Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Admin

Cheie de filtru gasesti pe louis.de sau la magazinele auto.

Cel mai bine in ultimul caz ar fi sa mergi cu filtrul si sa probezi cheia pe el.

Filtrul nou are garnitura de cauciuc in cutie, la montaj ungi garnitura cu putin ulei si strangi filtrul usor, cu cheia, nu trebuie sa strangi tare.

La cutie si la grup sunt saibe de aluminiu sau cupru, se gasesc si alea la magazinele auto, dar nu cunosc dimensiunea.

Oricum, la schimb poti masura busoanele cu sublerul si iti cumperi saibele aferente, pe care le folosesti la doua/trei schimburi odata.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cheie de filtru gasesti pe louis.de sau la magazinele auto.

Cel mai bine in ultimul caz ar fi sa mergi cu filtrul si sa probezi cheia pe el.

Filtrul nou are garnitura de cauciuc in cutie, la montaj ungi garnitura cu putin ulei si strangi filtrul usor, cu cheia, nu trebuie sa strangi tare.

La cutie si la grup sunt saibe de aluminiu sau cupru, se gasesc si alea la magazinele auto, dar nu cunosc dimensiunea.

Oricum, la schimb poti masura busoanele cu sublerul si iti cumperi saibele aferente, pe care le folosesti la doua/trei schimburi odata.

 

uau, ca la incepatori, :cheers:

 

mersi luv-ule

 

e ca dracu cu cheia de filtru.

am avut un fz6 din canada si am adus cu mine 2 chei de filtru, una de masina, una de motor, din plastic, dar facute misto.

am vandut yamaha si i-am zis pustiului, "bah, nu-ti dau cheia ca daca-mi mere la bemveu, o tin pentru mine". am cumparat filtru de la bavarezi, dar pentru cheia de la fz e prea mare, pentru cea de auto prea mica...

 

stiu ca nu se strange. la masina o strangeam cu mana, la fel la motor. am dat scutu' jos si am incercat cu mana. n-am nici o sansa. am vazut mecanici mii la care le vad definirea la deltoid si trapez cand se opintesc, si mie-mi plange sufletu'

 

acum, de garnitura aia de care aminteai, stiu ca trebuie sa existe si ca odata cu filtru, pe mine ma interesa daca mai exista vreun o-ring pe teava care sa etanseze fluxurile de ulei filtrat/nefiltrat

 

mersi pentru timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descris mai pe larg, sunt convins ca stiai multe proceduri. :rolleyes:

Cert este ca la filtru nu exista decit garnitura mare, de cauciuc.

 

esti elegant,

mersi inca o data

 

Cheie de filtru gasesti pe louis.de sau la magazinele auto.

Cel mai bine in ultimul caz ar fi sa mergi cu filtrul si sa probezi cheia pe el.

Filtrul nou are garnitura de cauciuc in cutie, la montaj ungi garnitura cu putin ulei si strangi filtrul usor, cu cheia, nu trebuie sa strangi tare.

La cutie si la grup sunt saibe de aluminiu sau cupru, se gasesc si alea la magazinele auto, dar nu cunosc dimensiunea.

Oricum, la schimb poti masura busoanele cu sublerul si iti cumperi saibele aferente, pe care le folosesti la doua/trei schimburi odata.

 

mersi luv.

am cumparat cheie de filtru de la kronaumoto, :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cei care stau in dubii, am fost in week-end la dan_cata si a lucrat la motor. uns canelurile la cardan, schimbat curea alternator si filtru de benzina, schimbat lichidul de frana (si la servo si la ambreiaj) reglat supape si sincronizat. nu pot sa zic altceva decat ca am alt motor acum. multzam mult de ajutor dane!

care aveti de umblat la motor, mergeti cu incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

o recomandare de atelier care echilibreaza roti de bemveu, in bucuresti?

 

mersi

Nu stiu niciunul si personal nu am nevoie :rolleyes:

 

As aprecia totusi informatia - nu se stie niciodata!

