Sari la conținut

Dobitoc Cu Hayabusa


Caspiano
 Share

Postări Recomandate

nimeni nu s-a plans de greutate. are exact cat trebuie pentru un troilebuz ca sa fie stabil :unsure:

e si asta un avantaj, e ca si cum ai merge cu pasager pe o motocicleta normala, ai mai multa stabilitate, nu te deranjeaza vantul...

 

anul trecut am avut 4 motoare cu care m-am dat si totusi n-am venit pe aici sa laud unul sau altul dar cand vad ce ineptii posteaza "expertii" de mai sus ma apuca rasul/plansul. cum sa zici de hayabusa ca e usoara sau ca e usor de manevrat sau ca e agila? sau macar sa specifici in comparatie CU CE este atat de buna/usoara... poate in comparatie cu un tramvai nu cu alte motocilete...

 

 

 

 

ma bucur ca ti-ai rupt din timpul pretios si ti-ai argumentat atat de mult interventia pe acest topic.

e de apreciat si modul in care ai argumentat afirmatia de mai sus, cat de explicit ai fost cand ne-ai luminat pe toti cu ce am gresit eu.

ma rog, unii nu pot mai mult, e scuzabil

bafta la urmatorul post, sigur scoti mai mult de 10 litere din tine, poate faci chiar si o fraza, un enunt, ceva :)

 

ps: ca sa nu mai vad replici d-astea imberbe (offtopic la offtopic) am atasat poza cu motocicletele pe care le-am avut anul trecut. intre timp au fost vandute toate, noii proprietari sunt useri aici, pot confirma.

ii rog pe cei care nu au condus mai mult de 1 motocicleta in viata lor sa nu mai vina sa ne spuna noua cat de tare e motocicleta AIA si cat de bine se misca pe asfalt cu ea, ceva de speriat nu alta!

 

 

o intrebare, cam indiscreta, dar te rog sa-mi raspunzi sincer: te lauzi cumva?

 

nu k n-ai avea cu ce....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 145
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nimeni nu s-a plans de greutate. are exact cat trebuie pentru un troilebuz ca sa fie stabil :)

e si asta un avantaj, e ca si cum ai merge cu pasager pe o motocicleta normala, ai mai multa stabilitate, nu te deranjeaza vantul...

 

anul trecut am avut 4 motoare cu care m-am dat si totusi n-am venit pe aici sa laud unul sau altul dar cand vad ce ineptii posteaza "expertii" de mai sus ma apuca rasul/plansul. cum sa zici de hayabusa ca e usoara sau ca e usor de manevrat sau ca e agila? sau macar sa specifici in comparatie CU CE este atat de buna/usoara... poate in comparatie cu un tramvai nu cu alte motocilete...

.............................................

 

Nu sunt un expert, departe de mine, sunt doar un calator. Si in calatoriile mele, merg cu diverse mijloace de transport, pe care le iubesc si le laud. Pt. ca au calitati. Daca tu nu esti de acord.....sa-ti fie de bine. Doar ca vorbesti un pic ,,de sus" si fara sa respiri. Si cred ca incerci sa te certi cu mine. Dar eu sunt un calator pasnic ce-si iubeste "fierul", "fiara" sau motorul, cum vrei tu sa-i zici. Si pt. asta o si laud. Pt. ca stiu ca are calitati reale. Asa ca i-a o gura de aer, respira adanc, calmeaza-te si eventual vino sa ma cunosti, la o bere, un suc, cateva manevre, pt. a-ti arata ce se poate face cu o 'busa, chiar si in oras. Cat despre motoarele mai grele cu capacitate mai mica a motorului si mult mai greu manevrabile, sunt multe, de serie, crede-ma. Se pare insa ca tu le cunosti doar pe cele care le-ai vandut, pt. ca nu te satisfaceau, probabil.:unsure:

Editat de rocristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbesc si ei din povestiri :crack:

crede-ma ca @rocristea nu vb din povestiri despre mobra aia :)

 

pt mine ar fi enorma, la cele 64 de kile ale mele, dar pt cineva de >100, e fulg...desi tot raman la parerea ca magaoaia e inutila in oras, la drumurile lungi, mai ales cele in afara tarii e super ok...

