Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

orice modificare la sistemul de aprindere trebuie urmata de o resetare a motronicului, prin scoaterea sigurantei #5.

 

chiar azi am modificat voltajul la TPS de la 0.36 la 0,39V; rezultat - motorul merge mai bine, rotund, cuplul se simte mai de jos. astept si o usoara crestere a consumului de combustibil, dar nu o sa fie ingrijoratoare.

Ok, filtrul de aer l-am schimbat la inceputul sezonului, motorul l-am bagat deja la iernat (vine iarna pe la noi), o sa studiez temeinic pana in primavara, iar atunci, bineinteles asistat (sau asistand) de/un prieten mai priceput in ale mecanicii o sa incercam. Adevarul este ca am si manualul acela cat un atlas de reparatii, numai ca este in limba germana si nu am rabdarea necesara sa-l studiez. Am uitat sa mentionez ca atata timp cat este rece motorul, acesta nu sta la relanti, iar dupa ce se incalzeste sta foarte jos.

Editat de gergo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar relantiul o fi reglat cum trebuie? Sunt niste suruburi in TB-uri, foarte aproape de injectoare, care controleaza turatia de relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar relantiul o fi reglat cum trebuie? Sunt niste suruburi in TB-uri, foarte aproape de injectoare, care controleaza turatia de relanti.

degeaba ai suruburile de relanti reglate corect, daca clapetele nu stau pe suruburile care trebuie sa se propteasca la relanti :kiss:

Mesaj completat

Mi-am facut mod-ul cu filtru afara din rezervor. Are sens, ii mult mai usor de schimbat acuma, nu mai trebuie sa desfaci tot ca sa schimbi un amarat de filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe

 

acuma ii pus totul sus, nu mai desfac ca sa fac poze.

 

cu prima ocazie cand ridic rezervorul, daca nu uit, fac una B)

 

Pai nu ai rutat furtunele in spatele la plasticul ala de pe dreapta? Sau la 1100 nu e asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am acoperit-o cu noroi, nici gand s-o las la iernat. Din pacate, in proces, am spart si simeringul mare de la finala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Operationea asta de schimbare a simeringului e extrem de simpla. Dai roata jos, bagi o surubelnita cu grija intre grup si partea dinspre interior a simeringului si il dai afara. Dupa care il pui pe celalalt cu grija sa intre uniform si ai scapat de tura la Bavaria :) ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect. Vedeam undeva pe ukgser ca este recomandat sa dai o privire la rulmentul mare de pe finala in caz ca vrei sa faci o excursie lunga. Insa ca sa verifici trebuie sa dai simeringul jos. Ocazie cu care-l si schimbi.

Calul meu este pus la iernat.Vant,ploaie si ceata in fiecare dimineata. De rahat. Nici nu mai sunt la prima tinerete. 15k ajung anul asta. Poate fac mai multi la nu desi nu prea ma afecteaza. Folosesc masina 4 luni pe an.

In primavara as vrea sa ma uit la rulmentul ala mic,cu role de la finala. De fapt cred ca am sa o duc la garaj pentru ca am observat ca este foarte greu de scos. Simt o vibratie in scarite la viteze mici in curbe cu ambreiajul tras. Ar mai fi o explicatie insa pana nu dau jos tot shaftul nu pot zice sigur.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar putea insa asta ar trebui sa se simta si fara ambreiajul tras. Am observat ca umbland la suspensie se atenueaza efectul.Daca suspensia este mai hard atunci e mai OK. Asta ma face sa ma gandesc la aia doi rulmenti de pe swingarm de care vorbeam noi odata.

Mesaj completat

Ia uitati aicea ce a gasit prietenul nostru Dan Cata : pompa de benzina la pret normal pentru caii nostri. E bine de stiut.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar putea insa asta ar trebui sa se simta si fara ambreiajul tras. Am observat ca umbland la suspensie se atenueaza efectul.Daca suspensia este mai hard atunci e mai OK. Asta ma face sa ma gandesc la aia doi rulmenti de pe swingarm de care vorbeam noi odata.

Mesaj completat

Ia uitati aicea ce a gasit prietenul nostru Dan Cata : pompa de benzina la pret normal pentru caii nostri. E bine de stiut.

Sau la rulmentul de la Paralever. Am inteles ca ala s-ar cam duce la 60.000km. Al meu e inca ok.

 

Si bravos, Dane. S-ar putea sa am si eu nevoie in curand de pompa de benzina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca pentru calatorii lungi, poti adauga o pompa de benzina de rezerva, langa semeringu de la roata spate; cu trusa de imbusuri a motorului originala, poti sa o schimbi pe drum, si la cat costa pompa... chiar nu ii asa de scumpa.

 

Daca vreodata desfaceti placa de la rezervor, trebuie avut grija doar la garnitura aia mare dintre placa metalica si rezervorul propriu-zis; daca sta prea mult timp afara, se largeste si nu o mai fixezi pana-i sula la loc. Poate fi si schimbata, da nu ii musai. Si la BMW ii 20 RON, poate echivalentu de la SKF ii si mai ieftin.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si tu cum ai facut? Ai pus alt o-ring sau il ai p-ala vechi?. Citeam la manualu' de service ca trebe unu' nou. Poate din cauza asta,ca se largeste ala de-i scos. Zic si eu.

ii destul de ciudat; l-am pus pe ala vechi, ca s-o potrivit; ala ce era pe rezervor s-o deformat destul de rau dupa o zi de stat la aer; banuiesc ca dupa juma de an, isi va reveni la forma initiala :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum merge combinatia? Cat ai dat? Si eu ma gandeam la combinatia asta ;)

 

Btw, foarte misto slide-urile. Eu n-am avut tupeu sa le fac cu autobuzul :laugh:

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum merge combinatia? Cat ai dat? Si eu ma gandeam la combinatia asta ;)

 

Btw, foarte misto slide-urile. Eu n-am avut tupeu sa le fac cu autobuzul :laugh:

 

Pai... K60-ul l-am luat de la Maxiscooter (in jur de 350RON - mi-au dat si un discount si s-au miscat repede cu comanda) si TKC-ul il aveam in garaj. Ramasese de la Freewind pe care nu am avut "curajul" sa il pun. Oricum dupa ce am montat K60-ul pe spate mi s-a parut firesc sa montez si TKC-ul ca Tourance-ul nu dadea bine :clap:

Am facut cateva ture cu ele si in afara de "zornaitul" pe asfalt nu le gasesc nici un defect. Am intrat si in curbe destul de tare si nu am avut probleme. Off-road e distractie mai ales la urcat dealuri, simt ca prinde. Pe pamant moale s-a incarcat fata si am reusit sa blochez roata dupa 100 de metri. Ma gandesc sa scot aripa fata sau sa vad daca pot sa o ridic cumva...

 

Slide-urile le-am invatat in ziua aia si a fost usor, inclinam un pic motorul spre dreapta si trageam de gaz... am incercat si cu F650-ul dar nu am reusit (probabil ca trebuia sa dau mai mult gaz). Cand incepe sa patineze spatele ghidonul ramane in aceiasi pozitie dar restul motorului se deplaseaza in partea opusa si incerci sa ramai in echilibru. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...