smok3 Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Salutare poate primim si putin "ajutor" de la baietzii cu MV`rile /index.php?...p;#entry2737570 asteptam parerile/opiniile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Februarie 5, 2011 Autor Share Postat Februarie 5, 2011 MV Pollman 1956,MV Turismo 1962 Nu stiu unde am salvat poze3le si cand ma apuc de postat o voi face pe www.racetek.ro. Pana atunci cand voi avea ce sa va arat mai am de terminat 2 lucrari. Oricum le-am luat in stare total deplorabila dar nu am nici o problema sa le fac superbe. E nevoie de munca, bani si pasion fara alchool... Mesaj completat Ce-i linistea asta mai??? Chiar asa??? Nu aveti nici o problema la MV uri. Nici o suparare??? Chiar toate sunt perfecte??? Vand piese motor MV Agusta 750. sau cutie viteze ptr toate lafel... Capacele, surubele, contactzele, bobinele si dau garantzii pe ele... Helooooooo ooo. E cineva acasa??? Mi-ar prinde bine niste Bolt-uri de carena daca ai .... Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumi_fla13 Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Salutare,posesori de italience,am si eu problema cu bruta mea,si vreau sa-i fac o diagnoza la o reprezentanta dar nu romania,nu de alta dar de cate ori am pus cate o intrebare ,nu au stiut sa raspunda,daca stiti cumva ceva prin ungaria sau austria ar fi perfect. Nu stiu daca a mai intalnit cineva problema asta,bruta are 15000km si totul merge aproape perfect mai putin ca de 2 luni se opreste la relanti fara nici un semn prealabil,si porneste apoi la sfert si merge ok ,pana se opreste iara,in ture merge super ok,nu scoate fum,trage perfect,ma gandesc ca e o sonda sau ceva de genu care da un semnal gresit catre unitatea de comanda. ms mult si asfalt uscat!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) Eu in proportie de 99% stiu ce are. Am lasat 1% deoarece respectiva problema n-am intalnit-o la MV ci la Yamaha... De multe ori. Scanerele sunt o chestie marfa atuci cand e vorba de multi senzori dar in cazul tau nu cred ca e nevoie. Ai nr de tel afisat mai jos. P.S. N am vazut ca esti din TM si daia m-am enervat un pic dar: Poti merge la LuPo Racing in Gearmata Timisoara si transmit acolo cum sa iti repare respectiva problema. Lafel poti merge la Pascota service sau Cazacu. Alege ce vrei si suna ma de acolo. Mesaj completat Angajez Ucenic! Seriozitate Punctualitate Atentie maxima Daruire Sanatate psihica si fizica Sa vrea sa invete o meserie pretentioasa, sa inteleaga ca o mica greseala poate distruge vieti. Daca intrunesti toate aceste criterii si vrei sa inveti cum poti fi un adevarat Doctor in motoare si geometrii pe 2 ua roti atunci suna intre 9-18 la 0726 974 121-www.racetek.ro Mesaj completat Salutare,posesori de italience,am si eu problema cu bruta mea, Ia spune-mi, ai reusit cu ce ti-am spus? Inca n-am primit tel de la Pascota dar sunt sigur ca esti unde trebuie. Mesaj completat Foarte greu merge treaba!!!!!!!!!! Ai rezolvat MV ul sau ai uitat de ea? Mesaj completat Mi-ar prinde bine niste Bolt-uri de carena daca ai .... Alex Da am. Dar nu sunt cele originale MV ci sunt cele de la Yamaha R1 sau R6. Se potrivesc exact. Editat Februarie 16, 2011 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 @schumi_fla13: Buna ziua, Va invitam cu drag la service pentru diagnosticarea problemei dumeavoastra. Din pacate mecanicul nostru nu-si aminteste sa fi vorbit cu nici un detinator de Mv Agusta Brutale din Timisoara. Orisicum, cred ca nici un mecanic din lumea asta nu va poate lamuri prin telefon despre o problema de genul celei pe care o aveti dumneavoastra, de aceea cred ca puteti intelege motivul pentru care un mecanic evita sa va ajute prin telefon. cu stima, Paul Salutare,posesori de italience,am si eu problema cu bruta mea,si vreau sa-i fac o diagnoza la o reprezentanta dar nu romania,nu de alta dar de cate ori am pus cate o intrebare ,nu au stiut sa raspunda,daca stiti cumva ceva prin ungaria sau austria ar fi perfect.Nu stiu daca a mai intalnit cineva problema asta,bruta are 15000km si totul merge aproape perfect mai putin ca de 2 luni se opreste la relanti fara nici un semn prealabil,si porneste apoi la sfert si merge ok ,pana se opreste iara,in ture merge super ok,nu scoate fum,trage perfect,ma gandesc ca e o sonda sau ceva de genu care da un semnal gresit catre unitatea de comanda. ms mult si asfalt uscat!