 

evident, nu m-as urca sa merg pe asa ceva macar...dar sa imi si iau :)

 

ontopic: hai bre, ce a mai facut "dobitocu"? l-ati prins? :unsure:

 

colonelu':"ii rog pe cei care nu au condus mai mult de 1 motocicleta in viata lor sa nu mai vina sa ne spuna noua cat de tare e motocicleta AIA si cat de bine se misca pe asfalt cu ea, ceva de speriat nu alta!

"

pai cred ca mai bine isi invata fierul unul care merge numai cu o motocicleta(si cred ca are ce vb despre ea) decat cineva care schimba 10 ca pe sosete :crack:...un om care a facut ani de zile zeci sau sute de mii de km pe UN MOTOR, are tot dreptul sa vb despre ACEL MOTOR :crack:

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare, cam indiscreta, dar te rog sa-mi raspunzi sincer: te lauzi cumva?

 

nu k n-ai avea cu ce....

 

 

betzigash - nu se lauda nimeni, daca vezi primul meu post nici macar nu am zis ce motoare am avut. cand insa vad ca ma bat cu morile de vant, am pus o poza sa nu cad in derizoriu, incerc sa evit senzatia ca vorbesc despre ceva dar, de fapt, nu am experienta sau dau citate din carti/filme. eu chiar am mers cu mai multe, inclusiv cu saracia asta cu care a cazut nefericitul respectiv.

 

Pt. ca stiu ca are calitati reale. Asa ca i-a o gura de aer, respira adanc, calmeaza-te si eventual vino sa ma cunosti, la o bere, un suc, cateva manevre, pt. a-ti arata ce se poate face cu o 'busa, chiar si in oras. Cat despre motoarele mai grele cu capacitate mai mica a motorului si mult mai greu manevrabile, sunt multe, de serie, crede-ma. Se pare insa ca tu le cunosti doar pe cele care le-ai vandut, pt. ca nu te satisfaceau, probabil.:unsure:

 

daca cu un motor de 225 de kile si 1300 cc se pot face lucruri minunate in oras, cu unul de 165 si 600/1000 cc ce se poate face? eu la asta ma refer

 

pai cred ca mai bine isi invata fierul unul care merge numai cu o motocicleta(si cred ca are ce vb despre ea) decat cineva care schimba 10 ca pe sosete :)...un om care a facut ani de zile zeci sau sute de mii de km pe UN MOTOR, are tot dreptul sa vb despre ACEL MOTOR :)

 

e ca si cum ar trebui sa acceptam un posesor de hummer H1 care a facut cu el 100.000 km si-l cunoaste pe de rost si stie exact ce poate masina si ii stie dimensiunile si se descurca in oras de minune si parcheaza fara sa atinga pe nimeni si ar trebui toti sa credem ca AIA e masina cea mai buna pentru oras. ei bine, nu e chiar asa. mai sunt altii (ca mine, de exemplu) care s-au dat si cu hummer h1 dar si cu vw golf si pe astia nu prea poti sa-i prostesti cand le zici ca hummerul e cea mai agila, usor de condus masina posibila chiar daca ai facut tu 1.000.000 km cu ea

alt exemplu: daca vine un sofer de troleibuz si-mi spune ca el are 500.000 km facuti in 3 ani pe troleu si s-a descurcat de minune cu el si ca n-a avut niciun accident si ca e deosebit de agila masinaria, ne luam toti trolee?

