Sari la conținut

Ajutor, simt ca innebunesc !


Postări Recomandate

Salut, lume !!

 

Am si eu un motoras de 50cmc de la un moped Piaggio Bravo

Am urmatoarea problema. Acum doua saptamani ma intorceam de la intrunire si am zis sa mai dau o tura prin "cartier" zis si facut, de la Arcul de Triumf ii dau blana si pe la Casa Doina (cine stie) incepe motorul sa piarda din putere. Intr-un km abia mai mergea, si in inca 100 de metri s-a oprit complet. Am reusit intr-un final sa-l repornesc si merge la o turatie foarte joasa, iar ralanti sau gaz maxim inseamna acelasi lucru, cam 800rpm.

Am 2 jiglere la el, unul de 0.66 si unul de 0,49. Cu cel de 0,66 cu care am si cumparat-o si mergea (e kit Polini de 63cmc) nu mai vrea sa mearga ioc, porneste, dar nu se accelereaza si in toba se aude dupa un minut de functionare un fasait constant pe langa pac-pac-ul tipic 2 timpi. Bujia e plina de benzina si ulei, ca si cum ar merge motorul super-innecat.

Cu cel de 49 porneste frumos, sta la ralanti, se tureaza ca nebuna, dar daca ma sui pe ea si ii dau gaz aproape ca nu pleaca de pe loc, motorul nu are forta mai deloc. Filtrul de aer era spart (apropo, filtrul de aer e o cutie amarata de plastic cu o sita), asa ca l-am schimbat, dar tot asa face.

A venit si Zidu pe la mine, dar nu am reusit sa-i dam de cap.

 

S-au verificat urmatoarele:

 

Carburator - curatat cu decarbusolv, suflat cu aer comprimat, pus la loc

S-a verificat sa inchida cuiul de benzina, si inchide

Aprindere - dat jos platini, curatat cu smirghel, lustruit oglinda, pus la loc cu distanta 0.4 cum scrie pe forumurile pentru moped-uri

Compresie - are, desfacut motor, uitat la segmenti, cotele sunt ok, 0.6 intre capete cum scrie tot pe forumurile pentru moped-uri

Schimbat filtru aer, asigurat ca nu trage aer fals

Cumparat bujie noua Bosch compatibila cu ce scrie la carte, verificat, are scanteie babana, distanta 0.6 intre electrozi

Nu exista avans reglabil.

 

Ce NU s-a facut (ca nu am considerat ca ar avea rost pentru ca cu jigler mai mic se tureaza, dar nu are forta, deci scanteie are)

Schimbat bobina inductie

Schimbat fisha

 

Concluzia, cu acelasi jigler cu care mergea cand am luat-o, acum se ineaca... Am bagat si o sarma de 0.10 prin el, sa-i reduc un pic diametrul, dar face la fel.

Sincer nu stiu ce sa mai fac, poate aveti vreo idee sau imi poate imprumuta cineva un carburator pentru 5 minute.

 

Multzam din suflet anticipat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva am avut si io la Etz -ul meu, deci dintrodata a pierdut puterea, si apoi no mai vrut sa porneasca deloc, si era cum zici tu superinnecat.... si azi miam dat seama cei :crack: :crack:

Stai flexat ca iti zic si tie, opate te ajuta :crack: , deci scanteia nui de bai, la carburatie la fel, astea si io am incercat de mii de ori, si avansu la fel, lam reglat de zeci de ori.... baiu era urmatoarea, cel putin asa mio zis mecanicu, semeringurile de pe vibrochen sau ambielaj erau uzate, stramb puse, drak stie ce era baiu cu ele, important e ca curgea ulei din cutie in motro si ajungea in camera de explozie si noah so depus pe bujie si nu pornea nicicum.... deci la mine acesty semeringuri handicapaty erau baiu , si io deja vroiam sa cumpar carburator nou, noah sper ca teo ajutat ceva si bafta la reparatii :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam mult de sfat, dar U know, eu nu am cutie de viteze asadar nu are ce ulei sa curga. Am vorbit acum la tel cu cpm, care e un baiat extraordinar si mi-a suportat un sfert de ora de intrebari tampite :crack: si mi-a recomandat sa gauresc nitel toba, ca s-ar putea sa se fi infundat.

