Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Subscriu. Aparatoarea de jos e cam degeaba.

Nu e deloc degeaba. Da-o jos. Fara topcase o sa ai o dunga maro pe coloana. Cu topcase o sa il ai plin tot timpul de noroi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e deloc degeaba. Da-o jos. Fara topcase o sa ai o dunga maro pe coloana. Cu topcase o sa il ai plin tot timpul de noroi.

Topcase-ul si cutia din spate sunt permanent pline de namol. Asta mie imi zice ca aparatoarea aia e degeaba. Momentan caut ceva cauciuc tare sa atasez si la aparatoarea spate si la cea din fatza.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A-ha!!!

Deci umbli cu numarul indoit sub codita ca sa fugi de lege, da? :lol:

 

si inca cum :lol:).

 

am zis sa montez numarul putin mai jos, sa fie si pe post de mudguard.. problema e ca imi atinge cateodata numarul in aparatoarea spate. am vazut ca era putin roasa si nu stiam de unde. acu nu-l mai pot muta pe gaurile de sus de pe suport, fara sa gauresc iar numarul, asa ca l-am indoit. pana scot numarul definitiv o sa stea asa. e si pe post de mudguard, deci nu-s probleme. aparatoarea de la roata nu-i degeaba, dar oricum nu face fata. topcase-ul se cam umple de mizerii.

oricum, urmeaza mici modificari.

in primul rand, confortul pasagerei, fara de care nu se poate :moto:. o deranjeaza manerul din spate. sta sprijinita de el si tine rece. la fel ca si topcase-ul (in week-end l-am avut dat jos si a fost mai bine). am dat manerul din spate jos, dar tot nu-i bine, ca-i fuge fundu in spate la demaraje :drink:). acu am doua variante. sa imbrac manerul intr-un burete si daca tot nu e ok, mai e varianta touratech, prin care se scoate manerul si se monteaza o pernuta care ar trebui sa mareasca putin si sezutul si sa scape si de problema manerului. despre asta vorbesc http://www.touratech.com/shops/008/product...96ec0099c41f63b. as alege din start varianta 2, dar mi-e sa nu-i alunece iar fundu in spate ca atunci cand am scos manerul. o sa incerc cu burete sa vad ce reusesc. mai ramane problema topcaseului care ii tine si el rece la spate. o sa incerc si acolo sa fac o pernuta.

la cutiile laterale, o sa trebuiasca sa dau jos urechile alea de sus pe care se prind bagajele (doar cele din partea din fata) pentru ca se preseaza picioarele in ele si deranjeaza. mai raman cate 3 prinderi pe fiecare cutie, deci chiar daca mai pun bagaje, ar trebui sa fie ok. ma gandesc oricum sa fac ceva mai finut in locul prinderii originale, care sa nu deranjeze pasagerul.

as mai vrea sa montez inca un "spoiler" pe handguard, sa maresc protectia mainilor. cand ploua sau e f frig afara, cred ca prinde f bine.

ceva sugestii la ce am de facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu spoiler pe handguard si eu sint de acord. Si eu vreau sa-mi montez ca degeaba dau drumu la incalzire in ghidoane, ca in palma mi-e cald si pe exterior mi-e frig...

Dar de ce vrei sa dai 100 de lire pe o bucata de burete ? Parca e cam mult.

Cum de simte rece pasagera la spate? Nu are geaca ceva protectie (burete) la coloana ?

Poate nu s-a obisnuit cu pozitia pe gs. Ideea e ca ar trebui sa impinga cu picioarele in scarite... Nu stiu, ca eu n-am mers pasager, dar nu am avut plangeri din partea sotiei, ca 90 % din timp merg cu ea.

Ba chiar ii place cu cutia de sus, ca ii ofera un reazem si zice ca sta mai comod. Asa ca am scos cutiile laterale si merg doar cu topcase. Lateralele le pun doar la turele de mai multe zile cand iau bagaj mai serios. Topcase e suficient pt. un hanorac, un compresor de aer, combinezon ploaie si alte maruntisuri...