 

ideea de baza e ca daca tot dati exemple d-astea ludice macar sa le si justificati sau sa spuneti care era termenul de comparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am hayabusa si in oras merg fara echipament de protectie frecvent, niciodata fara casca sau in slapi. S-a intamplat sa mai opreasca cate un incepator, pe care il vedeam cum merge cu multe ezitari(imi place sa raman in spatele altor motociclisti si sa le observ stilul) si sa ma intrebe de ce merg fara echipament. Niciodata nu m-am suparat si le-am spus sa faca ,,cum zic eu si nu cum fac eu", adica sa-l poarte in continuare cat mai complet. Niciodata, in schimb, nu ma facut careva dobitoc. Nu stiu cum as reactiona, atata timp cat nu deranjez pe nimeni, niciodata, in trafic. Cei care stiu cum merg pot confirma asta. Baiatul care a deschis topicul a gresit punand accentul pe ,,hayabusa " si pe faptul ca a cazut. Eu cred ca putea fi facut dobitoc doar din prisma faptului ca el conducea pe un drum public o motocicleta fara nr. de inmatriculare. Si pt. cei care nu pot intelege de ce unii isi iau 'busa, ei bine eu nu am luat-o pt. puterea imensa care nu o folosesc ,,aproape" niciodata :unsure: , sau pt. agatat ,,pasarici"(pt. ca o pot face si fara), ci pt. faptul ca ma simt bine pe ea la cele 100 kg. ale mele, pt. ca am probleme cu spatele iar pe ea ma simt confortabil in turele lungi pe care le mai fac uneori si nu in ultimul rand pt. ca este frumoasa. :)

P.S. Pentru cei care nu cunosc nimic despre acest motor, pot sa va spun ca este mult mai usoara si mai manevrabila( pana in 6000 de turatii), decat multe motoare inferioare ca si capacitate sau putere.

e super usoara si manevrabila.totul e sa te urnesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

betzigash - nu se lauda nimeni, daca vezi primul meu post nici macar nu am zis ce motoare am avut. cand insa vad ca ma bat cu morile de vant, am pus o poza sa nu cad in derizoriu, incerc sa evit senzatia ca vorbesc despre ceva dar, de fapt, nu am experienta sau dau citate din carti/filme. eu chiar am mers cu mai multe, inclusiv cu saracia asta cu care a cazut nefericitul respectiv.

 

 

 

daca cu un motor de 225 de kile si 1300 cc se pot face lucruri minunate in oras, cu unul de 165 si 600/1000 cc ce se poate face? eu la asta ma refer

 

 

 

e ca si cum ar trebui sa acceptam un posesor de hummer H1 care a facut cu el 100.000 km si-l cunoaste pe de rost si stie exact ce poate masina si ii stie dimensiunile si se descurca in oras de minune si parcheaza fara sa atinga pe nimeni si ar trebui toti sa credem ca AIA e masina cea mai buna pentru oras. ei bine, nu e chiar asa. mai sunt altii (ca mine, de exemplu) care s-au dat si cu hummer h1 dar si cu vw golf si pe astia nu prea poti sa-i prostesti cand le zici ca hummerul e cea mai agila, usor de condus masina posibila chiar daca ai facut tu 1.000.000 km cu ea

alt exemplu: daca vine un sofer de troleibuz si-mi spune ca el are 500.000 km facuti in 3 ani pe troleu si s-a descurcat de minune cu el si ca n-a avut niciun accident si ca e deosebit de agila masinaria, ne luam toti trolee?

 

ideea de baza e ca daca tot dati exemple d-astea ludice macar sa le si justificati sau sa spuneti care era termenul de comparatie.

 

