SabinRace Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) Salut Tuturor. Ce sa zic??? Am o MV Agusta de 1000r 2007 ce nu prea poate fi vazuta in oglinda decat de catre Hayabusa si asta doar la peste 250... Am o MV Agusta 125 din 1954. Am o MV Agusta 150 din 1958 Am pioese de MV Agusta de 750-motor subansamble si electonice... Am bagat bani multi ca m-am indragostit rau. Asta nu inseamna ca nu mai am R1 si alte moto dar MV este Cea mai buna fantezie ... ce o face cel mai bine. Ma zvarcoleste de cand o scot din garaj si cel mai mult timp imi ia sa ne despartim dupa fiecare iesire. E un vis de care nu ma pot desparti din 2001. Daca aveti nevoie de ceva folositi PM si suportul meu tehnic va poate ajuta la orice nivel in MV. La bela del mondo... Editat Noiembrie 3, 2010 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Noiembrie 4, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2010 Salutare, Nu stiu cum poti sa spui ca Brutale nu te-a dat pe spate..... (depinde ce model ai incercat) dar din punctul meu de vedere pana si cel de 750 este mult mai mult decat pare. Daca tot ai adus vorba de F3 atasez niste poze de la salonul de la Milano.... O MOTOCICLETA DE CRIZA la un PRET DE CRIZA (reprezentantii de la salon dadeau un pret de 11 500euro JENANT) Cat despre Ducati iti atasez si o poza cu autobuzul de Ducati DIAVEL.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Nu cred ca F3 are legatura cu criza, cred ca a fost gandit ca o metodata de salvare a companiei MV Agusta. Este un model comercial, no more "art of motorcycle". Probabil ca modelele de top vor ramane la fel de exclusiviste ca si pana acum, insa F3 este modelul care se spera ca va asigura o parte din resursele companiei. Este un compromis care trebuia facut pt ca MV Agusta sa existe pe mai departe, celalalt compromis (mariajul cu harley Davidson) nu a dat rezultate. Nu imi place ambreiajul pe cablu, farul si tija schimbatorului de viteze, asta la prima vedere. Daca tot s-a vorbit de Ducati si V2 atasez o poza cu modelul care pe mine m-a dat pe spate de vreo 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Noiembrie 4, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2010 (editat) Sunt de acord ca MvAgusta trebuie sa gaseasca o solutie sa iasa din criza. Pe mine personal ma deranjeaza ca se foloseste de imaginea consacrata a marcii(modelul F4) pe care o vand cu o fractiune din pretul initial.... Ar fi fost mai OK sa faca un nou model care sa nu aiba atatea in comun cu F4 Cum ai fi de acord cu un Ferarri Enzo low budget care sa semene 70% cu originalul dar sa se vanda cu un pret de 20 000 euro....? Editat Noiembrie 4, 2010 de PingyXP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Eu din 2001 ma tot uit la F4 meu si ma tot minunez in continuare. Nu poti sa compari F4 cu nimic pe lume. F3. Nu sunt deacord cu aceasta moto scoasa de MV dar daca vezi istoricul modelelor MV intelegi ca defapt MV nu a fost doar o moto intalnita la Palate ci si o moto de transport zilnic... Deci ma voi contrazice si trebuie sa ma conving ca defapt MV este o motocicleta nu o Diva asa cum am vazut-o eu din prima zi. ie sincer nu imi place f3 ul dar sunt deacord ca MV sa construiasca moto care sa la vezi la tot pasul iar modelul de 3 cilindri copiat de la celebra gandire Triumph sunt sigur ca va da rezultate reale extraordinare alaturi de clasa ei super sport. Ce e cel mai tare e ca: Cum mm sa discuti in contradictoriu detinator de Ducati cu MV care defapt sant pe aceeasi platforma doar ca difera conceptul motorizarii si preturile-calitatea componentelor de ciclistica. Sincer mie imi plac ambele foarte foarte (ca-s doua) mult si atunci cand sunt parcate in Hotelul Racetek sunt totdeauna in alta zona decat Japonezele. Au pana si acolo locusorul lor aparte... Lasati cearta si imbratisati acelasi sange albastru. Ups sau era vorba cumva cine e Regina??? Pai cine decat ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Stai calm, nimeni nu a fost in contradictie, iar o comparatie intre MV Agusta si Ducati nu am avut nici cea mai mica intentie sa fac. Sunt si posesor de MV, Ducati e doar pe locul 2. Ai dreptate, F4 e regina; si ma refer la cea de 750 din 1999. