mariuscilin Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 am un enduro klr 250 TOCMAI CE am mesterit la el cu ajutoru unui prieten marius ii multumesc pe aceasta cale (uf nu ii mai stiu nick de aici) n-am umblat la furca dar a curs uleiu din furca treaba e ca ma gandesc sa bag aer mai mult sa il las asa ca ma gandesc sa nu investesc inca in semeringuri si service ca ma gandesc ca amorseaza da nu stiu daca afeteaza cu ceva daca o tin doar pe aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 ...binenteles ca merge si numai pe aer!(doar fraierii au tot felul de figuri in cap cu 553,4 ml de ulei Motul 5W10...)Majoritatea ajung sa mearga asa , dupa ce borasc tot uleiul afara...ulterior ajung sa mearga doar pe praful si pamantul ce se aduna generos in amortizor...Apoi , chiar la final , merg sus pe carutza unui tzigan , de regula impreuna cu restul motorului, ca ,nu prea are lumea bani sa cumpere o pereche de amortizoare noi....(si nu-s fraieri in plm sa dea 350 de euro pe o pereche de amortizoare de doi bani , cand intreg motorul a fost 700 de euro...) Asa ca da-i inainte cu tupeu , si la cat mai multe reparatii reusite.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 ...binenteles ca merge si numai pe aer!(doar fraierii au tot felul de figuri in cap cu 553,4 ml de ulei Motul 5W10...)Majoritatea ajung sa mearga asa , dupa ce borasc tot uleiul afara...ulterior ajung sa mearga doar pe praful si pamantul ce se aduna generos in amortizor...Apoi , chiar la final , merg sus pe carutza unui tzigan , de regula impreuna cu restul motorului, ca ,nu prea are lumea bani sa cumpere o pereche de amortizoare noi....(si nu-s fraieri in plm sa dea 350 de euro pe o pereche de amortizoare de doi bani , cand intreg motorul a fost 700 de euro...)Asa ca da-i inainte cu tupeu , si la cat mai multe reparatii reusite.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 ...binenteles ca merge si numai pe aer!(doar fraierii au tot felul de figuri in cap cu 553,4 ml de ulei Motul 5W10...)Majoritatea ajung sa mearga asa , dupa ce borasc tot uleiul afara...ulterior ajung sa mearga doar pe praful si pamantul ce se aduna generos in amortizor...Apoi , chiar la final , merg sus pe carutza unui tzigan , de regula impreuna cu restul motorului, ca ,nu prea are lumea bani sa cumpere o pereche de amortizoare noi....(si nu-s fraieri in plm sa dea 350 de euro pe o pereche de amortizoare de doi bani , cand intreg motorul a fost 700 de euro...)Asa ca da-i inainte cu tupeu , si la cat mai multe reparatii reusite.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 poate omul chiar nu stie sau...voi va-ti nascut invatati? p-s-pt mariuscilin:nu e bine ce faci,desfa tot,curata schimba semeringuri si pune ulei in cantitatea recomandata sa nu ajungi in situatia descrisa de drobu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 am un enduro klr 250TOCMAI CE am mesterit la el cu ajutoru unui prieten marius ii multumesc pe aceasta cale (uf nu ii mai stiu nick de aici) n-am umblat la furca dar a curs uleiu din furca treaba e ca ma gandesc sa bag aer mai mult sa il las asa ca ma gandesc sa nu investesc inca in semeringuri si service ca ma gandesc ca amorseaza da nu stiu daca afeteaza cu ceva daca o tin doar pe aer? schimba semeringurile, sunt 20 de euro ambele perechi (praf+ulei) si pune-i ulei de furca, si ala e vreo 12 parca. nu e o avere. de amortizat ai dreptate, amortizeaza pe aer fara probleme. problema e la revenire cand iti va arunca motorul inapoi. o sa fie un fel de parca pe timp de furtuna. in primul rand ar fi periculoasa motocicleta la rulare, pe orice suprafata si in al doilea rand deloc comfortabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebosu Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Sal am schimbat io acum cateva saptamani si m-a costat in jur de 100 lei dar a meritat este diferenta de la cer la pamant si cred ca nu ii mult 100 lei pt treaba asta mai ales ca de schimbat nu ii greu deloc. Eu zic sa le schimbi sa nu te uiti la 100 lei. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Fără ulei în ea, furca nu mai are rol de amortizare. Practic, eÂşti pe niÂşte arcuri. Nu mai merge aÂşa, este foarte riscant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 si eu am schimbat saptamana trecuta simeringurile si uleiul si m-a costat aprox 100 Ron. asa ca mai bine se merita sa faci operatia asta decat sa distrugi furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 io am o furca cu care ma duc la camp, nu are nici aer si nici ulei, are coada de lemn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 n-ati inteles mai, omu are furca cu aer, nu cu arcuri. cu aer merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kumuya Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 am un enduro klr 250TOCMAI CE am mesterit la el cu ajutoru unui prieten marius ii multumesc pe aceasta cale (uf nu ii mai stiu nick de aici) n-am umblat la furca dar a curs uleiu din furca treaba e ca ma gandesc sa bag aer mai mult sa il las asa ca ma gandesc sa nu investesc inca in