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am pus tourance-uri, sa protejez crampoanele de la original, iar asta de mi le-a montat, a facut o echilibrare pe spate de aud cum da cu cauciucu de asfalt pe la 70, mai departe, e perfect ca n-o mai aud din cauza vantului, :angryfire:

am inteles insa ca se poate echilibra la vulcanizare auto.

daca nu reusesc scot plumbii de pe ea ca sunt pusi, o gramada si n-are nici un sens, nu sunt in partea opusa a valvei, sunt prea multi pentru guma noua si jeanta fara probleme.

as vrea s-o aranjez pana in weekend ca sambata trei s-o duc pe transalpina si eventual pe transfagarasan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am pus tourance-uri, sa protejez crampoanele de la original, iar asta de mi le-a montat, a facut o echilibrare pe spate de aud cum da cu cauciucu de asfalt pe la 70, mai departe, e perfect ca n-o mai aud din cauza vantului, :angryfire:

am inteles insa ca se poate echilibra la vulcanizare auto.

daca nu reusesc scot plumbii de pe ea ca sunt pusi, o gramada si n-are nici un sens, nu sunt in partea opusa a valvei, sunt prea multi pentru guma noua si jeanta fara probleme.

as vrea s-o aranjez pana in weekend ca sambata trei s-o duc pe transalpina si eventual pe transfagarasan.

In germania cand am facut o astfel de operatiune la un ADV (2010), baietii s-au suparat si au rejantat de doua ori guma pentru ca la final sa puna o singura greutate foarte mica intr-un singur loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

am inteles insa ca se poate echilibra la vulcanizare auto.

Te-a informat gresit, daca este roata pe spate nu ti-o poate echilibra decit Bavaria, restul vulcanizarilor nu au flanse de prindere, eu am cautat de-am capiat..

Ca idee, spatele are mai putina importanta la echilibrat, fata conteaza..

In schimb fata o poti echilibra intr-adevar cam oriunde..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-a informat gresit, daca este roata pe spate nu ti-o poate echilibra decit Bavaria, restul vulcanizarilor nu au flanse de prindere, eu am cautat de-am capiat..

Ca idee, spatele are mai putina importanta la echilibrat, fata conteaza..

In schimb fata o poti echilibra intr-adevar cam oriunde..

 

:lol:

 

si bavaria mi-a tras-o-ntre ochi ca ei nu fac echilibrari..., :laugh:

mai mult, imi schimba bateria, imi ard o siguranta si apoi imi ia 50 de lei sa mi-o schimbe...

nu ma vor mai prinde p-acolo prea curand.

 

poate o sa echilibrez roata cand oi trece prin belarus, :laugh:

hello rumeinia

 

zgomotul se aude de la roata din spate, asa ca o sa-i scot greutatile sa vad daca e vreo schimbare.

o sa notez locul sa le pun la loc daca o sa ma arunce de pe sa, :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Asta nu-i nimic, un amic cu un LT1100 care si-a facut motorul la ei, a bagat peste 100 miloane in piese, l-au terminat, a platit si i-au dat mobra sa plece..fara sa-i puna insa antigel in instalatia de racire!

Niciun gram.. :moron:, a mers pina s-a dus pe rosu..si a tot completat singur cu lichid..

Fenomenal..merita se mergi din cind in cand cu parul peste ei :disappointed:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru echilibrari da ti un pm cu nr sa va sun sa va trimit la un baiat

face la 1200 gsa si fata si spatele

si la k 1200 r si fata si spate

 

este vulcanizare deci are de toate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verificarea ca echilibrarea este corecta este urmatoarea.Dupa ce aparatul arata zero si meseriasul o da jos de pe masina,rugati-l sa mai verifice inca odata echilibrarea.Eu am avut mereu mari surprize in sensul negativ ,adica nu arata zero cum ar fi noermal,ca doar a echilibrat-o el cu doua minute inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai varsa gusa aici coane, poate mai sunt si altii interesati..

