarte multi motociclisti - la aceeasi zi si la aceeasi ora - in toate orasele din tara.

Doamne ajuta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:finger:

Chiar este nevoie de ajutorul vostru si de o atitudine ferma !

Redactorii revistei "Univers Moto" si eu personal am discutat in repetate randuri cu diversi "bosi", inclusiv cu dl Marian Motoc, seful brigazii de Politire Rutiera, si cu Virgil Mihailovici, presedintele asociatiei pentru Siguranta Auto.

Prin "Bravos, natiune !", "Cu Directia despre circulatie" si alte aricole si editoriale aparute in revista noastra nu am reusit decat sa obtinem promisiunea unor alte "sedinte" prelungite unde, in afara de vorbe, nu se rezolva practic nimic.

Pe langa o vizita "in corpore" la acesti domni, as sugera o actiune concertata, de sensibilizare cu foarte multi motociclisti - la aceeasi zi si la aceeasi ora - in toate orasele din tara.

Doamne ajuta !

 

 

Propun organizarea unei actiuni cum a fost cea de pe 1 Iulie: ori gen "FLASH MOB" ori o actiune de pichetare organizata/aprobata si initiata de un club/asociatie/organizatie. Inclin sa cred ca totusi prima varianta e mai nimerita si implica mai putine batai de cap.

 

Si as mai adauga ca ar fi oportuna deschiderea unui nou topic pe acest subiect!

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfirsit ati inteles despre ce vorbeam noi la topicul cu fluturasii 2005 unde va trimisesem cu un link. Vorba lunga saracia omului. Acolo propuneam o miscare ampla dar nu facuta de 20-200 de motociclisti. Acolo vorbeam de a aduna sub coordonarea cuiva pe toti: motociclistii, reprezentantele firmelor producatoare de motoare, accesorii si imbracaminte, autoritati locale, reviste, cluburi si altii doritori. Asta s-ar putea face dar cineva trebuie sa coordoneze tot. Noi motociclistii formam doar imaginea a ceea ce inseamna aceasta pasiune. Dar mai trebuie si publicitate, suport financiar pentru activitati si iar coordonare. De aia v-am tot frecat la cap cu mesajele mele.

Poate pina la primavara se aduna toate astea si incepem k lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...