Ok, iti justific parerea mea: in postul meu de mai sus nu m-am referit la manevrarea 'busei pe loc, ca nu de aia am cumparat-o, sa o imping prin curte sau garaj. Cu toate astea in general super sportivele de 1000 cc, mai vechi, pe carburatie sunt mai grele ca busa, mai violente la turatii joase si unghiul de virare mai mic. Era vorba de manevrarea ei atunci cand o conduc civilizat in viteze si turatii mici, pana in 6000 rot./min., cand intradevar este mai manevrabila si mai usor de stapanit decat un ktm superduke de 1000 , vtr, R1, GSXR 1000 si nu in ultimul rand ZX10 R. Aceste motoare sunt mult mai greu de stapanit datorita raportului greutate / putere, in acelasi timp contand foarte mult si tipul constructiv al motorului care dezvolta cupluri diferite la turatii diferite. Acest cuplu influenteaza comportamentul motocicletei. Multe din miarele noi, 2008, sunt si mai puternice. Mai exact, o motocicleta care m-a impresionat recent cu toate ca m-am suit pe ea imediat ce m-am dat jos de pe busa, este noul superduke 1000 care are un cuplu fantastic imediat ce eliberezi ambreiajul. Este doar pt. experimentati. Mai conteaza si unghiul de bracare al ghidonului care la supersportivele chiar si de serie, este mai mic decat la hayabusa. De asemenea inaltimea seii, la busa fiind mai jos ca la majoritate miarelor. Nu am zis in postul meu nimic de motoarele de 600. Am un fazer, de fapt doua, cu care ma dau in oras si stiu ce pot "spiridusii"...:unsure: Asa ca te rog sa nu interpretezi. :)

Editat de rocristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cu un motor de 225 de kile si 1300 cc se pot face lucruri minunate in oras, cu unul de 165 si 600/1000 cc ce se poate face? eu la asta ma refer

Daca eu care am cam 56kg pot sa tin chiar si pe vant puternic lateral un motor de 159kg + nevasta, fiare Hepco&Becker, 3 lazi, bagaj, etc. nu vad de ce Robert Cristea care are cam dublu cat mine la greutate (si constituit macar din 90% muschi in detrimentul burtii de bere) nu ar putea sa tina bine de coarne o "amarata" de motocicleta de 225kg care nici macar nu are loc de pasager (ma rog ea in principiu are, dar a lui are un plastic decorativ in locul ala) si care pare deosebit de compacta si de joasa. Un principiu mai vechi spune ca nu e bine sa ai un motor care sa fie mai greu decat dublul greutatii tale, dar aici mai degraba eu sunt in culpa decat el.

 

Oricum cred ca si topicul asta a degenerat si a ajuns la concluzia "logica" - orice posesor de Hayabusa e dobitoc, chiar daca are zeci de mii de km facuti pe doua roti, chiar daca mai are 2-3 motociclete prin curte, chiar daca asta e a treia sau a patra motocicleta detinuta, si in plus de asta vad ca "corolarul" e ca motocicleta asta mai e si deosebit de grea pentru unul pe la 1.90m si macar 100kg de muschi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce distrus !!! ce plictiseala pe cel care a deschis acest topic, ce te doare pe tine ce echipament poarta altu ? ai grija de pielea ta si lasa pe altu, chiar daca nu poarta casca, selectia naturala functionaza foarte bine.

fa campanie de purtat echipament si apoi vino pe forum si striga ca nu se poarta echipament !!!

oricum penibil !!! ce, ramane la latitudinea fiecaruia.

asfalt uscat !!!

 

PS: in ultima vreme observ ca se poarta motoare mari, cu multi caii putere dar toti spun ca nui folosesc pe toti ca nu au unde, dar atunci dece tiai mai luat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nimeni nu s-a plans de greutate. are exact cat trebuie pentru un troilebuz ca sa fie stabil :unsure:

e si asta un avantaj, e ca si cum ai merge cu pasager pe o motocicleta normala, ai mai multa stabilitate, nu te deranjeaza vantul...

 

anul trecut am avut 4 motoare cu care m-am dat si totusi n-am venit pe aici sa laud unul sau altul dar cand vad ce ineptii posteaza "expertii" de mai sus ma apuca rasul/plansul. cum sa zici de hayabusa ca e usoara sau ca e usor de manevrat sau ca e agila? sau macar sa specifici in comparatie CU CE este atat de buna/usoara... poate in comparatie cu un tramvai nu cu alte motocilete...