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 (editat) Scuze. Cand e vorba de MV ma aprind ca Dracii. Poate ne facem si noi o petrecere cu Italiencele noastre... The Italian ouner's... de exemplu. Sa ne mai povestim. P.S. Sau pe criza am putea Italian Job... Editat Noiembrie 6, 2010 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Noiembrie 6, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2010 Nu cred ca e nevoie de vreo petrecere ca sa povestim ce avem de povestit.... O plimbare alaturi de alte italiene.... Priceless! p.s. conteaza si cum iti porti acest "sange albastru" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Nene eu n-am zis ca nu imi place Brutale. E faina si are potential, asta am mai zis. Dar parca ma asteptam la ceva mai mult de la un MV Agusta naked. Speram sa faca ceva similar cu ce au facut Ducati in '93 cu Monster-ul. De-asta am zis ca nu m-a dat pe spate. In aceeasi ordine de idei nici Streetfighter-ul de la Ducati nu m-a dat pe spate, dar parca arata ceva mai "manios"... Iar F3-ul e genial. Poate ca nu suna ca un V, dar are L3-ul personalitatea lui. Iar ca looks... no comment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Scuze, dar daca nici Brutale si nici Streetfighter, care sunt doua dintre cele mai puternice naked-uri, nu te-au dat pe spate, ce te-ar da pe tine pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Noiembrie 7, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2010 Pana cand mV Agusta nu o sa faca un motor in V niciuna din motocicletele lor nu o sa se auda ca un V Contrar credintei V-ul de la MV nu vine de la faptul ca MvAgusta are motor in V. Alex P.S. Iti garantez ca daca ai incerca 1078-ul de la MvAgusta ai intelege ce inseamna cuplu si cred ca nu ai mai avea curaj sa ne readuci aminte ce a facut Ducati cu 15 ani in urma.... Mesaj completat Agusta Brutale 1078 - 154cp / 117Nm la 8100RPM Ducati Monster 900 - 73cp / 76Nm la 6000RPM (la o prima cautare pe Google daca ma insel sa ma corecteze careva) P.S. Chiar daca ma insel imi vine greu sa cred ca Ducati-ul cu modelul Monster din 93' ajunge la 100Nm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvlad Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 am fost atazi la mv agusta la romexpo. FOARTE DEZAMAGIT de calitatea serviciilor: le am pus niste intrebari de baza si au esuat drastic , au bajbait...samd. le am cerut sa fac un test drive. auziti raspuns: motoarele sunt preparate de curse si nu prea avem curaj sa le dam. pacat, imi place f4 si as fi vrut sa l iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Scuze, dar daca nici Brutale si nici Streetfighter, care sunt doua dintre cele mai puternice naked-uri, nu te-au dat pe spate, ce te-ar da pe tine pe spate? M-ai inteles gresit: Streetfighter-ul e un monstru si rupe cam orice naked la ora actuala (sunt destule review-uri pe net care sa sprijine asta). Nu ma indoiesc de faptul ca este o motocicleta foarte buna per total. Si s-ar spune ca este chiar foarte fiabila. Acestea fiind zise, eu m-am referit strict la aspectul design/emotional. Mi se pare putin prea "incarcata" si "musculoasa", nu mai este o italianca slaba si sexy... Din nou, asta este doar parerea mea, nu impun nimanui si mi se pare normal ca altii sa vada lucrurile altfel. Mesaj completatAgusta Brutale 1078 - 154cp / 117Nm la 8100RPM Ducati Monster 900 - 73cp / 76Nm la 6000RPM (la o prima cautare pe Google daca ma insel sa ma corecteze careva) P.S. Chiar daca ma insel imi vine greu sa cred ca Ducati-ul cu modelul Monster din 93' ajunge la 100Nm Ai totala dreptate, dar nu faci comparatia care trebuie. Motorul de pe Monster 600/620/695/750/900/1000 este un motor de conceptie veche, care la baza a fost lansat pe Ducati Pantah.. prin '80! De atunci a evoluat relativ putin. E un motor simplu (racire pe aer, 2 supape pe cilindru), fiabil si destul de ieftin de fabricat si de intretinut, care este apreciat pentru sunet, caracter si faptul ca iti da puterea de jos in ture. Brutale-le mare este de comparat cu Monster-ul mare: S4, S4R, S4Rs. Cum Brutale 1078 este de fapt un F4 naked, asa si Monster-ele astea sunt niste 916/996/999 naked. Au motoare Desmoquattro (4 supape pe cilindru, racire pe lichid), la fel ca si Brutale. Si comparatia relevanta sta cam asa: Monster S4: - 101.00 HP @ 8750 RPM - 92.00 Nm @ 7000 RPM Monster S4R - 115.46 HP @ 9500 RPM - 101.00 Nm @ 7000 RPM Monster S4Rs Testastretta - 130 HP @ 9500 rpm - 103.9 Nm - 10.6 Kgm @ 7500 rpm Iar datele astea sunt total comparabile cu datele lui 1078. Sunt ceva mai mici, da, dar e vorba si de 100-150cc in minus. Ma rog, ideea ramane aceeasi: italiencele au stilul lor exclusivist, si de asta ne plac. Si nu pentru ca au foarte multi cai sau km/h la viteza de varf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Noiembrie 8, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2010 @vladvlad Daca ai nevoie de informatii legate