Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Ventilatorul e musai sa fie cu garantie si usor de schimbat. Cand se fute, iei altu :laugh:

 

Controlleru nu e nici ala asa de greu de facut. Mai greu e de vazut cat e rezistenta la senzor cand atinge 6 bare.

 

Oricum, nu stiu daca are sens sa faci chestia asta. Ieri a fost a doua oara vara asta cand mi-a ajuns mobra la 6 bare intrafic. Si RT are carene, nu disipa asa usor caldura ca si un GS/RS/R.

 

7 bare m-ar alarma. As trage pe dreapta si as astepta 5 mins, dupa care as porni-o din loc.

Vara in Bucuresti mergi numai in 6 bare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

imi cer scuze daca nu postez in locul potrivit....dar caut un releu de semnalizare pt un 1100 gs din`97....stie cineva unde as putea gasi si cam la ce preturi sunt(nu unul nou...ca acum n`am bugetul necesar pt asa ceva )

 

ms si drumuri bune

Editat de Endlessdays
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ventilatoarele sunt pe buton, montat pe coarne. Le pornesc numai cand este foarte cald si merg foarte incet SAU in superbul muncipiu Bucuresti, unde se regasesc conditiile anterior amintite... :laugh:

La motorworks este raspunsul ptr 90% din piese, restul ofertelor iti maninca nervii aiurea.

Pe ebay iarasi este bine, dar nu pentru consumabile (iar releul asta este).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si a venit...

1150 gs adventure, 2003, 30.800 km cu set complet de cutii de aluminiu Bmw.

o frumusete! :laugh:.

prima impresie cand l-am vazut in duba: "e imens!". rezervoru ala mare, cilindrii iesiti in afara...

la prima frana deja am puscat un picior in crashbarul cilindrilor. clar imi trebe aparatori pt fluieru piciorului.

trebuie incarcata bateria, ca din cate zicea neamtu, anu asta n-a prea umblat cu el. cand a ajuns, a pornit la sfert, dar pe urma n-a mai vrut. o sa incerc s-o resuscitez si daca nu vrea, ma indrept spre odissey. cauciucurile nu sunt noi, cel de pe fata e ok, dar spatele o sa trebuiasca schimbat sezonul viitor. (probabil o sa fie anakee 2, dar mai vad pana atunci).

cuplul e imens si frana de motor e impresionanta, iar abs-ul... cand am pus frana fata am zis ca ma duc in cap. si nu aveam viteza. pozitia e mult mai faina decat pe sport-touringu de dinainte (kawasaki gpx 750r) si chiar daca are doar 85 de cai, din cauza cuplului mare, ai zice ca are mult mai mult.

abia astept numerele sa ma imprietenesc mai bine cu el.

post-14488-1283032684_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o folosesti sanatos, si... keep the rubber side down :P

 

Tocmai am bagat 300 km cu un 1100GS cu anakee 2 fata spate cu pasager - in curbe mai serioase is cu cricu central pe asfalt :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda.... keep away from K76. Sunt un jaf de gume. Nu stau pe asfalt nici vara dupa 100km -- la curbe bruste fug pe unde vor.

pe motoru meu am un sticker care zice ca la cauciucurile noi, sa conduci cu f mare atentie primii 200 de km...

multumesc frumos tuturor pt urari.

@Bud -> asta da schimbare. tot ma uitam dupa posturile tale si nu intelegeam ce se intampla. sa stapanesti sanatos bondaru si la cat mai multi km fara evenimente neplacute.

fain ca la voi in zona sunt drumurile bune. eu unu, savurez suspensia extraordinara. :P

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gabyshor

Tot asa curata era si a mea cand am adus-o. Am mai spalat-o 1 data ca la carte, apoi m-am lasat pagubas. Acu o mai spal doar ca sa o mai inspectez daca e totul in regula. Prea mult praf si prea multa mizerie pe drumurile patriei.

S-o calaresti mult si bine si sa ai grija de ea, ca si ea o sa-ti ofere multe, o sa vezi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe motoru meu am un sticker care zice ca la cauciucurile noi, sa conduci cu f mare atentie primii 200 de km...

Cunoastem, dar problemele au inceput cand dupa condus normal vreo 200km le-am incercat nitel pe viraje. Dupa vreo trei runde de polizat bocanci, era sa ma imprasti grav de doua ori. Senzatia a fost ca a fugit fatza (care are 10-15k km si a mai fost si echilibrat), desi presiunea era (aproape) nominala. Ca sa nu mai spun ca desi banda centrala e rodata (500km sa fie), intra ABSul intr-o veselie pe spate. Partea proasta e ca si la vechiul Tourance, care avea 38k km si cca juma de mm profil pe mijloc, intra cam la fel de repede.

 

...sau se incalzesc foaaaarte greu K76-urile.

 

Oricum dpmdv, calitatea am impresia ca lasa de dorit pe partea de gume de strada la Heidenau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boxerele au frana spate? :P

 

:P

Da, si poti face un rond intreg cu raza de 30m in powerslide cu pasager. Viteza nu stiu care e, ca eram prea incordat :)

Mesaj completat

In alta ordine de idei, asa arata un BMW cu suport decent de topcase:

 

http://picasaweb.google.com/lh/photo/jmAON...feat=directlink

http://picasaweb.google.com/lh/photo/CrKmx...feat=directlink

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si poti face un rond intreg cu raza de 30m in powerslide cu pasager. Viteza nu stiu care e, ca eram prea incordat :P

Mesaj completat

In alta ordine de idei, asa arata un BMW cu suport decent de topcase:

 

http://picasaweb.google.com/lh/photo/jmAON...feat=directlink

http://picasaweb.google.com/lh/photo/CrKmx...feat=directlink

 

cat ai dat pe cutiuta aia??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa incalt GS-ul din nou cu Heidenau K60, doar ca, momentan nu mai au pe stoc dimensiunile care imi trebuie

150/70 B 17 TL 69T K60 M+S

110/80 B 19 TL 59T K60 M+S

Au in schimb noua generatie de K60 Scout. Dar pe spate au doar 140/80. Am citit pe advrider ca n-ar fi problema, dar as vrea totusi o alternativa in dimensiunile din talon.

TKC sint bune, dar cam scumpe si se tocesc repede pe asfalt.

Stie cineva ce alte variante ar fi ?

Vreau sa am aderenta buna pe asfalt, dar vreau sa merg si pe forestiere, ceva noroi, parau, balta etc...

 

Mersi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaa, uitasem de ele !

Corect ! Foarte bune ! Si CristiMic le lauda pe topicul de gume.

Am vreo sansa sa montez niste camere heavy-duty pe janta tubless ?

Mi s-a intamplat sa fac pana la 2 cauciucuri dupa reprize de mers pe macadam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia vezi tu sa nu ai probleme la valva sau janta stramba (sau cu galma). Eu am mers hardcore pe bolovanis si n-am avut greturi. Ba mai mergeam si cu 1.3 pe fatza ca nu-i facusem presiunea de la ultima umflare cu spray.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...