 

 

 

 

ma bucur ca ti-ai rupt din timpul pretios si ti-ai argumentat atat de mult interventia pe acest topic.

e de apreciat si modul in care ai argumentat afirmatia de mai sus, cat de explicit ai fost cand ne-ai luminat pe toti cu ce am gresit eu.

ma rog, unii nu pot mai mult, e scuzabil

bafta la urmatorul post, sigur scoti mai mult de 10 litere din tine, poate faci chiar si o fraza, un enunt, ceva :)

 

ps: ca sa nu mai vad replici d-astea imberbe (offtopic la offtopic) am atasat poza cu motocicletele pe care le-am avut anul trecut. intre timp au fost vandute toate, noii proprietari sunt useri aici, pot confirma.

ii rog pe cei care nu au condus mai mult de 1 motocicleta in viata lor sa nu mai vina sa ne spuna noua cat de tare e motocicleta AIA si cat de bine se misca pe asfalt cu ea, ceva de speriat nu alta!

 

Vezi ca-ti pleaca trenul din gara ...Vorbesti numai prostii si vii cu argumente puerile ,si ca sa-ti explic ce si cum e cu motociclismul si mai ales cu hayabusa cred ca ai deveni mai ametit decat esti acum ,asa ca ... hai pa !

 

P.S.

 

Noi 2 , am mai avut discutii in contradictoriu si ti-am demonstrat ca in mare parte gandesti gresit ,iar gandurile ce le dezvolti impreuna cu altii ca tine nu au legatura cu motociclismul ...

Editat de kawasaki_axx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai certati ca tot KTM-ul meu e mai bun in oras! :) si eu sustin ca busa e penibila in oras. Pt plimbari lungi e perfecta defapt pt asta a fost construita.Una e sa te duci la mare pe ss sau pe saracia mea de vibrator.

 

Off topic.

Citind printre randuri...mi-am adus aminte de echipamentul pe care-l aveam acum un an prin Grecia :unsure:

La +35 de grade si in slip era cald :)

BLASFEMIE! nu imi vine sa cred! esti o rusine a motociclismului, cum ai avut tupeul de a te urca asa pe motor ?

Propun sa fii aspru pedepsit pt imaginea motociclismului rom pe care ai denigrat-o peste hotare cu 10 lovituti de palma la fund aplicate de Andreea Mantea!!!

p.s. sa zici mersi ca nu Roxana Ciuhulescu ca iti luai adio 2 sapt de mers pe motor :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca-ti pleaca trenul din gara ...Vorbesti numai prostii si vii cu argumente puerile ,si ca sa-ti explic ce si cum e cu motociclismul si mai ales cu hayabusa cred ca ai deveni mai ametit decat esti acum ,asa ca ... hai pa !

 

P.S.

 

Noi 2 , am mai avut discutii in contradictoriu si ti-am demonstrat ca in mare parte gandesti gresit ,iar gandurile ce le dezvolti impreuna cu altii ca tine nu au legatura cu motociclismul ...

:) :)

Acum ,serios,ce rost au discutiile astea? Trebuie ca proprietarii de Hayabusa sa justifice alegerea facuta?Bun..dar de ce si mai ales in fata cui?Atatea discutii inutile din cauza unuia care a inodat ghidonul si s-a julit,in oras ...Bravo lui,daca pica cu bicicleta,nu era nimic interesant. Cand cele doua cuvinte''Hayabusa" si ''accident'' sau ''cazatura''ies din contextul unei discutii,clar ce iese...Nu iau apararea nimanui,chiar daca este proprietar de busa,cu atat mai putin tipului in cauza,dar intotdeauna o sa iau apararea prietenilor mei...(a se citi Robert Cristea&co)Asa ca eu cred ca stie ce vorbeste si nu vorbeste niciodata fara sa aibe nimic de spus asa cum sunt altii de pe aici. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai certati ca tot KTM-ul meu e mai bun in oras! :) si eu sustin ca busa e penibila in oras. Pt plimbari lungi e perfecta defapt pt asta a fost construita.Una e sa te duci la mare pe ss sau pe saracia mea de vibrator.

