gabyshor Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 pt cei care stau in dubii, am fost in week-end la dan_cata si a lucrat la motor. uns canelurile la cardan, schimbat curea alternator si filtru de benzina, schimbat lichidul de frana (si la servo si la ambreiaj) reglat supape si sincronizat. nu pot sa zic altceva decat ca am alt motor acum. multzam mult de ajutor dane! care aveti de umblat la motor, mergeti cu incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 salut o recomandare de atelier care echilibreaza roti de bemveu, in bucuresti? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) salut o recomandare de atelier care echilibreaza roti de bemveu, in bucuresti? mersi Nu stiu niciunul si personal nu am nevoie As aprecia totusi informatia - nu se stie niciodata! Editat Iunie 12, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 mi-am pus tourance-uri, sa protejez crampoanele de la original, iar asta de mi le-a montat, a facut o echilibrare pe spate de aud cum da cu cauciucu de asfalt pe la 70, mai departe, e perfect ca n-o mai aud din cauza vantului, am inteles insa ca se poate echilibra la vulcanizare auto. daca nu reusesc scot plumbii de pe ea ca sunt pusi, o gramada si n-are nici un sens, nu sunt in partea opusa a valvei, sunt prea multi pentru guma noua si jeanta fara probleme. as vrea s-o aranjez pana in weekend ca sambata trei s-o duc pe transalpina si eventual pe transfagarasan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 mi-am pus tourance-uri, sa protejez crampoanele de la original, iar asta de mi le-a montat, a facut o echilibrare pe spate de aud cum da cu cauciucu de asfalt pe la 70, mai departe, e perfect ca n-o mai aud din cauza vantului, am inteles insa ca se poate echilibra la vulcanizare auto. daca nu reusesc scot plumbii de pe ea ca sunt pusi, o gramada si n-are nici un sens, nu sunt in partea opusa a valvei, sunt prea multi pentru guma noua si jeanta fara probleme. as vrea s-o aranjez pana in weekend ca sambata trei s-o duc pe transalpina si eventual pe transfagarasan. In germania cand am facut o astfel de operatiune la un ADV (2010), baietii s-au suparat si au rejantat de doua ori guma pentru ca la final sa puna o singura greutate foarte mica intr-un singur loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 12, 2012 Admin Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) am inteles insa ca se poate echilibra la vulcanizare auto. Te-a informat gresit, daca este roata pe spate nu ti-o poate echilibra decit Bavaria, restul vulcanizarilor nu au flanse de prindere, eu am cautat de-am capiat.. Ca idee, spatele are mai putina importanta la echilibrat, fata conteaza.. In schimb fata o poti echilibra intr-adevar cam oriunde.. Editat Iunie 12, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Te-a informat gresit, daca este roata pe spate nu ti-o poate echilibra decit Bavaria, restul vulcanizarilor nu au flanse de prindere, eu am cautat de-am capiat.. Ca idee, spatele are mai putina importanta la echilibrat, fata conteaza.. In schimb fata o poti echilibra intr-adevar cam oriunde.. si bavaria mi-a tras-o-ntre ochi ca ei nu fac echilibrari..., mai mult, imi schimba bateria, imi ard o siguranta si apoi imi ia 50 de lei sa mi-o schimbe... nu ma vor mai prinde p-acolo prea curand. poate o sa echilibrez roata cand oi trece prin belarus, hello rumeinia zgomotul se aude de la roata din spate, asa ca o sa-i scot greutatile sa vad daca e vreo schimbare. o sa notez locul sa le pun la loc daca o sa ma arunce de pe sa, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 12, 2012 Admin Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) Asta nu-i nimic, un amic cu un LT1100 care si-a facut motorul la ei, a bagat peste 100 miloane in piese, l-au terminat, a platit si i-au dat mobra sa plece..fara sa-i puna insa antigel in instalatia de racire! Niciun gram.. , a mers pina s-a dus pe rosu..si a tot completat singur cu lichid.. Fenomenal..merita se mergi din cind in cand cu parul peste ei Editat Iunie 12, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 pentru echilibrari da ti un pm cu nr sa va sun sa va trimit la un baiat face la 1200 gsa si fata si spatele si la k 1200 r si fata si spate este vulcanizare deci are de toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 12, 2012 Admin Share Postat Iunie 12, 2012 Pai varsa gusa aici coane, poate mai sunt si altii interesati.. Daca nu-i secret, ca doar nu echilibram submarine nucleare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Pai varsa gusa aici coane, poate mai sunt si altii interesati.. Daca nu-i secret, ca doar nu echilibram submarine nucleare.. Al tau nu e nuclear? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIHAI VARADERO Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Verificarea ca echilibrarea este corecta este urmatoarea.Dupa ce aparatul arata zero si meseriasul o da jos de pe masina,rugati-l sa mai verifice inca odata echilibrarea.Eu am avut mereu mari surprize in sensul negativ ,adica nu arata zero cum ar fi noermal,ca doar a echilibrat-o el cu doua minute inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) Pai varsa gusa aici coane, poate mai sunt si altii interesati.. Daca nu-i secret, ca doar nu echilibram submarine nucleare.. era ideea sa nu zica lumea ca fac reclama eu merg si imi dau jos jentile si tot eu mi le pun sa stiu macar ca mor de mana mea cum iesi din bucuresti pe uverturii sa ajungi pe sos de centura in comuna dudu sau rosu dupa ce treci de o policlinica +farmacie pe mana stanga iar pe dreapta se termina padurea mai mergi 500 de m si pe dr este o vulcanizare cu un service in spate