Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Cred ca la orice intreprindere care are o masina de rectificat plan iti poate face. Piesa se prinde pe un plan cu ajutorul unui electromagnet foarte puternic iar apoi trece pe deasupra o piatra ca de polizor ce se invarte ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca la orice intreprindere care are o masina de rectificat plan iti poate face. Piesa se prinde pe un plan cu ajutorul unui electromagnet foarte puternic iar apoi trece pe deasupra o piatra ca de polizor ce se invarte ;)

Stii pe cineva in Cluj care face asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este!

 

http://picasaweb.google.com/lh/photo/Tby0-...feat=directlink

Este vorba de prelucrarea suprafetei de contact dintre "ghearele" de pe pinionul mobil (stanga) si lagarele din pinionul dreapta. In urma uzurii pronuntate, s-au rotunjit muchiile atat la "gheare" cat si la lagare. Prelucrarea suprafetelor chiar si cu 0,5 mm ar reda atat ghearelor cat si lagarelor muchiile ascutite pe care le au in mod normal. Treaba e ca nu stiu cine s-ar baga la asa ceva. Americanii tot fac din astea la cutiile de BMW.

Vezi ca nu este chiar asa!!! Nu trebuie prelucrata plan fata crabotilor (parca asa se numesc ) ci lateralele. Prelucrarea nu se poate face pe rectificare plana ci pe o masina de ascutit scule, rectificandu-se fiecare dinte in parte, dar egal. Masina respectiva are discuri pt indexare functie de nr de craboti ai fiecarui pinion si pietre mai mici . Mai rau la locase unde nu ai ce face, nu poti prelucra in gaura si mai bine le lasi asa, sau le schimbi cu nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca nu este chiar asa!!! Nu trebuie prelucrata plan fata crabotilor (parca asa se numesc ) ci lateralele. Prelucrarea nu se poate face pe rectificare plana ci pe o masina de ascutit scule, rectificandu-se fiecare dinte in parte, dar egal. Masina respectiva are discuri pt indexare functie de nr de craboti ai fiecarui pinion si pietre mai mici . Mai rau la locase unde nu ai ce face, nu poti prelucra in gaura si mai bine le lasi asa, sau le schimbi cu nou.

Craboti. Oarecum.

 

Dar da, e vorba de fetele laterale, cele care calca efectiv si antreneaza cele doua pinioane. Fetele pinioanelor nu am treaba cu ele. Aia e, cupleaza pe 1 mm mai putin. Daca marginile (muchiile) crabotilor si lagarelor ar fi ceva mai drepte, problema la cutia mea ar fi ca si rezolvata.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, tu esti cu stirile pe acilea, nu?

apropos de stiri. ce-ti face motoru? ai reusit sa rezolvi ceva?

cand l-ai cumparat, ai facut test drive? stiai de problema de la cutie?

stau cu ochii pe un gs de ceva vreme, dar ce-ai patit tu, m-a cam desumflat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam eu de problema aia, care-l aveam de un an jumate. Pur si simplu nu mergeam in asa fel incat s-o expun. Rareori mai facea probleme la schimbul 3 ->2, dar nimic alarmant.

 

Ia cu tine pe cineva care a avut GS-ul pe care-l vrei si care are ceva inclinatie mecanica. Mai mult, o astfel de uzura nu-i normala la un BMW cu atat de putini km, doar ca eu i-am schimbat tot timpul uleiul la intervalele de service si am avut grija de cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de stiri. ce-ti face motoru? ai reusit sa rezolvi ceva?

cand l-ai cumparat, ai facut test drive? stiai de problema de la cutie?

stau cu ochii pe un gs de ceva vreme, dar ce-ai patit tu, m-a cam desumflat...

 

 

Salut,eu vand asta /index.php?showtopic=564277

Accept orice test drive.

Motocicleta este in stare f. buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de stiri. ce-ti face motoru? ai reusit sa rezolvi ceva?

cand l-ai cumparat, ai facut test drive? stiai de problema de la cutie?

stau cu ochii pe un gs de ceva vreme, dar ce-ai patit tu, m-a cam desumflat...

Am facut test drive. Hiba lui e destul de fina: pe decelerare din ture mari, doar in treapta a doua. Avand franele pe care le are, rareori simti problema. Daca il tii pe curbe si din frana, tine si de la 4500 decelerarea. Adica e ok. Din pacate uzunu nu a remarcat problema (nu tine destilul lui de condus) si atunci problema s-a agravat in timp. Eu am remarcat treaba pentru ca am condus BMWul asta ca pe un mono de 650: in frana de motor grava.

 

Eu am o cutie s-h in stare foarte buna la care voi schimba rulmentii. Dupa nu ma mai astept la probleme.

 

 

 

 

Poti verifica usor cutia, dar iti trebe autostrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, eu cu BMWu' mergeam cam ca si cu masina. La 3000-3500 de ture schimbam treapta si doar intr-a 5-a trecea motorul peste 4000. La schimbarea in jos lasam sa scada mult turatia tocmai pentru a proteja cutia si ambreiajul si schimbam cu rev-match. Tocmai pentru ca are foarte mult cuplu nu simteam nevoia sa trag de el si sa-l turez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai PM man :baldy:

 

merci ;)

 

am sa fac public pm-ul tau pt cei ca mine, care nu stiau ca asa se numeste manevra asta:

 

"in momentul in care schimbi in jos treapta. dai un pic de acceleratie, in timp ce eliberezi ambreiajul, ca sa nu mai faca frana de motor ci ca sa egalezi viteza motorului cu cea a cutiei de viteze. e un procedeu sanatos pentru motor."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate nu am explicat corect si incep astia sa rada de mine ;)

 

relax!....macar tu ai incercat sa-mi explici....restul copilasilor s-au dat loviti si m-au trimis la plimbare, la "goagal"......dau mai multi bani pe tine, chiar daca poate nu mi-ai explicat corect.....n-ai incercat sa pari cumva superior si mi-ai impartasit din ceea ce stii tu, asa cum stii........oricum, am inteles despre ce e vorba :baldy: .............pe restul "goagalistilor", ma pish!

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci :baldy:

 

am sa fac public pm-ul tau pt cei ca mine, care nu stiau ca asa se numeste manevra asta:

 

"in momentul in care schimbi in jos treapta. dai un pic de acceleratie, in timp ce eliberezi inainte de a eliberaambreiajul, ca sa nu mai faca frana de motor ci ca sa egalezi viteza motorului cu cea a cutiei de viteze. e un procedeu sanatos pentru motor." si pentru ambreiaj, cutie si cauciuc

FIXED ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...