 

 

BLASFEMIE! nu imi vine sa cred! esti o rusine a motociclismului, cum ai avut tupeul de a te urca asa pe motor ?

Propun sa fii aspru pedepsit pt imaginea motociclismului rom pe care ai denigrat-o peste hotare cu 10 lovituti de palma la fund aplicate de Andreea Mantea!!!

p.s. sa zici mersi ca nu Roxana Ciuhulescu ca iti luai adio 2 sapt de mers pe motor :)

Pentru Andreea Mantea renunt si la slip si la ce mai vrea ea :crack: :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) :crack:

Acum ,serios,ce rost au discutiile astea? Trebuie ca proprietarii de Hayabusa sa justifice alegerea facuta?Bun..dar de ce si mai ales in fata cui?Atatea discutii inutile din cauza unuia care a inodat ghidonul si s-a julit,in oras ...Bravo lui,daca pica cu bicicleta,nu era nimic interesant. Cand cele doua cuvinte''Hayabusa" si ''accident'' sau ''cazatura''ies din contextul unei discutii,clar ce iese...Nu iau apararea nimanui,chiar daca este proprietar de busa,cu atat mai putin tipului in cauza,dar intotdeauna o sa iau apararea prietenilor mei...(a se citi Robert Cristea&co)Asa ca eu cred ca stie ce vorbeste si nu vorbeste niciodata fara sa aibe nimic de spus asa cum sunt altii de pe aici. :unsure:

 

Sunt de acord cu tine si iti dau dreptate ,insa consider ca am postat scurt si la obiect visa-vis de ce afirma unii sau se zbat sa umple rinduri fara noima ...

Cum asi putea fi de acord cu cel ce spune ca intorci mai degraba troleibuzul decat o busa ,ca e o motoreta foarte fiabila ,cum sa inteleaga omul ca sunt si motoare mult mai grele si la fel de puternice ca si hayabusa ,ii pot demonstra aratand-ui ce am eu in garaj de ani buni ,nu cu poze vechi..(te invit Colonele si discutam in ce stil vrei tu si cu berea pe masa ..)

Am 55 de kg si de cand ma stiu am condus doar motoare grele ,la kilogramele care le am ii pot demonstra oricui ce pot face cu o motoreta grea ,cum o ridic de jos sau cum o intorc pe cric sau pe o strada cu sens unic (atentie Colonele si altii ,nu ma laud !)Ca sa iti aduc un argument bun fa o comparatie kawasaki 1100 vs hayabusa ,asa vei stii ca una are 297 la gol /340 plin iar cealalta 248 la gol/260 plin .Ce zici ?

Da COLONELE ,am si hayabusa si cand cineva spune numai prostii ii raspund scurt si sec ,daca ar iubi o anume motocicleta ar stii foarte multe despre ea si nu ar spune prostii .Ma opresc aici ..

TOT ce a spus robert e adevarat !

 

P.S.

 

NU are legatura cu accidentul in sine ci despre motocicleta cat si despre cei ce vb prostiii de hayabusa !

Colonele bem o bere ? :)

Editat de kawasaki_axx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce topic s-a inceput și unde s-a ajuns, aici e mai rău ca pe mirc :unsure:

Dacă omul a căzut ghinionul lui. Norocul lui că nu a dat peste cineva sau cineva peste el (ca doar nu avea numere, nu?)

Cât despre protecție, in oraș dacă mergi "legal" fara curse si fără să te crezi "Valentino" eu zic ca ajung casca și manușile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

casca sa nu dai cu capu' (sau sa dai, dar eu prefer sa u dau jos in caz de incident) si manusile sa dai mai bine, de preferat in stomac sa nu lasi urme prea vizibile, doar interne. mai ales cand se baga un idiot peste tine ("am datsemnal domne'") lipsind un cm sa te dea pe jos si sa-zi strice bunatate de mtoreta si cand il injuri tot el iese din masina nervos. iar tu, fiinduti frica pt integritatea ta, actionezi ca atare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...