de Mv poti oricand sa imi trimiti un PM sau aici, cred ca sunt in masura sa iti povestesc orice despre MvAgusta Legat de cei de la MvAgusta Romania, pana mai acu' ceva vreme am avut o colaborare mai mult decat OK. De ceva timp incoace nu am mai fost multumit de customer service-ul lor. Vis-a-vis de test-drive, intradevar, motoarele disponibile la ei sunt preparate de curse si nu prea iti vine sa le dai oricui sa ti le dea pe jos. Dar asta nu scuza faptul ca nu poti sa scoti o MvAgusta la testdrive. @PzKpfW Doar ca informatie, Brutale nu este un F4 dezbracat sunt 2 motociclete diferite atat la ciclistica cat si la motor. F4 1098 are 190cp si 124Nm Nu o sa zic niciodata ca Ducati nu este motocicleta, sau ca este mai slaba decat MvAgusta. Dar zic ca sunt 2 motociclete ce nu prea poti fi comparate la capitolul motor/putere. Una e V una 4 in linie. Sunt italience sunt frumoase si mofturoase. P.S. sa lasam datele de pe hartie deoparte conteaza cum te simti pe motocicleta si ce iti place. Iti place V-ul iti iei Ducati(dar nu il compara cu un 4 in linie). Iti place 4 in linie(nu compara asta cu V-ul sau monociclindrul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 P.S. sa lasam datele de pe hartie deoparte conteaza cum te simti pe motocicleta si ce iti place. Iti place V-ul iti iei Ducati(dar nu il compara cu un 4 in linie). Iti place 4 in linie(nu compara asta cu V-ul sau monociclindrul) Point. Adevarat. Si asta e valabil la orice motoreta. Dar poate mai cu precadere la italiene, pe care le iei cu sufletul, nu cu ratiunea. Doar ca informatie, Brutale nu este un F4 dezbracat sunt 2 motociclete diferite atat la ciclistica cat si la motor.F4 1098 are 190cp si 124Nm Really? Credeam ca motorul de pe Brutale-le mare e acelasi ca pe F4 1078 (adica asta: 2009 MV Agusta F4 RR 312 1078), doar ca putin "tuned down". Chiar nu stiu, te intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Noiembrie 9, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) Chiar daca au aceasi capacitate(750/990/1078) cele doua modele F4 si B4 difera(electronica, cutie viteza, cuplu la turatii mai mici, supraincalzire, etc) B4 nu este tuned down ci este doar adaptat pentru un alt gen de motocicleta. Editat Noiembrie 9, 2010 de PingyXP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Care din voi a trecut prin Busteni weekendul trecut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Noiembrie 10, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2010 DAAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 La bela del mondo http://www.youtube.com/watch?v=97ddDO_tCM0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 DAAN Mesaj completat La bela del mondo http://www.youtube.com/watch?v=97ddDO_tCM0 Intr-adevar frumoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 DAAN Mai, ca sa ajungi la cota 1400 nu treci prin Busteni. Nu am fost eu, deci suntem mai multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Noiembrie 10, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2010 Ma gandeam si eu ca ai mai tocit cauciucurile unpic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Help!!! Manualele de Service ptr a restaura MV Agusta 125 Super Pullman si MV Agusta 175 Turismo Monoalbero CSTL. Am nevoie de ele ptr a vedea tolerantele date de fabricant si alte info ptr realinierea lor exacta. Merci ptr ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Noiembrie 12, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2010 (editat) Am vazut niste copii ale manualelor pe e-bay acu ceva vreme, era unu care avea o ditamai colectia.... Incearca sa urmaresti anunturile pe ebay.co.uk Sau poti sa pui o intrebare pe forum-ul MvAgusta au acolo o sectiune de oldies Alex P.S. Urca niste poze cu ele sa clatim si noi ochiu... Editat Noiembrie 12, 2010 de PingyXP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 MV Pollman 1956, MV Turismo 1962 Nu stiu unde am salvat poze3le si cand ma apuc de postat o voi face pe www.racetek.ro. Pana atunci cand voi avea ce sa va arat mai am de terminat 2 lucrari. Oricum le-am luat in stare total deplorabila dar nu am nici o problema sa le fac superbe. E nevoie de munca, bani si pasion fara alchool... Mesaj completat Ce-i linistea asta mai??? Chiar asa??? Nu aveti nici o problema la MV uri. Nici o suparare??? Chiar toate sunt perfecte??? Vand piese motor MV Agusta 750. sau cutie viteze ptr toate lafel... Capacele, surubele, contactzele, bobinele si dau garantzii pe ele... Helooooooo ooo. E cineva acasa??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.