semeringuri si service ca ma gandesc ca amorseaza da nu stiu daca afeteaza cu ceva daca o tin doar pe aer? daca tu crezi ca e mai ieftina furca de noua decat semeringurile si uleiul de rigoare atunci nu-i asculta pe baietii care au scris ca e doar 100 lei toata manevra .... mai bine ii bei nu am nimic cu omul ca nu stie dar e logic ca daca a curs de acolo ar trebui pus la loc, altfel il faceau din start doar pe aer daca ti-ai pierdut uleiul ce te face sa crezi ca dai la pompa si aerul ramane acolo parerea mea e ca cel mai bine daca nu ai bani, stai pe poponeata ta si astepti pana ai banii astia si o faci, altfel esti un pericol pe drumurile publice - si pentru tine si pentru altii eu am amortizorul spate curs si ma simt ca si cand as merge cu barca pe valuri si o mai controlez pentru ca ma ridic in scarite dar la ghidon e periculos rau sa inceapa sa-ti sara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 am un enduro klr 250TOCMAI CE am mesterit la el cu ajutoru unui prieten marius ii multumesc pe aceasta cale (uf nu ii mai stiu nick de aici) n-am umblat la furca dar a curs uleiu din furca treaba e ca ma gandesc sa bag aer mai mult sa il las asa ca ma gandesc sa nu investesc inca in semeringuri si service ca ma gandesc ca amorseaza da nu stiu daca afeteaza cu ceva daca o tin doar pe aer? ba, uleiul este pentru amortizarea oscilatiilor parazite ale arcului iar aerul este pentru a intari suspensia, comprimand mai mult sau mai putin arcul, ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 ba, nu exista oscilatii parazite decat pe la electronica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 (editat) ba, nu exista oscilatii parazite decat pe la electronica ba poola, se poate face o analogie perfecta intre sistemul amortizor - arc, din mecanica cu cel capacitate - inducanta din electronica. du-te si da-te cu capul de furca fata a dneprei tale, ca se pare ca ti-a cam luat-o inainte si in declaratii si in inteligenta. bine, mie imi este usor sa vorbesc pentru ca asta a fost tema mea de doctorat cand am terminat profesionala de mecanici reparatori de motociclete. пашол на иоб твою мати! Editat August 1, 2008 de marinesku73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 ba, nu exista oscilatii parazite decat pe la electronica iti recomand pistolul carpati pentru a-ti testa oscilatiile parazite din creier. nu te mai baga aiurea. stiu bine ce am vrut sa spun. citeste, documenteaza-te si apoi deschide gura sau misca mana pentru a preveni in a mai scrie tampenii. si sa nu ma mai contrazici, ca habar nu ai. de acum inainte, ori de cate ori iti vine sa ma contrazici, foloseste o punga sau un plic pentru a vorbi/scrie in ea/el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 comunitate?respect reciproc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 nu ai cu cine ma, sunt niste jarfe penale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 nu ai cu cine ma, sunt niste jarfe penale sau mai bine zis niste oscilatii parazite ale comunitatii Mai precis una jarfa penala care si-a mai tras un cont sa aiba cu cine vorbi T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 bah, nu-s oscilatii parazite! Se cheama ca impedanta sursei nu este egala cu impedanta sarcinii. Daca privim arcul ca sursa, oscilatia "generata" de arc tre sa fie absorbita complet de ulei, altfel unda se intoarce la arc (cu amplitudine mai mica desigur) pana cand se stinge de la sine. epemistilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fox32 Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Redeschid topicul asta ca nu mai fac altul. Am o mica mare problema, am desfacut furca sa scurs uleiul acum sunt pe aer. Intrebare, ce ulei e cel mai apropiat de cel de furca si poate fi folosit ca substituent cateva zile pana ajung sa cumpar de care trebuie, ulei de motor..am pe acasa si ceva ulei hidraulic (folosit la escavatoare si alte utilaje). multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Redeschid topicul asta ca nu mai fac altul. Am o mica mare problema, am desfacut furca sa scurs uleiul acum sunt pe aer. Intrebare, ce ulei e cel mai apropiat de cel de furca si poate fi folosit ca substituent cateva zile pana ajung sa cumpar de care trebuie, ulei de motor..am pe acasa si ceva ulei hidraulic (folosit la escavatoare si alte utilaje). multumesc uleiul hidraulic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Din cate stiu cel hidraulic e mai apropiat. Nu garantez insa ca rezista simeringurile la asa ceva. Daca vrei sa le schimbi si pe alea, cred ca ar fi ok cu conditia ca vascozitatea se fie apropiata de a uleiului recomandat de producator pentru furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Si... de ce mai exact nu ai cumpara tu un litru de ulei de furca, asa cum scrie in carte? Ca doar nu esti in Siberia si nu gasesti decat lichid hidraulic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fox32 Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 mai trag de timp pana poimaine cand fac rost de bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.