petrisor Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 http://www.yatego.com/cpv-motorradzubehoer...r-bmw-r-1150-gs ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Seamana cu SW Motec, dar are in plus si protectie suplimentara la rezervor. Adica mai mult pentru bani mai putini... Poate is cam sceptic, dar prima data as cauta review-uri pe net despre ele, dupa aia mi-as comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 [...] Teaza cu 8mm in carne?? Esti sigur? Mi se pare cam mult.Barele de protectie trebuie sa aiba o oarecare elasticitate, sa preia din soc, nu sa fie rigide.La 8mm in carne...nici nu vad rostul unei asemenea grosimi.Pai si diametrul tevii cit mai e? nu-i deloc mult. oricum nu-s 8mm decat pe diametru. practic peretele n-are decat vreo 4. in cealalta ordine de idei nu barele de protectie trebuie sa fie elastice deoarece socul e amortizat de sistemul de prindere (la 1200 cel putin, in partea superioara prinderea se face prin doua platbande destul de lungi care sunt elastice) una peste alta +1 pentru H&B! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Intaritura aceea de la TT intareste zona unde se prinde bratul de la paralever, parese ca la 1100 e mai firava.Sigur, asta conteaza daca vrei sa o folosesti mai mult la enduro decit la touring.Nu situ daca cei cu 1100 de pe forum au asa ceva. Bafta si asteptam sa ne prezinti mobra cit mai repede. Bob Eu am, asa a venit mobra. Intariturile alea preiau socurile si le distribuie pe o suprafata mai larga deoarece prinderea subcadrului spate de cutie se face intr-un singur loc care, in caz de saritura sau enduro grav, este stresat mult prea puternic. Problemele specifice la 1100 sunt: senzorii hall, electromotorul, subcadrul, simeringul transmisiei finale, simeringul cutiei catre motor, senzorul de neutru si cutia M94 care tinde sa mai crape din cand in cand. La 1150: electromotorul, simerignul transmisiei finale, transmisia finala, canelurile dintre cutie si motor (cele mai dese probleme la modelul 2002 non-ADV), pompa hidraulica de ambreiaj. Eu unul as alege un 1100 model '99 pentru simplitate si lipsa unor probleme specifice majore (majoritatea au fost corectate pe parcursul productiei) sau 1150 ADV model '05 si '06. Din aceleasi motive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) Eu am, asa a venit mobra. Intariturile alea preiau socurile si le distribuie pe o suprafata mai larga deoarece prinderea subcadrului spate de cutie se face intr-un singur loc care, in caz de saritura sau enduro grav, este stresat mult prea puternic. Problemele specifice la 1100 sunt: senzorii hall, electromotorul, subcadrul, simeringul transmisiei finale, simeringul cutiei catre motor, senzorul de neutru si cutia M94 care tinde sa mai crape din cand in cand. La 1150: electromotorul, simerignul transmisiei finale, transmisia finala, canelurile dintre cutie si motor (cele mai dese probleme la modelul 2002 non-ADV), pompa hidraulica de ambreiaj. Eu unul as alege un 1100 model '99 pentru simplitate si lipsa unor probleme specifice majore (majoritatea au fost corectate pe parcursul productiei) sau 1150 ADV model '05 si '06. Din aceleasi motive. scurt si la obiect.din cate am citit numarul mare de km nu ar fi o problema la bmw asta in conditiile in care acea motocicleta a fost bine intretinuta cu.n ulei de calitate schimbat la timp,intrebare care ar fi pragul maxim la care motorul de bmw nu consuma ulei si nu simte o scadere drastica a puteri? peste 120000? 