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 De curand am facut un mega efort de a-mi achizitiona o MV AGUSTA F4 si as dori sa gasesc si alti impatimiti ai marci care sa imi poata da anumite feedback-uri Pai mai bine spune ne tu cum te simti in seaua bolidului. Ce F4 ai? Ce an si se indicativ? f4 750 s... Spune ne ce nu-ti place la ea si ce-ti lipseste. Noi avem de mult timp si te putem ajuta s-o croiesti dupa mana ta. Mesaj completat P.S. Am raspuns dupa un calc ce nu-l cunosc si mi-a dat niscai erori... Cand ne intalnim MV isti din Bucuresti? Mesaj completat http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumi_fla13 Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 nu Eu in proportie de 99% stiu ce are. Am lasat 1% deoarece respectiva problema n-am intalnit-o la MV ci la Yamaha... De multe ori. Scanerele sunt o chestie marfa atuci cand e vorba de multi senzori dar in cazul tau nu cred ca e nevoie. Ai nr de tel afisat mai jos. P.S. N am vazut ca esti din TM si daia m-am enervat un pic dar: Poti merge la LuPo Racing in Gearmata Timisoara si transmit acolo cum sa iti repare respectiva problema. Lafel poti merge la Pascota service sau Cazacu. Alege ce vrei si suna ma de acolo. Mesaj completat Angajez Ucenic! Seriozitate Punctualitate Atentie maxima Daruire Sanatate psihica si fizica Sa vrea sa invete o meserie pretentioasa, sa inteleaga ca o mica greseala poate distruge vieti. Daca intrunesti toate aceste criterii si vrei sa inveti cum poti fi un adevarat Doctor in motoare si geometrii pe 2 ua roti atunci suna intre 9-18 la 0726 974 121-www.racetek.ro Mesaj completat Ia spune-mi, ai reusit cu ce ti-am spus? Inca n-am primit tel de la Pascota dar sunt sigur ca esti unde trebuie. Mesaj completat Foarte greu merge treaba!!!!!!!!!! Ai rezolvat MV ul sau ai uitat de ea? Mesaj completat Da am. Dar nu sunt cele originale MV ci sunt cele de la Yamaha R1 sau R6. Se potrivesc exact. sal,presupun ca ai vb cu Pascota,am incercat varianta dar sa pare ca problema persista. Ma gandesc sa schimb piesa sa vad daca asta e,ma gandesc ca nu e o avere.nu am o alta idee. Acum sunt turbat ca e vreme fffff buna si eu stau in cumpana pentru ca nu stiu cum o sa incep sezonul ms oricum de sprijin,si daca ai un pont,orice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 SabinRace, de ce o vinzi? Nu e ea iubirea ta? Sau astepti sa apara in toamna SBK-ul de la Ducati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 SabinRace, de ce o vinzi? Nu e ea iubirea ta? Sau astepti sa apara in toamna SBK-ul de la Ducati? O vand ca la monopoli... Renunt la Printesa mea de suflet ca sa imi termin de construit Servicele pe terenul meu si sa scap de chiria care ma desala. Si servicele e tot ceva pe care am dat banii din mare dragoste ptr motoare. Fara sacrificii nu se poate. P.S. Nu as trece de la MV la Ducatii niciodata. P.S.S. Da am vorbit si cu Pascota si cu Mecanicul respectiv. As putea sa dau imprumut un senzor de citire a injectiei dar pene acolo as vreifica senzorul de la cric si toate conexiunile-mufele de pe toata motocicleta. Practic ai o cadere de semnal. Poate fi si de la cititorul de pe quloasa si axe sau cel de la aprindere. Nu e ceva grav dar tre investigat cu meticulozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Pai si cand or venii si vremuri mai bune te intorci la MV?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Pai si cand or venii si vremuri mai bune te intorci la MV?? Fara indoiala dar cred ca vremurile alea mai bune vis a vis de MV la mine nu vor avea intrerupere... Nu sunt bani pe piata si nu isi permite lumea astfel de Bolid. Sunt 2 buc la 4500euro de 750 care mi se pare un pret extrem de mic dar incomparabile cu 1000r nici la putere nici la pret. Eu avandu le pe ambele am simtit pe pielea mea ce-a facut MV cand a scos modelul 1000. Are putere foarte mare jos ca un Ducati si continua sa traga ca nebuna pana la nesfarsit. La 1000r cilindrii si pistoanele sunt mahle si folosesate exact acelasi bloc motor ca si 750. Arealte rapoarte in cutie si o alta injectie. Eu am si cipul de injectie de la Ferraci care o face si mai nebuna. Am mai spus-o dar nu ma pot opri sa o repet: cand ma dau jos de pe MV ul meu si ma urc pe R1 meu (careia inca nu i-am gasit un alt 1000 s-o bata) ma simt ca si cum R1 e de 600... Real ma rog la Dul sa nu se vanda si sa gasesc resursele necesare in alta directie. Italianca mea e o nebuna. Am cheltuit mult cu ea prin magazine dar nu-mi pare rau de nici un banut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Salutare Stimati Bikeri, Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa: " Salut baieti, In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin" Astept aici raspunsurile voastre. MS PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Salutare Stimati Bikeri,PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS Man.Oamenii cu MV Agusta daca ar face aceeasi gresala cum a facut pretenul tau, ar fi cu motorul la fier vechi. MV Agusta nu permite astfel de greseli. Totul este calculat exact si daca iesi din parametri e pa. Intoarce te la topicul R1 unde ai primit raspuns si ia luati marea hotarare de a o muta intr-un service moto ce merge la curse cu traditie. Restul Caselor moto nu detin experientza in aftfel de resuscitari. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Mai 9, 2011 Autor Share Postat Mai 9, 2011 Salutare, pentru cei interesati in curand se va lansa site-ul www.ufixmoto.com Site-ul este dedicat motocicletelor exclusiviste.Categoriile de produsele prezente pe site vor fi Aftermarket/OEM/Second Hand/Home made. In momentul de fata singuurele categori active pe site sunt Second Hand si Debate Section. Va asteptam pe site unde va puteti crea un cont urmand ca noi sa va anuntam de indata ce am lansat si restul categoriilor. www.ufixmoto.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Salutare, pentru cei interesati in curand se va lansa site-ul www.ufixmoto.com Site-ul este dedicat motocicletelor exclusiviste.Categoriile de produsele prezente pe site vor fi Aftermarket/OEM/Second Hand/Home made. In momentul de fata singuurele categori active pe site sunt Second Hand si Debate Section. Va asteptam pe site unde va puteti crea un cont urmand ca noi sa va anuntam de indata ce am lansat si restul categoriilor. www.ufixmoto.com Bravos. Daca tot e site de exclusiviste de ce n-ai inclus si marcile VOR-Vertemati (din care detin eu 3buc) si Beta(1 buc) nici Ducati si Aprilia n-ar strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Iunie 13, 2011 Autor Share Postat Iunie 13, 2011 Bravos. Daca tot e site de exclusiviste de ce n-ai inclus si marcile VOR-Vertemati (din care detin eu 3buc) si Beta(1 buc) nici Ducati si Aprilia n-ar strica. Salut, Brandurile pentru care aducem piese sunt urmatoarele: - MvAgusta - Ducati - Aprilia - Triumph - BMW - KTM - Benelli - Bimota - Motoguzzi (pentru unele mai multe pentru altele mai putine ) Pentru moment ne vom ocupa de brandurile cunoscute de noi si pentru care putem oferi customer service. Pentru brandurile mentionate de tine nu putem oferi suportul si informatiile necesare. Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Pai vertemati e cel mai exotic moto enduro. Eu am 3 si daia intrebam de suport... P.s. Ptr partsuri si suport mv agusta ma puteti apela cu incredere. Ciao ragati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Iulie 24, 2011 Autor Share Postat Iulie 24, 2011 (editat) Pai vertemati e cel mai exotic moto enduro. Eu am 3 si daia intrebam de suport... P.s. Ptr partsuri si suport mv agusta ma puteti apela cu incredere. Ciao ragati. Sabin, Daca vrei poti adauga piesele second-hand in rubrica dedicata a site-ului. Este o rubrica dedicata produselor second hand. Aceasta rubrica va fi promovata odata cu site-ul pe cateva forumuri internationale dedicate acestor motociclete. http://www.ufixmoto.com/second-hand/ Momentan aceasta sectiune este FREE pentru Power Useri(adk mai mult de 5 anunturi pe luna) http://www.ufixmoto....rage/bikes.html Este noua sectiune a site-ului nostru. Puteti sa va adaugati toate motociclete, upgrade-urile aduse motocicletei, sa descrieti upgrade-ul sau sa va creati un cerc de prieteni. Aceasta sectiune este dedicata motocicletei si discutiilor despre motociclete. Astept un feedback pentru aceasta sectiune. (intrucat site-ul este promovat mai mult inafara Romaniei pe sectiunile publice ale sectiuni este recomandat sa scrieti in engleza) Alex Plimbare pe transfagarasan Editat Iunie 24, 2011 de PingyXP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Foarte frumos. Mai am 4 saptamani si ies din gips... Sper sa mai prind si eu in vara asta o drumetie MV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 http://www.moto.it/news/e-morto-nella-notte-claudio-castiglioni.html rip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 http://www.moto.it/news/e-morto-nella-notte-claudio-castiglioni.html rip Cu sigurantza cel mai TALENTAT constructor de Motociclete ever. Adio Maini de Aur. P.S. Multumim pentru navetele date sa cucerim Planeta... Aleluia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 (editat) Salut, sunt si eu posesor de MV Agusta F4 1000 312R. O am de cateva zile si inca ma obisnuiesc cu ea.... e cu totul altceva decat ce am avut eu pana acum.... O sa revin cu poze si cu mai multe impresii Editat Septembrie 15, 2011 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Este luata de la Craiova? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Da, e luata din Craiova. Cunosti detalii despre mobra? Eventual zi-mi pe privat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Felicitari ptr noua achizitie. 2 sfaturi importante: Las-o sa se incalzeasca pana la min60 si nu o tura pe loc s-o auda prietenii. Schimba uleiul si filtrul la maxim 2500km cu Motul sau BelRay. Sa te bucuri de ea pana la batranete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.