Midnight_Caller Postat August 1, 2005 Share Postat August 1, 2005 Salut, lume !! Am si eu un motoras de 50cmc de la un moped Piaggio Bravo Am urmatoarea problema. Acum doua saptamani ma intorceam de la intrunire si am zis sa mai dau o tura prin "cartier" zis si facut, de la Arcul de Triumf ii dau blana si pe la Casa Doina (cine stie) incepe motorul sa piarda din putere. Intr-un km abia mai mergea, si in inca 100 de metri s-a oprit complet. Am reusit intr-un final sa-l repornesc si merge la o turatie foarte joasa, iar ralanti sau gaz maxim inseamna acelasi lucru, cam 800rpm. Am 2 jiglere la el, unul de 0.66 si unul de 0,49. Cu cel de 0,66 cu care am si cumparat-o si mergea (e kit Polini de 63cmc) nu mai vrea sa mearga ioc, porneste, dar nu se accelereaza si in toba se aude dupa un minut de functionare un fasait constant pe langa pac-pac-ul tipic 2 timpi. Bujia e plina de benzina si ulei, ca si cum ar merge motorul super-innecat. Cu cel de 49 porneste frumos, sta la ralanti, se tureaza ca nebuna, dar daca ma sui pe ea si ii dau gaz aproape ca nu pleaca de pe loc, motorul nu are forta mai deloc. Filtrul de aer era spart (apropo, filtrul de aer e o cutie amarata de plastic cu o sita), asa ca l-am schimbat, dar tot asa face. A venit si Zidu pe la mine, dar nu am reusit sa-i dam de cap. S-au verificat urmatoarele: Carburator - curatat cu decarbusolv, suflat cu aer comprimat, pus la loc S-a verificat sa inchida cuiul de benzina, si inchide Aprindere - dat jos platini, curatat cu smirghel, lustruit oglinda, pus la loc cu distanta 0.4 cum scrie pe forumurile pentru moped-uri Compresie - are, desfacut motor, uitat la segmenti, cotele sunt ok, 0.6 intre capete cum scrie tot pe forumurile pentru moped-uri Schimbat filtru aer, asigurat ca nu trage aer fals Cumparat bujie noua Bosch compatibila cu ce scrie la carte, verificat, are scanteie babana, distanta 0.6 intre electrozi Nu exista avans reglabil. Ce NU s-a facut (ca nu am considerat ca ar avea rost pentru ca cu jigler mai mic se tureaza, dar nu are forta, deci scanteie are) Schimbat bobina inductie Schimbat fisha Concluzia, cu acelasi jigler cu care mergea cand am luat-o, acum se ineaca... Am bagat si o sarma de 0.10 prin el, sa-i reduc un pic diametrul, dar face la fel. Sincer nu stiu ce sa mai fac, poate aveti vreo idee sau imi poate imprumuta cineva un carburator pentru 5 minute. Multzam din suflet anticipat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 1, 2005 Share Postat August 1, 2005 Asa ceva am avut si io la Etz -ul meu, deci dintrodata a pierdut puterea, si apoi no mai vrut sa porneasca deloc, si era cum zici tu superinnecat.... si azi miam dat seama cei Stai flexat ca iti zic si tie, opate te ajuta , deci scanteia nui de bai, la carburatie la fel, astea si io am incercat de mii de ori, si avansu la fel, lam reglat de zeci de ori.... baiu era urmatoarea, cel putin asa mio zis mecanicu, semeringurile de pe vibrochen sau ambielaj erau uzate, stramb puse, drak stie ce era baiu cu ele, important e ca curgea ulei din cutie in motro si ajungea in camera de explozie si noah so depus pe bujie si nu pornea nicicum.... deci la mine acesty semeringuri handicapaty erau baiu , si io deja vroiam sa cumpar carburator nou, noah sper ca teo ajutat ceva si bafta la reparatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midnight_Caller Postat August 1, 2005 Autor Share Postat August 1, 2005 Multzam mult de sfat, dar U know, eu nu am cutie de viteze asadar nu are ce ulei sa curga. Am vorbit acum la tel cu cpm, care e un baiat extraordinar si mi-a suportat un sfert de ora de intrebari tampite si mi-a recomandat sa gauresc nitel toba, ca s-ar putea sa se fi infundat. Asadar maine dimineatza la prima ora scol vecinii cu fieru' Astept alte variante, in cazul ca NU toba ar fi de vina Multzaaaam !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 1, 2005 Share Postat August 1, 2005 tu nu ai cuti de viteze, da ar trebui sa ai abreiaj centrifugal,, care are locu tot langa motor pe vibrochen asa ca dak nu mere cu gaura in toba io-ti zis sa incerci si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midnight_Caller Postat August 1, 2005 Autor Share Postat August 1, 2005 Am ambreiaj centrifugal, dar e uscat, nu e in ulei Multzam mult de tot oricum de sfaturi, incerc maine fara toba intai, sa vad ce se intampla Pupi-pupi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 1, 2005 Share Postat August 1, 2005 Sa cresty mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat August 1, 2005 Share Postat August 1, 2005 Toba e sigur din ce spui matale aici. Nici nu te mai chinui cu altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 1, 2005 Share Postat August 1, 2005 (editat) asa