Asadar maine dimineatza la prima ora scol vecinii cu fieru' :crack:

Astept alte variante, in cazul ca NU toba ar fi de vina

Multzaaaam !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu nu ai cuti de viteze, da ar trebui sa ai abreiaj centrifugal,, care are locu tot langa motor pe vibrochen asa ca dak nu mere cu gaura in toba io-ti zis sa incerci si asta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa as putea sa-ti spun si io, de la trabi al meu....

dupa ce i-am facut motorul, ca nu mai tragea, am constatat ca nu puteam ajunge la 60 km/h cu el....

la sfatul trabantistilor batrani, i-am desfacut toba finala si am curatat-o bine (nu spun ce era in ea, de ma si mir cum mai mergea motorul ala)

e, dupa asta, motorul (cel nou, dar cred ca mai mergea si cel vechi) a mers perfect, repriza, putere, 90 km/h usor, etc...

deci, incearca asta, sa cureti toba (nu stiu cum se face la scutere), pt ca la motoarele in 2T se ancraseaza din cauza uleiului din benzina...

Editat de draku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@draku: Presupun ca la trabi-ul tau chestia s-a intamplat in timp, nu in decurs de 1km :crack: Asta ma ingrijoreaza mai tare, faptul ca s-a intamplat in maxim 2 minute de rulaj... De-aia am banuit ceva din motor, sau carburator infundat, pentru ca a mers bine-mersi cu jiglerul asta de cand am luat-o...

 

@DCSAN: man, daca tu esti sigur ca e din toba (mai ales ca ai super-experienta in spate) sper sa fie de-acolo... Desi la cum se comporta e ca si cum mi-ar fi infipt cineva un cartof din mers in ea. Da-o dreq de calamina, ce bolovan s-a infipt acolo pe dinauntru ? :crack:) S-o fi desprins calamina din toba, dar chiar asa, sa astupe o gaura de 6 sau cat o fi ? Toba suna a gol si face "daaannnngggggg" cand o lovesc cu cheia, de-aia nu tind sa cred ca ar fi toba infundata.

Ma rog, pana la urma testul cel mai clar o sa-l fac maine, scot toba si daca se tureaza peste 3000rpm fara toba, e un inceput !

 

Multumesc mult inca o data tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca s-a desprins o bucata de calamina si s-a asezat unde nu trebuie.......

Oricum nu ai ureche de muzician si la un motor de 50 cc nu ai nevoie de multa calamina ca sa ai probleme

Mersul cu filtrul ala de aer crapat a contribuit nitel la asta - a facut mai multa calamina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai bineinteles ca s-a intamplat in timp....

dar pe tine ce te face sa crezi ca in timp nu s-a adunat ceva calamina si depuneri in toba, iar km ala de care ziceai a fost "picatura care a umplut paharul" ?

sau cum zice zidu?

oricum, daca zici ca ai umblat la motor, io zic intai sa incerci sa vezi ce e cu toba, si apoi sa-ti pui probleme mai grave....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU ITI SUGEREZ SA DAI TOT ESAPAMENTUL JOS SI SA IL CURETI BINE DE TOT DEOARECE SI EU AM PATIT ACELASI LUCRU LA UN MOPED SI DUPA CE AM CURATAT ESAPAMENTUL(I-AM DAT FOC SI L-AM LASAT SA ARDA TOT DIN EL.FII FOARTE ATENT.!!!!!!!!!)MERGEA SUPER..ZICI CA ERA NOU

 

FIIND IN 2T SE IMBAXESTE CU ULEI NEARS SI SE FACE O MAZGA DE MEDESCRIS ACOLO

 

INCEARCA SI MAI VORBIM DUPA ACEEA

 

BAFTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Skreech : Cu ce i-ai dat foc ? Ca nu pot sa bag benzina in el si sa-i dau foc, ca bubuie naibii !!

Stiu ce se intampla din nefericire la motoarele in 2 timpi cu toba, mai ales daca motorul merge innecat

 

@serviceumi: motorul mergea si cu, si fara filtru. Filtruletul ala e o cutie simpla cu 3 gauri MARI prin care intra aerul si o sita amarata anti-nisip / muste / etc

 

@cmatei: nu e nici o roata blocata, man, chiar asa "neatent" nu sunt :crack:

 

@ZIDU': Oare de ce n-om fi avut noi "noroc" sa uitam sa punem toba si mi-am adus eu aminte s-o punem ? :crack: Asa macar stiam mai devreme daca e de-acolo au ba...

 

per total nu m-am legat de toba tocmai pentru ca suna "daaannnggg" a gol daca o lovesti cu ceva metalic, nu suna infundat "toc-toc". Dar mai stii ? poate e undeva intre cot si corpul mare de destindere.

 

Hai ca azi pe la 17:00-18:00 o probez, si va tin la curent... Oricum, daca de la asta e, e un alt exemplu crunt de problema super-simpla cu incercari de rezolvare super-complicate :crack:

 

Multa sanatate si aveti grija de voi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o bagi in soba si o lasi sa arda, sau cauti o lampa de benzina si o inrosesti sau mergi la un nenea cu un aparat de sudura autogen si ii spui sa o incalzeasca doar.