Unde mai pui ca atunci cand nu merg cu cutiile laterale, suportii sint rabatati si pasagerul se tine de acele urechi. Alea care se polizeaza de asfalt :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu spoiler pe handguard si eu sint de acord. Si eu vreau sa-mi montez ca degeaba dau drumu la incalzire in ghidoane, ca in palma mi-e cald si pe exterior mi-e frig...

Dar de ce vrei sa dai 100 de lire pe o bucata de burete ? Parca e cam mult.

Cum de simte rece pasagera la spate? Nu are geaca ceva protectie (burete) la coloana ?

Poate nu s-a obisnuit cu pozitia pe gs. Ideea e ca ar trebui sa impinga cu picioarele in scarite... Nu stiu, ca eu n-am mers pasager, dar nu am avut plangeri din partea sotiei, ca 90 % din timp merg cu ea.

Ba chiar ii place cu cutia de sus, ca ii ofera un reazem si zice ca sta mai comod. Asa ca am scos cutiile laterale si merg doar cu topcase. Lateralele le pun doar la turele de mai multe zile cand iau bagaj mai serios. Topcase e suficient pt. un hanorac, un compresor de aer, combinezon ploaie si alte maruntisuri...

Unde mai pui ca atunci cand nu merg cu cutiile laterale, suportii sint rabatati si pasagerul se tine de acele urechi. Alea care se polizeaza de asfalt :lol:

tu m-ai vazut pe mine cat sunt de mare. sotia e slabuta, dar e inalta si ea. are geaca, cu mesada si protectie la coloana, dar mi-a zis ca o deranjeaza manerul , spate (pe care vreau sa-l imbrac eu cu burete, sa vad daca nu rezolv problema) si topcase-ul si urechile din fata de la cutii (cele dinspre interior) pe care o sa le demontez si o sa incerc sa montez un surub mai mic cu ureche in varf, sa nu anulez prinderile cu totul, doar sa fac ceva mai micut.

 

toro, ca protectie suplimentara pt handguard ar fi primul din lista asta. http://www.touratech.com/shops/008/index.p...96ec0099c41f63b cel putin pt minem ca am protectiile stock. acu nush cat de mare e spoilerul ala, ca in poze pare cam mic.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă de la mânere îi e rece, să poarte mănuÂşi. Iar la topcase, eu am pus un spătar asemănător cu modelul dat de givi dar dat jos de pe o cutie de 2 lei de scuter. Nu e la fel de lată, dar pasagera are geacă cu protecție la spate ceea ce duce la un contact doar în 3 locuri cu acel spătar. Recomand această soluție.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imbraci ala in ceva burete, ii strici tot aspectul/farmecul... mai bine cauti alta solutie.

 

Aia de pe TT pare super ok.

 

Pentru protectie la maini, in lec de deflectoare suplimentare, mai bine iei niste hippo hands, cum am avut eu pe GS. E mult mai bine ca orice mama a deflectoarelor :lol:

 

Am avut pe GS, dar s-au dus cu motorul, nu le mai puteam refolosi ca erau gaurite pentru oglinzile de GS, dar daca te-ar interesa m-as baga la o pereche pentru RT-ul meu. Luam 2 impartim transportul :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit o solutie foarte eleganta in ceea ce priveste manerele si sprijinitul:

IMG_3475.JPG

 

Intr-adevar, cand mergeam cu pasagera de 1,80m, donshoara se putea tine de suportii de cutii laterale. Insa nu toata lumea are prietena inalta :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă de la mânere îi e rece, să poarte mănuÂşi. Iar la topcase, eu am pus un spătar asemănător cu modelul dat de givi dar dat jos de pe o cutie de 2 lei de scuter. Nu e la fel de lată, dar pasagera are geacă cu protecție la spate ceea ce duce la un contact doar în 3 locuri cu acel spătar. Recomand această soluție.

poarta manusi, dar n-ai inteles, ajunge cu fundu in manerul ala. spatiul pe scaun nu e f mare.

cata, partea estetica nu ma intereseaza asa de mult. tre sa stea pasagera comod. oricum, daca asta e solutia castigatoare, o sa-l fac frumos, promit. :lol:.