150000? am gasit ceva pe mobile.de bmw r1100gs '95 la 3000e cu 112000km/r1100gs '95 la 3500e cu 32000km/r1150gs '00 la 4000e cu 110200km/ r1150gs '00 4500e cu 70000km /r1150gs '03 4900e cu 48123km-toate cred ca merg negociate un pic zic eu la fata locului.dar dati.va cu parerea ca e alta motocicleta fata de ce am avut inainte de accident hona transalp 600 '99 .astept sugesti si pareri. Editat Ianuarie 21, 2010 de simsonache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Seamana cu SW Motec, dar are in plus si protectie suplimentara la rezervor. Adica mai mult pentru bani mai putini... Poate is cam sceptic, dar prima data as cauta review-uri pe net despre ele, dupa aia mi-as comanda. unde naiba sa mai intreb si despre astea ! cred ca ma risc la tipul asta (fehling).se pot prinde si proiectoarele mai bine de ele. mai ferite de noroi(mai sub aripa) Mesaj completat http://www.flickr.com/photos/13417146@N05/2848327644/ tot astea or fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Pai da,este clar o alta mobra fata de Transalp.E mult mai grea si dupa cate am vazut mai inalta. Insa pe sosea BMW e tare zglobiu. M-am suit odata pe un BMW foarte circumspect. Nu m-am mai dat jos de atunci. Eu zic sa incerci sa te dai pe un BMW inainte. Evident ca oricare din optiunile alea are plusul si minusul ei.Plus ca e important ce optionale au pe ele. Un 1150 chel e mai scump decat un 1100 accesorizat. Depinde ce vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) unde naiba sa mai intreb si despre astea ! cred ca ma risc la tipul asta (fehling).se pot prinde si proiectoarele mai bine de ele. mai ferite de noroi(mai sub aripa) Mesaj completat http://www.flickr.com/photos/13417146@N05/2848327644/ tot astea or fi ? nu iti lua tevi dupa proiectoare, ca nu ala ii rolul lor. proiectoare poti sa iti agati si de baza ciocului daca vrei, oricum multi asa au. cand vine vorba de protectii, mergi pe ce e cunoscut si incercat, adeca bmw, TT sau SW motec. Nu cred ca as alege altceva afara de astea. Indiferent de ce o sa alegi tu, iti doresc sa nu ai ocazia sa le testezi niciodata Editat Ianuarie 21, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Pai da,este clar o alta mobra fata de Transalp.E mult mai grea si dupa cate am vazut mai inalta. Insa pe sosea BMW e tare zglobiu. M-am suit odata pe un BMW foarte circumspect. Nu m-am mai dat jos de atunci. Eu zic sa incerci sa te dai pe un BMW inainte. Evident ca oricare din optiunile alea are plusul si minusul ei.Plus ca e important ce optionale au pe ele. Un 1150 chel e mai scump decat un 1100 accesorizat. Depinde ce vrei. astept sa treaca zapada si sa pot evident ca o sa probez un r1100gs al unui amic. ceva parere ai despre preturle si modelele pe care le.am enumerat mai sus adica un calificativ al tau personal pt ca eu cu toate acestea imi fac o parere e un sa te duci fara sa sti si alta sa mai ai o parere cu care sa compari.alte intrebari am vazut ca in prezentarea uor bmw r1150gs apar initialele FID KAT si nu stiu ce inseamna? ma poti ajuta? eu pana in primavara o sa tot intreb ca in discutiile voastre apar tot soiul de termeni nu imi vine unul acuma dar am tot vazut si asi vrea sa cam stiu ce si cum despre fiecare. poate fac o lista cu termeni intalniti in discutiile voastre si poate imi spune.ti si mie.imi per scuze colegilor pt faptul ca nu m.am facut inteles si ca am pornit.o cu piciorul gresit-dar cel bun e luxat asa ca imi mai ramasese cel 'nebun' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) Toate R-urile consuma ulei. Asta sa fie clar. Unele mai mult, altele mai putin, media fiind undeva la 200ml/1000km. Stiu in Ro vreo 5 bucati de 1100 GS, 3 dintre ele trecute de 100.000km, al meu cu 90.000 si altul cu 64.000. Doar unul il stiam sa aiba probleme mai grave la motor, consuma mai mult ulei decat normal si pierdea compresie. In principiu schimbi ambreiajul la fiecare 150.000km (ocazie cu care poti reconditiona cutia de viteze si transmisia finala si schimba lantul de distributie), cardanul la 300.000km, o segmentare macar pe un cilindru pana la 400.000km si cam atat. Daca poti trece peste uratenia 1100-lui, ia unul din '99 bine accesorizat (ABS, protectii, crash-uri, cutii, hard parts, parbriz mai mare), intretinut (fara zgomot de tacheti sau lant de distributie, fara rugina si fara ulei care sa curga) si cu care s-a mers constant si cu mentenanta uzuala te va tine zeci de ani. PS: Incearca sa scrii cat de cat coerent si vei primi raspunsuri pe masura. Nimeni nu sta sa descifreze un mesaj, iar BMW-istii de aici intotdeauna ajuta atunci cand e nevoie daca ii respecti. FID = RID = Rider Information Display. Iti arata temperatura uleiului, cantitatea de benzina