Daca nu-i secret, ca doar nu echilibram submarine nucleare.. :rolleyes:

 

 

era ideea sa nu zica lumea ca fac reclama

 

eu merg si imi dau jos jentile si tot eu mi le pun sa stiu macar ca mor de mana mea

 

cum iesi din bucuresti pe uverturii

sa ajungi pe sos de centura

in comuna dudu sau rosu

dupa ce treci de o policlinica +farmacie pe mana stanga iar pe dreapta se termina padurea

mai mergi 500 de m si pe dr este o vulcanizare cu un service in spate

este chiar la strada si pe zid are desenat o masina

 

este 90 ron

 

are flanse de moto si auto

si pustiul se pricepe

 

am peste 15 seturi schimbate DOAR la el

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai scris de cateva ori (da recunosc ca inca nu am si implementat - promit sa o fac la urmatorul set de gume ce mi le montez) - cea mai bune echilibrare e cea dinamica ;) Mai buna decat aia NU EXISTA. Nu ai greutati pe janta care oricum se desprind cand dai cu jetu, nu ai urme pe janta, nu ai nimic. Ai doar asta:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru echilibrari da ti un pm cu nr sa va sun sa va trimit la un baiat

face la 1200 gsa si fata si spatele

si la k 1200 r si fata si spate

 

este vulcanizare deci are de toate

 

 

hey man, ti-am dat si privat aseara sa-ti cer nr lui de tel..

am fost pana acolo azi. o ora si 20 minute

pentru 1150 raspunsul a fost negativ

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am facut peste 750km. transalpina si transfagarasanul, ultimul inchis, dar se poate circula cu motorul si cu masina mica. sunt inca stanci pravalite...

sunt indragostit de ea. foarte flexibila, momentul e urias, asa ca nu se supara daca ma prinde la 15km/h intr-a 3-a.

blocarea manetei de acceleratie, face toti banii, ca si apartorile de vant pentru picioare.

uleiul e ideal (de la bavaria mi-au zis ca o sa-mi "bata tachetii", dar eu m-am incapatanat sa-l pun p-asta, un 10-50) si s-a urcat in trafic in bucuresti la venire la a 6-a liniuta, (130-140°C). pana la 170... e cale lunga si torcea ca motanul

 

apropo n-a consumat nici o picatura de ulei ceea ce e incurajant!!!

 

mancal-ar tata pe kodiak

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai stiu pe cineva care are aceeasi opinie referitoare la R11xxGS-ul lui: subsemnatul :moto: O sa vezi ca iti papa ulei daca o tii 160 constant toata autostrada. La vreo 4-5 ture cu autostrada m-am trezit ca scazuse de la 2/3 din ferestruica la 1/3. Deci papase vreo 300ml la 3-4 mii de km, combinat mers tare afara + oras. Era de asteptat.

 

Te invidiez ca ai timp de astfel de drumetii - ele fac toti banii la motocicleta asta.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai stiu pe cineva care are aceeasi opinie referitoare la R11xxGS-ul lui: subsemnatul :moto: O sa vezi ca iti papa ulei daca o tii 160 constant toata autostrada. La vreo 4-5 ture cu autostrada m-am trezit ca scazuse de la 2/3 din ferestruica la 1/3. Deci papase vreo 300ml la 3-4 mii de km, combinat mers tare afara + oras. Era de asteptat.

 

Te invidiez ca ai timp de astfel de drumetii - ele fac toti banii la motocicleta asta.

 

pai parca am 4,500 de ture la 130...

timp de drumetii trei sa-mi fac...

vreau sa plec spre nord cu lectiile facute.

azi am scos-o pentru o plimbare scurta...

are un fluierat. mama ei...

banuiesc ca e de la pompa de benzina. nu e in concordanta cu turatia.

si incepe sa fluiere dupa vreo 10-15 secunde dupa pornire...

ce-ar putea altceva sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...