Filtrul ala e mai important de cat crezi, merge si fara el, dar nu merge cum trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca folosesti o lampa de benzina, sau pui toba in soba poate o vei desfunda, dar ii vei strica tot aspectul.

Mai bine scoti doar sita - trebuie sa fie la capatul esapamentului, de obicei.

Deci scoti sita, o stropesti cu benzina, ii dai foc, dupa ce se raceste o bati usor ca sa se duca calamina de pe ea, o pui la loc si gata...

Cum ai o singura toba de esapament, tre' sa o cureti mai des, pt ca se infunda repejor, mai ales daca pui 35-40 ml ulei/l de gaz.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un prieten de-al meu cu Solenza s-a intamplat cam acelasi lucru... Nu trecea de 120 nici cum...

Mers la service... Zice meseriasul, "S-a spart catalizatorul!" !!??...

Omul nu crede... Nu suna, nu zdranganea, nu nimic...

Scos sonda Lambda, dat o tura 140-150...

LOOOL

Si eu zic sa vezi de toba :crack: Si roaga un politist sa traga cu pistolul poate o desfunda :crack:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mey, deci n-am nici o sonda lambda / theta / epsilon, am un rahat de toba, pardon de expresie, compusa din una bucata tzeava cotita din galeria de evacuare sudata de una bucata corp asemanator cu o cutie de mingi de tenis, ma rog, rotunjita, si terminata cu una bucata tzutzuroi cu diametru interior de 6mm. Asta e tot, nu exista site, nu exista capace desfacubile, nu exista filete sau shuruburi in afara de colierul de prindere de la motor :crack:

Singura solutie pe care o vad eu este sa se arda in foc, dupa care sa se ciocaneasca usor in ea sau sa se sufle cu aer comprimat, ca poti sa scuturi o vesnicie la ea daca nu poti impinge mizeria afara...

 

Dar haideti sa vedem mai intai daca TOBA e de vina, ca o pun pe foc ca pe Bin Laden degeaba :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERA DIN TOBAAAAAAA !!! :crack: :crack: :crack:

Am dat toba jos si am suflat in ea, se sufla mai greu decat intr-o saltea cu cineva pe ea :crack:)

Sunt super-happyyyy !!! Mii de multumiri inca o data tuturor care m-au indreptat spre acest simptom, in frunte cu CPM !!! :crack: :crack:

Acu' sa vad cu ce o desfund temporar pana ajung la cineva sa mi-o arda in flacara si sa o suflu cu aer comprimat

 

Yeeessss !!!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, dar amenda tot pot sa-mi dea :crack:

Iar fara toba crede-ma ca face mai rau decat un Harley :crack:

Anyway, una peste alta am rezolvat-o cat de cat, mananca asfalt acu', merge mai bine decat inainte sa se strice, dar toba tot vreau sa o curatz, eventual sa gasesc una sport... Se ofera cineva ? :crack:

Multzam mult inca o data, era chiar ULTIMA chestie la care ma puteam gandi...

Ideea e ca in ziua in care mi s-a intamplat faza, la intrunire, a trecut o vitzica cu kuru' cat Asia pe langa moto si a daramat-o pe jos. Era cu prietenu' si evident ca NICI unul din ei nu a catadicsit sa o ridice, da' asta e alta poveste...

Probabil ca din soc s-a desprins o bucatica de CEVA, nu stiu daca neaparat calamina, poate si-o fi facut vreo musca cuib :crack: , pentru ca la cel mult 1 minut dupa ce am plecat, am patit beleaua.

Anyway, ne vedem maine ! ...Adica AZI :crack:

Asfalt uscat si nu uitati de gropile din Bucuresti, am pus un topic la "ACCIDENTE" despre una din ele chiar de pe Kiseleff !!!

Editat de Midnight_Caller
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba arata asa pe interior si pe exterior...

Poate aveti ceva sfaturi apropo de cum sa o curatz mai eficient

Partea punctata reprezinta o continuare a tzevii in INTERIORUL tobei. De partea de sus nu sunt sigur, dar teava de iesire sigur intra adanc in toba...

Multzam !

post-4930-1123059510_thumb.jpg

post-4930-1123059517_thumb.jpg

Editat de Midnight_Caller
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana una-alta, mergi fara toba, am vazut ca pe la intruniri se practica.

La motorul tau oricum nu cred ca ar fi o problema cu galagia, talon oricum nu ai ca sa ti-l poata lua politia.

215090[/snapback]

2t fara toba se strica si consuma muuuuuuuuuult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...