in rezervor, ceasul si treapta de viteza. KAT = prescurtarea de la catalizator Editat Ianuarie 21, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Mda, partea cu uratzenia este foarte importanta. Sa-mi fie cu iertare dar simtul meu estetic nu-mi da voie sa dau cu 5000e dupa un 1100GS. 1150 e cu totul alta poveste; chiar imi place. Pacat ca daca e ieftin, e cu probleme, sau pe aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Mda, partea cu uratzenia este foarte importanta. Sa-mi fie cu iertare dar simtul meu estetic nu-mi da voie sa dau cu 5000e dupa un 1100GS. 1150 e cu totul alta poveste; chiar imi place. Pacat ca daca e ieftin, e cu probleme, sau pe aproape. citeste completarea la mesajul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 nu-i deloc mult. oricum nu-s 8mm decat pe diametru. practic peretele n-are decat vreo 4.in cealalta ordine de idei nu barele de protectie trebuie sa fie elastice deoarece socul e amortizat de sistemul de prindere (la 1200 cel putin, in partea superioara prinderea se face prin doua platbande destul de lungi care sunt elastice) una peste alta +1 pentru H&B! Pai se vorbea de 8mm in carne, de aia am intrebat oarecum mirat.Iar 8mm diametru iar nu are cum sa fie, cred ca ale mele sint de 20mm diam, sau pe aproape.Nu stiu cum e la 1200, la mine si barele sint elastica.Bine, nu in sensul ca le deformezi cu mina..... Mesaj completat nu iti lua tevi dupa proiectoare, ca nu ala ii rolul lor. proiectoare poti sa iti agati si de baza ciocului daca vrei, oricum multi asa au. cand vine vorba de protectii, mergi pe ce e cunoscut si incercat, adeca bmw, TT sau SW motec. Nu cred ca as alege altceva afara de astea. Indiferent de ce o sa alegi tu, iti doresc sa nu ai ocazia sa le testezi niciodata Eu as zice H&B, TT, SW motec, ca ziceti voi, nu le cunosc si nu BMW! Evident, vorbesc de 1150, la 1200 am impresia ca protectiile BMW sint mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Pai se vorbea de 8mm in carne, de aia am intrebat oarecum mirat. 8 mm carne pe diametru.Adica total material. Perete de 4 mm daca vrei o alta formulare. Asta am vrut sa zic.Diametrul este de 20 (sau 25, nu mai stiu exact) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 8 mm carne pe diametru.Adica total material. Perete de 4 mm daca vrei o alta formulare. Asta am vrut sa zic.Diametrul este de 20 (sau 25, nu mai stiu exact) A...acu ma intreb de ce n-am inteles de la inceput, cred ca am fost prea mirat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) Toate R-urile consuma ulei. Asta sa fie clar. Unele mai mult, altele mai putin, media fiind undeva la 200ml/1000km. Stiu in Ro vreo 5 bucati de 1100 GS, 3 dintre ele trecute de 100.000km, al meu cu 90.000 si altul cu 64.000. Doar unul il stiam sa aiba probleme mai grave la motor, consuma mai mult ulei decat normal si pierdea compresie. In principiu schimbi ambreiajul la fiecare 150.000km (ocazie cu care poti reconditiona cutia de viteze si transmisia finala si schimba lantul de distributie), cardanul la 300.000km, o segmentare macar pe un cilindru pana la 400.000km si cam atat. Daca poti trece peste uratenia 1100-lui, ia unul din '99 bine accesorizat (ABS, protectii, crash-uri, cutii, hard parts, parbriz mai mare), intretinut (fara zgomot de tacheti sau lant de distributie, fara rugina si fara ulei care sa curga) si cu care s-a mers constant si cu mentenanta uzuala te va tine zeci de ani. PS: Incearca sa scrii cat de cat coerent si vei primi raspunsuri pe masura. Nimeni nu sta sa descifreze un mesaj, iar BMW-istii de aici intotdeauna ajuta atunci cand e nevoie daca ii respecti. FID = RID = Rider Information Display. Iti arata temperatura uleiului, cantitatea de benzina in rezervor, ceasul si treapta de viteza. KAT = prescurtarea de la catalizator multam pt info mai daca te uiti pe pagina anterioara am pus cateva bmw sa zicem cu anul km si pretul poti sa iti dai un pic cu parerea adica daca ai fi in locul meu ce ai lua si cum... mai nici r1100gs nu e urat chiar daca nu au avut constructori faruri atunci si parca au luat unul de dacie. de aceea