switch Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 (editat) Vezi ca nu este chiar asa!!! Nu trebuie prelucrata plan fata crabotilor (parca asa se numesc ) ci lateralele. Prelucrarea nu se poate face pe rectificare plana ci pe o masina de ascutit scule, rectificandu-se fiecare dinte in parte, dar egal. Masina respectiva are discuri pt indexare functie de nr de craboti ai fiecarui pinion si pietre mai mici . Mai rau la locase unde nu ai ce face, nu poti prelucra in gaura si mai bine le lasi asa, sau le schimbi cu nou. Craboti. Oarecum. Dar da, e vorba de fetele laterale, cele care calca efectiv si antreneaza cele doua pinioane. Fetele pinioanelor nu am treaba cu ele. Aia e, cupleaza pe 1 mm mai putin. Daca marginile (muchiile) crabotilor si lagarelor ar fi ceva mai drepte, problema la cutia mea ar fi ca si rezolvata. Editat Iulie 27, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Dane, tu esti cu stirile pe acilea, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Dane, tu esti cu stirile pe acilea, nu? apropos de stiri. ce-ti face motoru? ai reusit sa rezolvi ceva? cand l-ai cumparat, ai facut test drive? stiai de problema de la cutie? stau cu ochii pe un gs de ceva vreme, dar ce-ai patit tu, m-a cam desumflat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Nu stiam eu de problema aia, care-l aveam de un an jumate. Pur si simplu nu mergeam in asa fel incat s-o expun. Rareori mai facea probleme la schimbul 3 ->2, dar nimic alarmant. Ia cu tine pe cineva care a avut GS-ul pe care-l vrei si care are ceva inclinatie mecanica. Mai mult, o astfel de uzura nu-i normala la un BMW cu atat de putini km, doar ca eu i-am schimbat tot timpul uleiul la intervalele de service si am avut grija de cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 apropos de stiri. ce-ti face motoru? ai reusit sa rezolvi ceva?cand l-ai cumparat, ai facut test drive? stiai de problema de la cutie? stau cu ochii pe un gs de ceva vreme, dar ce-ai patit tu, m-a cam desumflat... Salut,eu vand asta /index.php?showtopic=564277 Accept orice test drive. Motocicleta este in stare f. buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 apropos de stiri. ce-ti face motoru? ai reusit sa rezolvi ceva?cand l-ai cumparat, ai facut test drive? stiai de problema de la cutie? stau cu ochii pe un gs de ceva vreme, dar ce-ai patit tu, m-a cam desumflat... Am facut test drive. Hiba lui e destul de fina: pe decelerare din ture mari, doar in treapta a doua. Avand franele pe care le are, rareori simti problema. Daca il tii pe curbe si din frana, tine si de la 4500 decelerarea. Adica e ok. Din pacate uzunu nu a remarcat problema (nu tine destilul lui de condus) si atunci problema s-a agravat in timp. Eu am remarcat treaba pentru ca am condus BMWul asta ca pe un mono de 650: in frana de motor grava. Eu am o cutie s-h in stare foarte buna la care voi schimba rulmentii. Dupa nu ma mai astept la probleme. Poti verifica usor cutia, dar iti trebe autostrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Mda, eu cu BMWu' mergeam cam ca si cu masina. La 3000-3500 de ture schimbam treapta si doar intr-a 5-a trecea motorul peste 4000. La schimbarea in jos lasam sa scada mult turatia tocmai pentru a proteja cutia si ambreiajul si schimbam cu rev-match. Tocmai pentru ca are foarte mult cuplu nu simteam nevoia sa trag de el si sa-l turez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 si schimbam cu rev-match. Ce-i aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Throttle bliping. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Throttle bliping. Mai baieti, eu is de la tara si nu stiu prea multe. In romana se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Google it bemveistule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Mai baieti, eu is de la tara si nu stiu prea multe.In romana se poate? http://lmgtfy.com/?q=rev+match Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Brava. Merci pt kkturile de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Brava. Merci pt kkturile de raspunsuri. ai PM man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 ai PM man merci am sa fac public pm-ul tau pt cei ca mine, care nu stiau ca asa se numeste manevra asta: "in momentul in care schimbi in jos treapta. dai un pic de acceleratie, in timp ce eliberezi ambreiajul, ca sa nu mai faca frana de motor ci ca sa egalezi viteza motorului cu cea a cutiei de viteze. e un procedeu sanatos pentru motor." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 poate nu am explicat corect si incep astia sa rada de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) poate nu am explicat corect si incep astia sa rada de mine relax!....macar tu ai incercat sa-mi explici....restul copilasilor s-au dat loviti si m-au trimis la plimbare, la "goagal"......dau mai multi bani pe tine, chiar daca poate nu mi-ai explicat corect.....n-ai incercat sa pari cumva superior si mi-ai impartasit din ceea ce stii tu, asa cum stii........oricum, am inteles despre ce e vorba .............pe restul "goagalistilor", ma pish! Editat August 9, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 hai man nu fi rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 merci am sa fac public pm-ul tau pt cei ca mine, care nu stiau ca asa se numeste manevra asta: "in momentul in care schimbi in jos treapta. dai un pic de acceleratie, in timp ce eliberezi inainte de a eliberaambreiajul, ca sa nu mai faca frana de motor ci ca sa egalezi viteza motorului cu cea a cutiei de viteze. e un procedeu sanatos pentru motor." si pentru ambreiaj, cutie si cauciuc FIXED Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 eram sigur ca acolo am gresit. ms de corectare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Brava. Merci pt kkturile de raspunsuri. Nenea, sunt convins ca stii engleza si ca nu te doare mana sa dai un gugal. Inteleg ca toti suntem fie la dispozitia ta fie niste cacati de oameni, dar totusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Mai baieti, eu is de la tara si nu stiu prea multe.In romana se poate? Brava. Merci pt kkturile de raspunsuri. relax!....macar tu ai incercat sa-mi explici....restul copilasilor s-au dat loviti si m-au trimis la plimbare, la "goagal"......dau mai multi bani pe tine, chiar daca poate nu mi-ai explicat corect.....n-ai incercat sa pari cumva superior si mi-ai impartasit din ceea ce stii tu, asa cum stii........oricum, am inteles despre ce e vorba .............pe restul "goagalistilor", ma pish! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Nenea, sunt convins ca stii engleza si ca nu te doare mana sa dai un gugal. Inteleg ca toti suntem fie la dispozitia ta fie niste cacati de oameni, dar totusi... Dragule, a fost un termen adus in discutie de Uzunu. De la el asteptam un eventual raspuns. Dar, probabil in lipsa de altceva, te-ai gasit si tu sa te bagi in discutie, fiind total inutil. Daca-ti era mult prea lene sa-mi explici pe romaneste si ca la prosti, asa cum a facut-o Cavaleru, la ce pusca mea nu ai stat frate in banca ta??? Cum ar fi, atunci cand intrebi despre o problema tehnica pe care o ai la motorl tau, sa vina un "inteligent" sa-ti zica sa cauti in cartea tehnica sau pe net, ca sigur gasesti? Ti-ar conveni? Nu ti-ar sari mustarul? In fine. O las balta, ca si asa incep sa cred ca mi-am racit gura cu cine nu trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 merci am sa fac public pm-ul tau pt cei ca mine, care nu stiau ca asa se numeste manevra asta: "in momentul in care schimbi in jos treapta. dai un pic de acceleratie, in timp ce eliberezi ambreiajul, ca sa nu mai faca frana de motor ci ca sa egalezi viteza motorului cu cea a cutiei de viteze. e un procedeu sanatos pentru motor." Strict o curiozitate. Oare nu scrie cumva chestia asta in toate manualele de utilizare ale motocicletelor? La mine in manual la best practice scrie exact asta ca si procedeu recomandat/corect de schimbare a treptelor de viteza in jos. Citez: NOTE:when downshifting the engine speed should be increased before the clutch is engaged. This will prevent unnecesary wear on the drivetrain components and rear tire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.