este chiar la strada si pe zid are desenat o masina este 90 ron are flanse de moto si auto si pustiul se pricepe am peste 15 seturi schimbate DOAR la el Editat Iunie 12, 2012 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Am mai scris de cateva ori (da recunosc ca inca nu am si implementat - promit sa o fac la urmatorul set de gume ce mi le montez) - cea mai bune echilibrare e cea dinamica Mai buna decat aia NU EXISTA. Nu ai greutati pe janta care oricum se desprind cand dai cu jetu, nu ai urme pe janta, nu ai nimic. Ai doar asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 12, 2012 Admin Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) Misto, dar ce pet imi trebuie..Cola, Sprite?? Editat Iunie 12, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Toata treaba-i din mandrina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 (editat) pentru echilibrari da ti un pm cu nr sa va sun sa va trimit la un baiat face la 1200 gsa si fata si spatele si la k 1200 r si fata si spate este vulcanizare deci are de toate hey man, ti-am dat si privat aseara sa-ti cer nr lui de tel.. am fost pana acolo azi. o ora si 20 minute pentru 1150 raspunsul a fost negativ Editat Iunie 13, 2012 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 http://bmw-camp.myforum.ro/-vp149.html#149 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 ieri am facut peste 750km. transalpina si transfagarasanul, ultimul inchis, dar se poate circula cu motorul si cu masina mica. sunt inca stanci pravalite... sunt indragostit de ea. foarte flexibila, momentul e urias, asa ca nu se supara daca ma prinde la 15km/h intr-a 3-a. blocarea manetei de acceleratie, face toti banii, ca si apartorile de vant pentru picioare. uleiul e ideal (de la bavaria mi-au zis ca o sa-mi "bata tachetii", dar eu m-am incapatanat sa-l pun p-asta, un 10-50) si s-a urcat in trafic in bucuresti la venire la a 6-a liniuta, (130-140°C). pana la 170... e cale lunga si torcea ca motanul apropo n-a consumat nici o picatura de ulei ceea ce e incurajant!!! mancal-ar tata pe kodiak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 (editat) Mai stiu pe cineva care are aceeasi opinie referitoare la R11xxGS-ul lui: subsemnatul O sa vezi ca iti papa ulei daca o tii 160 constant toata autostrada. La vreo 4-5 ture cu autostrada m-am trezit ca scazuse de la 2/3 din ferestruica la 1/3. Deci papase vreo 300ml la 3-4 mii de km, combinat mers tare afara + oras. Era de asteptat. Te invidiez ca ai timp de astfel de drumetii - ele fac toti banii la motocicleta asta. Editat Iunie 17, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Mai stiu pe cineva care are aceeasi opinie referitoare la R11xxGS-ul lui: subsemnatul O sa vezi ca iti papa ulei daca o tii 160 constant toata autostrada. La vreo 4-5 ture cu autostrada m-am trezit ca scazuse de la 2/3 din ferestruica la 1/3. Deci papase vreo 300ml la 3-4 mii de km, combinat mers tare afara + oras. Era de asteptat. Te invidiez ca ai timp de astfel de drumetii - ele fac toti banii la motocicleta asta. pai parca am 4,500 de ture la 130... timp de drumetii trei sa-mi fac... vreau sa plec spre nord cu lectiile facute. azi am scos-o pentru o plimbare scurta... are un fluierat. mama ei... banuiesc ca e de la pompa de benzina. nu e in concordanta cu turatia. si incepe sa fluiere dupa vreo 10-15 secunde dupa pornire... ce-ar putea altceva sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Mai stiu pe cineva care are aceeasi opinie referitoare la R11xxGS-ul lui: subsemnatul O sa vezi ca iti papa ulei daca o tii 160 constant toata autostrada. La vreo 4-5 ture cu autostrada m-am trezit ca scazuse de la 2/3 din ferestruica la 1/3. Deci papase vreo 300ml la 3-4 mii de km, combinat mers tare afara + oras. Era de asteptat. Te invidiez ca ai timp de astfel de drumetii - ele fac toti banii la motocicleta asta. pai parca am 4,500 de ture la 130... timp de drumetii trei sa-mi fac... vreau sa plec spre nord cu lectiile facute. azi am scos-o pentru o plimbare scurta... are un fluierat. mama ei... banuiesc ca e de la pompa de benzina. nu e in concordanta cu turatia. si incepe sa fluiere dupa vreo 10-15 secunde dupa pornire... ce-ar putea altceva sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 are un fluierat. mama ei... banuiesc ca e de la pompa de benzina. nu e in concordanta cu turatia. si incepe sa fluiere dupa vreo 10-15 secunde dupa pornire... ce-ar putea altceva sa fie? E acelasi fluierat pe care il faci cand invarti cheia in contact, inainte sa pornesti motorul (armarea pompei)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 E acelasi fluierat pe care il faci cand invarti cheia in contact, inainte sa pornesti motorul (armarea pompei)? parca nu, dar trebuie sa verific. nu face de la inceput, ci dupa ceva timp (pana-n 30 de secunde dupe ce-am pornit) ma gandesc ca incepe sa vibreze axul in lagare la o anumita turatie si in regim. oricum nu vad ce altceva ar putea fi si sa nu depinda de turatia motorului. verific azi, eventual inregistrez si revin. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 parca nu, dar trebuie sa verific. nu face de la inceput, ci dupa ceva timp (pana-n 30 de secunde dupe ce-am pornit) ma gandesc ca incepe sa vibreze axul in lagare la o anumita turatie si in regim. oricum nu vad ce altceva ar putea fi si sa nu depinda de turatia motorului. verific azi, eventual inregistrez si revin. mersi Mai poate fi servofrana; se beleste releul. Insa am impresia ca ar trebui sa nu se mai invarta rotile daca asta ar fi situatia. Sau mai poate fi cureaua de la alternator, daca e veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.