tot intreb si ma agit ca vreau sa imi iau si geva cu care sa ma dau pe langa ce mai accesorizez la el. vis a vi de FID-RID si la R.urile mai vechi arata viteza? ca temperatura si litrometrul am vazut ca mai toate au... o sa tot intreb asa ca o sa tot raspunde.ti asta nu mai daca va face placere... brmm brmm poc poc Editat Ianuarie 21, 2010 de simsonache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Cum sa nu arate viteza? Probabil vroiai a spune turatia. O arata si p-aia,cum sa nu.Litrometru si temperatura ulei.De asemenea si ceas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Nu toate 1100 gs au RID; r1100r cred ca nici una nu are RID. Dar stiu ca 1100 gs ce nu au RID au posibilitatea de a monta, adeca au mufa sub rezervor, numa cumperi display-ul si il legi si gata. Mesaj completat Nu stiti nici un R 1100 de dezmembrat? Nu am patit nimci sau ceva, dar as vrea sa aflu daca pe viitor mi se intampla ceva (Doamne fereste!) daca este ceva in tara sau numa pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 SALUTARE ce trebuie sa urmaresc cand cumpar un BMW r1100gs sau 1150gs ? unde trebuie sa caut posibile bube? asta vis a vi de partea mecanica dar si de partea electrica.ce sunete specifice trebuie sa aud vis a vi de pompa de benzina, abs, etc.nu ma certati stiu ca s.a mai scris probabil dar asi vrea o esenta ca sa stiu cum ma port atunci cand merg sa cumpar si merg la proba cu una,nu intrebarea stupida:da cat prinde? va salut brmm brmm poc poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 SALUTARE ce trebuie sa urmaresc cand cumpar un BMW r1100gs sau 1150gs ? unde trebuie sa caut posibile bube? asta vis a vi de partea mecanica dar si de partea electrica.ce sunete specifice trebuie sa aud vis a vi de pompa de benzina, abs, etc.nu ma certati stiu ca s.a mai scris probabil dar asi vrea o esenta ca sa stiu cum ma port atunci cand merg sa cumpar si merg la proba cu una,nu intrebarea stupida:da cat prinde? va salut brmm brmm poc poc citeste topicul asta de la capat. apoi intra pe advrider.com, mergi la sectiunea GSpot si citeste. pfiu... nu ai ce sunete specifice sa auzi... pompa de benzina o auzi o singura data cand pui contactul, apoi zgomotul e acoperit de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Cum sa nu arate viteza? Probabil vroiai a spune turatia. O arata si p-aia,cum sa nu.Litrometru si temperatura ulei.De asemenea si ceas. nu stiu de ce insa inclin sa cred ca omul se referea la treapta de viteza... chiar, la 11## e afisata informatia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Estem,estem si treapta afisata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Estem,estem si treapta afisata. nu la toate! am vazut 1100 gs de vanzare pe mobile care nu avea! 1100 R parca nu au nici una. deci nu e neaparat sa aiva din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 multam pt info mai daca te uiti pe pagina anterioara am pus cateva bmw sa zicem cu anul km si pretul poti sa iti dai un pic cu parerea adica daca ai fi in locul meu ce ai lua si cum... mai nici r1100gs nu e urat chiar daca nu au avut constructori faruri atunci si parca au luat unul de dacie. de aceea tot intreb si ma agit ca vreau sa imi iau si geva cu care sa ma dau pe langa ce mai accesorizez la el. vis a vi de FID-RID si la R.urile mai vechi arata viteza? ca temperatura si litrometrul am vazut ca mai toate au... o sa tot intreb asa ca o sa tot raspunde.ti asta nu mai daca va face placere... brmm brmm poc poc ...daca crezi ca te vei hotari asupra unui bmw r 1100 gs, in stare buna, km putini si pret bun, am eu unu de vinzare(ok, am 2 de vinzare..un rt si un gs).. ...anuntul il gasesti aici... /index.php?showtopic=445404 .. ...pretul este negociabil!...discutam pe private mesage mai departe sau la telefon!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor Big Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Un site util cu multe piese ptr bmw.http://www.motorworks.co.uk/bmw/products/product.php?f=e&code=New&shnew=New&shnewcode=15&modelcode=40&code Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.