Mesaj completat

As pune, dar mi-ar trebui ceva cauciuc foarte rigid...

am vazut facut asa ceva dintr-un capac de wc. taiat frumos, vopsit negru si :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 1100gs cu pasager, prima data dau cu cricu pe jos; pana la cutii nu stiu cat mai este ca nu am intors capu :lol:

Stai linistit, cu gentile laterale originale nu atingi decat daca te dai pe jos. Dadeam cu crashu', atingeam cu bocancul fara scarita pliata si gentile nu s-au zgariat deloc.

 

Totusi, pana la crash-bar eu nu atingeam cu absolut nimic altceva. Poate la tine era arcul la spate dus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, cu gentile laterale originale nu atingi decat daca te dai pe jos. Dadeam cu crashu', atingeam cu bocancul fara scarita pliata si gentile nu s-au zgariat deloc.

 

Totusi, pana la crash-bar eu nu atingeam cu absolut nimic altceva. Poate la tine era arcul la spate dus?

Nu parea sa fie dus arcul, nu era motoru meu, m-am dat cu al atcuiva 1 w/e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de cutiile de adv, de aluminiu. Au un suport cu un fel de urechi in partea de jos. Ei, alea ating asfaltul. Nu stiu cum e la cutiile din plastic...
Editat de Toro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care aveti proiectoare pe gs? ceva detalii despre model, sistemul de prindere si cum ati facut cablarea.

ma bate un gand spre PIAA. acu studiez modelele si sa vad ce e mai bun pt mine. driving lights sau fog lights.

Proiectoarele se pun foarte usor pe mobra. Pe GS ai doua optiuni: pe crashbar sau sub semnalizatoare. In primul caz iti trebe ceva coliere cu cauciuc, in al doilea trebuie fabricata ceva sistem de prindere (platbanda, de ex).

 

Montajul e simplu; PIAA posibil sa vina cu tot KITul. Atlfel, legi printr-un releu de 30A +ul, masa o iei de la batetrie (cel mai sanatos) iar comadna releului o iei de la ceva fir (eu am luat de la becul de pozitie) si o treci printr-un buton cumva. Daca ai proiectoarele puse pe mobra, restul dureaza maxim o ora de tras fire.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suportii mei pentru lumini is pe vine, dar inca nu am gasit nimic proiector ca sa vad mai bine. Nu vreau de ceata... vreau doar sa vad mai bine si sa fiu vazut mai bine. Si sa aiba si loc de xenon in el :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care aveti proiectoare pe gs? ceva detalii despre model, sistemul de prindere si cum ati facut cablarea.

ma bate un gand spre PIAA. acu studiez modelele si sa vad ce e mai bun pt mine. driving lights sau fog lights.

Eu mi-am pus proiectoare Hella FF50. Arata bine si lumineaza bine. Numai ca sunt de plastic si sunt mai sensibile. Daca ar fi sa le schimb, le-as schimba cu Hella Micro DE. Hella Micro DE au lupa si sunt din metal. Dar si mai scumpe.

Eu le-am prins pe ale mele de crash-bar (deci situate un pic mai jos), in principiu ferindu-ma sa le prind prea aproape de semnalizari.

Atacul releului pentru proiectoare l-am luat din firul care pleaca la far si nu de la pozitie, deoarece in momentul in care actionezi demarorul, curentul spre far este taiat in timp ce pozitia ramine aprinsa. Este bine ca atunci cind dai la demaror sa nu suprasoliciti bateria si cu proiectoarele (daca le uiti aprinse).

Sper ca m-am facut inteles.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...