as putea sa-ti spun si io, de la trabi al meu.... dupa ce i-am facut motorul, ca nu mai tragea, am constatat ca nu puteam ajunge la 60 km/h cu el.... la sfatul trabantistilor batrani, i-am desfacut toba finala si am curatat-o bine (nu spun ce era in ea, de ma si mir cum mai mergea motorul ala) e, dupa asta, motorul (cel nou, dar cred ca mai mergea si cel vechi) a mers perfect, repriza, putere, 90 km/h usor, etc... deci, incearca asta, sa cureti toba (nu stiu cum se face la scutere), pt ca la motoarele in 2T se ancraseaza din cauza uleiului din benzina... Editat August 1, 2005 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midnight_Caller Postat August 1, 2005 Autor Share Postat August 1, 2005 @draku: Presupun ca la trabi-ul tau chestia s-a intamplat in timp, nu in decurs de 1km Asta ma ingrijoreaza mai tare, faptul ca s-a intamplat in maxim 2 minute de rulaj... De-aia am banuit ceva din motor, sau carburator infundat, pentru ca a mers bine-mersi cu jiglerul asta de cand am luat-o... @DCSAN: man, daca tu esti sigur ca e din toba (mai ales ca ai super-experienta in spate) sper sa fie de-acolo... Desi la cum se comporta e ca si cum mi-ar fi infipt cineva un cartof din mers in ea. Da-o dreq de calamina, ce bolovan s-a infipt acolo pe dinauntru ? ) S-o fi desprins calamina din toba, dar chiar asa, sa astupe o gaura de 6 sau cat o fi ? Toba suna a gol si face "daaannnngggggg" cand o lovesc cu cheia, de-aia nu tind sa cred ca ar fi toba infundata. Ma rog, pana la urma testul cel mai clar o sa-l fac maine, scot toba si daca se tureaza peste 3000rpm fara toba, e un inceput ! Multumesc mult inca o data tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 1, 2005 Share Postat August 1, 2005 daca s-a desprins o bucata de calamina si s-a asezat unde nu trebuie....... Oricum nu ai ureche de muzician si la un motor de 50 cc nu ai nevoie de multa calamina ca sa ai probleme Mersul cu filtrul ala de aer crapat a contribuit nitel la asta - a facut mai multa calamina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 pai bineinteles ca s-a intamplat in timp.... dar pe tine ce te face sa crezi ca in timp nu s-a adunat ceva calamina si depuneri in toba, iar km ala de care ziceai a fost "picatura care a umplut paharul" ? sau cum zice zidu? oricum, daca zici ca ai umblat la motor, io zic intai sa incerci sa vezi ce e cu toba, si apoi sa-ti pui probleme mai grave.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 Probabil ai verificat daca nu e vreo roata franata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serviceumi Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 Sunt multe modele de scutere sau mobilete care NU MERG fara cutia filtrului de aer si fara elementul din burete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 EU ITI SUGEREZ SA DAI TOT ESAPAMENTUL JOS SI SA IL CURETI BINE DE TOT DEOARECE SI EU AM PATIT ACELASI LUCRU LA UN MOPED SI DUPA CE AM CURATAT ESAPAMENTUL(I-AM DAT FOC SI L-AM LASAT SA ARDA TOT DIN EL.FII FOARTE ATENT.!!!!!!!!!)MERGEA SUPER..ZICI CA ERA NOU FIIND IN 2T SE IMBAXESTE CU ULEI NEARS SI SE FACE O MAZGA DE MEDESCRIS ACOLO INCEARCA SI MAI VORBIM DUPA ACEEA BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midnight_Caller Postat August 2, 2005 Autor Share Postat August 2, 2005 @Skreech : Cu ce i-ai dat foc ? Ca nu pot sa bag benzina in el si sa-i dau foc, ca bubuie naibii !! Stiu ce se intampla din nefericire la motoarele in 2 timpi cu toba, mai ales daca motorul merge innecat @serviceumi: motorul mergea si cu, si fara filtru. Filtruletul ala e o cutie simpla cu 3 gauri MARI prin care intra aerul si o sita amarata anti-nisip / muste / etc @cmatei: nu e nici o roata blocata, man, chiar asa "neatent" nu sunt @ZIDU': Oare de ce n-om fi avut noi "noroc" sa uitam sa punem toba si mi-am adus eu aminte s-o punem ? Asa macar stiam mai devreme daca e de-acolo au ba... per total nu m-am legat de toba tocmai pentru ca suna "daaannnggg" a gol daca o lovesti cu ceva metalic, nu suna infundat "toc-toc". Dar mai stii ? poate e undeva intre cot si corpul mare de destindere. Hai ca azi pe la 17:00-18:00 o probez, si va tin la curent... Oricum, daca de la asta e, e un alt exemplu crunt de problema super-simpla cu incercari de rezolvare super-complicate Multa sanatate si aveti grija de voi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 o bagi in soba si o lasi sa arda, sau cauti o lampa de benzina si o inrosesti sau mergi la un nenea cu un aparat de sudura autogen si ii spui sa o incalzeasca doar. Filtrul ala e mai important de cat crezi, merge si fara el, dar nu merge cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 Daca folosesti o lampa de benzina, sau pui toba in soba poate o vei desfunda, dar ii vei strica tot aspectul. Mai bine scoti doar sita - trebuie sa fie la capatul esapamentului, de obicei. Deci scoti sita, o stropesti cu benzina, ii dai foc, dupa ce se raceste o bati usor ca sa se duca calamina de pe ea, o pui la loc si gata... Cum ai o singura toba de esapament, tre' sa o cureti mai des, pt ca se infunda repejor, mai ales daca pui 35-40 ml ulei/l de gaz. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vaca_Nebuna Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 La un prieten de-al meu cu Solenza s-a intamplat cam acelasi lucru... Nu trecea de 120 nici cum... Mers la service... Zice meseriasul, "S-a spart catalizatorul!" !!??... Omul nu crede... Nu suna, nu zdranganea, nu nimic... Scos sonda Lambda, dat o tura 140-150... LOOOL Si eu zic sa vezi de toba Si roaga un politist sa traga cu pistolul poate o desfunda ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midnight_Caller Postat August 2, 2005 Autor Share Postat August 2, 2005 Mey, deci n-am nici o sonda lambda / theta / epsilon, am un rahat de toba, pardon de expresie, compusa din una bucata tzeava cotita din galeria de evacuare sudata de una bucata corp asemanator cu o cutie de mingi de tenis, ma rog, rotunjita, si terminata cu una bucata tzutzuroi cu diametru interior de 6mm. Asta e tot, nu exista site, nu exista capace desfacubile, nu exista filete sau shuruburi in afara de colierul de prindere de la motor Singura solutie pe care o vad eu este sa se arda in foc, dupa care sa se ciocaneasca usor in ea sau sa se sufle cu aer comprimat, ca poti sa scuturi o vesnicie la ea daca nu poti impinge mizeria afara... Dar haideti sa vedem mai intai daca TOBA e de vina, ca o pun pe foc ca pe Bin Laden degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grecu Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 salut! eu zic sa dai o fuga pana in militari,la octav lica,ol-bike..la service. acolo trebuie sa fie cineva care sa te poata ajuta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midnight_Caller Postat August 2, 2005 Autor Share Postat August 2, 2005 ERA DIN TOBAAAAAAA !!! Am dat toba jos si am suflat in ea, se sufla mai greu decat intr-o saltea cu cineva pe ea ) Sunt super-happyyyy !!! Mii de multumiri inca o data tuturor care m-au indreptat spre acest simptom, in frunte cu CPM !!! Acu' sa vad cu ce o desfund temporar pana ajung la cineva sa mi-o arda in flacara si sa o suflu cu aer comprimat Yeeessss !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaicbr Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 Pana una-alta, mergi fara toba, am vazut ca pe la intruniri se practica. La motorul tau oricum nu cred ca ar fi o problema cu galagia, talon oricum nu ai ca sa ti-l poata lua politia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midnight_Caller Postat August 2, 2005 Autor Share Postat August 2, 2005 (editat) Nu, dar amenda tot pot sa-mi dea Iar fara toba crede-ma ca face mai rau decat un Harley Anyway, una peste alta am rezolvat-o cat de cat, mananca asfalt acu', merge mai bine decat inainte sa se strice, dar toba tot vreau sa o curatz, eventual sa gasesc una sport... Se ofera cineva ? Multzam mult inca o data, era chiar ULTIMA chestie la care ma puteam gandi... Ideea e ca in ziua in care mi s-a intamplat faza, la intrunire, a trecut o vitzica cu kuru' cat Asia pe langa moto si a daramat-o pe jos. Era cu prietenu' si evident ca NICI unul din ei nu a catadicsit sa o ridice, da' asta e alta poveste... Probabil ca din soc s-a desprins o bucatica de CEVA, nu stiu daca neaparat calamina, poate si-o fi facut vreo musca cuib , pentru ca la cel mult 1 minut dupa ce am plecat, am patit beleaua. Anyway, ne vedem maine ! ...Adica AZI Asfalt uscat si nu uitati de gropile din Bucuresti, am pus un topic la "ACCIDENTE" despre una din ele chiar de pe Kiseleff !!! Editat August 2, 2005 de Midnight_Caller Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midnight_Caller Postat August 3, 2005 Autor Share Postat August 3, 2005 (editat) Toba arata asa pe interior si pe exterior... Poate aveti ceva sfaturi apropo de cum sa o curatz mai eficient Partea punctata reprezinta o continuare a tzevii in INTERIORUL tobei. De partea de sus nu sunt sigur, dar teava de iesire sigur intra adanc in toba... Multzam ! Editat August 3, 2005 de Midnight_Caller Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 3, 2005 Share Postat August 3, 2005 Pana una-alta, mergi fara toba, am vazut ca pe la intruniri se practica.La motorul tau oricum nu cred ca ar fi o problema cu galagia, talon oricum nu ai ca sa ti-l poata lua politia. 215090[/snapback] 2t fara toba se strica si consuma muuuuuuuuuult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.