Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Inafara suspensiei si etajarea diferita a vitezelor (cred eu) motorul ar trebui sa fie similar. Nu vad castigand ceva clar cu un GS fata de un R daca nu apreciezi ceea ce e evident -- alta pozitie in sa, alt sistem de suspensie.

La GS ai variante mai usoare de genti laterale 3rd party. -- asta ar fi un alt plus al GSului.

PS: de ce nu incerci R1100GS daca nu ai bani de 1150 -- eu nici aici nu vad diferenta mare -- si spun asta avand ambele motociclete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca are ca 1150 rt frâna combinata... Nasol o mizerie de frâna...abs ajunge...

 

am 1150gsa, cu iabs (servo-assisted integrated ABS) si nu vad, de ce e o prostie?

am servo si in plus, daca franezi fata iti franeaza automat si spatele. frana de picior actioneaza doar spatele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am 1150gsa, cu iabs (servo-assisted integrated ABS) si nu vad, de ce e o prostie?

am servo si in plus, daca franezi fata iti franeaza automat si spatele. frana de picior actioneaza doar spatele...

Te-ai obișnuit asa... Daca abs- ul il mai deconectezi mizeria aia de frâna combinata ba! Eu unu consider ca scoate tot farmecul si plăcerea de a rula motocicleta sistemul ala de frânare. O sa vezi cand se strica ... Vinzi mobra...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai obișnuit asa... Daca abs- ul il mai deconectezi mizeria aia de frâna combinata ba! Eu unu consider ca scoate tot farmecul si plăcerea de a rula motocicleta sistemul ala de frânare. O sa vezi cand se strica ... Vinzi mobra...

 

o repar?!!?

 

m-am obisnuit, asa e, e o minunatie. franezi f usor, franezi cu mana franeaza automat si spatele, o placere, ce sa mai :)))

nu ma duc sa ma dau pe circuit, ies cu sotia la plimbare si-mi place de mor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai obișnuit asa... Daca abs- ul il mai deconectezi mizeria aia de frâna combinata ba! Eu unu consider ca scoate tot farmecul si plăcerea de a rula motocicleta sistemul ala de frânare. O sa vezi cand se strica ... Vinzi mobra...

 

 

Asta e problema cu BMW-urile, cand se strica, vrei s-o vinzi, dar nu le mai cumpara nimeni. au peste 500,000km si zeci de ani..

 

apropo, si fara sistem integrat tot numai cu fata franam, asa ca nici o problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee ce fel de husa s-ar potrivi la 1150 gsa, cu sistemul de cutii laterale de aluminiu montate?

Eu am avut o husa de la Louis, de vreo 150-200 lei. Era absolut geniala - la 20cm zapda peste husa (mai multa in zona seii), dupa ce am dat jos husa jucaria (R1100gs) era perfect uscata si gata de drum. Bine, avea temperatura unui congelator bine inghetat, dar nu era umed deloc.

 

Ah - motorul avea parbrizu touring, topcaseu si lateralele pe el.

 

Era ceva de stilu asta: 10009607 / https://www.louis.eu/artikel/louis-motorcycle-cover-soft/10009606

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut o husa de la Louis, de vreo 150-200 lei. Era absolut geniala - la 20cm zapda peste husa (mai multa in zona seii), dupa ce am dat jos husa jucaria (R1100gs) era perfect uscata si gata de drum. Bine, avea temperatura unui congelator bine inghetat, dar nu era umed deloc.

 

Ah - motorul avea parbrizu touring, topcaseu si lateralele pe el.

 

Era ceva de stilu asta: 10009607 / https://www.louis.eu/artikel/louis-motorcycle-cover-soft/10009606

You're alive. Long time no see.

De la louis am avut si eu o husa foarte misto, dar aveam alt motor, de asta am intrebat. Dihania asta e f mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul in care oringurile de la quick disconnects sunt unflate sau se rup...dimensiuni: 7.56 x 1.78 cod oem: 13537700797

Eu doar ce le am schimbat si merge figura.

astia recomanda de schimbat oringurile de fiecare data cand umbli la mufe.

eu n-am facut asta la inceput cand am luat motoru (nici n-am stiut) si la un drum mai lung m-am trezit ca-mi picura benzina pe cilindrul incins. :nono: not funny at all.

ai acolo evacuarile care se incing ca naiba, cilindrii, nu vrei sa-ti curga benzina.

deasemenea nu recomand sa dati jos rezervorul cu motorul incins. la 1150 gsa este furtunul ala pe sub rezervor cu mufa aia de rahat (quick disconnect) la 90 grade. mufa e din plastic si cand se rupe (ca se rupe sigur la un moment dat) o sa curga benzina pe ambele furtunase (stanga si dreapta) ca ramane blocata mufa pe pozitia deschis. si daca nu e gol rezervoru, o sa fie distractie. :D.

cine vrea sa tina mai mult motoru asta, neaparat de schimbat mufele alea rapide cu unele de metal.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la 1100 am metalice....la GSA am alea originale de plastic. Chestia interesanta e ca alea metalice nu aveau origurile unflate -- la astea originale erau praf.

In alta ordine de idei...are cineva un tutorial sau ceva informatii despre cum sa reconditionezi amortizoare -- fata, spate...pentru 1100/1150. Dupa o tura cu 1150ul mi am dat seama ca am amortizoarele praf la 1100 :) -- sau cel putin nu au nici o treaba cu alea de pe 1150GSA :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la 1100 am metalice....la GSA am alea originale de plastic. Chestia interesanta e ca alea metalice nu aveau origurile unflate -- la astea originale erau praf.

In alta ordine de idei...are cineva un tutorial sau ceva informatii despre cum sa reconditionezi amortizoare -- fata, spate...pentru 1100/1150. Dupa o tura cu 1150ul mi am dat seama ca am amortizoarele praf la 1100 :) -- sau cel putin nu au nici o treaba cu alea de pe 1150GSA :alcy:

zici de alea originale de pe gsa? tu ai luat motoru lu tsunami?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da....eu l-am luat! Pe GSA esti perfect izolat de drum pe 1100 simti aproape totul -- bine -- asta in comparatie. Cum nu ma mai dadusem de asta toamna cu GSAul nu observasem nimic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da....eu l-am luat! Pe GSA esti perfect izolat de drum pe 1100 simti aproape totul -- bine -- asta in comparatie. Cum nu ma mai dadusem de asta toamna cu GSAul nu observasem nimic!

din cate zicea tsunami, amortizoarele originale sunt in stare f buna ca el si-a pus altele de cand a luat motorul. o fi si asta un motiv.

poate cele de 1100 sunt mai obosite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...tocmai asta e ideea! sunt cam obosite -- nu praf, nu curse, dar cum pot fii niste amortizoarele ale unei motociclete de 100k. As vrea sa le resfac sa schimb uleiul, semeringuri, sa polishez tija samd.

Dar nu gasesc nici un tutorial nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la 1100 am metalice....la GSA am alea originale de plastic. Chestia interesanta e ca alea metalice nu aveau origurile unflate -- la astea originale erau praf.

In alta ordine de idei...are cineva un tutorial sau ceva informatii despre cum sa reconditionezi amortizoare -- fata, spate...pentru 1100/1150. Dupa o tura cu 1150ul mi am dat seama ca am amortizoarele praf la 1100 :) -- sau cel putin nu au nici o treaba cu alea de pe 1150GSA :alcy:

 

 

Toate garniturile de plastic au fost inlocuite de Dan in Octombrie 2013

Atunci am schimbat si pompa. Ai pompa noua pe GSA, iar pompa veche, la pachet, functionabila, eu cel putin n-am avut probleme cu ea.

» Post actualizat in 09 Jun 2015 17:24

din cate zicea tsunami, amortizoarele originale sunt in stare f buna ca el si-a pus altele de cand a luat motorul. o fi si asta un motiv.

poate cele de 1100 sunt mai obosite.

 

Originalele au 36,000km, motor niciodata cu bagaj pe el, tinut in garaj si scos la plimbare duminica, o persoana doar.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii Marius ca nu prea am auzit lucruri bune nici despre alea de 1150. Acum sunt noi si neumblate..

Depinde cat vrei sa tii motorul, dar eu as lucra la un backup. Ohlins, Wilbers...

 

Eu l-am dat numai pentru ca n-am putut sa-l iau in State, tu il poti inmatricula oriunde. Mai putin in State (numai dupa 2028) si in Canada (numai dupa 2018)

In rest e un motor care ar trebui sa te tina pana dupa batranete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii Marius ca nu prea am auzit lucruri bune nici despre alea de 1150. Acum sunt noi si neumblate..

Depinde cat vrei sa tii motorul, dar eu as lucra la un backup. Ohlins, Wilbers...

 

Eu l-am dat numai pentru ca n-am putut sa-l iau in State, tu il poti inmatricula oriunde. Mai putin in State (numai dupa 2028) si in Canada (numai dupa 2018)

In rest e un motor care ar trebui sa te tina pana dupa batranete.

 

eu am cu a mea 62.000 km. amortizoarele originale. nici un fel de probleme pana acu.

 

ma bate gandu sa schimb "cam chain tensioner" cel de pe stanga. alea originale-s cu probleme si pare o operatiune destul de simpla.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...